کف کاذب

گزارش بازرگانی، 205033،   4020602027

کف کاذب در دنیای امروزی که پر از پیشرفت‌های فناوری، فضاهای کاری و تجاری نیازمند زیرساخت‌هایی هستند که علاوه بر ایجاد امکانات لازم، امکان بهره‌برداری و مدیریت آسان از تجهیزات فنی را نیز فراهم کنند. یکی از این زیرساخت‌های مهم و کلیدی، استفاده از کفپوش‌های کاذب یا Raised Floor می‌باشد. استفاده از کف کاذب یا همان Raised Floor در فضاهای کاری به منظور بهینه‌سازی و ارتقاء زیرساخت‌ها و تسهیل در مدیریت کابل‌ها و تجهیزات از جمله اقدامات مهمی است که در طراحی و ساخت فضاهای اداری و صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرد. در این مقاله، به بررسی مزایا، کاربردها و اهمیت استفاده از کف کاذب در فضاهای مدرن و دارای فناوری و معرفی کف کاذب فولادی، کف کاذب اتاق سرور و همچنین قیمت کف کاذب و مدلهای مختلف محصولات موجود در این صنعت را بررسی خواهیم کرد.

کف کاذب چیست و چه مزایایی دارد؟

کف کاذب به سیستمی اشاره دارد که در آن سطح کف اصلی از سطح زیرین جدا می‌شود و فضای خالی بین این دو سطح به عنوان مسیری برای کابل‌ها، شبکه‌ها و سیم‌های مختلف استفاده می‌شود. کف کاذب یا Raised Floor به عنوان یک سیستم ساختاری متشکل از سطحی بالا از زیرساخت فلزی یا پلاستیکی است که از زمین جدا می‌شود و از مزایای قابل توجهی برخوردار است. به عنوان یک کف ارتفاعی، این سیستم امکان دسترسی آسان به سیم‌ها، کابل‌ها و تجهیزات فنی را فراهم می‌کند. این امر نه تنها در صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها کمک می‌کند، بلکه از لحاظ ایمنی نیز بسیار مؤثر است. از طرفی، کف کاذب به تهویه مناسب فضا کمک می‌کند و باعث بهبود کیفیت هوا در اطراف تجهیزات می‌شود. استفاده از کف کاذب با مزایایی همچون بهبود کیفیت هوا، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، افزایش انعطاف‌پذیری در تغییرات فناوری و افزایش بهره‌وری مواجه می‌شود.

انواع کف کاذب بر اساس کیفیت

مدل کف کاذب

عمر مفید

ارزش خرید

کف کاذب سراوینل

بیش از 25 سال

بالا

کف کاذب فولادی

حدود 7 سال

متوسط

کف کاذب پلاستیکی

حدود 5 سال

پایین

کف کاذب چوب

حدود 5 سال

پایین

کف کاذب آلومینیومی

حدود 3 سال

پایین



کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی با فناوری کشش ورق های فوق العاده تولید می شود. کف کاذب فولادی در دو مدل کلی فولادی توپر و توخالی به بازار عرضه می شود. پوشش نهایی پنل کف کاذب فولادی می تواند از انواع کفپوشهای HPL ویا PVC باشد. در مدل فولادی ارتفاع کف کاذب بصورت متداول از 10 الی 120 سانتیمتر تولید می شود و فرا تر از این ارتفاع بصورت سفارشی در کارخانه کف کاذب نوآوران قابل تولید است. جهت ثبت سفارش انواع کف کاذب بصورت مستقیم با کارخانه کف کاذب نوآوران،علمی ترین کارخانه کف کاذب کشور تماس بگیرید. ارتباط مستقیم با واحد فروش کف کاذب نوآوران 09900190083

کف کاذب اتاق سرور

کف کاذب اتاق سرور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کف کاذب در اتاق سرور بایستی از کیفیت بالایی در برابر تردد،خط وخش، مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن(آنتی استاتیک)،مقاومت در برابر رطوبت و حریق را دارا باشد. کف کاذب اتاق سرور باید به آسانی قابل برداشتن باشد و جهت عبور تجهیزات چرخدار مانعی ایجاد نکند. بهترین کف کاذب اتاق سرور مطابق با استاندارد های بین المللی در کارخانه کف کاذب نوآوران تولید می شود. جهت خرید کف کاذب اتاق سرور میتوانید بصورت مستقیم با واحد فروش کارخانه نوآوران تماس بگیرید و یا کف کاذب نوآوران را در گوگل جستجو کنید و از طریق نمایندگان ما در سراسر کشور کف کاذب اتاق سرور را تهیه کنید. فراموش نکنید، جهت کف کاذب اتاق سرور،کف کاذب سراوینل مدل F77 را ثبت سفارش کنید.09900190083 ارتباط مستقیم با کارخانه کف کاذب نوآوران

مزایای استفاده از کف کاذب

  • بهبود کیفیت هوا: کف کاذب می‌تواند به بهبود کیفیت هوا در محیط‌های کاری کمک کند، زیرا از راهی برای جریان هوای تمیز و انتقال سریع گرد و غبار و آلودگی‌ها به سمت کف کمک می‌کند.

  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری: کف کاذب با ایجاد فضای زیرین برای کابل‌ها و تجهیزات، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش می‌دهد؛ زیرا تغییرات و تعمیرات از راحتی انجام می‌شوند

نحوه استفاده از کف کاذب

  • برنامه‌ریزی دقیق:قبل از نصب کف کاذب، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید تا تجهیزات و کابل‌ها به درستی در نظر گرفته شود و بهره‌وری حاصل شود.

  • نصب و راه‌اندازی:با توجه به نوع کف کاذب انتخابی، مراحل نصب و راه‌اندازی را با دقت انجام دهید تا همه چیز به درستی عمل کند.

قیمت کف کاذب

قیمت کف کاذب به موارد مختلفی در این ساختار وابسته است. موارد همچون نوع و مدل کف کاذب،ارتفاع و نوع پوشش و تعداد قطعات مصرفی در پروژه شما. جهت قیمت کف کاذب می توانید با همکاران ما در واحد فروش کف کاذب نوآوران بصورت مستقیم با شماره 09900190083 در ارتباط باشید. همکاران ما کامل ترین اطلاعات مورد نیاز را برای شما به همراه استعلام قیمت کف کاذب را ارسال خواهند کرد.

کف کاذب سراوینل

کف کاذب سراوینل قدرتمندترین مدل کف کاذب در این صنعت می باشد. کف کاذب سراوینل در مدلهای مختلف و با توجه به نیاز مصرف کنندگان طراحی و تولید می شود. سراوینل در مدلهای F77 و F77M بسیار پر مصرف می باشد و توناسته توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. جهت ثبت سفارش انواع کف کاذب می توانید با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

کف کاذب پلاستیکی

کف کاذب پلاستیکی نوعی از کف کاذب است که با استفاده از قالب و تزریق پلاستیک بدست می آید. کف کاذب پلاستیکی عموما برای کاربری های موقت استفاده می شود و نمی توان به عنوان یک ساختار دائمی کف کاذب از آن استفاده کرد.

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیومی یک محصول با ترکیب آلومینیوم و فلز است. جنس پنل کف کاذب از آلومینیوم وکفپوش های مختلف تولید می شود و قسمت سیستم زیر سازی کف کاذب در مدل آلومینیومی از فلز یا ترکیبی از فلز و آلومینیوم در نظر گرفته می شود. این مدل سالهاست به دلیل مشکلات فراوان مانند عدم پایداری و ایستایی ساختاری و همچنین مستهلهک شده زود هنگام و قیمت بالا نسبت به کیفیت کمتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و عملا منسوخ شده محسوب میشود.

کف کاذب چوبی

کف کاذب چوبی یک گزینه مناسب برای محیط های نمایشگاهی و یا کاربری هایی است که مسئله مقاومت در برابر حریق از اهمیت کمتری برخوردار است. کف کاذب چوبی در مدلها و طرو رنگ های مختلفی تولید می گردد. کافی است با همکاران ما در واحد فروش کارخانه کف کاذب نوآوران تماس بگیرید و کامل ترین مشاوره ها را دریافت کنید.

کف کاذب اداری

کف کاذب اداری عملا به کاربری کف کاذب اشاره دارد. در محیز های اداری موارد مهمی مانند تردد بالا،رطوبت وآب ریزی، چرک وجرم،حریق،الکتریسته ساکن،حرکت صندلی وتجهیزات چرخدار روی سطح کف کاذب ، طول عمر بالا و ماندگاری وهمچنین مقاومت کف کاذب در برابر موارد شوینده از اهمیت ویژه ای رخوردار است. کف کاذب سراوینل مدل F77M بهترین گزینه برای کف کاذب اداری محسوب می شود. این مدل توانسته تمام نیاز های کف کاذب اداری را پوشش دهد. جهت خرید کف کاذب اداری با کف کاذب نوآوران تماس بگیرید.

کف کاذب مسکونی

کف کاذب مسکونی یک رویا برای کف کاذب هایی مانند آلومینیومی،فولادی،چوبی،پلاستیکی محسوب میشود. چرا که هیچ یک از این مدلها برای کف کاذب مسکونی مناسب نیستند. تنها کف کاذب مسکونی مدل سراوینل F77 است. جالب است بدانید اگر شما نیاز به استفاده از سیستم گرمایش از کف داشته باشید، کف کاذب سراوینل دارای گرمایش از کف داخلی است ودیگر نیازی نیست جهت اجرای گرمایش از کف درگیر مراحل پیچیده و پر از خطای گرمایش از کف سنتی شوید. سراوینل بهرتین گزینه برای کف کاذب مسکونی محسوب می شود.

کف کاذب سرامیکی

کف کاذب سرامیکی هملا به پوشش نهایی پنل کف کاذب اشاره دارد. استفاده از سرامیک روی مدل های فولادی قطعا شما را درگیر مسائل فنی خواهد کرد. چرا که سرامیک نمب تواند با یک متریال فلزی و یا آلومینیومی و چوبی اتصال مناسب و پایداری داشته باشد. کف کاذب سراوینل تنها مدل کف کاذبی است که می تواند با انواع سرامیک پوشش داده شود و یک قطعه یکپارچه و با دوام را بوجود آورد. جهت خرید کف کاذب سرامیکی ویا دریافت مشاوره فنی وتخصصی با کف کاذب نوآوران تماس بگیرید.

نمایشگاه دائمی کف کاذب نوآوران

نمایشگاه دائمی کف کاذب نوآوران همه روزه از ساعت 8 الی 15 در محل دفتر مرکزی کارخانه کف کاذب نوآوران آماده پذیرش شما بازدیدکنندگان محترم می باشد. جهت هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه کف کاذب می توانید با شماره مستقیم 09900190083 تماس حاصل فرمایید.

نتیجه‌گیری

به طور خلاصه، کف کاذب یک راهکار موثر برای بهینه‌سازی فضاهای کاری است. از مزایا و انواع مختلف آن گرفته تا نحوه استفاده، این فناوری می‌تواند به بهره‌وری و کارایی فضاهای کاری کمک کند.

پرسش‌های متداول

پرسش 1: آیا کف کاذب مناسب برای فضاهای صنعتی است؟

بله، کف کاذب به دلیل قابلیت دسترسی به کابل‌ها و تجهیزات در فضاهای صنعتی بسیار مناسب است.

پرسش 2: آیا نصب کف کاذب هزینه‌بر است؟

اگرچه هزینه نصب اولیه ممکن است بالاتر باشد، اما با کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، به طور کلی هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

پرسش 3: آیا کف کاذب تأثیری بر راحتی کارکنان دارد؟

بله، با ایجاد یک محیط مناسب‌تر و کاهش گرد و غبار، راحتی کارکنان بهبود می‌یابد.

پرسش 4: آیا می‌توان کف کاذب را خودم نصب کرد؟

بستگی به نوع کف کاذب دارد، اما بهتر است توسط متخصص ها نصب شود تا بهره‌وری بهینه حاصل شود.

پرسش 5: آیا کف کاذب در تمام اندازه‌ها مناسب است؟

بله، کف کاذب در اندازه‌ها و اشکال مختلف قابل اجراست و می‌تواند به تمام اندازه‌های فضاها سازگاری داشته باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  8. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  9. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  10. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  11. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  12. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  13. مسعود اسکویی درگذشت

  14. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  15. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  16. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  17. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین