زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی

  4021001069

در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی با نگارش و انتشار مقالات و گزارش‌هایی هشدار می‌دهند که اوضاع بحرانی و نابسامان سرزمین‌های اشغالی که به دنبال جنگ غزه بیشتر هم شده می‌تواند به بروز و ظهور یک زلزله سیاسی بزرگ و مهیب منجر شود.

زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی

به گزارش دفاع پرس، در حالی وارد هفتاد و هفتمین روز جنگ غزه شدیم که مشکلات و بحران‌هایی که این رژیم اشغالگر و نامشروع را دربرگرفته و احاطه کرده بیش‌ازپیش بسط و گسترش پیدا می‌کند. بحران‌هایی که با طولانی‌تر شدن جنگ میان ارتش رژیم صهیونیستی و گروه حماس با آهنگی منظم و روبه‌رشد در ابعاد مختلف بیشتر و بیشتر می‌شود.

اما در این میان سران و مقامات تل‌آویو که این روزها شدیدا مشغول جنگ غزه هستند و تمامی فکر و ذکر آن‌ها به کشتار و قتل‌عام مردم بی دفاع و مظلوم غزه اختصاص پیدا کرده‌است یا نمی‌خواهند و یا اصلا خبر ندارند که در برخورد با این مسائل و بحران‌ها در مسیری یک طرفه قرار گرفتند که هیچ راه بازگشتی از آن ندارند.

بر همین اساس هم شاهد هستیم که روزنامه‌های صهیونیستی در هفته‌های آخیر با نگارش و انتشار مقالات و گزارش‌هایی نسبت به خشم انباشته و نگرانی رو به گسترش مردم و صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های صهیونیست‌نشین و به سران و مقامات تل‌آویو هشدار می‌دهند.

این رسانه‌ها ضمن اعلام هشدار به «بنیامین نتانیاهو» و کابینه او با بیان اینکه هم اکنون خشم و نارضایتی قابل توجهی در میان مردم وجود دارد خاطرنشان می‌کنند که با توجه به جنگ غزه زمینه‌های لازم برای بروز و ظهور بیرونی این نارضایتی‌ها وجود ندارد، اما به محض اینکه این جنگ به پایان برسد شاهد زلزله سیاسی بزرگی خواهند بود.

در این میان یکی از رسانه‌های مهم و سرشناسی که از هم اکنون وقوع یک زلزله سیاسی بزرگ را به سران و مقامات رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» است. این روزنامه عبری زبان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که عملیات «طوفان الاقصی» حماس در ۷ اکتبر موجب ایجاد تحولی اساسی در چشم‌انداز سیاسی «اسرائیل» شده است.

در حقیقت آنچه از گزارش این روزنامه برداشت می‌شود این است که رژیم صهیونیستی فعلی با رژیم صهیونیستی قبل از عملیات «طوفان الاقصی» بسیار تفاوت کرده است و دیگر از آن اعتماد و اطمینانی که مردم سرزمین‌های اشغالی به سران و مقامات تل‌آویو داشتند خبری نیست. ضمن اینکه این اعتماد و اطمینان نه تنها در میان مردم که در میان سربازان و نظامیان صهیونیست نیز نسبت به مقامات «اسرائیل» به صورت قابل توجه و چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

اما آن موضوع مهمی که موجب شده روزنامه‌ها و درکل رسانه‌های صهیونیستی نسبت به وقوع یک زلزله سیاسی به سران و مقامات تل‌آویو هشدار بدهند از بین رفتن و خدشه‌دار شدن این حس امنیت در میان مردم و حتی مقامات مختلف این رژیم اشغالگر و نامشروع است. موضوع که موجب شده تا هم اکنون مردم سرزمین‌های اشغالی در کنار خشم خود از نتانیاهو و کابینه او یک اضطراب جدید و دائمی را تجربه کنند که عملیات «طوفان الاقصی» چگونه روی داده است و به چه صورتی نهادها و سازمان‌های امنیتی آن‌ها توسط مبارزان و رزمندگان گروه حماس غافلگیر شدند.

از طرف دیگر موضوعی که به صورت مشترک و واحد در مقالات و گزارش‌هایی که در رسانه‌های صهیونیستی منتشر شده به چشم می‌خورد، زلزله‌ای سیاسی پس از هر جنگ بزرگی در سابقه تاریخی «اسرائیل» است. بر همین اساس هم از هم اکنون پیش‌بینی می‌شود که از فردای آتش‌بس و پایان جنگ غزه نه تنها اوضاع سرزمین‌های اشغالی به سمت آرامش حرکت نکند بلکه بحرانی دیگر در زمین بازی جدیدی ایجاد شود.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که جنگ غزه هرچه که باشد و هر قدر که طول بکشد یک هراس و نگرانی دائمی و پیوسته‌ای را در دل مردم «اسرائیل» و مقامات رژیم صهیونیستی باقی خواهد گذاشت و آن هراس، این است که فردای پایان این جنگ چه خواهد شد و چه رویدادهایی متاثر از جنگ غزه در انتظار آن‌ها خواهد بود. اتفاقاتی که با توجه به نزدیک به ۸۰ روز جنگ و انباشته شدن خشم و نارضایتی مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی از نتانیاهو و کابینه افراطی و تندرو او می‌تواند همچون یک زلزله بزرگ سیاسی تار و پود رژیم صهیونیستی را زیر و رو کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. من عجله ندارم!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

    5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

    8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

    9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

    10. دور باطلی که تمامی ندارد!

    11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

    14. برای این عکس شما تیتر بزنید

    15. تضادی عجیب و پر ابهام!

    16. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

    17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

    18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    19. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

    20. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

    21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    22. سقوط در آغوش پهلوی!

    23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

    25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    آخرین عناوین