• فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم

    فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم

    نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌های وحشت زده و جلوگیری از مهاجرت آنها از سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد پدافند هوایی این رژیم، عملیات ایران را دفع‌کرده‌است.

  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران

    ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران

    دفتر بنیامین نتانیاهو با نادیده گرفتن کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در روند توافق تبادل اسیران مدعی شد: «حماس به طرح‌های ارائه شده توسط میانجی‌گران پاسخ منفی داده است.»

  • رئیس سابق شاباک: نتانیاهو شایسته نخست وزیری نیست

    رئیس سابق شاباک: نتانیاهو شایسته نخست وزیری نیست

    رئیس سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک»، بنیامین نتانیاهو را شایسته نخست‌وزیر نمی‌داند و از اسرائیلی‌ها خواست در برکناری او پافشاری کنند.

  • پایان کابوس وار آقای امنیت در اسرائیل

    پایان کابوس وار آقای امنیت در اسرائیل

    سومین بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت در اسرائیل با بحران هایی عمیق همراه شده به نحوی که اکثر صهیونیست ها خواستار کناره گیری او هستند.

  • روسفیدی «هنیه»

    روسفیدی «هنیه»

    گروه جهان الف،

    اینکه ۳ فرزند اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی در شمال غرب نوار غزه(که مدت هاست در اشغال و بمباران صهیونیست ها است) به شهادت رسیده اند و حتی حاضر به رفتن به مناطق جنوبی نوار غزه نیز نشده اند، دروغ بودن کارزار تبلیغاتی رژیم اشغالگر قدس علیه رهبران حماس را لیش از گذشته آشکار می کند. 

  • نتانیاهو جلسات کابینه جنگ و کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی را لغو کرد

    نتانیاهو جلسات کابینه جنگ و کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی را لغو کرد

    در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو ناگهانی نشست عصر پنج‌شنبه کابینه جنگ این رژیم و نیز نشست کابینه امنیتی آن خبر دادند، برخی منابع در کابینه این رژیم احتمال دادند که نتانیاهو برای اینکه در معرض فشارها در مورد قرارداد تبادل اسرا با جنبش حماس قرار نگیرد، این نشست‌ها را لغو کرد.

  • با بی‌اعتنایی به بایدن/ نتانیاهو «مصمم» است حمله به رفح انجام شود  

    با بی‌اعتنایی به بایدن/ نتانیاهو «مصمم» است حمله به رفح انجام شود  

    بنیامین نتانیاهو گفته است که با وجود هشدارهای بایدن همچنان مصمم به تهاجم زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است.

  • چرا اسرائیل برای «رفح»  کری می خواند؟!

    چرا اسرائیل برای «رفح» کری می خواند؟!

    گروه جهان الف،

    اسرائیل با طرح تهدیدهای مختلف مبنی بر قریب الوقوع بودن حمله زمینی ارتشش به شهر رفح به نوعی سعی دارد تا سطح فشارها علیه جنبش حماس و میانجی‌گران بین المللی را افزایش دهد و موضع حماس را در میز مذاکرات آتش‌بس، تضعیف کند.

  • نتانیاهو و عطش خون !

    نتانیاهو و عطش خون !

    گروه جهان الف،

    تراژدی شهادت "هند رجب" دختر شش ساله فلسطینی و همچنین حمله صهیونیست ها به شهر "رفح"، به دو جلوه عینی و جدید از نسل کشی و جنایات اسرائیل علیه مردم غزه تبدیل شده است.

  • پاسخ هوشمندانه ای که «نتانیاهو» را تحقیر کرد!

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛ پاسخ هوشمندانه ای که «نتانیاهو» را تحقیر کرد!

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی به نقل از روزنامه نگارِ اسرائیلی می نویسد: «حماس حقیقتا نتانیاهو را شرمسار و تحقیر کرد. حماس یک پاسخ هوشمندانه را ارائه کرده که نه پذیرش کامل توافق آتش‌بس پیشنهادی و نَه رد کامل آن را در برمی گیرد. در عین حال، حماس عملا توپ را بار دیگر به زمین اسرائیل بازگرداند و خواسته ها و اصول مطلوب خود را به طرف مقابلش تحمیل کرد.»

  • لاپوشانی یک اختلاف

    لاپوشانی یک اختلاف

    گروه جهان الف،

    «اگرچه آمریکایی ها همچنان به صورت تمام و کمال از رفتارها و رویه های صهیونیست ها در قالب جنگ غزه حمایت می کنند و همه نوع همدستی را نیز با اشغالگران صهیونیست در این زمینه انجام می‌دهند، با این حال، لاپوشانی اختلاف نظرها میان دو طرف به مساله ای تبدیل شده که مورد اشاره بسیاری از تحلیلگران و استراتژیست های بین المللی، قرار گرفته و می گیرد.»

  • مقام آمریکایی: اسرائیل در برابر حماس پیشرفت چشمگیری نداشته است

    مقام آمریکایی: اسرائیل در برابر حماس پیشرفت چشمگیری نداشته است

    مقام آمریکایی روز پنجشنبه گفت که دولت آمریکا بر این باور است که وضعیت در حال تغییر است، زیرا «اسرائیل آنطور که انتظار می‌رود در برابر جنبش حماس در غزه پیشرفت چشمگیری ندارد».

  • روز سختِ ارتش اسرائیل در غزه

    روز سختِ ارتش اسرائیل در غزه

    گروه جهان الف،

    عملیات اخیر حماس علیه نیروهای اسرائیلی که به منجر به هلاکت ۲۱ نظامی ارتش رژیم اشغالگر قدس شد، پیامی روشن به آنهایی است که مدام از تضعیف و نابودی قریب الوقوع حماس در نوار غزه سخن می گویند.

  • پایان لفاظی های «بی بی»

    پایان لفاظی های «بی بی»

    گروه جهان الف،

    برای فهم آینده اسرائیل در پرتو جنگ غزه، نباید به مواضع نتانیاهو و مقام های دولتش توجه کرد بلکه باید آن چیزهایی را دید که آن ها قویا سعی در مخفی کردنشان دارند و هر روز جلوه های تازه ای از آن ها به رسانه ها درز می کند و افشا می شود.

  • کابینه نتانیاهو در سودای جنگ جدید

    کابینه نتانیاهو در سودای جنگ جدید

    یکی از سه عضو اصلی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حزب‌الله را تهدید کرد: «همان اتفاقی که در غزه رخ داد می‌تواند در بیروت تکرار شود.»

  •  ۲ نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه

    ۲ نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    ابطال قانون "لغو برهان عدم معقولیت" توسط دادگاه عالی رژیم اشغالگر قدس و همچنین عقب‌نشینی ۵ تیپ از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، دو تحولی هستند که به تازگی رخ داده اند و نشانه های معناداری را در مورد واقعیت های میدانی و ضعف مفرطِ رژیم اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه مخابره می کنند.

  • نتانیاهوی متوهم!

    نتانیاهوی متوهم!

    گروه جهان الف،

    باید از نتانیاهو و دیگر مقام های ارشد رژیم صهیونیستی پرسید که آن ها چگونه پیروزِ جنگ غزه هستند و توانسته اند به ادعای خود جنبش حماس را تضعیف کنند که در نهایت مجبور به خارج کردن نظامیان تیپ گولانی از نوار غزه، از ترس وارد آمدن تلفات بیشتر به آن ها شده اند؟!

  • هاآرتص: سرنوشت اسرائیل در دست حزب‌الله است

    هاآرتص: سرنوشت اسرائیل در دست حزب‌الله است

    در بحبوحه تشدید تنش در مرز با لبنان و افزایش احتمال جنگ همه جانبه میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی، یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که سرنوشت کابینه بنیامین نتانیاهو و رژیم اشغالگر به اقدامات حزب‌الله گره خورده است.

  • زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی

    زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی

    در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی با نگارش و انتشار مقالات و گزارش‌هایی هشدار می‌دهند که اوضاع بحرانی و نابسامان سرزمین‌های اشغالی که به دنبال جنگ غزه بیشتر هم شده می‌تواند به بروز و ظهور یک زلزله سیاسی بزرگ و مهیب منجر شود.

  • رویارویی آشکار بایدن و نتانیاهو

    رویارویی آشکار بایدن و نتانیاهو

    از اول شروع جنگ نیز روشن بود که اسرائیل استراتژی روشنی برای خروج از آن ندارد و شکل شروع جنگ و تعریف اهداف آن بیشتر تحت الشعاع فضای خشم آلود و انتقامی ناشی از حمله ۷ اکتبر حماس بود. واقعیت هم این است که تنها با تحقق این هدف شکست تاریخی ۷ اکتبر تاحدودی جبران می‌شود.

  • فاکتور سنگین بی‌بی و سکته اقتصادی بایدن

    فاکتور سنگین بی‌بی و سکته اقتصادی بایدن

    نبرد نابرابر رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوارغزه و طولانی شدن جنگ به‌تدریج سبب کاهش حمایت مالی از سوی آمریکا و هم‌پیمانان آن و مغروض شدن هر چه بیشتر رژیم غاصب فلسطین را فراهم آورده است به‌طوری‌که هزینه هر روز جنگ برای اشغالگران بیش از یک میلیون دلار تمام می‌شود.

  • حمله سایبری به آرشیو کابینه نتانیاهو

    حمله سایبری به آرشیو کابینه نتانیاهو

    منابع صهیونیستی از حمله سایبری به آرشیو کابینه این رژیم خبر دادند.

  • نتانیاهو: هیچ اسیری در بیمارستان الشفا پیدا نکردیم/ جلسه امروز کابینه جنگ درباره تبادل اسیران

    نتانیاهو: هیچ اسیری در بیمارستان الشفا پیدا نکردیم/ جلسه امروز کابینه جنگ درباره تبادل اسیران

    نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعتراف کرد که نیروهای اشغالگر پس از حمله به مجتمع پزشکی هیچ اسیری آنجا پیدا نکردند.

  • پوست خربزه نتانیاهو زیر پای بایدن

    پوست خربزه نتانیاهو زیر پای بایدن

    جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روزبه‌روز بیشتر محبوبیت خود را تحت تاثیر حمایت مطلق از نسل‌کشی در نوار غزه از دست می‌دهد. نظرسنجی‌های عمومی و ایالتی بیانگر آمادگی بی‌سابقه حزب دموکرات برای عبور از بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

  • یائیر لاپید: نتانیاهو باید برکنار شود/ اسرائیلی‌ها به او اعتماد ندارند

    یائیر لاپید: نتانیاهو باید برکنار شود/ اسرائیلی‌ها به او اعتماد ندارند

    رئیس اپوزسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها اعتمادی به نخست‌وزیر فعلی ندارند و کابینه به وظایف خود عمل نمی‌کند تاکید کرد نیازی به برگزاری انتخابات دوباره نیست و نتانیاهو باید برکنار شود و به خانه‌اش برود.

  • سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    «شاید بهترین توصیف از وضعیت کنونی صهیونیست ها این باشد که آن ها در محاصره علامت سوال های بیشماری قرار گرفته اند. علامت سوال هایی که خود می توانند حامل پیام های روشنی در مورد آینده نه چندان روشن رژیم صهیونیستی باشند.»

  • کارِ نتانیاهو تمام است!

    ان بی سی گزارش می دهد؛ کارِ نتانیاهو تمام است!

    "ان بی سی" آمریکا در گزارشی می نویسد: «سال ۲۰۱۶، بنیامین نتانیاهو در موضع گیری گفت که وی مایل است تا به عنوان حافظ اسرائیل شناخته شود. با این حال اکنون او به عنوان فردی شناخته می شود که نه تنها ناکامی و شکست های گسترده خود را در عمل به وظایفش نمی پذیرد بلکه حتی این ناکامی ها را گردن دیگران نیز می اندازد!»

  • نتانیاهو: مسؤولیت کامل امنیتی غزه را برای مدت نامعلومی پس از جنگ برعهده می‌گیریم

    نتانیاهو: مسؤولیت کامل امنیتی غزه را برای مدت نامعلومی پس از جنگ برعهده می‌گیریم

    بنیامین نتانیاهو در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «اسرائیل برای مدت نامعلومی مسؤولیت کامل امنیتی در غزه را بر عهده خواهد گرفت.»

  • روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «اسرائیلی ها به شدت دلگرم به حمایت های دولت آمریکا هستند و بر همین اساس نیز نوعی مصونیت را برای خود در اِعمال جرم و جنایت علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری، در طی دهه های گذشته قائل بوده اند. در جریان تحولات اخیر و جاری نیز این دولت آمریکا بوده که به اسرائیل چراغ سبز نشان داده تا علیه مردم فلسطین دست به تجاوز و وحشی‌گری بزند.»

  • نیویورک تایمز: نتانیاهو از شکست عملیات غزه می‌ترسد

    نیویورک تایمز: نتانیاهو از شکست عملیات غزه می‌ترسد

    یک رسانه آمریکایی، علت تعویق عملیات رژیم صهیونیستی برای تصرف غزه را نگرانی نخست‌وزیر این رژیم، از شکست اعلام کرد.

  • پس‌لرزه‌های «طوفان‌ الاقصی» در کابینه نتانیاهو

    پس‌لرزه‌های «طوفان‌ الاقصی» در کابینه نتانیاهو

    کارشناس مسائل فلسطین گفت: با عملیات حماس اختلافات داخلی در میان مقامات اسرائیلی شدیدتر شده است؛ از آنجا که اسرائیل رسانه‌های دنیا را در اختیار دارد سعی دارد این طور وانمود کند که اختلافی ندارند اما واقعیت‌ چیز دیگری است.

  • قاتل در آغوش قاتل! | بایدن به سرزمین‌های اشغالی رسید
  • عادی‌سازی روابط اسرائیل-عربستان؛ معامله ای پا در هوا !

    پایگاه خبری میدل ایست آی گزارش می دهد؛عادی‌سازی روابط اسرائیل-عربستان؛ معامله ای پا در هوا !

    پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «عربستان و اسرائیل به خوبی می دانند که اگر بخواهند به نحوی باثبات به عادی سازی روابط خود اقدام کنند، بایستی ترتیبی دهند تا مساله فلسطین و ظلمی که اسرائیل به فلسطینی ها روا می دارد و رویه های آپارتایدی این رژیم علیه ملت فلسطین، برای همیشه خاتمه یابد. البته که دولت آمریکا نیز باید این مساله را درک کند.»

  • اولین واکنش نتانیاهو به شکست مفتضحانه در غزه/ در جنگی گسترده قرار گرفتیم

    اولین واکنش نتانیاهو به شکست مفتضحانه در غزه/ در جنگی گسترده قرار گرفتیم

    نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پی عملیات امروز مقاومت فلسطین شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است، گفت : ما در جنگی گسترده قرار گرفتیم و نیاز به صبر داریم.

  • تصاویر واکنش جنجالی نتانیاهو در برابر یک معترض

    تصاویر واکنش جنجالی نتانیاهو در برابر یک معترض

    نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از یک بیمارستان در نیویورک وقتی با شعارهای یک معترض رو به رو شد، برخلاف رویه همیشگی که خود را خونسرد نشان می دهد، با حرکت دست نسبت به او واکنش نشان داد.

  • «خدمت وظیفه»؛ بحرانی جدید که می‌تواند به بهای سرنگونی نتانیاهو تمام شود

    «خدمت وظیفه»؛ بحرانی جدید که می‌تواند به بهای سرنگونی نتانیاهو تمام شود

    رژیم صهیونیستی این روزها با یک گسست و شکاف بی‌سابقه مواجه است، این بار اختلافات تازه‌ای بر سر اصلاح قانون خدمت سربازی میان صهیونیست‌ها شکل گرفته طوری که برخی مقامات ادامه کار کابینه و یا سرنگون شدن آن را به این قانون گره زده‌اند.