آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات  

  4020526070

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۲۷ مرداد) با وزش باد و پس فردا (۲۸ مرداد) بعد از ظهر قسمتی ابری و بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۳ سانتیگراد و پس فردا ۴۷ و ۳۲ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و۴۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۸ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۰ و حداکثر دمای ۴۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی با وزش باد و روز شنبه (۲۸ مرداد) نیز صاف همراه با گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در هر دو روز با حداقل و حداکثر دمای ۳۰ و ۴۷ درجه سانتیگراد مواجه خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان قصر شیرین فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه (۲۸ مرداد) آسمان قصر شیرین نیمه ابری، گاهی وزش باد و احتمال رگبار پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا  و پس فردا ( ۲۷ و ۲۸ مرداد) نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود و دما در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان فردا ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق نیز طی فردا و پس‌فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) صاف و در بعدازظهر نیمه ابری همراه با گاهی وزش باد و رگبار و رعد و برق با کمترین و بیشترین دمای ۲۱ و ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا (۲۷ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۸ مرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا (۲۷ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد خواهد بود با بیشترین دمای ۴۸ و کمترین دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۲۸مرداد) صاف همراه با گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۰ و ۴۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف، گاهی وزش باد خواهد بود. فردا بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر۴۸  و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا بیشینه دمای هوا ۴۸ و کمینه آن ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا، توضیح داد: روز جمعه ( ۲۷ مرداد) آسمان این شهر فردا صاف همراه با گاهی وزش باد و پس‌فردا نیز آسمان شهر صاف در بعضی ساعات وزش باد و گرد وخاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین