وقتی روزنامه اصلاح‌طلب عملکرد اژه‌ای را تحسین می‌کند/ دولت در انتخابات مجلس طرفدار چه کسانی است؟

  4020417076 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وقتی روزنامه اصلاح‌طلب عملکرد اژه‌ای را تحسین می‌کند/ دولت در انتخابات مجلس طرفدار چه کسانی است؟

 

دولت در انتخابات مجلس از چه کسانی حمایت می‌کند؟

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت از فرد و جریان خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت نخواهد کرد.

سیدمحمد حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره موضع دولت نسبت به انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.

وی افزود: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کارهای بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد. 

****

وقتی روزنامه اصلاح‌طلب عملکرد اژه‌ای را تحسین می‌کند

هم‌میهن نوشت: «از هنگامی که آقای محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه درآمدند، برخی تغییرات محسوسی را در دستگاه قضایی شاهدیم. اولین آن که به نسبت مهم هم بود، تغییر ادبیات مدیریت این حوزه بود. همیشه انتظار داشتیم که قوه قضائیه در مسیری حرکت کند که مسئولان آن با ادبیاتی حقوقی سخن بگویند.

متأسفانه این انتظار کمتر برآورده می‌شد... آقای اژه‌ای از این نظر متفاوت هستند و به علت آشنایی بیشترشان با حقوق و طی کردن همه مراحل و پست‌های قضایی، به نسبت سلف‌های خویش یک گام به جلو برداشته‌اند و همین امر آرامشی را در مخاطبان و نیز عملکرد دادگاه‌ها ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از اقدامات مهم ریاست جدید، پیگیری عفوهای سال گذشته است که در ایران مرسوم نبود و انتظار هم نمی‌رفت و این اقدامی مهم بود که هم حکومت از آن منتفع شد و هم مردم و جامعه و هم زندانیان و افرادی که متهم شده بودند...

اقدام سوم نیز می‌تواند اقدامی مهم و تعیین‌کننده محسوب شود. ابلاغ دستورالعمل «نحوه اعمال نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» که چند هفته پیش برای ثبت و انتشار در روزنامه رسمی ارسال شده بود و از آخرین روز هفته گذشته اجرایی گردید و به موجب آن کمیسیونی برای نظارت بر اقدامات ضابطان قضایی و به‌طور مشخص در پرونده‌های امنیتی و سیاسی تشکیل می‌شود که موظف هستند تا مواد قانون آئین دادرسی و نکات دیگری که در این ابلاغیه آمده است را کاملاً رعایت کنند.

گرچه انتظار زیادی نمی‌توان داشت چون تا رسیدن به مرحله‌ای که ضابطان قضایی تابع بدون چون و چرای قانون شوند و تمام روزنه‌های تخلف از قانون بر روی آنان بسته شود، راه درازی در پیش داریم ولی در این هم شکی نیست که شواهد حاکی از آن است که اراده‌ای برای نظارت به کار ضابطان شکل گرفته است.

این نظارت حتی به سود ضابطان هم هست. زیرا در فضای عاری از نظارت، هر اتهامی علیه آنان شنیده و پذیرفته می‌شود، حتی اگر اتهامات ناروا باشند. این مهمترین نقطه ضعف نظام قضایی موجود در ایران است که باید هرچه سریع‌تر در مسیر حل قرار گیرد.

البته یک نکته در این ابلاغیه مغفول است و آن اینکه تخلفات ضابطین در رعایت قانون و حقوق متهم چگونه رسیدگی می‌شود؟»

***

طرح بازآفرینی شهری محلات فقیر 

علی آقامحمدی, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با ایلنا درباره شناسایی 2 هزار و 20 محله کم برخوردار در کشور اظهار داشت: 2 هزار و 20 محله با حدود جمعیتی 20 میلیون نفر در سراسر کشور شناسایی شدند از جمله محله‌های کم برخوردار کشور هستند و با همکاری نهادها و دستگاه‌های متعدد اقداماتی انجام شده تا شاهد بازآفرینی شهری در آن مناطق باشیم.

وی ادامه داد: این محله‌ها توسط سازمان‌های دولتی و نهادها شناسایی شدند و هزار و 320 محله را سازمان بازآفرینی شهری شناسایی کرده و مابقی محله‌ها توسط گزارش سایر نهادها شناسای شده‌اند. مجموع تمام محله‌هایی که احتمال داده می‌شد جزو محله‌های کم برخوردار باشند طبقه‌بندی شده‌اند.

مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری درباره طبقه‌بندی 2020 محله کم‌برخوردار گفت: تعدادی از این محله‌ها از لحاظ محرومیت در طبقه خیلی شدید،  تعدادی در طبقه شدید قرار گرفتند و مابقی محلات در طبقات خیلی ضعیف و ضعیف قرار دارند.

آقامحمدی در پاسخ به این سوال که چند محله با چه جمعیتی در طبقه خیلی شدید قرار دارند و در چه استان‌های این مناطق شناسایی شده‌اند، اظهار داشت: 167 محله در طبقه خیلی شدید از لحاظ محرومیت قرار دارند که جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند. در تمام استان‌های کشور این مناطق پراکنده هستند و این گونه نیست که تنها در یک استان مشخصی متراکم باشند.

وی درباره معیارهای شناسایی محله‌های خیلی شدید از لحاظ محرومیت‌ها و میزان درآمد این طبقه، گفت: این مناطق از چندین امکانات تعریف شده محروم هستند و این امکانات در این مناطق وجود ندارد و درباره میزان درآمد ساکنان این مناطق محاسبه نشده‌ است.

***

حمله تروریستی به کلانتری 16 زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ‌گفت: در پی حمله تروریستی افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان دو نفر از همکاران انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند.

به گزارش تسنیم، سردار جلیلیان در تشریح جزئیات‌ درگیری در کلانتری 16 زاهدان اظهار داشت: اوایل صبح امروز تعداد 4 تروریست مسلح در پوشش ارباب‌رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری را داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست‌ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با مأموران انتظامی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد.

وی گفت: با حضور مقتدرانه مأموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست‌ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمین مسلح وارد برجک نگهبانی کلانتری می‌شوند و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با آتش پرحجم مأموران پلیس، در این درگیری هر 4 تروریست تا دندان مسلح در صحنه به هلاکت می‌رسند و از آنها 4 قبضه سلاح جنگی، 7 عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سردار جلیلیان از شهادت دو نیروی جان‌برکف انتظامی، سرباز وظیفه مبین رشیدی و استواریکم کادر علیرضا کیخا در این حمله تروریستی خبر داد و گفت: مأموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده‌اند.

***

مولوی عبدالحمید حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را محکوم کرد
 
مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان حمله تروریستی صبح امروزشنبه به کلانتری ۱۶ این شهرستان را محکوم کرد

به گزارش ایرنا وی در اطلاعیه ای که در پایگاه اطلاع‌رسانی خود منتشر کرد نوشت: حادثه حمله افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان موجب تاسف و تالم شدید گردید.

وی افزود اگرچه تاکنون ابعاد این جریان برایم مشخص نیست و از کیفیت این حمله و اینکه چه گروه یا افرادی پشت آن هستند، بی‌اطلاع هستم، اما پیشاپیش نگرانی و برائت خویش را از هر نوع خشونت و حملۀ مسلحانه و هر حرکتی که باعث ناامنی باشد اعلام می‌دارم.

وی از مردم استان سیستان‌وبلوچستان به‌ویژه زاهدان خواست ضمن حفظ آرامش و خویشتنداری، از هر نوع حرکت و عملی که باعث ناامنی می‌شود پرهیز کنند.

***

واکنش رسانه شورای عالی امنیت ملی به بیانیه تروئیکای اروپایی درباره ایران

به گزارش ایسنا، نور نیوز در توییتی نوشت: بهانه‌جویی‌ سه کشور اروپایی برای عدم اجرای یکی دیگر از بندهای غروب، مربوط به لغو تحریم‌های موشکی و پهپادی، اقدامی فرابرجامی است که حداقل تاثیر آن می‌تواند تداوم اقدامات جبرانی جمهوری اسلامی ایران در بخش فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای باشد.

فرهیختگان نوشت: «برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل محدودیت‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای مشخصی را برای ایران تعیین کرده بودند که برخی از این محدودیت‌ها تاریخ انقضای مشخصی دارند. به همین دلیل از آنها با عنوان بندهای غروب یاد می‌شود... در پاییز امسال تاریخ انقضای برخی از محدودیت‌های مهم دیگر نیز فرا می‌رسد؛ با توجه به برجام، سازمان ملل تا چند ماه دیگر باید محدودیت‌های خود در رابطه با تحقیق و توسعه موشک‌های بالستیک ایران و همچنین ممنوعیت واردات و صادرات فناوری‌های مربوط به صنایع موشکی از جمله موشک و پهپاد با برد بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر را بردارد.

همین مساله باعث شده تا غربی‌ها از همین الان با تکرار اتهامات واهی خود مبنی‌بر دخالت ایران در جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بهانه‌جویی علیه ایران باشند تا مانع از اجرای بندهای غروب مربوط به سال ۲۰۲۳ شوند...

ایران با استناد به بندهای غروب برجام می‌تواند طی ماه‌های آینده فرآیند خرید و فروش تسلیحات سنگین‌تری را که مجوز آن در برجام صادر شده است آغاز کند. در این صورت اروپایی‌ها برای مقابله با این اقدام ایران با نقض برجام مانع از فعال‌سازی بندهای غروب ‌می‌شوند و پایان تحریم‌های تسلیحاتی را اعلام نمی‌کنند تا سایر کشورها از بیم تحریم‌هایی که ممکن است متحمل شوند از تبادل تسلیحاتی با ایران اجتناب ورزند.

به نظر نمی‌رسد که این امر مانع جدی‌ای بر سر راه ایران به حساب بیاید. زیرا عمده مبادلات تسلیحاتی ایران با متحدان نزدیک خود یعنی کشورهایی مانند روسیه و سوریه خواهد بود که همین الان هم تحت تحریم‌های شدید از طرف غرب هستند و وضع تحریم‌های جدید عملا تهدید جدی‌ای برای آنها به حساب نمی‌آید.

درمورد سایر کشورهایی که مشتری تسلیحات ایرانی بوده و از علنی ساختن آن بیمناک هستند نیز باید گفت که به نظر نمی‌رسد میزان مبادلات تسلیحات ما با این کشورها حجم زیاد و قابل‌توجهی داشته باشد؛ البته در صورت علنی شدن این معاملات هم هزینه‌ دیگری به ایران تحمیل نمی‌شود چراکه ایران با توجه به بندهای برجام رسما اجازه چنین اقداماتی را داشته و اگر طرف‌های غربی در پایبندی به تعهدات برجامی کارشکنی‌ کرده و به آن تن ندهند بازهم می‌تواند مبادلات تسلیحاتی خود را علنی کرده و از ظرفیت کشورهای متحد خود بهره برده و ضمن صادرات به واردات تسلیحات مورد نیاز خود نیز بپردازد. تسلیحاتی که چنگنده سوخو 35 روسیه نمونه‌ای از آن بوده و به نظر می‌رسد فرآیند تحویل آن به ایران نیز به‌زودی آغاز شود.»

 

***

بیش از 3 میلیون نفر در جشن غدیر شرکت کردند

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، به برگزاری جشن غدیر در شهر تهران اشاره کرد و گفت: انجام این کارها بسیار ارزنده است؛ از قدیم  در روز عید غدیر در برخی از میادین اصلی شهر آتش‌بازی می‌کردند.

وی با تأکید بر اهمیت غدیر گفت: اهمیت دادن به این اعیاد بسیار مهم است و عید غدیر عید ولایت است و برای ما مبنای ولایی دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی استقبال خوبی از جشن عید غدیر کردند، گفت: مشکلات ترافیکی هم در این زمینه وجود داشت. به هر حال با این حجم از جمعیت در برخی از نقاط گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود البته از قبل اعلام شده بود که کدام مسیرها مسدود می‌شود و شهروندان هم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

چمران با بیان اینکه  بیش از 3 میلیون نفر در این جشن شرکت کرده اند، گفت: به هر حال پیش‌بینی‌هایی در مترو و اتوبوسرانی برای جابه جایی شهروندان شده بود.

وی تأکید کرد: مردم از این جشن‌ استقبال خوبی کردند و ادارات و سازمان‌ها هم حرکات خودجوشی داشتند که قابل تقدیر است.

عصرایران درباره این جشن خیابانی نوشت: « جشن عید غدیر با عنوان میهمانی ده کیلومتری عید غدیر در تهران با استقبال مردم برگزار شد. انتظاری هم جز این نبود چون حضرت علی (ع) برای ما ایرانیان مسلمان از جایگاهی ویژه برخوردار است....

به هرحال، این یک جشن دینی بود و نشان‌دهنده علاقه مردم به مولای متقیان، امام علی (ع) و نه مهر تاییدی بر عملکرد این دولت و آن دولت است و نه هیچ ربطی به امور دیگر دارد. چه بسا بسیاری از شرکت کنندگان با سیاست‌ها و جهت‌گیری‌هایی که منجر به این تحریم‌های فلج کننده و تضعیف تولید و تجارت و گسترش فقر شده است، مخالف باشند.

عشق مردم به مولا علی (ع) عمیق‌تر و جدی‌تر از عملکرد این یا آن دولت است. ضمن این‌که مردم همیشه از جشن و شادی استقبال می‌کنند. طبیعت ایرانی به سوی آشتی و شادی است. متاسفانه مظاهر دینی طی سال ها از مظاهر شادی دور بوده است و چه خوب که به بهانه اعیاد دینی جشن و سرور و شادی را هم به خیابان‌ها بیاوریم. چرا که جشن‌های بزرگ خیابانی برای شادی عمومی و همبستگی اجتماعی ارزش‌مند است.»

***

توضیحات خاندوزی درباره میزان سرمایه گذاری برای رشد 8درصد

به گزارش فارس، محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در جلسه صبح امروز این کمیسیون، با اشاره به برآورد وزیر اقتصاد از تامین منابع در سال ۱۴۰۲ و در راستای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی اظهار کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه اذعان داشت، برای اینکه رشد اقتصادی ۸ درصدی محقق شود، تقریباً به ۴ هزار و ۷۵۷ همت سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: بر اساس تخمین وزیر اقتصاد ،حدود ۴۹ درصد این منابع توسط نظام بانکی، ۲۲ این منابع توسط بازار سرمایه و همچنین کمتر از یک درصد هم از طریق سرمایه‌گذاری خارجی حاصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما برای اینکه به این میزان سرمایه‌گذاری با توجه به واقعیات موجود دست پیدا کنیم,، در سال اول تقریباً به ۱۲۰۰ همت منابع برای سرمایه‌گذاری نیاز داریم، البته باید به این نکته توجه کرد که این منابع در سال‌های بعد تشدید خواهد شد.

***

یک دادستان در مازندران بازداشت شد

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی تاکیدات مکرر رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع با تخلفات درون دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه طی روزهای گذشته دادستان یکی از شهرهای استان مازندران را بازداشت کرد.

نهاد تحقیق و بازداشت فرد مورد اشاره مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است که در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون دستگاهی به پرونده این فرد ورود و وی را بازداشت کرده است.

برای دادستان مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۲۹۲۹۶۲۱:۵۳:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۱۷
شما که افتخار می کنید رشد نقدینگی از 39 به کانال 20 درصد رساندید اگر همان 39 هم بماند و حتی بیشتر من به شما قول می دهم رشد اقتصادی بالای 10 درصدی هم می رسد ولی یک اما دارد این هست که این پول ها به تولید برود و نه دلالی کاذب وگرنه همین کانال20 درصد هم تورم بالا درست می کند اگر هدایت نشود به تولید و رشد اقتصادی 8 درصد هم محقق نخواهد شد
ناشناس۳۱۲۹۵۳۸۰۰:۰۳:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۱۸
چرا مجلسیان وزیر اقتصاد را استیضاح نمی کنند
ناشناس۳۱۲۹۹۱۷۰۷:۰۸:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱۸
این وزیر با آزمون و خطا کار می کند
ناشناس۳۱۲۹۳۵۱۲۲:۲۱:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱۷
از قاضی القضات اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه درخواست میشود از دادستان محترم کل کشور بخواهند گزارش کاری در مورد دستورالعمل اجرای شناسایی ثروت های حرام و نامشروع که توسط قاضی القضات وقت آقای رییسی به ایشان ابلاغ شد بدهند
ناشناس۳۱۲۹۹۲۲۰۷:۱۱:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۱۸
اگر مسولان کشور واقعا عزم مبارزه با فساد دارند و مفسدان از خودی ها نمی باشند قانون از کجا آورده ای هر چه زودتر باید اجرایی شود
ناشناس۳۱۲۹۴۱۰۲۲:۵۳:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۱۷
3 میلیون نفر؟!
ناشناس۳۱۲۹۹۰۱۰۶:۵۵:۰۸ ۱۴۰۲/۴/۱۸
بله ادبیات و رفتار قوه قضاییه با رافت زیادی همراه بوده نمونه ش جناب معاون که ازاد شدند
ناشناس۳۱۲۹۹۷۸۰۷:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۴/۱۸
کدام تحسین وتمجید بروید وقوانین پوسیده وناکارامد قضائی را اصلاح وبه روز نمائید.مثل قوانین فروش مال غیر طرف مال را به دو نفر میفروشد دهها نفر باید جریمه نقص ونقض قانون را بدهند.
ناشناس۳۱۲۹۹۸۴۰۷:۳۶:۳۴ ۱۴۰۲/۴/۱۸
عملکرد قوه قضائیه در ازادی مفسدانی چون طبری که مستحق مجازات هستند ناامیدکننده و موجب خشم و سرخوردگی مردم شده است.
ناشناس۳۱۳۰۲۲۸۰۸:۵۰:۵۵ ۱۴۰۲/۴/۱۸
وقتی ((هم میهن)) با ان سوابق و تیتر های کذا ... از شما دفاع میکند بترس و بدان جایی کارت مشکل دارد
ناشناس۳۱۳۰۳۷۷۰۹:۳۰:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱۸
به نظرمن مردم از حکومت، عدالت علی را می خواهند ،من یادم هست قدیم مردم خودشان جشن می گرفتند وچه صفایی داشت
Abdi۳۱۳۰۵۰۰۰۹:۵۶:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱۸
به فرمایش حضرت آقا ، جایی که دشمن ازش تعریف میکنه باید مراقب بود ، این قوه قضاییه هم داره نگران کننده میشه از آزادی غارتگران بیت المال گرفته تا عدم مقایله با بدحجابی و بی حجابی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    25. یک سیلی برای تنبیه

    آخرین عناوین