قیمت و مشخصات لباسشویی مناسب/ فروشگاه اینترنتی خانه تک

گزارش بازرگانی، 186780،   4020406035

لباسشویی یک از اعضای جدایی‌ناپذیر هر خانواده ایرانی است اینکه در زمان قدیم لباس‌ها با دست در سرمای حوض شسته می‌شدند و اکنون در منزل به‌راحتی با استفاده از یک دکمه می‌توان لباس‌های تمیز در خانه داشت مسئله ی حائز اهمیتی است.

البته داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود لباسشویی‌های جدید دارای تکنولوژی‌های پیشرفتة دیگری نیز هستند. از تکنولوژی IOT

تا هوش مصنوعی در این دستگاه‌ها می‌تواند کار را راحت‌تر کند.

البته اینها گاهی نیازهایی بیشتر از آنچه در خور یک ماشین لباسشویی مناسب برای خانوادة ایرانی هستند و جنبة تجمل پیدا می‌کنند ما در این مقاله باتوجه‌به نیاز خانواده‌ها نکاتی را مطرح می‌کنیم که شما را در خرید ماشین لباسشویی مناسب یاری کند.

چگونه لباسشویی مناسب خود را پیدا کنیم؟

پاسخ این سؤال بیشتر بستگی به حالات روحی شما دارد اگر به دنبال کاووش و تجربة تکنولوژی‌های جدید هستید، می‌توانید از لباسشویی‌های ال جی استفاده کنید؛ ولی اگر از لباسشویی‌تان توقعی بیشتر از شست‌وشوی لباس‌ها در بهترین حالت را دارید و بودجة زیادی نمی‌خواهید مصرف کنید لباسشویی‌های دوو، اسنوا، پاکشوما، کنوود می‌تواند برای شما مناسب باشد اکنون ما فرض را بر حالت دوم می‌گذاریم و در ادامة مقاله نکاتی را مطرح می‌کنیم

چگونه با کمترین هزینه لباس‌های تمیزی داشته باشیم؟

خوب از ابتدای بحث این نکته را باید مطرح کنم که اغلب لباسشویی‌های خارجی قاچاق هستند و گاهی قطعاتشان عوض می‌شود و به دلیل نبودن هیچ‌گونه نمایندگی در ایران متأسفانه قابل‌پیگیری نیستند خوب پس‌خرید یک لباسشویی معمولی که دارای نمایندگی فعال در ایران باشد تصمیم عقلانی‌تری به نظر میاید.

ولی تصور این که وارد مغازه شوید و بگویید سلام من یک لباسشویی با گارانتی مناسب می‌خواهم احتمالاً با یک ضرر قابل‌توجهی مواجه شود این امر به دو دلیل است یکی این که در همین محصولات ایرانی نیز تنوع کالا بسیار زیاد است از طرف دیگر وجود گارانتی‌های مختلف و تقلبی باعث می‌شود شما در انتخابتان نتوانید درست عمل کنید پس برای خرید باید چه کرد؟

ابتدا به درون خانواده توجه کنید!

درست متوجه شدید اگر می‌خواهید یک انتخاب مناسب داشته باشید باید اول به جمعیت خانواده و نیازتان به لباسشویی توجه کنید، اگر خانوادة کم جمعیتی هستید بهتر است از ماشین لباسشویی‌های 8 کیلویی استفاده کنید، چون این ماشین لباسشویی‌ها علاوه بر جای کم‌هزینة خرید کمی دارند، ولی اگر استفادة شما از ماشین لباسشویی زیاد است، پیشنهاد می‌کنم از ماشین لباسشویی‌های 9 به بالا استفاده کنید البته این امر بسیار به تعداد افراد خانواده نیز بستگی دارد، در جدول به این مسئله پرداخته‌ایم

#

ظرفیت

تعداد افراد

قیمت تقریبی

1

7 کیلویی

2

15.400.000

2

8 کیلویی

4

16.200.000

3

9 کیلویی

بیش از 4

22.000.000



2-به بودجهٔ جیبتان توجه کنید نه حرف مردم



درست است در برخی از موارد لوازم‌خانگی جزو کالای لوکس حساب می‌شوند و در چشم و هم چشمی بسیار رقابت سنگینی دارند! ولی توجه به کارکرد لوازم‌خانگی باتوجه‌به جیبتان باعث می‌شود از دردسرهای بعدی در امان باشید فرض کنید وارد یک لوازم‌خانگی شوید و درحالی‌که عینکتان را درمیاورید به صاحب مغازه بگویید بهترین ماشین لباسشویی‌تان چه هست؟ احتمالاً در همین لحظه صاحب مغازه هم با خود مشنود کدام ماشین لباسشویی برایتان بیشتر سود دارد! سوال اینجاست آیا اینکه برای یک خانوادة 2 نفره یک لباسشویی 11 کیلویی بخریم آیا عقلانی است؟

یا برای مثال لباسشویی‌هایی با تنظیم برنامة دلخواه برای همة خانواده‌ها مناسب نیست یا تأخیر در شستشو بیشتر برای خانم‌های شاغل مناسب است.

گاهی داشتن این ویژگی‌ها باعث می‌شود شما برای ماشین لباسشویی‌تان هزینة نا به جا کنید.

در ادامة این مقاله به معرفی چند برند مناسب در ایران می‌پردازیم

لباسشویی دوو

دوو برند کره‌ای شناخته شده است البته این به معنا نیست لباسشویی‌ها مستقیم از سئول وارد امین‌حضور می‌شوند

این لباسشویی‌ها تحت لیسانس کره هستند و با خرید سهام این برند کره‌ای توسط ایرانیان ساخت و تولیدشان به ایران انتقال پیدا کرده است. ولی از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با نمونة کره‌ای خود ندارند همچنین اگر بخواهیم به فکر ایجاد شغل در کشور خودمان هم باشیم خوب خرید این مورد بسیار مناسب است.

ولی همین لباسشویی هم انواع متفاوتی دارند و مدل‌های مختلفی شامل Life,Primo,senior, pro , young است برای اطلاع بیشتر دررابطه‌با این لباسشویی و قیمت آنها می‌توانید به صفحة لباسشویی‌های دوو در وب‌سایت خانه تک مراجعه کنید.

لباسشویی اسنوا

لباسشویی‌های اسنوا نیز شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند تفاوت این مدل از لباسشویی‌ها قیمت مناسب‌تر آن‌ها هست؛ زیرا این مدل هم مانند دوو در اصفهان و در یک کارخانه تولید می‌شود؛ ولی لباسشویی‌های اسنوا، چون برند ایرانی هستند قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارند،Wash in Wash,octa +,Harmony برای اطلاع بیشتر می‌توانید به مقالة لباسشویی اسنوا مراجعه کنید.

لباسشویی کنوود

لباسشویی‌های کنوود نیز از لباسشویی‌های مرغوب بازار هستند این لباسشویی‌ها که از یک برند انگلیسی هستند؛ ولی در شرکت پاکشوما تولید می‌شوند البته نسبت به دو مدل قبلی هزینه ی بیشتری دارد ولی اگر هزینه برایتان مهم نیست میتوانید به سراغ مدل های مختلف بوش نیز بروید با ضمانت نامه ی های معتبر البته.

جمع‌بندی

برای خرید لباسشویی بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که دارای ضمانت‌نامة معتبر هستند تا در صورت خرابی بتوانید به نمایندگی آن‌ها مراجعه کنید فروشگاه لوازم خانگی خانه تک دارای برندهای دوو، اسنوا، بوش، بکو دارای انواع برندهای ماشین لباسشویی در امین‌حضور آمادة خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌باشند

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

    آخرین عناوین