تور کیش از مشهد سفری به قلب نگین خلیج فارس با سپهرسیر

گزارش بازرگانی، 186407،   4020404046

تور کیش از مشهد یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی است. این تور با هدف ارائه تجربه‌ای شگفت‌انگیز و بی‌نظیر در جزیره کیش، از شهر مشهد آغاز می‌شود. در این مقاله به معرفی سپهرسیر، جاذبه‌های گردشگری کیش، خدمات ارائه شده توسط سپهرسیر، نحوه رزرو تور و تجربه مسافران از این تور خواهیم پرداخت.

شرکت خدمات مسافرتی سپهرسیر یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه گردشگری دارد. این آژانس با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای در سفرهای داخلی و خارجی، به یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت گردشگری تبدیل شده است. خدمات گردشگری سپهرسیر شامل تورداخلی، خارجی و طبیعتگردی، پرواز وهتل بهمراه رزرو جداگانه گشت می باشد.



معرفی تور کیش از مشهد سپهرسیر

تور کیش از مشهد با سپهرسیر یکی از برنامه‌های محبوب سفر در این آژانس است. این تور به مدت دلخواه برای گردش در جزیره کیش طراحی شده است و شامل بازدید از جاذبه‌های دیدنی، تفریحات و خدمات رفاهی است.

خرید تور کیش از مشهد از سایت سپهرسیر جایگزین خرید این تور به شیوه سنتی در محیط فیزیکی آژانس شده است میتوانید به راحتی با چند کلیک ساده و جستجو در بین تورهای مختلف ارزان ترین تاریخ تور را جهت سفر خود به صورت آنلاین انتخاب و رزرو فرمایید.

جاذبه‌های گردشگری کیش

در کیش مناطق دیدنی و جاذبه های تاریخی بسیاری وجود دارد که با رزرو تور مشهد کیش به ترتیب در لیست برنامه های شما قرار می گیرد. همچنین در ادامه به مهم ترین جاذبه های تاریخی و دیدنی کیش اشاره خواهیم کرد.

 

 

شهرک بازی کیش

شهرک بازی کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد خانواده‌ها و کودکان در جزیره است. این شهرک بازی دارای امکانات متنوعی از جمله پارک سرگرمی، گلف مینیاتوری و موزه علوم است که تفریحی خاص و شاداب را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

 

مجموعه آبی کیش

مجموعه آبی کیش یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های آبی ایران است. این پارک دارای اسلاید‌های آبی متنوع، استخرهای موج و استخرهای آب گرم است که برای سرگرمی و تفریح آبی عالی است.

 

شهر تاریخی حریره کیش

شهر حریره بین سده چهارم تا دهم هجری با ویرانی بندر تجاری و اقتصادی سیراف و رونق تجاری و اقتصادی جزیره کیش،به وسعت120 هکتار ساخته شده است.حریره در کنار ساحل شمالی جزیره کیش که دریایی ارامتر نسبت ب سایر نقاط دارد :با دیواره های صخره ای به ارتفاع تقریبا 10 متر و سه خلیج و دماغه که بندرگاهی طبیعی را شکل داده اند.ساخته شده است.مجموعه ساحلی،عمارت اعیانی ،حمام،مسجد تاریخی ،کارگاه شیشه گری،قنات ،چاه ها و دالان های عجیب در کاوش های به عمل امده شناسایی شده اند.

مجموعه تفریحی پارس (سافاری کیش)

پارس سافاری کیش از جمله معروف ترین مجموعه های تفریحی جزیره کیش شمرده می شود که در آن امکان سافاری در فضایی امن و جذاب برای مسافران فراهم آمده است. در تور سافاری این مجموعه، می توان در منطقه ای به مساحت 50 هکتار با ماشین های لندکروز گشت و گذار کرد. هر کدام از این ماشین ها، 6 یا 7 نفر ظرفیت دارند و توسط راننده های حرفه ای در مسیری صعب العبور با شیب های تند به گشت زدن در طبیعت جزیره بپردازند

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان یا پارک ساحلی مرجان یکی از مشهورترین ساحل های جزیره کیش است که در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد و با فراهم آوردن فضا، هم برای استراحت و هم تفریحات هیجانی، یکی از گزینه های خوب گردش در کیش محسوب می شود. شما در ساحل مرجان می توانید به مرکز خرید مرجان و فودکورت فودلند سری بزنید، یا در ساحل و آلاچیق های متعدد پارک ساحلی ریلکس کنید و از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید

پارک ساحلی کشتی یونانی

کشتی یونانی در سال 1322 خورشیدی توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متردر بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته و در سال 1345 خورشیدی ب هنگام بازگشت از سفر دریایی ایران،ب کشور یونان ب گل نشست.غروب خورشیدی در پشت کشتی یونانی در اب های نیلگون خلیج فارس،منظره ای کم نظیر را بوجود اورده است.

راهنمای رزرو تور کیش از سپهرسیر:

 

رزرو تور کیش از مشهد با سپهرسیر بسیار آسان است. می‌توانید با تماس با دفتر مرکزی یا مراجعه به سایت سپهرسیر، اطلاعات بیشتری درباره تور کسب کنید و رزرو خود را انجام دهید.

 

روش اول 1) برای رزرو تور کیش از وبسایت سپهرسیر کافیست وارد سایت Sepehrseir.com شوید در قسمت تور مقصد مورد نظر خود را کیش انتخاب کنید تا تورهای کیش در غالب تور پکیج‌های آماده از مبداهای مختلف ایران برای شما نمایش داده شود این تور پکیج‌ها شامل ترانسفر، گشت جزیره، هتل، پرواز و بیمه هستند، می‌توانید براساس فیلترهای موجود درسایت از جمله فیلتر انتخاب هزینه و تاریخ نتیجه جستجو را برای خود مرتب‌سازی کنید. در حال حاضر رزرو تور کیش از مبداهای، تور کیش از تهران، تور کیش از اصفهان، تور کیش از تبریز، تور کیش از مشهد، تور کیش از شیراز و اهواز امکان‌پذیر است.

 

روش دوم رزرو تور کیش از سپهرسیر و ساختن بسته اقتصادی سفر خود، یعنی انتخاب هتل به صورت دلخواه + پرواز کیش + خدمات گشت و انتخاب ایرلاین مورد نظر خود با توجه به بودجه و تاریخ انتخابی خود می‌باشد.





خدمات ارائه شده توسط سپهرسیر

 

سپهرسیر در تور کیش از مشهد، خدمات کاملی را به مسافران ارائه می‌دهد. این خدمات شامل رزرو پرواز ایمن، اقامت در هتل‌های با کیفیت، راهنمایی تخصصی و گشت های شهری و بیمه مسافرتی است.

 

برنامه‌ریزی و قیمت‌گذاری تور

 

برنامه‌ریزی دقیق تور کیش از مشهد با سپهرسیر شامل تعیین تاریخ و مدت زمان سفر، برنامه روزانه بازدید از جاذبه‌ها و تفریحات، هتل‌های اقامتی و خدمات ویژه دیگر است. قیمت‌گذاری تور نیز بر اساس این عوامل و تعداد افراد در تور تعیین می‌شود.

 

 

تجربه مسافران از تور کیش با سپهرسیر

 

برنامه ریزی، محترم شمردن وقت شما ، راهنمایی حرفه‌ای و دل‌سوزانه از جمله وظایف اصلی ما در ارائه خدمات به شما میباشد نظرات مسافرین را از سایت سپهرسیر تور کیش از مشهد مشاهده فرمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. من عجله ندارم!

  3. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  8. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  9. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  12. دور باطلی که تمامی ندارد!

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  19. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین