عرضه ۳۶۵ خودروی اموال تملیکی با روش مزایده

  4020628049

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به وضعیت ۳۵۶ خودرو در انبارهای اموال تملیکی استان تهران، گفت: این خودروها با تاییدیه سازمان استاندارد و محیط زیست در با روش مزایده زیر نظر ستاد الکترونیک دولت عرضه می‌شود.

عرضه ۳۶۵ خودروی اموال تملیکی با روش مزایده

به گزارش ایرنا، «حسین ایزدی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد در حوزه قاچاق ۸۵ خودروی سبک و سنگین و در حوزه ضبط و قضایی ۱۰۵ خودرو و تعداد خودروهای متروکه ۱۶۶ مورد است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران افزود: جلسه‌ای با حضور دادستان استان تهران خواهیم داشت که با تاییدیه استاندارد و محیط زیست می‌توانیم با روش مزایده عرضه کنیم.

وی با اشاره به یک هزار و ۴۰۰ خودرو کشنده در گمرک و انبارهای استان تهران است، گفت: این خودروها طبق ماده ۳۰ احکام دایمی کشور وارد کشور شده و ۲ سال است در انبارهای استان مانده است باید این خودروها متروکه اعلام می‌شد.

ایزدی بیان داشت: این خودروها باید تا ۱۵ شهریور از لحاظ استاندارد بررسی و در مرحله بعد ترخیص شود که این اقدام صورت نگرفته است. مالکین این کالاها مردم هستند درصدد هستیم از طریق مزایده به خود مالکان اقدام کنیم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از تعیین تکلیف ۲هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان کالا در ۶ ماه امسال خبر داد و گفت: این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱۶ درصد رشد داشته است؛ ۷۰۵ میلیارد تومان ارزش تعیین تکلیف کالاها در ۶ ماه اول سال گذشته بود.

وی بیان داشت: امسال ۷۶۶ ردیف کالایی به ارزش ۴۱۹ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان به فروش رفت که در مدت مشابه سال گذشته ۵۵۱ ردیف کالایی به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان بود که از لحاظ تعداد کالا ۳۹ درصد و ارزش ریالی ۷۲۷ درصد رشد داشته ایم.

ایزدی با بیان اینکه در بخش فروش غیرمنقول امسال ۳۳ میلیارد تومان به ثبت رسید، گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان بود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ادامه داد: فروش غیرمنقول اختصاص به یک‌سری از املاک دارد که به خاطر پول‌شویی، جرم و سایر موارد بر اساس قانون مصادره و ضبط می‌شود و این املاک در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد؛ عده‌ای شبهه وارد می‌کنند که این املاک مال مردم است، اما طبق قانون رای صادر شده و در همه جای دنیا صورت می‌گیرد.

ایزدی بیان داشت: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ملک عرضه شد که تنها ۱۰ میلیارد تومان آن به فروش نرفت.

وی با اشاره به بخش اعاده و استرداد کالا گفت: امسال به ارزش ۲ هزار و ۱۹ میلیارد تومان اعاده کالا صورت گرفت در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳۳۹ میلیارد تومان بود که ۴۹۴ درصد رشد یافته است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بیان کرد: امسال ۴۰۵ میلیارد تومان استرداد کالا داشتیم که ۵۸ درصد رشد داشته است. همچنین ۵۶ میلیارد تومان انهدام صورت گرفته است.

ایزدی با اشاره واگذاری کالاهای مجهول‌المالک و بلاصاحب به ستاد اجرایی امام، اظهار داشت: امسال ۱۵ میلیارد تومان سهم کالاها بود در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان بوده است ۲۵ درصد رشد داشتیم که خودرو، لوازم‌خانگی و سریع الفساد از جمله این موارد است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی سازمان اموال تملیکی کاهش رسوب کالا در گمرکات و انبارهاست، گفت: سه گمرک در استان تهران داریم، درصدد تسریع در تعیین تکلیف کالاها هستیم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران عنوان کرد: بحث تعیین تکلیف کالا به میزان ۶ هزار میلیارد تومان به صورت سالانه است.

ایزدی با اشاره به اینکه مقصد همه کالاهای قاچاق به انبارهای استان تهران ختم می‌شود، تاکید کرد: با این حجم گسترده فعالیت ما مشکل کمبود انبار داریم.

وی بیان کرد: ۷۰ هزار متر انبار داریم که هیچ‌کدام ملکی این اداره کل نیست، همچنین ۲۰ انبار استیجاری برون‌سپاری شده است ما نیازمند ۱۰ هزار متر انبار مسقف هستیم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از برگزاری ۱۳ دوره حراج خرده‌فروشی برخط خبر داد و گفت: کارمندان دولت منعی برای شرکت در خرده‌فروشی ندارند. ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین