اقامت در ویلا و کلبه از اطراف تهران تا شمال

گزارش بازرگانی، 212572،   4020628027

برای اکثر افرادی که زمان زیادی برای سفرکردن و ایرانگردی ندارند؛ اما می‌خواهند از کمترین زمان، بیشترین بهره را ببرند، سفرهای کوتاه در اطراف تهران بهترین راه برای آن‌ها به شمار می‌رود. برای سفر به اطراف تهران، هیچ‌گونه محدودیتی جهت فصل و زمان سفر وجود ندارد.

اطراف پایتخت پر از مکان‌های تفریحی است که با پیمودن مسیری کوتاه، می‌توانید حال و هوایتان را عوض کنید. شما قادر خواهید بود به‌راحتی و با صرف هزینه و زمان کم، برای تفریح به اطراف تهران سفری کوتاه داشته باشید.

اما برای افرادی که قادر هستند در هر وقت از سال بدون هیچ‌گونه محدودیتی سفر کنند، شهرهای شمالی نخستین مکانی است که باید از آب‌وهوا و مناظر دیدنی آن بهره‌مند شوند. شمال میعادگاه بسیاری از افرادی است که عاشق سرسبزی و آب‌وهوای شرجی هستند.

در شهرهای شمالی جاذبه‌های طبیعی بسیاری وجود دارند که هیچ یک از گردشگران، نمی‌توانند در یک سفر نظاره‌گر تمام زیبایی‌ها و جاذبه‌های آنها باشند. شما باید در هر سفر خود، مکان‌های بسیار جذابی را انتخاب کنید تا بتوانید به تماشای بخشی از شگفتی شمال بنشینید.

شما با اقامت در ویلا و کلبه از اطراف تهران تا شمال، هیچ دغدغه‌ای برای محل اسکان خود نخواهید داشت و نه‌تنها از جاذبه‌ها، بلکه از محل اقامت خود هم خاطره‌ای خوش برایتان به یادگار خواهد ماند. در ادامه مطلب، شما را با منطقه‌ای زیبا در اطراف تهران و دو شهر شگفت‌انگیز شمالی آشنا خواهیم کرد.

خاطراتی خوش با گذراندن آخر هفته‌ای متفاوت در ویلاهای اطراف تهران

یکی از مناطق سرسبز و خوش‌آب‌وهوای نزدیک تهران، روستای کردان است که شما در این منطقه تنها شاهد باغ‌های زیبای آن خواهید بود. در این روستای بسیار زیبا، نه خبری از ساختمان‌های بلند و پر سروصدا هست، نه دود، نه ترافیک و نه هیچ‌چیز دیگری که خاطرتان را آزرده کند.

این روستای خوش‌آب‌وهوا با باغ‌های آلبالو، زردآلو، گردو، گیلاس و توت بهترین منطقه برای استراحت‌کردن گردشگران به شمار می‌رود. کردان، یکی از مقاصد خوب برای سفری کوتاه به اطراف تهران است، ویلاهای زیبای بسیاری در کردان ساخته شده‌اند که سبب می‌شوند بافت روستایی این منطقه، کمتر دیده شود.

شما می‌توانید با رزرو ویلاهای اطراف تهران، آخر هفته‌ای متفاوت را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید. کردان علاوه بر آب‌وهوایی پاک و مطبوع، جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد که هر یک از آنها می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند.

این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای ایران، امکانات ویژه‌ای دارد که آن را برای گردشگری غیر قابل‌قیاس با دیگر روستاها کرده است. کردان یک دهکده‌ تفریحی مجهز به امکانات: والیبال، شنا، بسکتبال، فوتبال، سوارکاری و... دارد که می‌توانید یک روز پر هیجان و پرتحرک را در این دهکده سپری کنید. شما با اجاره ویلا در کردان این فرصت را دارید که با خاطری آسوده، پرواز با پاراگلایدر و کوهنوردی در ارتفاعات کردان را نیز تجربه نمایید.

لحظاتی فوق‌العاده با لذت‌بردن از جنگل راش با اجاره ویلا در سوادکوه

 

اگر دلتنگ شهرهای شمالی هستید، این بار مقصدی جدید را برای سفر انتخاب کنید. به شهری سفر کنید که در اوج تابستان هم هوای شرجی ندارد و طبیعت هر گوشه‌وکنار آن، دست‌نخورده و بکر باقی‌مانده است. سوادکوه، شهری است که تمام انتظارات شما را از یک شهر شمالی برآورده می‌کند.

طبیعت سرسبز و جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز سوادکوه، آن را به یک بهشت گردشگری تبدیل کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید با اقامت در کلبه جنگلی سوادکوه ، از تمام جاذبه‌های گردشگری این منطقه دیدن کنید. در ادامه متن، تصمیم داریم شما را با یکی از جنگل‌های بکر این منطقه آشنا کنیم:

جنگل راش جواهری در جنگل‌های هیرکانی

اگر هوای پیاده‌روی رویایی را در سر دارید، سفر به جنگل‌های بکر سوادکوه به‌خصوص جنگل راش، با گذر از جاده‌های جنگلی و عبور از میان درختان بلند قامت و متراکم راش، تجربه هیجان‌انگیزی برای شما به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید با تنفس در هوای لطیف جنگل و شنیدن نغمه‌سرایی پرندگان خوش‌آواز و قدم‌زدن در طبیعت دلگشای جنگل راش، تمام خستگی ناشی از کار و فعالیت‌های زندگی روزمره را به فراموشی بسپارید.

اگر شما در فصل پاییز به این جنگل زیبا سفر کنید، فرشی به رنگ سرخ و زرد در پای درختان سر به فلک کشیده‌ راش را مشاهده خواهید کرد که تاروپود آن از جنس برگ‌ها خواهد بود. هنگامی که جنگل راش در مه فرومی‌رود، حالتی رازآلود و خیال‌انگیز به خود می‌گیرد؛ سکوتش آن‌قدر عمیق است که شکستن آن غیرممکن به نظر می‌رسد. چشم‌انداز این جنگل بکر و تاریخی همیشه زیباست؛ اما در پاییز به معنای واقعی کلمه، خیره‌کننده می‌شود.

سفری دلنشین با اجاره کلبه در ماسال و تجربه اقامت در میان ابرها

 

ماسال یکی از شهرهای کوچک شمالی است که برای اقامت گردشگران خود، کلبه‌های بسیار زیبایی را طراحی کرده است. شما با اجاره ویلا ماسال می‌توانید اقامت در میان ابرها را تجربه کنید. این شهر زیبا پر از آبشارهای مرتفع و جنگل‌هایی است که گشت‌وگذار در آنها، بیشتر شبیه وارد شدن به پوستری جذاب و رنگی به نظر می‌رسد.

اکثر افراد ماسال را به طبیعتی زیبا، بکر و مناطقی غرق شده در ابر و مه می‌شناسند. مناطقی که وقتی صبح زود از خواب بیدار می‌شوید، نمی‌توانید فاصله یک‌متری خود را مشاهده کنید. شما در سفر به ماسال، دنیا را زیر پاهای خود احساس خواهید کرد.

حال که شما با کردان و شهرهای شگفت‌انگیز شمالی آشنا شده‌اید، می‌توانید با اقامت در ویلا و کلبه در این مناطق، سفری فراموش‌نشدنی را در خاطر خود به یادگار بگذارید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین