برزگر: تیم امید بدون برنامه با فرگوسن هم نتیجه نمی‌گیرد/ فضای مجازی بلای جان فوتبال پایه شده است

  4020715070

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: وقتی برنامه نداریم حتی اگر فرگوسن هم هدایت تیم فوتبال امید را به عهده بگیرد، مشکل حل نمی‌شود.

برزگر: تیم امید بدون برنامه با فرگوسن هم نتیجه نمی‌گیرد/ فضای مجازی بلای جان فوتبال پایه شده است

محمد برزگر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:  به‌عنوان عضوی از خانواده پرسپولیس باید به هواداران و اعضای تیم تبریک بگویم. پرسپولیس در این مسابقه با ارائه یک بازی منطقی توانست فضا را از رقیب بگیرد و به پیروزی برسد.

وی افزود: تیم آنالیز پرسپولیس خوب عمل کرده بود و با پرسینگ درستی که روی بازیکنان الدحیل انجام شد، توانستند عملکرد خوبی ارائه کنند. فراموش نکنید که رقیب امتیاز میزبانی داشت و یکی از تیم‌های خوب آسیاست. الدحیل نیز همانند تیم‌های عربستانی هزینه خوبی داشته است.

امید عالیشاه بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل الدحیل بود
بازیکن پیشین پرسپولیس، درباره بهترین بازیکن سرخپوشان مقابل الدحیل، تصریح کرد: امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند از جمله بهترین بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بودند. به هر حال امید عالیشاه کاپیتان تیم است و به مرز پختگی و تجربه رسیده که بتواند در چنین دیدارهایی خودش را نشان دهد. سه امتیاز این مسابقه به شدت برای شاگردان گل‌محمدی بعد از بازی النصر عربستان ضروری بود که خدا را شکر به آن رسیدند.

وی با اشاره به ضربه یاسین سلمانی که به تیر دروازه رقیب برخورد کرد، گفت: پرسپولیس در این مسابقه چند شوت خوب از جمله ضربه سلمانی را داشت که نزدیک بود به گل تبدیل شود. به هر حال طبیعی است که یکی از تاکتیک‌های هر تیمی در این سطح شوتز‌نی باشد. پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر هم باید بیشتر از قدرت شوتزنی بازیکنان بهره بگیرد.

مشکل خط دفاع پرسپولیس روی ضدحملات الدحیل
مدافع - هافبک پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا روی ضدحملات الدحیل، خط دفاع سرخ‌پوشان مطمئن نشان نداد، اظهار داشت: بعضی بازیکنان خط هافبک و دفاع پرسپولیس به تازگی به این تیم منتقل شدند. هماهنگی این نفرات با دیگر نفرات کمی زمان می‌برد. ضمن اینکه دفاع گروهی پرسولیس باید قوی‌تر عمل کند.

شهاب زاهدی به عنوان بازیکن درجه یک جذب پرسپولیس شد
برزگر راجع به فشارهای روانی روی شهاب زاهدی، خاطرنشان کرد: یکی از کمبودها و مشکلات پرسپولیس در خط حمله است. هنوز نبیل باهویی به آمادگی مدنظر نرسیده و در ترکیب قرار نگرفته است. شهاب زاهدی به عنوان بازیکن درجه یک جذب شد در حالی که شرایط پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم‌ها فرق دارد. سرنوشت بازیکن با یک نظر هواداران در فضای مجازی، استوری رقیب و در کل یک واکنش در فضای مجازی، تغییر می‌کند. این مسائل را به مهدی عبدی هم گفتم. بازیکنان باید نسبت به یکسری مسائل حواس‌شان را جمع کنند. ضمن اینکه هوادار از مهاجم تیمش انتظار گلزنی دارد.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر، عنوان کرد: قبول دارم که توقف‌های متوالی برای لیگ برتر مناسب نیست. مگر چقدر ممکن است تیم‌ها بازی دوستانه یا اردو برگزار کنند تا بازیکنان را در شرایط بازی نگه دارند. البته با صحبت گل‌محمدی درباره عدم برگزاری اردو تیم ملی یا کم فشار برگزار کردن آن در فیفادی نیستم. به هر حال قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی نتایج باشد. تیم ملی به دیگر تیم‌ها ارجحیت دارد.

بدون برنامه با فرگوسن هم مشکل تیم امید حل نمی‌شود

سرمربی  تیم فوتبال امید مقاومت در خصوص ناکامی تیم امید عنوان کرد: در جلسه هم اندیشی که با رضا عنایتی داشتیم در جمع مدیران آکادمی‌ها و سرمربیان تیم پایه گفتم 5 نفر از این نفرات را به عنوان مشاور انتخاب کند. هر چند عنایتی استقبال کرد اما عملی نشد. طبیعتاً فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک از چنین تصمیمی خیلی استقبال نمی‌کنند. تا وقتی برنامه نداریم حتی اگر فرگوسن هم هدایت تیم فوتبال امید را به عهده بگیرد، مشکل حل نمی‌شود.

وی افزود: یکی از مواردی که باید برای انتخاب مربی تیم فوتبال امید در نظر داشته باشیم، سابقه فعالیت در حوزه پایه است. کار کردن در این سطح مشخصات خاص خودش را می‌طلبد. شاید اگر عنایتی در سطوح پایه سابقه کار داشت، بهتر عمل می‌کرد. برخی به اشتباه می‌گویند تیم امید نفرین شده اما اینطور نیست. اگر سرمربی چهار سال هدایت این تیم را به عهده بگیرد و به نقطه‌ای برسد که دستیارانش تمام بازیکنان کشور را رصد کرده باشند و همه چیز با برنامه‌ریزی پیش برود، می‌توانیم انتظار نتیجه داشته باشیم.

فضای مجازی بلای جان فوتبال پایه شده است

برزگر درباره مشکلات تیم‌های پایه، تصریح کرد: در سطح پایه علاوه بر مشکل زیرساخت، با مشکلات دیگری هم مواجه هستیم. متأسفانه اصطلاح «بازیکن پولی» در سطح فوتبال پایه به یک اپیدمی تبدیل و برای بازیکنان به یک اتفاق رایج تبدیل شده است. در حال حاضر بازیکن فکر می‌کند برای بروز استعدادش باید 10، پنجاه یا صد میلیون پول بدهد در صورتی که اینگونه نیست. از سوی دیگر فضای مجازی بلای جان فوتبال پایه ما شده چون به بازیکنان آموزش لازم را ندادیم. بازیکنی در سطح مهدی ترابی داشتیم که مورد توجه سایت، صفحات مجازی لیگ‌های پایه قرار گرفت و تعریف و تمجید شد. بعد از این اتفاق فوتبال او نابود شد و فکر کرد به آخر فوتبالش رسیده است!

سرمربی تیم امید مقاومت درباره ورود بعضی نفرات خاص در فوتبال پایه، گفت: نهادهای نظارتی باید روی اتفاقات فوتبال پایه بیشتر نظارت کنند. بعضی با خرید امتیاز یک تیم با صرف مبلغ خاصی از طریق بازیکنان پولی یک میلیارد کسب درآمد می‌کنند. آنها 4 نفر همراه و نوکر هم همراهشان دارند. متأسفانه حرف افراد دلال در فوتبال پایه از بازیکنان فوتبال که به دنیای مربیگری رفتند بیشتر بُرش دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین