پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

  4020801027 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر دفاع ایران در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیر قابل ترمیم و بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی‌گناه جبران کند.

پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع ، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد «محمود عباس» وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: وضعیت فلسطین دردآور است و ما را اندوهگین کرده است.

وی با اشاره به پیروزی‌های حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: بعد از این موفقیت‌ها رژیم صهیونیستی ذات و سرشت واقعی خود را با جنایات غیر انسانی در غزه عیان‌تر کرد.

وی با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه حلب و دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن افسران شجاع و مردم بی‌گناه سوریه شده است، تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این حملات ارسال این پیام است که این رژیم در تمامی جبه ها قادر به پاسخ جدی است و این در حالی است که این رژیم شکننده تر و پوشالی تر از تصوراتی است که ایجاد کرده است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به گفت‌وگو تلفنی با وزیر دفاع عراق افزود: موضع قاطع دولت عراق و سوریه در اتخاذ مواضع مستقل و ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می تواند الگویی برای آن دسته از کشور های عربی باشد که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم منحوس هستند.

وی حملات وحشیانه ی اخیر رژیم صهیونیستی را علیه تمام قواعد جنگی و حقوق بشر دانست و افزود: این اقدامات باعث به درد آوردن وجدان‌های آزاده جهان اسلام شد که همه افکار عمومی دنیا را بر علیه این رژیم سفاک برانگیخت و برای این رژیم به معنای خودکشی سیاسی بود.

وی با بیان این‌که «این رژیم غاصب با چراغ سبز و حمایت های آمریکا و غرب هیچ گونه محدودیتی برای اقدامات خود قائل نیست» اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را در عملیات طوفان الاقصی که به خوبی سست بودن پایه‌های این رژیم را نشان داد و به هیچ وجه ترمیم نخواهد شد را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

آشتیانی با بیان این‌که «تداوم تحریم غزه و محدودیت‌های شدید و کارشکنی در ارسال کمک‌های بشر دوستانه به غزه منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد»، افزود: این حوادث و اقدامات اوج جنون و سفاکی حاکمان تل آویو را نشان می‌دهد، گرچه به لطف خداوند در چشم‌انداز آینده پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است.

سپهبد«محمود عباس» وزیر دفاع سوریه هم در ادامه این گفتگو ضمن تشکر از پیگیری های جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوعات سوریه و محور مقاومت گفت: از رخداد های حادث شده در غزه و فلسطین عزیز بسیار اندوهگین هستیم و مطمئنیم حقانیت خون شهدا، باعث رسوایی صهیونسیت ها خواهد شد.حملات این رژیم غاصب به فرودگاه حلب و دمشق نشان دهنده ضعف داخلی آن ها به ویژه در صحنه نبرد است. ما به خاطر آرمان ها در مقابل این رژیم جنایتکار خواهیم ایستاد.

وی گفت: مظلومیت قربانیان جنایات رژیم صهیونیستی ، آشکارسازی پلیدی و ددمنشی حامیان این رژیم برای جهانیان است و باعث حمایت همه اعراب و مسلمانان و آزادگان از ملت فلسطین است و نویدبخش نابودی جنایت پیشگان و آغاز تحولی بزرگ که همانا شکست رژیم صهیونیستی می‌باشد، خواهد بود.

دیدگاه کاربران

حسین۳۲۶۸۵۱۰۱۲:۴۱:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۱
بنده ششدانگ طرفدار مقاومت هستم و مخالف بی تفاوتی هایی که تبلیغ می شود اما با وجود کشتارها و ویرانی های غزه صحبت از پیروزی کردن خطا نیست؟ این افعی زخمی رها شده دارد غزه را با خاک یکسان می کند بعد از ویرانی غزه کدام پیروزی؟
ناشناس۳۲۶۹۰۶۵۲۳:۵۶:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱
اسرائیل نامشروع و غاصب است. اما اگر فکر میکنیم که اسرائیل ۲۰۲۳ از اسرائیل ۱۹۷۳ یا ۱۹۶۷ و یاحتی ۱۹۴۸ که ارتش چهار ۵ کشور متحد عربی را درهم کوبید ضعیفتر است، اشتتباه میکنیم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

    آخرین عناوین