پیروانی: با محرومیت هواداران پرسپولیس این لیگ نمی‌تواند عادلانه باشد/ در آسیا چه بگوییم؟

  4020517073

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با محروم شدن پرسپولیس از حضور هوادارانش، این لیگ نمی‌تواند یک رقابت منصفانه و عادلانه باشد.

پیروانی: با محرومیت هواداران پرسپولیس این لیگ نمی‌تواند عادلانه باشد/ در آسیا چه بگوییم؟

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس - آلومینیوم اراک امروز (سه‌شنبه) با حضور عوامل برگزاری مسابقه و نمایندگان دو باشگاه در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. در این جلسه از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف حضور پیدا کردند. مهمترین مطلب در جلسه امروز، اعلام این موضوع بود که لیگ حرفه‌ای ایران نمی‌تواند بازی پرسپولیس که بازی افتتاحیه لیگ است را با حضور تماشاگران برگزار کند.

این موضوع با اعتراض جدی نمایندگان باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد. افشین پیروانی در جریان صحبت‌های خود در این جلسه گفت: با محروم شدن پرسپولیس از حضور هوادارانش، این لیگ نمی‌تواند یک رقابت منصفانه و عادلانه باشد.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس در هیچ زمانی نخواست و نمی‌خواهد که هواداران دیگر تیم‌ها از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شوند، شرایط کنونی را محرومیت پرسپولیس و هوادارانش از یک حق قانونی و طبیعی دانست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمام خواسته ما هم این بود و هست که کار به شکلی مدیریت شود تا حداکثر ظرفیت ممکن در اختیار هواداران ما و دیگر تیم‌ها باشد. برای این مقطع هم انتظار این بود که بازسازی و تعمیرات قطعه به قطعه پیش برود تا همیشه ظرفیت مناسبی از سکوها در اختیار تماشاگران باقی بماند. من چند وقت دیگر باید برای جلسات مربوط به لیگ قهرمانان آسیا به مقر AFC بروم، آنجا چه باید بگویم؟ بگویم ورزشگاهی که معرفی کرده‌ایم سکو برای تماشاگر ندارد؟ اینکه بازی افتتاحیه لیگ چنین شرایطی پیدا می‌کند نیز اصلاً برای وجهه فوتبال ایران و کشورمان خوب نیست و هنگام برنامه‌ریزی‌ها باید به این موارد هم توجه شود.

پیروانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جلسه اظهار داشت: هواداران پرسپولیس بعد از قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته مشتاق و بی‌قرار حضور در ورزشگاه و دیدار با تیم محبوب خود بودند و ما هم در پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر دیدار با آنها و روبه‌رو شدن با انرژی‌های‌شان بودیم. متأسفیم که چنین محرومیتی به ما تحمیل شده است. انرژی اصلی پرسپولیس از پرسپولیس گرفته شد. هواداران پرسپولیس بخشی بسیار مهم از شور و نشاط فوتبال ایران و لیگ هستند. اگر مشکل تا لیگ قهرمانان حل نشود چه باید بکنیم؟ برابر تیم‌های آسیایی که تا بن دندان مسلح شده‌اند، سلاح اصلی ما هواداران هستند.

وی در تکمیل صحبت‌های خود در جلسه در گفت‌وگویی دیگر اضافه کرد: البته هواداران پرسپولیس بدانند، هر اتفاقی هم که بیفتد ما به عشق آنها و سربلندی پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها با تمام توان و وجود‌مان در مسابقات شرکت می‌کنیم. قطعاً حمایت‌ها و انرژی‌های آنها در فضاهای مختلف نیز به تیم کمک خواهد کرد. مشتاقانه منتظر دیدار با آنها در بازی‌های خارج از خانه و در نهایت در ورزشگاه آزادی هستیم. از مسئولان و کارگران شریفی که در جریان بازسازی ورزشگاه آزادی در تلاش هستند هم تشکر می‌کنیم. قطعاً موضوع اعتراض و نگرانی ما آنها نیستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین