توضیحات طاقچه درباره بی‌حجابی کارکنانش پس از ۴ روز

  4020507097 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

«طاقچه» پلتفرم عرضه کتاب که ۴ روز پیش تصاویری از کارکنان بی‌حجابش منتشر شد و علاوه بر واکنش اعتراضی بیش از ۵۰ ناشر، اعتراضات گسترده مردم را در پی داشت، سرانجام با توضیح درباره آن تصاویر از فسخ قرارداد با ناشران استقبال کرد!

توضیحات طاقچه درباره بی‌حجابی کارکنانش پس از ۴ روز

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتشار عکس‌های کارکنان بدون حجاب «طاقچه» در فضای مجازی، ناشران فراوانی با ارسال نامه‌های جداگانه به مدیریت این پلتفرم، خواهان ارائه توضیحاتی درباره این عکس‌ها شدند، اما طاقچه پس از آن‌که بیش از 50 ناشر و نهاد مولد کتاب به دلیل ارائه نکردن این توضیحات خواهان فسخ قرارداد با این سامانه شدند، بالاخره توضیحاتی ارائه کرد که بیش‌تر بوی قدرت‌نمایی از آن استشمام می‌شود.

این در حالی است که نه تنها ناشران که برخی از اعضاء طاقچه و خریداران آثار عرضه‌شده در این نرم‌افزار به دلیل کشف حجاب کارکنانش، آن را لغو نصب یا اصطلاحاً «آن‌اینستال» کردند. 

گفته می‌شود که برای کارکنان مکشفه طاقچه پرونده قضایی تشکیل شده است.

در این حال، طاقچه در ساعات شامگاهی امروز شنبه 7 مرداد این توضیحات را پس از پیگیری‌های مداوم رسانه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه طاقچه را بخوانید:

این روزها در فضای مجازی، انتساب عکسی به طاقچه حاشیه‌هایی ایجاد کرده است. برای روشن‌شدن افکار عمومی، توضیحات زیر به اطلاع می‌رسد:

۱. این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.

۲. طاقچه پلتفرمی برای دسترسی به انواع کتاب‌های صوتی، الکترونیکی و چاپی است که مانند تمام کسب‌وکارها در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کند. این شرکت در حدود یک دهه فعالیت خود در زمینهٔ کتاب کوشیده است متناسب با تمام سلیقه‌ها، انواع کتاب‌ها را در دسترس مخاطبان بگذارد. این‌که طاقچه توانسته است سهم مهمی در افزایش سرانهٔ مطالعهٔ کشور داشته باشد، به‌خاطر تلاش‌های بی‌وقفهٔ همکاران توانمند خود بوده است.

۳. در پی حاشیه‌های ایجادشده، بعضی ناشران، خارج از چارچوب قراردادی که با طاقچه دارند، خواستار فسخ آن شده‌اند. طاقچه ضمن پذیرش این درخواست، فرایند فسخ را در دستور کار قرار داده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۶۵۴۲۸۲۲:۵۶:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۷
جوابیه خوبی بود. درود بر طاقچه.
ناشناس۳۱۶۵۵۹۱۰۲:۳۸:۱۲ ۱۴۰۲/۵/۸
می‌گوید: یه دهه کار و تلاش کرده ایم و سرانه ی مطالعه را بالا برده ایم ... پس الان آزاد هستیم هر کاری بکنیم.
افشین۳۱۶۵۶۲۶۰۴:۱۶:۳۲ ۱۴۰۲/۵/۸
کجاش خوب بود؟؟ سراسر بی غیرتی و ایضا مغرورانه بود. وقتیکه جریمه سنگین بشه و یا پروانه کاریش باطل بشه باید دید از این یاوه گویی ها میکنه؟؟ متاسفم برای همسران و خانواده های که ناموس خودشون رو در همچین محیطی مشغول بکار میگذارند.
سلام۳۱۶۵۹۹۸۱۰:۳۶:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۸
جشن خداحافظی یکی از کارکنان!! اون هم حواسشون بوده که در هیچ حساب رسمی منتشرش نشه! بلکه بتدریج از یک حساب شخصی رسانه ای شه. ممنون از احترام به مخاطبان فرهیخته
ناشناس۳۱۶۵۴۴۰۲۳:۰۸:۵۱ ۱۴۰۲/۵/۷
دمتون هم گرم.
ناشناس۳۱۶۶۰۹۸۱۱:۳۹:۵۲ ۱۴۰۲/۵/۸
دم چی گرم؟ بی قانونی؟ بی حیایی؟ گردن کشی؟ چی؟
ناشناس۳۱۶۵۴۴۶۲۳:۱۲:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۷
من از یک خانواده مذهبی ام اما .... طاقچه را نصب می کنم و حمایت میکنم
ناشناس۳۱۶۵۵۸۷۰۲:۲۴:۴۷ ۱۴۰۲/۵/۸
این عقده نمایی را اِهانت به خون شهیدان و مقررات جامعه می دانم
ناشناس۳۱۶۵۶۱۷۰۳:۴۷:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۸
لطفاً دروغ نگو ،مذهبی حامی بی حجابی نیست
ناشناس۳۱۶۶۰۷۲۱۱:۲۵:۴۳ ۱۴۰۲/۵/۸
مذهبی طرفدار اجبار نیست.
افشبن۳۱۶۵۶۲۷۰۴:۱۷:۴۱ ۱۴۰۲/۵/۸
این نشان میده که یا دروغ میگی و یا این خانواده مذهبی چندان در تربیت تو موفق نبودند.
علی۳۱۶۵۶۴۱۰۴:۳۹:۳۳ ۱۴۰۲/۵/۸
ماهیت خود را پنهان نکن.نمیتوانید بگویید مذهبی هستم ولی ول انگاری در حجاب را هم قبول دارم.
ناشناس۳۱۶۶۱۰۷۱۱:۴۶:۲۵ ۱۴۰۲/۵/۸
میتوان مذهبی بود البته از نوع اصیلش ولی همزمان طرفدار آزادی عقیده و آزادی ابراز عقیده بود.
ناشناس۳۱۶۵۷۱۴۰۶:۴۴:۱۲ ۱۴۰۲/۵/۸
ما که طاقچه رو بوسیدیم گذاشتیم سر طاقچه!
ناشناس۳۱۶۵۷۴۸۰۷:۲۲:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۸
اما ؟ منظورت اینه که طاقچه غیرمذهبیه؟
ناشناس۳۱۶۵۴۸۳۰۰:۰۰:۱۹ ۱۴۰۲/۵/۸
آفرین بهتون. همه اصناف باید همینطور پرقدرت باشند..... در ضمن بی روسری بودن به هیچ وجه در نظر مردم ایران مساوی با برهنگی نیست.
ناشناس۳۱۶۵۵۶۹۰۱:۴۱:۵۴ ۱۴۰۲/۵/۸
سلام بزرگوار شما به حمایت از بی حجابی میگین قدرت اصل رو رها کردین رفتین پی چی؟؟؟
ناشناس۳۱۶۵۵۹۵۰۲:۴۴:۱۹ ۱۴۰۲/۵/۸
بی روسری بودن از نظر مردم ایران مساوی با دشمنی با دین خدا و ترویج ولنگاری و بی بندو باری است
ناشناس۳۱۶۵۶۱۵۰۳:۴۷:۰۲ ۱۴۰۲/۵/۸
فساد پیشرفت میکنه سرعتش هم بسیار بالاست
افشین۳۱۶۵۶۲۸۰۴:۲۱:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۸
اولا به این نمیگن قدرت‌ .برعکس نشانه بی حیایی هست . دوما تو چکاره ای که از طرف مردم حرف میزنی. منم جزیی کوچک از مردم هستم و نداشتن روسری را مساوی با بی حیایی میدانم که در اینده دستاوردی جز فساد نخواهد داشت. زیاد دیدم افراد ولنگاری که کارشون رسیده به از گسیختگی خانواده و پاشیدن آن و از همه مهمتر مثل امثال شما باز هم نفهمیدن از کجا خوردن و دارن میخورند. پس از طرف مردم حرف نزن که مردم ایران بی غیرت و ولنگار نیستند.انچه در اطراف خود میبینی را برای دیگران تجویز نکن.
ناشناس۳۱۶۶۱۰۹۱۱:۴۷:۲۹ ۱۴۰۲/۵/۸
شما که خودتو جزیی از مردم میدونی آیا به عقیده اکثریت هم احترام میزاری ؟ یا فقط هرچی شما گفتین درسته؟
ناشناس۳۱۶۵۶۳۱۰۴:۲۴:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۸
بلکه بی روسری شدن منجر به برهنگی میشود
ناشناس۳۱۶۵۷۱۷۰۶:۴۸:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۸
قدرت مردم بیشتر از اصنافه! طبیعتا بدون روسری بودن، برهنگی نیست، اما آغاز خوبی برای برهنگیه!
ناشناس۳۱۶۵۷۱۸۰۶:۵۰:۰۱ ۱۴۰۲/۵/۸
فرهنگ مردم ایران برهنگی رو دوست نداره و با هر چیزی که باعث برهنگی بشه مقابله می‌کنه! نمونه اون پاک کردن طاقچه از خیلی از گوشی‌ها هست!
ناشناس۳۱۶۵۷۲۵۰۶:۵۷:۵۱ ۱۴۰۲/۵/۸
اول روسری رو بر می دارند بعد برهنه می شوند.
ناشناس۳۱۶۵۸۵۴۰۸:۴۰:۳۹ ۱۴۰۲/۵/۸
مساوی نیست ولی کم کم برهنگی را به دنبال میاره .
حسین۳۱۶۵۹۷۱۱۰:۱۰:۴۴ ۱۴۰۲/۵/۸
این هنجار شکنان دو روز دیگه تو دادگاه به غلط کردن میفتن
اسماعیل۳۱۶۶۰۹۱۱۱:۳۶:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۸
حکومت باید به جای جریمه و پلمپ، این کسب و کارها را مصادره اموال نماید تا دیگر از این غلط‌ها نکنند.
ناشناس۳۱۶۵۴۹۵۰۰:۱۴:۱۲ ۱۴۰۲/۵/۸
توجیهات مسخره
ناشناس۳۱۶۵۴۹۷۰۰:۱۶:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۸
چقدر پر روئی ؛ طاقچه . برای فعالیت کسب وکار در هر کشوری ؛ می بایست قوانین اون کشور را رعایت کنید و روی چشم تان بگذارید . اگه خودتون ، کمی کتاب خونده بودید ( البته کتاب قانون) ؛ تا حالا متوجه شده بودید ......
ناشناس۳۱۶۵۵۵۱۰۱:۰۹:۳۸ ۱۴۰۲/۵/۸
شما که کتاب قانون خوانده ای حتما جزا و حکم اختلاس و رانت و سوءاستفاده از مقام اداری را هم میدانید!!!!
عمران۳۱۶۵۵۷۶۰۱:۵۶:۰۱ ۱۴۰۲/۵/۸
توجه کنید که به صورت طبیعی آن قانونی توسط مردم محترم شناخته میشود و رعایت میشود که توسط نمایندگانِ «واقعی» مردم تصویب شده باشد. وگرنه اینکه یک عده ای یواشکی و بدون پذیرش جامعه یک قانونی وضع کنند و بعد بگویند همه رعایت کنید عملا در دراز مدت احتمال موفقیت ندارد. به صرف اینکه تاکید کنید «قانون»، آن چیز اسمش «قانون» نمیشود.
آرش۳۱۶۶۰۶۶۱۱:۲۳:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۸
عمران خان حالا اگر باب میل شما نیست حرف بی ربط نزن: اولا یواشکی نبوده، دوم اینکه لابد تو باید تصویب میکردی که قانون بشه! گرچه بی بندوباری و عدم رعایت پوشش به کام بعضیاست !!
افشین۳۱۶۵۶۳۲۰۴:۲۴:۲۰ ۱۴۰۲/۵/۸
اینها بر خلاف شغلی که دارند مثل اینکه چندان سواد درستی ندارن و فکر کردن با ولنگاری و هنجار شکنی به این شیوه از درجه بالاتری نسبت به آنچه هستند نشان داده میشوند.‌ متاسفانه مماشات با این افراد و شرکتها حاصلی جز دریدگی ندارد.
ناشناس۳۱۶۵۵۰۳۰۰:۲۰:۳۳ ۱۴۰۲/۵/۸
طاقچه رو لغو نصب میکنم
ناشناس۳۱۶۵۷۱۵۰۶:۴۶:۰۹ ۱۴۰۲/۵/۸
به محض دیدن این عکس قید کتابهایی که خریده بودم رو زدم وطاقچه رو لغو نصب کردم!
سالار۳۱۶۵۵۰۹۰۰:۲۴:۲۳ ۱۴۰۲/۵/۸
شرکتی فرهنگی که توان مدیریت کارکنان خودش در فضای مجازی رو نداره،چطور میتونه مورد اعتماد مردم قرار بگیره؟حواسشون هست که بخش زیادی از مخاطبانشون مذهبی های سختگیر هستن و بخشی دیگه مذهبی های معتقد؟واقعا چند درصد مردم جامعه فاز روشنفکری گرفتن؟این قشر بیشتر از اینکه واقعا جمعیتی داشته باشن فقط صدای بلندی دارن.
افشین۳۱۶۵۶۳۵۰۴:۲۶:۰۰ ۱۴۰۲/۵/۸
دقیقا همینطور هست.
محسن۳۱۶۵۵۱۶۰۰:۳۰:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۸
سلام انگار خبری از عذرخواهی نیست! بیشتر سرانه بی حیایی را افزایش داده اید تا سرانه مطالعه را. اگر اینست فضل اهل هنر ....
ساغر۳۱۶۵۵۴۹۰۱:۰۶:۵۰ ۱۴۰۲/۵/۸
هر کشور دیگه ایی هم بودی می‌تونستی اینقدر راحت قانون رو زیرپا بذاری و اینطور گردن کشی کنی!!!
یادگاری۳۱۶۵۵۶۰۰۱:۳۲:۵۳ ۱۴۰۲/۵/۸
ای کاش مدیریت و اعضای طاقچه قبل از اینکه ادعای بالا بردن سرانه‌ی مطالعه رو برا بقیه مطرح کنن سرانه ی مطالعاتی خودشون رو بالا ببرن تا ایجور به فرهنگ هویت قانون آرمان و اهداف یک کشور حمله نکنن .
حمید۳۱۶۵۵۶۲۰۱:۳۵:۳۸ ۱۴۰۲/۵/۸
سلام قانون قانون است و همه باید اطاعت کنیم واحترام بگذاریم. خداوند این همه با زیبایی تمام زن را آفرید حیف نیست که خودش رو در معرض دید دیگران قرار دهد وخودش را حقیر کند زیبایی زن با حجاب ارزش پیدا می‌کند زن باید برای شوهر خودش آرایش کند نه برای دیگران. خواهش میکنم ارزش خودتون رو با بی حجابی پایین نیارید
ناشناس۳۱۶۵۵۶۳۰۱:۳۵:۴۲ ۱۴۰۲/۵/۸
رعايت قانون و شرع و عرف بر همگان لازم وضروری است حتی اگر قانون خوشایند ما نباشد
حسن۳۱۶۵۵۶۸۰۱:۴۱:۱۶ ۱۴۰۲/۵/۸
بیشتر مخاطبانت قشر مذهبی و متدین هستند وگرنه کسانی که شعار زن زندگی هرزگی را میدهند عموما اهل مطالعه نیستند
امیر۳۱۶۵۵۷۰۰۱:۴۲:۰۳ ۱۴۰۲/۵/۸
جوری بهش گیر بدن که به غلط کردن بیفته گردن کلفت بازی درنیاره دیگه قانون مملکته همون کاری بکنید باهاش که با دیوار کردید تا بفهمه مملکت قانون داره از وقتی بی‌حجابی شد تبلیغ کسب و کار همه نمک نشناس شدن مرد حسابی تو تو جمهوری اسلامی رشد کرده نرم افزارت گردن کلفتی نکن برا مخاطبی که بهت اهمیت داده تا بوده مدیر نرم افزارا دنبال جذب بودن این گویا برعکسه
ناشناس۳۱۶۵۵۷۳۰۱:۴۶:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۸
چه پر رو.... این از برخورد قوه قضائیه نشات میگیره... اگر یک جریمه حسابی میشد هم عذرخواهی میکرد هم روال کارشو درست میکرد و بیشتر مراقب اجرای قانون میشد.
خورشید تیسفون۳۱۶۵۵۸۶۰۲:۲۴:۲۹ ۱۴۰۲/۵/۸
مرد یعنی عشق و غرور و صلابت زن یعنی عشق و شعور و نجابت
ناشناس۳۱۶۵۵۹۳۰۲:۴۰:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۸
چرا جریمه میلیاردی نمی‌شوند وضعشان که خوب است.
مهدی۳۱۶۵۶۰۹۰۳:۴۱:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۸
متاسفانه افسار پاره کردند و بویی از فرهنگ نبرده اند،این حجم از وقاحت وپر رویی نوبره ، من دست اندر کاران طاقچه را مقصر نمیدانم ( نه این که مقصرنیستند،چرا هستند )اما مقصر اصلی تشکیلات ارشاد و فضای عالی مجازی است ،که با مماشات خود اینها ا گستاخ کرده ،نه ادب دارند و نه احترام به عقاید و نه رعایت قانون.
ناشناس۳۱۶۵۶۱۴۰۳:۴۵:۵۹ ۱۴۰۲/۵/۸
ببندید این مراکز فساد رو
امیر۳۱۶۵۶۱۶۰۳:۴۷:۳۹ ۱۴۰۲/۵/۸
دقیقا طاقچه بالا گذاشتن بی فرهنگی شما کاملا روشن شد از احساسات دختران جوان برای خودنمایی استفاده میکنید کار بد بد است چه یکماه پیش چه الان مطمئن باشید بازی دادن مردم عاقبت خوشی ندارد آقای طاقچه
افشین۳۱۶۵۶۳۸۰۴:۲۹:۴۹ ۱۴۰۲/۵/۸
فکر میکنید با بی حیایی و هنجار شکنی جزو اقشار روشنفکر جامعه قرار میگیرید؟؟ افسوس که بخش فرهنگی این کشور همچون شمایی را در بر میگیرد. و افسوس که وزارت ارشاد و ایضا قوه قضاییه انطوریکه شایسته امثال شماست برخورد نمی‌کنند.
ناشناس۳۱۶۵۶۳۹۰۴:۳۲:۳۲ ۱۴۰۲/۵/۸
طاقچه رو لغو نصب میکنم و دیگه برام ارزشی نداره
Saaleh۳۱۶۵۶۴۰۰۴:۳۷:۵۷ ۱۴۰۲/۵/۸
ادعای بالا بردن سرانه مطالعه رو دارن در حالیکه خودشون بویی از مطالعه و دانش نبردن وگرنه اینطور به تمسخر و جسارت به احکام الهی که تماما از روی عقل و استدلال است اقدام نمی کردند. باید قوانینی تصویب بشه تا این سایت‌ها که با فرهنگ مردم ارتباط مستقیم دارند در صورت تخلف اینچنینی، کلا مدیریت اون سایت از دستشون گرفته و به افراد با صلاحیت داده بشه ...امیدوارم مسئولین فرهنگی اقدام جدی رو در این زمینه انجام بدن
شرم بر طاقچه۳۱۶۵۶۷۱۰۵:۴۵:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۸
باید عذر خواهی کنه و به خاطر این کارش جریمه هنگفتی هم بشه نه اینکه زبون درازی کنه برهنگی با روسری شروع میشه و به تدریج به بقیه لباسا میرسه
مجید۳۱۶۵۶۸۳۰۶:۰۶:۰۷ ۱۴۰۲/۵/۸
اینها با پررویی تمام دارن در مقابل خون شهدا می ایستند باید چنان برخوردی بشه که برای دیگران درس عبرت بشه من دیگه نه از طاقچه ونه از دیجی کالا و امثال اینها هیچ محصولی رو خرید نمیکنم.
Sh۳۱۶۵۶۸۷۰۶:۰۷:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۸
طاقچه ای که اینقدر بی حیا و پرو باشد و قانونمند نباشد رو باید شکست و خورد کرد و ریخت تو سطل زباله
ناشناس۳۱۶۵۶۸۸۰۶:۱۱:۴۶ ۱۴۰۲/۵/۸
آخه یه مرکز فرهنگی مدعی دفاع از فرهنگ وقانون چطور میشه با بی احترامی به هنجار ها وارزش های دینی وقوانین؛ ادعای خدمت کند البته شاید خدمت به صاحبان اینتر نشنال وBBC باشد.
ناشناس۳۱۶۵۶۹۰۰۶:۱۵:۱۱ ۱۴۰۲/۵/۸
چه پررو قانون مملکت رو زیر پا گذاشتن عذرخواهی که نمیکنن هیچ، مثل اینکه طلبکار هم هستن.. باید جریمه سنگین بشن تا از این به بعد بقیه هم حساب کار دستشون بیاد.... یادشون باشه قانون قانونه تو هر کشوری قانون رعایت نشه مجازات داره.‌‌..
دخیا۳۱۶۵۷۱۲۰۶:۴۲:۱۳ ۱۴۰۲/۵/۸
اکر مسیولین هنجار شکنها رو جریمه قاطع میکردن دیگر جرات هنجارشکنی پیدا نمیکردن
محمد۳۱۶۵۷۱۶۰۶:۴۷:۰۷ ۱۴۰۲/۵/۸
الان دیگه همه میدونن با توجه به شرایطی که بوجود اومده وقتی افرادی کشف حجاب میکنن دارن یک پیام سیاسی و ضد نظامی رو به جامعه القاء میکنن مجموعه طاقچه یه کم فهم و شعور جامعه رو دست کم گرفته
مهران۳۱۶۵۷۶۴۰۷:۳۱:۲۱ ۱۴۰۲/۵/۸
در مورد اینکه قانون پوشش باشد یا نباشد رو بحث نمیکنم اما اینکه یه مجموعه ای با وقاحت بی قانونی اش رو جار بزند چون خیالش راحت است هزینه ای برایش ندارد واقعا خنده دار است
ناشناس۳۱۶۵۷۹۱۰۷:۵۱:۵۷ ۱۴۰۲/۵/۸
براي اينكه اينگونه رفتارها از كسي سر نزند بايد افراد داخل عكس تنبيه شوند كه در مكان عمومي كشف حجاب كرده اند و همينطور در مورد كاركنان ديجي كالا
ناشناس۳۱۶۵۷۹۳۰۷:۵۳:۵۸ ۱۴۰۲/۵/۸
اگر ادعا دارید که ناشران و خریداران فعالیت خودشون با طاقچه رو قطع کردن پس اجازه بدین این پلتفرم به همین طریق و از طریق قطع شدن درآمدش مجازات و متنبه شه.
مصطفی۳۱۶۵۸۱۶۰۸:۱۹:۰۰ ۱۴۰۲/۵/۸
بیشتر وقاحت و غرورشون اذیت کننده هست البته براشون مهم هم نیست چون بنیانگذارهای اصلیش که احتمال زیاد تا الان بیشتر سهامشون رو به سرمایه گذارها واگذار کردن و الان فقط مدیریت اون رو به عهده دارن و خطری تهدیدشون نمی کنه . ولی قشنگ بازی با افکار عمومی و سوار شدن رو موج رو یاد گرفتن و اینکه چه جوری قهرمان کاذب بشن و سو استفاده بکنند از حب و بغض مردم .
ناشناس۳۱۶۵۸۲۳۰۸:۲۶:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۸
نظام باید با این پررو با اقتدار برخورد کنه تا برای ایشان و دیگران مایه عبرت شود
حسین۳۱۶۵۸۶۳۰۸:۴۶:۰۲ ۱۴۰۲/۵/۸
همه جا حرف از قانون میزنن،اما قانونی که منفعت خودشون رو پوشش میده مجاز میشمارند.زن هایی که پوشش خلاف قوانین کشور دارند قطعا ظالمند چون باعث میشن کسب و کارها به بقیه خانومهای خانواده دار اعتماد نکنند
ناشناس۳۱۶۵۸۸۰۰۸:۵۸:۱۹ ۱۴۰۲/۵/۸
چقدر وقاحت ....!!! جای تاسفه برای طاقچه....!!
م.م۳۱۶۵۹۳۳۰۹:۴۵:۰۰ ۱۴۰۲/۵/۸
طاقچه مگه نباید نماد قانون و فرهنگ باشه؟؟ من از خود طاقچه چندتا کتاب در مورد حجاب خریدم!!! باور نمی کنم انقدر راحت به افکار عمومی و اعتقادات مردم ضربه میزنن!!
حسین۳۱۶۵۹۷۳۱۰:۱۴:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۸
از سخنان مسئولین طاقچه مشخصه سرانه ترویج فساد و اباحه گری رو بالا بردن نه سرانه کتاب خوانی رو البته وقتی این چنین مسؤلینی از اباحه گری و فساد کارکنانشون حمایت میکنن وای به حال سرانه کتابخوانی که با این پلتفرم افزایش پیدا کنه
ناشناس۳۱۶۵۹۹۲۱۰:۳۱:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۸
در مورد طاقچه هم خیلی ها با این موسسه آشنا نبودند با این کارتان مطمئن باشید درآمدشان ده برابر می شود. کی می خواهید تجربه از گذشته بگیرید
ناشناس۳۱۶۶۰۰۰۱۰:۳۹:۴۵ ۱۴۰۲/۵/۸
باشد که شما وهمکارانتون ادب شوید
ناشناس۳۱۶۶۰۰۱۱۰:۴۰:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۸
طاقچه منتظرمحاکمه عوامل بی حیاکارمندان کشف حجاب وناشردراین ایام محرم باشیدبعیدمی دانم دیگرفعالیت داشته باشید
سلام۳۱۶۶۰۰۴۱۰:۴۵:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۸
متاسفم که به قوانین کشور احترام نمی کنند منم حذفش کردم
ناشناس۳۱۶۶۰۸۷۱۱:۳۵:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۸
باید با این گردن کلفت ها شدیداً برخورد بشه.
معلم۳۱۶۶۱۰۱۱۱:۴۰:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۸
سلام اگه فعالیت طاقچه در چارچوب قوانین است، حجاب هم قانون است که به آن عمل نمی کنید وعلیه آن عمل می کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. دانشجویان معترض در آمریکا، آقازاده هستند

  17. حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

  18. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  19. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  20. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  21. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  22. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. بازی با کلمات

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  2. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  3. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  6. درخواست مجدد برای ذکر نام «مادر« در کارت ملی

  7. مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود/حق نظام مقدم بر حقوق فردی است

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. کشف سه میلیون لیتر گازوئیل/ لوله‌کشی ۷۵ کیلومتری قاچاقچیان سوخت در میناب جمع شد

  10. تذکر رهبری درباره گشت ارشاد به چه علت بود؟  

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  13. زاکانی: ساخت بیش از ۱۵۰ هزار واحد مسکونی استطاعت‌پذیر بزودی در تهران آغاز می‌شود

  14. دیدار معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رئیس جمهور

آخرین عناوین