دفاع شریعتمداری از تدریس حدادیان در دانشکده ادبیات/ پاسخ دادستان کل کشور به ادعای فرار مغزها

  4020619064 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

دفاع شریعتمداری از تدریس حدادیان در دانشکده ادبیات/ پاسخ دادستان کل کشور به ادعای فرار مغزها

دفاع شریعتمداری از تدریس حدادیان در دانشکده ادبیات

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در این روزنامه نوشت: «او دارای مدرک دکتری جامعه‌شناسی است. از سال ۱۳۹۴ تدریس دروس مختلف را در دانشگاه تهران به صورت حق‌التدریس برعهده داشته و با توجه به عملکرد موفق و ارزیابی مثبت دانشگاه و دانشجویان از کلاس‌های ایشان و با درخواست مسئولان دانشگاه به تدریس ادامه داده است. 

رئیس ‌دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران با استناد به سوابق حضور وی در دانشگاه تهران اعلام کرده است که او از سال ۱۳۹۴ در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکده‌های دانشگاه تهران تدریس می‌کند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد. در ارزشیابی کارنامه تدریس او آمده است که وی؛

الف- در اولین همکاری خود در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۵ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد ۴۱ دانشجو معدل ۱۸/۳۱ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۸/۰۳) و معدل دانشکده (۱۷/۹۸) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۳۰) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است. 

ب- در کارنامه ارزشیابی ایشان تاکید شده است که او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد ۳۰ نفر دانشجو معدل ۱۸/۶۷ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۶۵)، معدل دانشکده (۱۷/۷۷) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۲۶) بالاتر بوده است.

ج- عملکرد تدریسی او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در درس تفسیر موضوعی قرآن با تعداد ۴۸ نفر دانشجو معدل ۱۸/۰۰ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۲۰) و از معدل دانشکده (۱۷/۵۱) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است.

د- او بیش از ۶ سال است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به تدریس «ادبیات پایداری» مشغول بوده است. و.... 

 ایشان تا این‌جای کار، به گواهی اسناد، از نظر علمی و ارائه دروسی که برعهده داشته است از سایر اساتید دانشکده برتر و معدل ارزشیابی او از معدل دانشگاه نیز فراتر بوده است. از این روی فقط بی‌سوادها، آن‌هم نه همه بی‌سوادها، بلکه بی‌سوادهای حسود می‌توانند با او دشمنی ورزیده و کینه‌توزی کنند!»

 

***

پاسخ دادستان کل کشور به ادعای فرار مغزها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور، در مراسم گلباران مزار شهدای یوم الله ۱۷ شهریور برگزار شد، با اشاره به کاهش آمار بی‌سوادی و افزایش تحصیلات عالیه در مراکز آموزشی کشور در سال‌های پس از انقلاب خاطرنشان کرد: امروز قدرت دفاعی ایران، به حدی رسیده که قدرت‌های بزرگ نظامی دنیا، جرات تعرض به کشور را ندارند.

دادستان کل کشور گفت: برخی از فرار مغزها سخن می‌گویند، اگر این سخن درست است،  پس چه کسانی سایت‌های هسته‌ای ما را اداره می کنند؟ موشک‌های قدرتمند بومی ایرانی به دست چه کسانی ساخته می شود و پیشرفت‌ها و امکانات فنی، عمرانی و رفاهی که در کشور ایجاد شده، به دست چه کسانی حاصل شده است؟ تمام پیشرفت‌های کشور، به دست همین جوانان تحصیلکرده و توانمند ایرانی به دست آمده و ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به مقام والای شهیدان و لزوم قدرشناسی و پاسداشت خون پاک شهدا گفت: در توصیف شهدا ، شاهد فرازهای بلندی از آیات قران کریم  و تعابیر زیبای امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم. امام خمینی(ره) فرمودند: از هر قطره خون شهید ما که به زمین می‌ریزد، انسان‌های مصمم‌تر و مبارزی به وجود می آیند. مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند امروز خستگی محکوم است. ایشان همچنین فرمودند شهیدان مظهر هدف و تلاش و تداوم‌اند. خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است.

***

توضیحات خسروپناه درباره علت الزام قانونی حجاب

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ایران گفت: «این روزها برخی هم‌لباسی‌های بنده مدعی شده‌اند که ما هیچ دلیل شرعی بر الزام حجاب نداریم! این در حالی است که وجوب شرعی حجاب محرز است و این ادعا واضح‌البطلان است چراکه ما 24 آیه در خصوص اهمیت حجاب در قرآن داریم. لذا، حجاب یکی از ضروریات دین است‌ و انکار آن، انکاری جاهلانه است.

دوم اینکه، گفته می‌شود حاکمیت، حق الزام حجاب را ندارد چرا که هیچ دلیلی در فقه وجود ندارد که حاکم می‌تواند حجاب را ملزم کند. این حرف هم یک اشکال جدی دارد و آن، این است که اگر حاکمیت امری را که به مصلحت جامعه است، نتواند الزام کند، حاکمیت نیست و یک پارادوکس ایجاد می‌کند.

حاکمیت یعنی الزام کردن؛ به عنوان مثال حاکمیت الزام می‌کند قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین بهداشتی و... اجرا شود؛ قوانین فرهنگی هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، نفی الزام مقوله‌ها، به معنای نفی حاکمیت است و به آنارشیسم اجتماعی منجر می‌شود.

گفته می‌شود که در حکومت اسلامی، حاکم اسلامی حق الزام ندارد؛ چون دلیلی نداریم. در حالی که دلیلش «ولایت فقیه» است. وقتی مشروعیت حاکم اسلامی ثابت شد، حق الزام هم برایش ثابت می‌شود؛ ملاک الزام هم مصلحت نظام و مسلمین است.

دسته سوم گروهی هستند که معتقدند حاکمیت حق الزام دارد، حاکم اسلامی هم بر اساس مشروعیت ولایت فقیه، حق الزام قوانین و احکام را دارد، اما چون ملاک الزام حاکم اسلامی «مصلحت اسلام و مسلمین» است در شرایط حاضر مصلحت اسلام و مسلمین اقتضا می‌کند که حکم حجاب الزامی نشود.

در پاسخ به این افراد هم باید گفت که وقتی یک حمله و جنگ ترکیبی-شناختی از سوی دشمن برای کشف حجاب و ایجاد ابتذال و نفی عفاف و غیرت شکل گرفته است و الزام به حجاب می‌تواند در اکنون و امروز جامعه ایرانی، این جنس تهاجمات را پس بزند، الزامی نکردن حجاب اتفاقاً خلاف مصلحت اسلام و مسلمین است. به این اعتبار، معتقدم مصلحت اسلام و مسلمین اقتضا می‌کند، الزام حجاب از سوی حاکم اسلامی صورت گیرد.»

***

توضیحات جدید رئیسی درباره مولدسازی

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در نخستین همایش ملی اقتصاد تعاونی ایران با بیان این‌که «درباره مولدسازی تعریف و تبیین خوبی صورت نگرفته است»، تاکید کرد: برخی تصور کردند برای مولدسازی قانون جدید شکل‌گرفته است که این امر خطاست. سخن اصلی در اجرانشدن این امر بود که در برنامه‌های قبلی هم به آن تأکید شده بود. بنابراین آیین‌نامه مولدسازی تسهیل اجرای قانون است نه قانون‌گذاری جدید.

رئیسی یادآور شد: نقش تعاونی‌ها در این مسیر نقش تعیین‌کننده‌ای است. همچنین در امر سهام عدالت تعاونی‌ها می‌توانند کمک‌های تاثیرگذاری داشته باشند. تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، نیروگاه‌های خورشیدی و ورزش، می‌توانند بسیار نقش‌آفرین باشند.

رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: هرجا به مردم میدان داده‌ایم نتایج آن را دیده‌ایم. ما معتقدیم تصدی‌گری دولت در اقتصاد باید روزبه‌روز کاهش یابد و دولت به حمایت، هدایت و نظارت در اقتصاد مشغول باشد.

وی با بیان این‌که «حضور و کارآفرینی تعاونی‌ها برای اقتصاد کشور مفید است»، تأکید کرد: افزایش بهره‌وری از توصیه‌های ما به تعاونی‌هاست. این امر امروز مسئله محوری کشور است. به میزانی که امکانات و اعتبارات در اختیار داریم آیا بهره‌وری و کارآمدی هم داریم؟ یا می‌توان از این امکانات بهره‌ بیشتری برد؟

***

آخرین آمار بانک مرکزی از کاهش رشد نقدینگی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در سال 1402 و در چارچوب برنامه‌های دولت سیزدهم برای کنترل رشد نقدینگی و تورم و در راستای شعار سال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید"، اجرای برنامه کنترل مقداری رشد ترازنامه بانکها و موسسات اعتباری و جریمه بانکهای متخلف از حدود تعیین شده از طریق افزایش نسبت سپرده قانونی را همانند سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار داشته و برنامه پولی با هدف دستیابی به نرخ رشد نقدینگی  25 درصد برای سال 1402 را تنظیم نموده است. 

آخرین آمارهای سال 1402 نشان می دهد که در پنج ماهه اول سال جاری، نقدینگی معادل 8.1 درصد رشد یافته است که این رقم به میزان قابل توجهی کمتر از رشد نقدینگی هدفگذاری شده برای پنج ماهه اول سال 1402 می باشد. 

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی، نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در پایان مرداد‌ماه 1402 با 10.9 واحد درصد کاهش نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل 37.8 درصد در مرداد ماه 1401) به 26.9 درصد رسید که حاکی از اهتمام و تمرکز بانک مرکزی بر اجرای سیاست کنترل مقداری رشد ترازنامه بانکها و کنترل رشد خلق پول بانکها و به تبع آن رشد نقدینگی در سال جاری بوده است.

***

واکنش فضائلی به دیدار وزیر صهیونیست با خبرنگاران ضدانقلاب

مهدی فضایلی کارشناس رسانه و فعال سیاسی در گفتگو با مهر و در خصوص دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: این دیدار نکات متعددی را روشنگری می‌کند که اولین نکته آن حضور رژیم صهیونیستی در صف مقدم مقابله با نظام است که بارها و بارها این موضوع اتفاق افتاده است.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این جلسه با خبرنگاران ضدانقلاب مطرح کرده است یک بار دیگر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و به نظر من این بهترین دلایل برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها، تاکید کرد: نکته دیگر از این جلسه نقش و اهمیت رسانه‌هاست و نشان می‌دهد رسانه ما یکی از مهم‌ترین ابزار آنها در مقابله با نظام رسانه و فعالیت‌های آنان در حوزه شناختی است؛ موضوعی که از مدت‌ها قبل شروع شده است و روز به روز پیچیده‌تر خواهد شد و ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد.

فضایلی با نزدیکی سالگرد مرگ مهسا امینی و تداخل آن با این نشست، تصریح کرد: تشکیل این جلسه در آستانه سالگرد حوادث پاییز سال گذشته نشان می‌دهد که نقش رسانه‌ها در این ماجرا یک نقش اصلی و در صدر فهرست ابزارهایی است که دشمنان از آن استفاده کرده و می‌کنند.

این کارشناس رسانه اذعان داشت: این نشست پیوند عمیق شبکه‌های معارض با نظام را با رژیم صهیونیستی مشخص می‌کند. آنها که ادعا می‌کنند منافع اصلی مردم ایران را پیگیری می‌کنند اما با دشمن اصلی کشور که رژیم صهیونیستی است جلسه و نشست برگزار می‌کنند، آن هم با دستگاه امنیتی این رژیم که دانشمندان کشور را ترور کرده است و اقدامات تخریبی علیه صنایع کشور انجام داده است تا یک بار دیگر ثابت کند که ادعاهای مردم دوستی آنان پوچ و بی‌مبنا است و اتفاقاً این رسانه‌های معاند در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۲۰۷۲۲۱۴:۵۹:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۲۰
حسین شریعتمداری کاش می دانست شان استاد دانشگاه چیست و اینگونه موضع گیری نمی کرد.
ناشناس۳۲۲۰۹۴۷۱۹:۲۰:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۲۰
میدونه،خوب هم میدونه ولی صرفه این افکار تو همین روش هاست.
ناشناس۳۲۲۰۷۲۶۱۵:۰۲:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۰
با همین توهمات و خیالبافی هاست که داریم سرمایه های علمی کشور رو از دست میدیم.
ناشناس۳۲۲۰۷۳۱۱۵:۰۶:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۲۰
با همین دفاع باید از آینده بچه هامون بترسیم
ناشناس۳۲۲۰۷۶۷۱۵:۴۴:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۲۰
با وجود آمار رسمی مهاجرت هزاران مهندس و پزشک متخصص در سال، باید تلاش کنی تازه به اینها بفهمانی که فرار مغزها وجود داره .
ناشناس۳۲۲۰۸۰۴۱۶:۱۴:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۲۰
از استدلالهای شریعتمداری و دادستان کشور میشه به عمق فاجعه در کشور پی برد.
ناشناس۳۲۲۰۸۵۴۱۷:۱۸:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۲۰
با این اوصافی که حسین شریعتمداری از سعید حدادیان می کند، خوب است ایشان را حداقل به ریاست دانشگاه تهران منصوب کنند!
پیراسته۳۲۲۰۸۸۰۱۷:۵۱:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۰
شریعتمداری در تمام مسائل نظر میدهد مگر او چه کاره است که باعث نفاق و چند دستگی در مردم میشود ؟
ناشناس۳۲۲۰۹۹۶۲۰:۱۲:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۲۰
یعنی شما هم فکر می کنید که فرار مغزها دروغه که همچین تیتری رو انتخاب کردین؟
ناشناس۳۲۲۱۲۸۸۰۹:۳۱:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۲۱
همین که حسین شریعتمداری از این استاد دفاع کرده متوجه ماجرا شدم و به سطح علمی او پی بردم
امید یاوری دارانی۳۲۲۱۳۰۸۰۹:۵۰:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۲۱
همینکه معیار جدیدی از سوی کیهان و حاج حسین ارائه شده یعنی اینکه حدادیان فاقد صلاحیت علمی است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین