گرانفروشی فروشگاه‌های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه

  4021024105

رئیس سازمان تعزیرات با اشاره به تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه‌های بیمارستان ها و مشخصا گران‌فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رئیس جمهور نظارت جدی‌تر در بازار صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تیمی را از تعزیرات برای رسیدگی به این‌موضوع مامور خواهیم کرد.

گرانفروشی فروشگاه‌های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه

به گزارش فارس، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه‌ها، مشکلات و خواسته‌های مردم شد.

وی در ابتدا درباره پرونده حقوقی یک شهروند پیرامون عدم‌ پرداخت حقوق یک شهرک صنعتی به کارگران تصریح کرد: برای رئیس کل دادگستری استان نامه ای خواهم زد و از ایشان درخواست مساعدت در این زمینه را خواهم داشت و توصیه می کنیم پیگیری های لازم در این زمینه انجام گیرد.

وی در ادامه پیرامون تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه های بیمارستان ها و مشخصا گران‌فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رئیس جمهور نظارت جدی تر در بازار صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تیمی را از تعزیرات برای رسیدگی به این‌موضوع مامور خواهیم کرد.

همچنین در ادامه وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات را در لحظه مامور رسیدگی به گرانفروشی بوفه بیمارستان ۵۰۱ ارتش قرار داد تا مشخصا این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه اصلانلو رییس سازمان تعزیرات از تشکیل پرونده علیه تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی به دلیل گران فروشی خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات و وزارت راه و شهرسازی این تخلف را کشف کرده اند و در حال بررسی آن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی گفت: باید اختیارات تعزیرات حکومتی زیاد شود تا مردم‌سرگردان نباشند.مردم می خواهند مشکل گرانی ها حل شود و مشخص نمی دانند باید به کجا برای رفع مشکلات مراجعه کنند.مردم نباید در دستگاه ها پاس‌کاری شوند و عدم اختیارات لازم به تعزیرات سبب می شود مردم نتیجه اقدامات را نبینند.

وزیر دادگستری در این باره بیان کرد: این موضوع در دولت خیلی بحث شده و جریمه های ها سنگین در این دولت لحاظ شده است.وزارت صمت به لحاظ گستردگی کار نمی تواند نظارت لازم را بر بازار داشته باشد و به همین دلیل پیشنهاد شد وزارت بازرگانی تشکیل شود ولی تاکنون منجر به نتیجه نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی گفت: باید اختیارات تعزیرات حکومتی زیاد شود تا مردم‌سرگردان نباشند.مردم می خواهند مشکل گرانی ها حل شود و مشحص نمی دانند باید به کجا برای رفع مشکلات مراجعه کنند.مردم نباید در دستگاه ها پاس‌کاری شوند و عدم اختیارات لازم به تعزیرات سبب می شود مردم نتیجه اقدامات را نبینند.

وزیر دادگستری در این باره بیان کرد: این موضوع در دولت خیلی بحث شده و جریمه های ها سنگین در این دولت لحاظ شده است.وزارت صمت به لحاظ گستردگی کار نمی تواند نظارت لازم را بر بازار داشته باشد و به همین دلیل پیشنهاد شد وزارت بازرگانی تشکیل شود ولی تاکنون منجر به نتیجه نشده است. اخیرا رییس جمهور دستور داده است که کل مسئولیت نظارت و بازرسی به عهده سازمان‌حمایت باشد.

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، بر مبنای رسالت تعریف شده خود به منظور ایجاد پل ارتباطی میان مردم و اعضای کابینه دولت سیزدهم و در راستای تأکیدات مصرح رئیس‌جمهور مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان، سلسه‌نشست‌های پاسخگویی تلفنی و برخط مقامات دولت سیزدهم به تماس‌های مردمی را ترتیب داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» فلسفه برگزاری این نشست‌ها را ایجاد ارتباطی بی‌واسطه میان مردم و اعضای هیأت دولت اعلام و تصریح کرد که با توجه به حساسیت آیت‌الله رئیسی در پاسخگویی به مردم و پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود، اعضای کابینه مطمئن باشند مسئولی که پاسخگوی مردم نباشد از این دولت نخواهد بود و خط قرمز این دولت پاسخگویی و پای کار آمدن است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین