وقتی وزیر، آموزش عمومی را با فروش خودرو اشتباه می‌گیرد!/ انتقاد روزنامه اصولگرا از حضور پرتعداد کوشکی در صداوسیما

  4020611038 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وقتی وزیر، آموزش عمومی را با فروش خودرو اشتباه می‌گیرد!/ انتقاد روزنامه اصولگرا از حضور پرتعداد کوشکی در صداوسیما

انتقاد روزنامه اصولگرا از حضور پرتعداد کوشکی در صداوسیما

صبح‌نو نوشت: «صحبت‌های جدید محمدصادق کوشکی دریک برنامه تلویزیونی جنجالی شده و این چهره با حمله‌ای که به عادل فردوسی‌پور و علی دایی داشته، بار دیگر بر سر زبان‌ها قرار گرفته است...

بسیاری، نظرات او را فاقد ارزش تحلیلی درست و منصفانه می‌دانند. و معتقد بودند کوشکی با بیان نظرات خاص در چنین مقطعی به تنش‌ها دامن زده و موجب افزایش فضای دوقطبی در جامعه می‌شود...

از اولین نشانه‌های تحول در این بخش باید مراقبت‌کردن از حضور مداوم و مستمر افرادی باشد که نه‌تنها برای نظام هزینه درست می‌کنند که با حرف و سخن خود موجب بالارفتن التهاب و شکاف اجتماعی می‌شوند.  نظارت بیشتر بر مهمانانی که دعوت می‌شوند، نظارت بر مجریان، تسلط بیشتر بر آنتن و نظم‌دادن به آن از اصلی‌ترین ویژگی‌های چنین تحولی است. به نظر می‌رسد که جبلی عزم چنین تحول و تغییری را در سر دارد.»

***

تیم رسانه‌ای دولت به این نکته توجه کنند

فرهیختگان نوشت: «رهبر انقلاب روز چهارشنبه ضمن حمایت گفتمانی و تمجید از رویکردهای مثبت دولت سیدابراهیم رئیسی تذکرات مهمی هم بیان کردند که یکی از مهم‌ترین آنها درباره کار رسانه‌ای و تصویر دولت در ذهن مردم بود، به‌نظر می‌رسد کلان‌روایت رهبری درباره‌ حس مردم از عملکرد دولت سیزدهم با دو گروه تفاوت دارد؛ گروه اول که معتقدند هیچ نارضایتی واقعی‌ای وجود ندارد و هر آنچه هست برساخت رسانه‌ای است و دیدگاه دوم که می‌گویند رسانه اساسا هیچ نقشی در ایجاد حس منفی نداشته است و عملکردها خود به‌تنهایی باعث بروز نارضایتی می‌شوند. علی‌رغم تفاوت‌ها در خاستگاه سیاسی این دو گروه، ویژگی مشترک آنها این است که خیلی کاری با واقعیت ندارند و تلاش می‌کنند واقعیتی بسازند که برایشان کار کند.

منطق رهبری آنجا که گرانی‌های مستاصل‌کننده در بحث مسکن و معیشت را طرح می‌کنند و آن را علتی برای دیده نشدن اقدامات مثبت دولت قلمداد می‌کنند، آشکارا با منطق دسته اول که همه‌چیز را سفید می‌بینند و با فرار از واقعیت‌ها همه موضوعات را حاصل برساخت می‌دانند، تفاوت دارد و آنجا که فهرستی از اقدامات مثبت دولت از ساده‌زیستی و مردمی بودن تا تحرکات خوب در سیاست خارجی و اقدامات مثبت مدیریتی در کشاورزی و... را مطرح می‌کنند با دسته‌ دوم که همه‌چیز را یکسره تاریک و سیاه قلمداد می‌کنند، تمایز دارد...

 آنچه در شرایط فعلی می‌تواند دولت را در بازنمایی بهتر رسانه‌ای کمک کند فهم فرامتن همین تذکرات است، یک‌سویه دیدن موضوعات و عدم توجه به واقعیت‌ها رسانه را از موضوعیت می‌اندازد، آنها باید بدانند رضایت یا عدم رضایت صرفا در برساخت رخ نمی‌دهد و بخشی از آن در واقعیت ریشه دارد، فهم عمومی مماس با واقعیت شکل می‌گیرد نه در انتزاعات، هر فعالیت رسانه‌ای که در مرز واقعیت‌ها نباشد تبدیل به بوق پروپاگاندا و بلااثر می‌شود. تبدیل رسانه دولتی به روابط عمومی یعنی از رده خارج کردن آن و تنها کارکردی که چنین رسانه‌ای دارد راضی کردن مدیر بالادستی است و لاغیر.»

***

چرا قوه قضائیه با انتشار تصویر بازداشت متهمان برخورد نمی کند؟

اعتماد نوشت: «مدت‌هاست كه انتشار تصاوير و فيلم‌هايي از زمان بازداشت برخي متهمان، در فضاي مجازي در حال فراگير شدن است. آخرين نمونه اين دست اقدامات به بازداشت مهدي يراحي، خواننده برمي‌گردد.

در تمام اين مدت تاكيد شده كه تهيه و خصوصا انتشار عمومي اين فيلم‌ها و تصاوير نه تنها مبناي قانوني ندارد، بلكه مصداق جرايم متعددي نيز است.

روز پنجشنبه بالاخره بعد از سكوتي طولاني خبرگزاري قوه قضاييه اعلام كرد: «انتشار تصاوير متهمان در هفته‌هاي اخير، بدون هماهنگي مقام قضايي بوده.»

معناي اين مطلب آن است كه مسووليت تهيه و انتشار اين تصاوير و فيلم‌ها بر عهده ضابطين پرونده‌هاست، اما نكته اينجاست كه كماكان مسووليتي مهم در اين خصوص بر عهده مراجع و مقامات قضايي است كه نمي‌توانند از زير بار آن شانه خالي كنند. 

رييس دستگاه قضايي بارها در يك‌سال اخير بر لزوم رعايت چارچوب‌هاي قانوني توسط ضابطين و مقاومت مقامات قضايي در برابر خواسته ضابطين جهت تسلط بر امور پرونده‌هاي مختلف تاكيد كرده است. حتي رهبر انقلاب نيز در ديدار سال گذشته با مسوولان قوه قضاييه با اشاره به همين تاكيدات رييس دستگاهي قضايي سخنانی گفتند...

با اين حال آنچه در عمل شاهد هستيم و حتي در موضع‌گيري اخير قوه قضاييه درباره انتشار تصاوير و فيلم‌هاي متهمان هنگام بازداشت نيز به‌طور غيرمستقيم بازتاب داشته، تسليم در برابر رفتار ضابطين است.

در واقع وقتي يك ضابط بر انجام رفتاري خلاف قانون كه حتي عناوين مجرمانه هم دارد، تاكيد مي‌كند، كارويژه قوه قضاييه بايد پيگيري قضايي مساله باشد نه صرفا دادن اطلاعيه رسانه‌اي...

همه اينها بدان معناست كه يك جرم مشهود رخ داده است. مضافا اينكه اين جرم به اعتبار همين قوانين يك جرم عمومي محسوب شده و براي شروع پيگرد قضايي نياز به شكايت شاكي ندارد.»

***

وقتی وزیر، آموزش عمومی را با فروش خودور اشتباه می‌گیرد!

خراسان نوشت: «وزیر آموزش و پرورش در اظهارنظری عجیب، کیفیت طلبی و در جست وجوی مدرسه خوب بودن و شهریه بالای مدارس غیرانتفاعی را با خرید یک اتومبیل مدل بالا مقایسه کرد و گفت: «شما اگر بخواهید یک ماشین مدل بالا هم سوار شوید، باید پول بیشتری بدهید!»

به نظر دور از ذهن است که وزیر آموزش و پرورش، نگاهی کالامآبانه به مقوله آموزش و مدرسه داشته باشد. آن هم وزیری که دست‎کم نسبت به سایر وزیران پیشین، در آغاز کار خود، بیشترین اظهارنظرها  را درباره عدالت آموزشی و ضرورت کیفیت‌بخشی به مدارس دولتی داشته است.

در عین حال، از گفتار آقای رضامراد صحرایی، وزیر نسبتا جوان آموزش و پرورش، در یک برنامه تلویزیونی به گونه‌‎ای می‎توان برداشت کرد که وی، آموزش، کیفیت بهتر و برندبودن مدرسه را با خرید یک اتومبیل مدل بالا مقایسه می‎کند که برای تهیه آن باید پول بیشتری پرداخت کرد.

با این که اصل 30 قانون اساسی می‎گوید: «دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد»؛ اما آقای وزیر خودتان می‎دانید که آن چه امروز، با عنوان مدارس دولتی می‎شناسیم، اگرچه اغلب رایگان است، اما فاقد کیفیت لازم است. کم‎‌‌کیفیتی و بعضا بی‌‎کیفیتی مدارس دولتی را نمی‎توانید کتمان کنید.

چرا خودتان به مدیران و مسئولان توصیه کردید، فرزندانشان را در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند؟ چون آن‎قدر کم‌توجهی به این مدارس صورت گرفته که یکی از راهکارهایتان این است که با حضور فرزندان مسئولان در این مدارس، «توجه مدیران مناطق به مدارس دولتی افزوده می‌شود.»

***

لاریجانی از اصلاح‌طلبان معتدل حمایت می‌کند؟

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا در گفتگو با نامه نیوز درباره احتمال نزدیک شدن نمایندگان اصلاح طلب به علی لاریجانی گفت: بخشی از اصولگرایان اعتقاداتی درباره به کارگیری نیروهای سیاسی دارند که آقای لاریجانی آن اعتقادها را ندارد. آقای لاریجانی بر این باور است برخی نیروهای اصلاح طلب کارآمد و معتقد به نظام هستند و می توان از این نیروها در مجلس، دولت و ارکان مدیریتی کشور استفاده کرد.

وی افزود: برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره نحوه تأثیرگذاری علی لاریجانی بر انتخابات مجلس اظهار کرد: احتمال دارد که آقای لاریجانی در انتخابات مجلس لیست دهد و در آن لیست برخی نیروهای اصلاح طلب همچون کارگزارانی ها حاضر باشند بنابراین این احتمال است که نیروهای معتدل جریان اصلاحات در انتخابات مجلس با آقای لاریجانی همراه شوند.

ایمانی افزود: اصلاح طلبانی که میانه رو هستند و دیدگاه های سیاسی و اقتصادی معتدلی دارند، امکان دارد آقای لاریجانی از آنها در لیست خود استفاده کند چون تقسیم بندی های آقای لاریجانی با تقسیم بندی های بخشی از اصولگرایان متفاوت است.

***

قیمت خودرو باز هم تغییر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی قیمت‌های جدید انواع خودرو برای یکدست سازی و همسان سازی نرخ‌ها است.

در واقع با توجه به اینکه قیمت برخی از خودروها با آپشن های کمتر و قدیمی تر از قیمت خودروهایی با آپشن های بیشتر و جدیدتر، بالاتر تعیین شده بود، سازمان حمایت مجدد در حال بررسی قیمت‌ها بر اساس صورت‌های مالی و هزینه‌های جدید، آپشن های جدید و نرخ تورم جدید است.

از سویی دیگر به دلیل اینکه قیمت ۴ محصول سایپا نیز همچنان تعیین نشده، قیمت این محصولات نیز در این لیست جدید در حال بررسی است.

البته هنوز فهرست کامل قیمت‌ها برای بررسی و تأیید نهایی به شورای رقابت ارسال نشده و تنها بخشی از قیمت‌ها به کارگروه تخصصی خودروی شورا ارسال شده است.

***

مرعشی کارگزاران را از ریل میانه روی خارج می‌کند؟

فردا نوشت: «از زمانی که غلامحسین کرباسچی به نوعی از دبیری کل حزب کارگزاران برکنار شد و مرعشی جای او نشست، مواضع کارگزاران دیگر قطعیت سابق را ندارد. مرعشی سعی می‌کند خود و حزبش را به طور کامل هماهنگ با جبهه اصلاحات کند؛ حتی وقتی که نیروهای رادیکال جبهه اصلاحات نبوی را از ریاست بر این جبهه کنار گذاشتند و عملا فضا را طوری تنگ کردند که زمینه ریاست مرعشی فراهم نشد تا در نهایت نیرویی فوق افراطی به نام آذر منصوری را بر صندلی ریاست جبهه بنشانند.

مرعشی حتی در این شرایط هم هیچ نقد و اعتراضی نکرد. دلیل چیست؟ به نظر می‌رسد مرعشی از دو جهت نمی‌خواهد روال سابق کارگزاران را در پیش داشته باشد؛ او گرچه با تندروی‌های موجود در میان اصلاح‌طلبان که زیادتر از گذشته هم شده است، موافق نیست اما می‌داند که فعلا کارگزاران در اقلیت است و اگر بنا باشد سازی مخالف بزند، حتی ممکن است زمینه انشعاب فراهم شود اما مسئله دوم مهم‌تر از اولی است.

کرباسچی خود را به نوعی حتی هم‌شأن خاتمی می‌دید و هر چه به ذهنش می‌رسید را بدون در نظر داشتن خوش‌آمد یا بدآمد اصلاح‌طلبان مطرح می‌کرد. او حتی در مقطعی گفت که خاتمی رهبر جبهه اصلاحات نیست و باید دنبال یک لیدر باشیم. مرعشی برای خود چنین شأنیتی را قائل نیست که بخواهد احیانا خلاف مواضع غالب اصلاح‌طلبان موضع بگیرد و از این جهت او را می‌توان دبیرکلی ضعیف نسبت به کرباسچی در نظر گرفت.

افزون بر این نمی‌شود انکار کرد که به هر حال مواضع کارگزاران دقیقا مانند گذشته نیست و در سال‌های اخیر این حزب به چپ‌های اصلاح‌طلب گرایش پیدا کرده است. البته این موضوع را هم نباید از نظر دور داشت که کارگزاران همواره سیاست‌های چندوجهی هم در دستور کار دارد و هیچ بعید نیست اگر جبهه اصلاحات تصمیم به عدم مشارکت در انتخابات بگیرد، کارگزاران مانند سال98 لیست انتخاباتی خود را ارائه دهد.»

***

آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه - بصره

عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره با حضور معاون اول رئیس‌جمهور ایران و نخست وزیر عراق آغاز شد.

امروز ۱۱ شهریورماه با حضور محمد مخبر و محمد شیاع السودانی در نقطه صفر مرزی در خاک عراق، عملیات اجرایی ۳۲ کیلومتر راه آهن شلمچه تا بصره آغاز شد.

طبق تفاهم امضا شده، برای کل پروژه بدون در نظر گرفتن مدت زمان ساخت پل، ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است. مدت زمان احداث پل بازشو به طور موازی، حدود ۱۸ ماه تا حداکثر ۲ سال اعلام شده است.

راه آهن شلمچه بصره می‌تواند به عنوان راهی مناسب برای انتقال زائرین ایرانی به کربلا و همچنین مسیری برای مراودات تجاری میان دو کشور، مورد استفاده دو کشور قرار گیرد.

براساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران هر خط ریلی در این طرح بین ۸ تا ۱۰ میلیون تن امکان جابه‌جایی بار دارد و در حوزه مسافری نیز ظرفیتی حدود ۱۲ میلیون نفر پیش‌بینی شده است.

***

پیشنهاد کیهان: شریفی زارچی را بازداشت و محاکمه کنید!

کیهان نوشت: «اخیرا رئیس‌دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف اعلام کرده که با اخراج شریفی زارچی مخالف است. این اظهارنظر غیرحرفه‌ای و تأمل برانگیز در حالی است که شریفی زارچی از سوی مراجع ذی‌ربط فاقد صلاحیت علمی برای تدریس در دانشگاه شریف شناخته شده است. 

به عبارت دیگر، همان مرجعی که صلاحیت علمی رئیس‌دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف را اعلام کرده است، به عدم صلاحیت علمی شریفی زارچی رأی داده است. اما گویا عده‌ای، به رفتارهای «دیکتاتورمأبانه» و «قبیله‌ای» و «باندی» عادت کرده‌اند...

اینکه فردی به دلیل عدم صلاحیت علمی، از مسند استاد دانشگاه کنار گذاشته می‌شود، اقدامی شایسته و قابل دفاع و البته قابل تقدیر است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. شریفی زارچی یکی از حامیان اوباش و تروریست‌ها در اغتشاشات سال گذشته بوده است.

وی از جمله افرادی است که با سوءاستفاده از جایگاه خود، در آتش اغتشاشات دمیده و در خون‌هایی که به واسطه اغتشاشات سال گذشته بر زمین ریخته شد، شریک است.

بنابراین، علاوه‌بر اخراج این فرد به دلیل عدم صلاحیت علمی، وی باید به این خاطر که در آشوب‌های سال گذشته فعال بوده است، بازداشت و محاکمه شود.»

 

دیدگاه کاربران

حسین۳۲۱۰۳۲۵۲۱:۱۶:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۱۱
واقعا خنده دار است. کار به جایی رسیده است که لاریجانی اصلاح طلب می‌شود. خنده تلخ.
ناشناس۳۲۱۰۳۴۳۲۱:۳۵:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۱۱
کنفرانس تحریف شده برلن یادتان هست زمان لاریجانی ...
اصغر آقا !۳۲۱۰۴۱۲۲۳:۰۴:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۱۱
چرا خنده دار برادر ؟ در « سياست » همه چيز ممكن است ..
ناشناس۳۲۱۰۶۲۵۰۹:۱۰:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
حسین خان . بافت حکومت ایران اصولگرا است پس یک خنده ی بزرگ هم بکن برای کسانی که تحت عنوان اصلاح طلب از کانال حکومت اصولکرا می خواهند به اهدافشان برسند .
ناشناس۳۲۱۰۳۳۶۲۱:۲۹:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۱۱
دیگاه های وزیر آموزش و پرورش بسیار خطرناک است او عملا نظام طبقاتی را پذیرفته مجلس و دولت بیدرنگ او را برکنار کنند
ناشناس۳۲۱۰۶۲۶۰۹:۱۲:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۱۲
کی را بیاورند که از این بدتر نباشه ؟
ناشناس۳۲۱۰۷۶۴۱۱:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۱۲
کردار آقایون نشون میده که بیشترشون دیدگاه ایشون را دارند ولی به زبان نمیارند.
ناشناس۳۲۱۰۳۳۹۲۱:۳۲:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۱۱
چه انتظاری از صدا سیما دارید وقتی در قرق پایداری هاست؟!!
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۱۰۵۵۲۰۷:۰۹:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۱۲
متاسفانه فقط می توان به حال و روز صدا و سیما تاسف خورد حرص خورد و آخرش هم شاید دق کرد و مرد! (خودم را می گویم!) درست دو دهه پیش بود که به این نتبجه رسیده بودم که؛ «نرود میخ آهنین در سنگ!» شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۳۲۱۰۶۵۰۰۹:۳۶:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۱۲
نه می خواستی دشمنان ایران آنجا باشند
ناشناس۳۲۱۰۳۵۰۲۱:۴۷:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۱۱
چه کسانی مدارس غیر انتفاعی بنا کردند ،همان افرادی که قبلا گزینشی استخدام آموزش وپرورش شدند و چون زورشان زیاد بود این مدارس را یرای خودشان بنا کردند و جدا سازی آموزشی راه انداختند در صورتی که مدرسه باید مانند ارتش از کل کشور یا بعبارتی از افراد کم هوش و مستعد باشد تا در صورت ضعف معلم افراد با هوش ،افراد ضعیف را هم پوشانی درسی دهند مانند زمان گذشته شاه
ناشناس۳۲۱۰۸۰۲۱۱:۳۱:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
احداث مدارس غیرانتفاعی از دولت هاشمی رفسنجانی شروع شد.
ناشناس۳۲۱۰۳۵۵۲۱:۵۱:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۱۱
درود بر کوشکی که خوب برخی ها را نقره داغ کرده
ناشناس۳۲۱۰۴۴۹۰۰:۰۱:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۱۲
این نقره داغ کردن نیست عزیز.این تفرقه افکنی است.
ناشناس۳۲۱۰۶۵۱۰۹:۳۷:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۱۲
تفرقه آن زمانی که دوستانت درست می کردن علیه منافع ملی باید می گفتی نه جواب دادن ایشان!
ناشناس۳۲۱۰۴۹۹۰۲:۵۳:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۱۲
در واقع حرفهاش جریان اصولگرا و پایداری را نقره داغ می کند چون اکثریت قاطع مردم علی دایی و فردوسی پور را دوست دارند و توهین های او خودش و جریانش را خراب می کند.البته اصولگرایان نظرات مردم براشون مهم نیست و فقط قدرت را می خواهند.
ناشناس۳۲۱۰۸۱۳۱۱:۳۷:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
علی دایی و عادل فردوسی پور در حوادث پاییز سال گذشته در زمین دشمن بازی کردند و دیگه هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.
ناشناس۳۲۱۰۵۲۷۰۶:۱۷:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۱۲
نقره داغ کرده ؟!!!!! رفتار این فرد و صدا سیما عین بداخلاقی سیاسی هست !! این شخص با تهمت و دروغ و تفرقه اندازی در صدد جا باز کردن برای امثال خود است !! ومتاسفانه صدا سیما یک تریبون یک طرفه در اختیارش گذاشته تا تنهایی برود قاضی و راضی برگردد !! آیا کسانی که ایشان به آنها توهین می کند هم به صدا سیما دعوت می شوند تا پاسخ این فرد را بدهند ؟!
ناشناس۳۲۱۰۵۸۴۰۸:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۱۲
اولا جای اصطلاح نقره داغ کردن اینجا نیست چون معنی دیگری دارد اگر منظور داغ کردن یا چزاندن مخاطب است درست میگویید چون اصولا شما کاری به صحت و سقم و منصفانه بودن یک سخن ندارید ،سخن هرچه بیشتر غیر منطقی و غیر منصفانه ،کینه توزانه و سراسر تهمت باشد مخاطب را بیشتر داغ میکند و شما لذت بیشتری خواهید برد و این طیف که سر سلسله شان کیهان است جز این روش سخنی نمیگویند
ناشناس۳۲۱۰۳۷۰۲۲:۰۹:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۱۱
کی به کوشکی تریبون داده ...
ناشناس۳۲۱۰۶۶۸۰۹:۵۲:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۱۲
منم داشتم به همین فکر میکردم که شما رسیدین..!!
ناشناس۳۲۱۰۴۱۳۲۳:۰۵:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۱۱
وزير اموزش وپرورش هم احتمالا به سمت اموزش خصوص وغيرانتفاعي غش كرده
ناشناس۳۲۱۰۴۵۱۰۰:۰۲:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۱۲
لاریجانی ها و دارو دسته شان باید تاوان یکه تازی های دوران مسولیتشان را بدهند ،بخشی از نابسامانی های کشور حاصل اعمال آنهاست.
ناشناس۳۲۱۰۵۲۴۰۶:۰۶:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
با دیده شده زیاد در رسانه ها می توانی رییس جمهور شوی ؟
ناشناس۳۲۱۰۵۳۲۰۶:۳۳:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۱۲
متاسفانه تلاش معلمان در مدارس دولتی با بی توجهی و بی اهمیتی حتی در دیدگاه کسی که باید حامی آنها باشد مواجه شده !! چه کس یا کسانی تا این حد مدارس دولتی را از چشم مردم انداختند در حالی که با تجربه ترین و سخت کوش ترین معلمان هنوز در مدارس دولتی مشغول کارند ؟! وقتی وزیر آموزش وپرورش چشم بر تلاش آنها می بندد به تبع مردم هم گمان می کنند واقعا در مدارس غیر انتفاعی خبری ست !! خیر معلمان مدارس غیرانتفاعی یا از معلمهای تازه کار و بی تجربه هستند یا از معلمان بازنشسته خسته تنها تفاوتی که شاید در این میان باشد توجه مدیران به تهیه امکانات بیشتر کمک آموزشی هست که متاسفانه مدارس دولتی به دلیل عدم توجه دولت از آن برخوردار نیستند !! وگرنه دلسوزی و تجربه وتلاش معلمان مدارس دولتی را کمتر مدارس غیر دولتی دارا هستند .
ناشناس۳۲۱۰۵۳۴۰۶:۴۰:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۱۲
از نظام آموزش و پرورشمان بی عدالتی به شدت آشکار است .
ناشناس۳۲۱۰۵۳۵۰۶:۴۲:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۱۲
ظاهرا نظر کیهان در اخراج شریفی زار چی با نظر و ادعای مدیریت دانشگاه شریف مطابقت ندارد !!
ناشناس۳۲۱۰۸۰۶۱۱:۳۴:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۱۲
اساتید دانشگاهی که در زمان فتنه ها بعنوان ستون پنجم دشمن عمل می کنند باید اخراج بشوند.
اصغر۳۲۱۰۵۵۱۰۷:۰۵:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۱۲
یه سر به رزومه این مثلا وزیر آموزش پرورش بزنین ... من همه وزیران رو تایید میکنم اما این یکی رو علاوه بر تایید، تمجیدم میکنم!
معلم بازنشسته۳۲۱۰۵۶۵۰۷:۵۰:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۱۲
بیچاره آموزش و پرورش. معلم امروز بعد از سی چهل سال و بعد از بازنشستگی دوباره باید گزینش شود توسط کسانی که زیر دست همین معلمان قد بلند کردند ، به قول شاعر به کجای این شب سیاه بیاویزم قبای ژنده خویش را.
محسن۳۲۱۰۵۷۲۰۷:۵۵:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۱۲
آقای شریعتمداری شما در چه جایگاهی هستید که در خصوص صلاحیت علمی اساتید دانشگاه نظر میدهید
ناشناس۳۲۱۰۶۵۲۰۹:۳۸:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
بله هست
صمصام۳۲۱۰۵۷۹۰۷:۵۹:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
ارتباط حضور یک چهره اصولگرا در صدا و سیما با کوبیدن اشخاص محبوب توسط این فرد در نزد عامه ملت ایران چه معنایی دارد ؟؟ خودتان معنای این ارتباط را حدس بزنید
دانشجو۳۲۱۰۶۰۶۰۸:۴۱:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۱۲
اقا یه سر به این دانشگاه ازاد اسلامی نمی زنید و گزارش تهیه نمی کنید؟ از این اقایان حصارک نشین.دانشگاه ازاد اسلامی شده حیات خلوت دولتی ها و بازنشسته های دولتی.
ناشناس۳۲۱۰۶۳۲۰۹:۱۷:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۱۲
برادر کوشکی خودشون بخوبی میدونند مخاطبی یک یا دو درصدی بیشتر ندارن.
ناشناس۳۲۱۰۶۳۷۰۹:۲۴:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۱۲
وزیر آموزش و پرورش باید اخراج شود .
ناشناس۳۲۱۰۶۴۹۰۹:۳۶:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۱۲
احتمال نزدیک شدن نمایندگان اصلاح طلب به علی لاریجانی .... این اصلاح طلبان نیستند که به لاریجانی نزدیک می شوند بلکه با توجه به کوچکتر شدن دایره شمول خودی ها یک دایره بزرگ تشکیل شده به نام غیرخودی ها ، هر روز که می گذرد دایره خودی ها تنگ تر می شود و در مقابل وسعت غیر خودی ها افزایش می یابد. احتمالا در نهایت پیدا کردن خودی که بتوانند در ظاهر با هم رقابت کنند هم مشکل خواهد شد.
ناشناس۳۲۱۰۷۲۷۱۰:۳۸:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۱۲
از صداو سیما بیشتر از این انتظار نداشته باشید!
ناشناس۳۲۱۰۷۶۷۱۱:۱۰:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۱۲
کیهان مراجع زیربط را معرفی کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین