شیشه اتومبیل

گزارش بازرگانی، 234885،   4020912025 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شیشه اتومبیل یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو به‌حساب می‌آید که بروز آسیب و شکستگی در بخش جلویی آن می‌تواند خطر تصادف را افزایش دهد. پس تعمیر یا تعویض این قطعه اهمیت دارد.

شیشه اتومبیل

شیشه اتومبیل را می‌توان یکی از مهم‌ترین و البته حساس‌ترین بخش‌های یک خودرو دانست که معمولا در بین افراد و رانندگان خیلی به اهمیت این قطعه توجهی نمی‌شود. این مورد را می‌توان حتی در آگهی‌های فروش ماشین دید.

البته باید بدانید که شیشه نه‌تنها باعث زیبایی خودرو شما خواهد شد بلکه تاثیرهای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. با توجه حساسیت بالای شیشه‌های خودرو و احتمال شکستگی و ایجاد ترک در آن‌ها افراد مختلفی درخصوص تعویض و تعمیر این قطعه مهم پس از کسب آموزش‌های لازم وارد بازار شدند.

اینکه بتوانید بهترین تعمیرکار این حوزه تخصصی را پیدا کنید و برای تعویض شیشه، ماشین خود را به آن مکان انتقال دهید اهمیت زیادی دارد. چراکه تنها در این صورت می‌توانید از مزایای این قطعه به‌خوبی بهره‌مند شوید. برای آگاهی از این موارد و شناخت بهترین تعویض و تعمیرکار شیشه ماشین تا انتهای این متن با همراه باشید.

اهمیت تعویض شیشه اتومبیل

شیشه اصلی یک خودرو را می‌توان شیشه جلویی آن دانست اما منظور این نیست که تنها این بخش نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. بلکه در هر سمت که این قطعه دچار ترک و شکشستگی شد باید آن را توسط تعمیرکاری حرفه‌ای تعویض کنید.

شیشه جلو اتومبیل نقش مهمی در دید درست راننده دارد و درصورت بروز ترک در آن ممکن است کمی در دید صحیح فرد اختلال ایجاد کند. این اتفاق می‌تواند در بدترین حالت باعث افزایش احتمال تصادف شود.

البته سالم بودن شیشه عقب اتومبیل نیز در همین اندازه مهم است و می‌تواند جلوی حوادث احتمالی را بگیرد. نکته دیگری که باید به آن توجه شود نقش شیشه اتومبیل در جلوگیری از سرد یا گرم شدن فضای کابین است.

شیشه اتومبیل خارجی یا داخلی علاوه‌بر اینکه ظاهر زیبایی برای خودرو ایجاد می‌کند نقش موثری در جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم به داخل کابین دارد. در واقع بروز ترک و شکستگی در این قطعه باعث ناتوانایی شیشه در حفظ تعادل دما در داخل کابین خواهد شد.

این موارد را می‌توان مهم‌ترین دلایلی دانست که تعویض شیشه سولار یا معمولی خودرو را برای هر راننده‌ای ضروری می‌کنند. اما درکنار توجه به این قطعه در بخش جلو و عقب ماشین باید به تعمیر سانروف یا تعویض آن نیز توجه داشته باشید.

اهمیت تعویض سانروف ماشین

سانروف ماشین بخشی از خودرو است که وظایف مختلفی مانند کنترل دما و جذب نور را برعهده دارد. این قطعه که در سقف تعبیه می‌شود همانند شیشه اتومبیل مهم است. همچنین باید گفت سانروف به 2 صورت دستی و اتوماتیک تولید می‌شود که این موضوع روی روش تعمیر یا تعویض آن تاثیر می‌گذارد.

شیشه سانروف نیز ممکن است مانند شیشه جلو هیوندای یا شیشه جلو بنز دچار خرابی شود. با توجه به وظایف مهمی که این قطعه برعهده دارد درصورت بروز هرگونه مشکل باید آن را در سریع‌ترین زمان با کمک فردی بامهارت و حرفه‌ای تعمیر کنید.

تعمیر شیشه اتومبیل بهتر است یا تعویض آن؟

از سوالات مهمی که ممکن است برای هر راننده‌ای پیش بیاید می‌توان به انتخاب بین تعمیر یا تعویض شیشه ماشین اشاره کرد. در واقع نمی‌توان پاسخ درستی به این سوال داد بلکه تعمیرکار پس از بررسی کامل میزان آسیب موجود در شیشه دودی یا معمولی خودرو شما، روش درست را انتخاب می‌کند.

در این رابطه باید گفت تفاوتی ندارد شیشه جلو بی ام و دچار ترک شده باشد یا شیشه جلو کیا، درهرصورت فردی که در این زمینه تخصص کافی دارد بخش‌های مختلف شیشه را بررسی می‌کند. باید بدانید زمانی که قطر شکستگی از یک اینچ بیشتر بود راهی برای تعمیر آن وجود ندارد.

همچین در مواردی که شکستگی ایجادشده به لبه شیشه نزدیک باشد فرآیند ترمیم روی آن جواب نمی‌دهد. ضمن اینکه اگر آسیب متوجه لایه داخلی شیشه خودرو شود باز هم نمی‌توان آن را تعمیر کرد. در این شرایط تعویض قطعه توسط فرد و مجموعه‌ای که تخصص بالایی دارند ضروری است.

شیشه اتومبیل

قیمت شیشه اتومبیل

درخصوص قیمت شیشه ماشین نمی‌توان نرخ واحدی بیان کرد. دلیل این موضوع نیز علاوه‌بر نوسانات قیمت به تنوع بالای این محصولات در بازار برمی‌گردد. به این صورت که شیشه جلو پژو نسبت به مدل‌های خارجی قطعا با قیمت کم‌تری عرضه می‌شود.

شما می‌توانید پیش از اقدام برای تعویض شیشه جلو کیا یا شیشه عقب هیوندای و به‌طور کلی هر خودرو دیگری که داشتید ابتدا قیمتی که مجموعه‌های مختلف ارائه می‌دهند بررسی و سپس بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

لازم است بگوییم با توجه به تولید داخلی شیشه محصولاتی که خط تولید آن‌ها نیز در داخل کشور است معمولا آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری می‌توان در بازار تهیه کرد.

این در حالی است که قطعات خارجی مانند شیشه جلو رنو به‌دلیل هزینه حمل‌ونقل برای واردات، گمرک و مواردی از این قبیل با قیمت بالایی عرضه می‌شوند. در این بین برای کاهش هزینه‌ها انتخاب بهترین تعمیرکار و فروشنده اهمیت دارد.

مجموعه شیشه اتومبیل مجتبی

مجموعه مجتبی گلس که با نام شیشه اتومبیل مجتبی نیز شناخته می‌شود به‌صورت کاملا تخصصی در زمینه تعویض شیشه و سانروف ماشین‌های داخلی و خارجی فعالیت دارد. با انتخاب این مجموعه دیگر لازم نیست نگرانی بابت تعمیر یا تعویض غیرحرفه‌ای این قطعه مهم داشته باشید.

در واقع باید گفت افرادی که مهارت کافی در این زمینه ندارند ممکن است با نصب اشتباه شیشه آن را مستعد شکستگی و آسیب کنند. همچنین حتی یک اشتباه کوچک در انجام این فرآیند می‌تواند تاثیر عایق بودن شیشه را از بین ببرد.

با انتخاب مجموعه مجتبی گلس دیگر لازم نیست در این زمینه نگرانی داشته باشید. ضمن اینکه این مجموعه علاوه‌بر تعویض شیشه و سانروف خودرو در زمینه تعمیر قفل و بالابر نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید با یک‌بار مراجعه و انتقال خودرو به این مجموعه بسیاری از ایرادهای آن را برطرف کنید.

مهم‌ترین ویژگی مجموعه مجتبی گلس پس از تعویض کاملا حرفه‌ای شیشه خودرو و سانروف، ارائه قیمت‌های مناسب است. تفاوتی ندارد ماشین شما تولید داخل باشد یا خارج با انتخاب این مجموعه می‌توانید شیشه ماشین، سانروف یا تعمیر قفل و بالابر آن را با مناسب‌ترین هزینه انجام دهید.

شیشه اتومبیل

جمع‌بندی

تعمیر یا تعویض شیشه اتومبیل درصورت بروز هرگونه آسیب در این قطعه اهمیت زیادی دارد. به‌خصوص اگر ترک‌ها به‌گونه‌ای باشند که در دید راننده مشکل ایجاد کنند. چراکه می‌تواند زمینه‌ساز بروز تصادف باشد. این قطعه همچنین به‌عنوان عایق گرما و سرما نقش مهمی در خودرو برعهده دارد. برای تعمیر یا تعویض شیشه ماشین می‌توانید به مجموعه تخصصی مجتبی گلس مراجعه کنید.

دیدگاه کاربران

حسین احمدی۳۳۱۲۸۲۰۱۴:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۳
من تو این فروشگاه شیشه جلو ساندور عوض کردم خیلی سریع تمیز و حرفه ای بودند و شیشه کیفیت بالایی داشت به شما هم پیشنهاد میکنم ممنون
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. درباره توبه تتلو

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  14. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  15. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  18. برای این عکس شما تیتر بزنید

  19. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  20. تضادی عجیب و پر ابهام!

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  23. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  24. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  25. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

آخرین عناوین