رسانه صهیونیستی: نتانیاهو تسلیم تفاهم‌ آمریکا و ایران شده است

  4020327086 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک رسانه صهیونیست امروز شنبه در گزارشی نوشت که کابینه نتانیاهو تسلیم آنچه که «تفاهم‌های شکل گرفته در مذاکرات میان ایران و آمریکا» توصیف کرده، شده است.

 نتانیاهو تسلیم تفاهم‌ آمریکا و ایران شده است

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه صهیونیستی «کان» درباره آنچه که آنرا «تفاهم‌های آمریکا و ایران» خواند، گزارش داد که کابینه نتانیاهو در برابر تفاهم‌های بدست آمده بین تهران و و واشنگتن درباره آینده برنامه هسته‌ای ایران، «تسلیم» شده است.

در ادامه گزارش آمده است: "اسرائیل" مطمئن نیست که بتواند بر رویکردهای آمریکا در مورد «تفاهم‌ها» با ایران تأثیر بگذارد و نتانیاهو می‌ترسد بیشتر آمریکایی‌ها را عصبانی کند.

ادعای این رسانه صهیونیست درباره حصول «تفاهم‌ها» درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی خط نزدیک بودن توافق هسته‌ای بین ایران و آمریکا را دنبال می‌کنند؛ موضوعی که هیچکدام از طرفین برجام و حتی تهران و واشنگتن آن را تأیید نکرده‌اند.

ایران پس از امضای برجام در سال ۱۳۹۴ با هدف لغو تحریم‌های ظالمانه، به عنوان کشوری مسوولیت پذیر، تعهدات خود را بدون عیب و نقص اجرا کرد و این مساله در ۱۶ گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد تائید قرار گرفت. اما پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید در ژانویه ۲۰۱۷ (دی ماه ۱۳۹۵) و پس از چند اقدام مقدماتی، در نهایت با اتخاذ مواضع مغایر با مفاد برجام، با خروج یکجانبه و غیرقانونی آمریکا از آن در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸ می ۲۰۱۸)، در ۲ مرحله تحریم‌های ثانویه آن علیه ایران بازگردانده شد.

اجرای نامتوازنِ این توافق از یک طرف و فشارهای ناشی از اعمال و تشدید تحریم‌های یکجانبه آمریکا از طرف دیگر، باعث شد تا یکسال پس از خروج آمریکا از برجام، در نهایت در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۸ می ۲۰۱۹) شورای‌عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی در راستای متوقف کردن گام به گام اجرای اقدامات داوطلبانه تعهدات هسته‌ای با اعطای فرصت‌های ۶۰ روزه به دیپلماسی، اتخاذ کند.

ایران تا یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به تمام تعهداتش ذیل این توافق عمل کرد تا به کشورهای اروپایی که وعده می‌دادند آثار خروج واشنگتن از توافق را جبران می‌کنند، فرصت دهد تا برای تحقق این وعده تلاش کنند. اما با توجه به اینکه کشورهای اروپایی به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند، در چند گام تعهداتش ذیل برجام را کاهش داد. کاهش تعهدات ایران بر اساس مفاد توافق هسته‌ای برجام صورت گرفت.

دولت دموکرات جو بایدن پس از روی کار آمدن در ژانویه ۲۰۲۱، اقدام یکجانبه دولت سابق این کشور را برای خروج از توافق ایران و گروه ۱+۵ محکوم کرد اما همچنان سیاست‌های فشار حداکثری دولت ترامپ را در پیش گرفته و به بهانه حقوق بشری در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران و نیز قدرت پهپادی ایران و ادعای بکارگیری این پهپادها از سوی روسیه در جنگ علیه اوکراین تحریم‌هایی را وضع کرده است.

تجربه ماه‌ها مذاکرات وین نشان داد که کاخ سفید به رغم ادعای دیپلماسی، اراده لازم را برای تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت به برجام و جبران سیاست شکست خورده دولت ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا علیه ایران ندارد.

ایران در گذشته هم طرح توافق موقت را رد و به عنوان کشوری مسوولیت پذیر همواره اعلام کرده که برای عقد توافقی پایدار و قابل اتکا که تحریم‌ها را به نحوی تضمین شده رفع کند و موضوعی به عنوان اهرم فشار جهت استفاده علیه ایران در آینده باقی نماند، آمادگی دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۰۱۰۲۱۲۰:۴۳:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۲۷
اگر این تفاهم عین برجام بود دست به هر کاری میزد
ناشناس۳۱۰۱۴۷۹۰۷:۰۹:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۲۸
بسیارمتن متین و روشن وساده وصحیح ومستدلّی بود.۱۶ مرتبه تایید اژانس برصلح امیزبودن فعالیت هسته ایران نورافکنی است که راه روشن فعالیت هسته ای مارا برای هرنابینایی روشن میکندمگراینکه کسی خودرا بکوری زده باشد
ناشناس۳۱۰۱۱۹۱۲۲:۵۹:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۷
با این موشک‌ها جدیدرونمایی شده ایران فعالیت‌های هسته‌ای تحریم‌ها روز به روز بشتر میشه توافقی انجام نمیشه
ناشناس۳۱۰۲۰۱۹۱۲:۵۳:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۸
ب کوری چشم دشمنان موشکهاهرروزپیشرفته ترمیشه دشمن مجبوره تسلیم بشه وطرفداران دشمنان دق مرگ بشوند
روح اله دولاح۳۱۰۱۲۰۱۲۳:۰۴:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۲۷
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها رژیم شیطان بزرگ آمریکا و رژیم نامشرع اسراییل بداند که ما شهروندان جمهوری اسلامی ایران شاید بر اثر تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران دچار کمی مشکل در تأمین امر و معاش خانواده شده باشیم اما با همه توان پشت رهبری سر رهبری عزیزمان امام خامنه ای و همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران هستیم و هیچ عجله‌ای و شتابی برای مذاکره نداریم چون معتقدیم این در حال حاضر این آمریکا و متحدانش بیشتر از ما نیاز به مذاکرات هسته‌ای و امنیتی با تهران دارند چون همه مشکلات خاورمیانه بدون در نظر گرفتن جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی حل شدن ندارد درود خدا بر همه شهیدان انقلاب اسلامی ایران علل الخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که جمهوری اسلامی ایران تا ابد مدیون از خودگذشتگی این فرزند انقلاب اسلامی ایران و امام خامنه‌ای است زنده و جاویدان باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر نتانیاهو گرگ صفت مرگ بر پهلوی های گرگ صفت رضا پهلوی و فرح پهلوی و مرگ بر منافقین کفار مسعود رجوی و مریم رجویی سایه امام خامنه ای عزیز مستدام باد انشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر جانم فدای رهبر
محمد۳۱۰۱۴۶۹۰۶:۵۹:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۲۸
سلام بابا مگه چهل سال پیش ایران هسته ای داشت .موشک داشت .چی داشت؟ چرا از اون موقع ما تحریم هستیم
ناشناس۳۱۰۱۲۳۷۲۳:۲۵:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۷
یعنی چه امتیازاتی گرفته که تسلیم شده؟
ناشناس۳۱۰۱۲۶۸۲۳:۴۸:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۲۷
دیگه هایپر سونیک رو که دید فهمید تحریم فایده ه نداره چون هایپر سونیک ۱۳ ماخی دیگه اوج تکنولوژی نظامیه
جمال۳۱۰۱۳۳۲۰۰:۴۴:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۸
عالی
رویا۳۱۰۱۳۴۶۰۱:۲۴:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
امریکا به اسراییل آزادی عمل در مقابل جمهوری اسلامی داده است
ناشناس۳۱۰۱۳۶۴۰۲:۱۶:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۲۸
لبیگ یا سیدعلی خامنه ای
اکبر طاعتی۳۱۰۱۳۶۸۰۲:۳۱:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۲۸
بنظرم ایران بیشتر از امریکا از داخل واز گرگهای خونخوار درونی بیشترین اسیب را دیدیم که مثل زالو خون مردم را میمکند اگر توافق بشه خوب میشه ولی باید ساختار درونی جامعه ونواقصات قانون اصلاح بشود وگرنه صدتا هم توافق بشود فایده نخواهد داشت باید الگوی انتخاب کنیم که با سعی وتلاش بیشتر ایران مقتدر خواهیم داشت
علی پوراحمد۳۱۰۱۳۶۹۰۲:۳۳:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۸
وای بعضی‌ها یه نظراتی میدن آدم فکر می‌کنه اینها یا دشمن ایران و ایرانی هستند یا بیشتر از این نمیشه ازشون انتظار داشت که متوجه بشوند . الان ایران در حال غنی سازی در سطوح بالا با مقدار زیاد است و صنعت موشکی ایران هم جز سه یا چهار کشور قدرتمند دنیا است و به احتمال بسیار قوی جهش‌های تکنولوژیکی نظامی ایران ادامه دار است و دیگر هیچ گزینه ای برای فشار بر روی ایران وجود خارجی نخواهد داشت . الان چرا در جنگ روسیه و اوکراین ، غرب به اوکراین موشکهای دور برد نمی‌دهد . چون میداند اگر یکی از این موشکها به یک مرکز حساس روسیه برخورد کند همان بلا سر خودش خواهد آمد . و اگر کشورهای کوچک اروپایی وارد جنگ شوند خسارت‌های جبران ناپذیری خواهند خورد چرا که وسعت چندانی ندارند که بتوانند با روسیه زور آزمایی کنند . حتی آمریکا هم دوست ندارد در این زمینه هزینه ای بپردازد .
ناشناس۳۱۰۱۷۳۸۰۹:۵۲:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۸
چه دلیل عجیبی اوردی شوروی هم موشک داشت هم انرژی اتمی از دورن پوسید داشتن این سلاح تضمین ماندن نیست.
محمد۳۱۰۱۳۸۵۰۳:۴۱:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۲۸
درودبر امام خامنه ای کبیر،سلام برشهیدان
علی اصغر۳۱۰۱۳۹۶۰۴:۴۰:۰۸ ۱۴۰۲/۳/۲۸
سلام خواهش می کنم ،مذاکره کنندگان هسته ای ما ،فرامین و رهنمود های مقام عظمای ولایت حفظ الله را بطور کامل اجرا کنند و از شیاطین که در راس آنان شیطان بزرگ آمریکاست نهراسند ،ملت عزیز ایران تحت سخت ترین فشار های اقتصادی مقاومت کرده و اکنون این غرب است که در مقابل اراده ملت ایران زانو زده ،از مواضع بحق جمهوری اسلامی کوتاه نیائید ،غرب در حال افول و اقتصاد ما در حال باز سازی است ،ما با توکل به خدا از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و آینده از آن ملت بزرگ ایران است ،بدون اخذ تعهد از این بی تعهد های غربی اقدامی نکنید چون مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ،آنان به هر بهانه ای نمی خواهند ایران سربلند و قوی وجود داشته باشد ،حقوق بشر نشد ،موشکی ،این نشد نفوذ منطقه ای ،این هم نشد ،پهپاد ،باز نشد بهانه اتهام حمایت از روسیه و ...بلاخره یک چیزی برای ادامه تحریم ها درست می کنند ، آمریکا بعد از انقلاب اسلامی سیاست موفقی در منطقه ما و حتی در کل جهان نداشته و در هر جنگی چه مستقیم و چه حمایتی و نیابتی شکست خورده و در جنگ اوکراین که هستی و نیستی خود را پای کار آورده و ملت اوکراین را به بهانه حمایت قربانی می کند نیز انشاالله شکست خواهد خورد ،قدرت های نوظهور در حال شکل گیری هستند ،صلابت و اقتداری که به فضل خدا و در سایه رهبری های داهیانه حضرت امام خامنه ای روحی الفدا،خون پاک بنا حق ریخته بهترین فرزندان این مرز و بوم ،ایثار و از خود گذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی بدست آمده تضمین کننده موقعیت ایران در این نظم جدید جهانی است ،با اقتدار پیش روید ،خداوند پشت و پناه شما باشد،
ایران فولادی۳۱۰۱۴۲۷۰۶:۰۸:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۲۸
سلام آنکس که باید بفهمد،فهمید!خیلی وقته!همانروزی که گفت؛گزینهِ نظامی دیگر کارآیی ندارد!آنموقع اژدر وموشکِ ۴تا۶ماخ ساخته بودیم!!!!نه ۱۲ تا ۱۳ ماخ آنهم از نوعِ هایپرسونیک عده ای هم تحملشان کم است و فقط جلویِ پایشان را می‌بینند! و دائم دنبالِ گندم رِی هستند وامام و فرستاده اش را تنها گذاشتند!تا آنجا که سَر امام بریده وبالایِ نیزه رفت!!! ولی ما از ۱۳ سالگی بهمراهِ ۷برادرِ دیگر به جبهه ها رفتیم،شهید دادیم و۴تا جانباز هستیم،الآن هم در کنارِ سردار بودیم وسربازی میکنیم، فدای مسلم زمان(حف) فدایِ امامِ زمان(عج)
کشاورز۳۱۰۱۶۷۲۰۹:۰۳:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
هر چیزی که سرعتش بیشتر از سرعت صوت (1 ماخ) باشه هایپرسونیک (ماورای صوت) نامیده میشه.
ناشناس۳۱۰۱۴۸۲۰۷:۱۱:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
اینکه تحریم ها باقی بماند و نفت در برابر غذا باشد مشکل اقتصاد کشور و تورم حل نخواهد شد تا زمانی که مراوده بانکی با دنیا نداشته باشیم نه سرمایه گذاری خارجی اتفاق می افتد و نه واردات وصادرات درست خواهیم داشت دادو ستد نقدی دهها سال است که در دنیا منسوخ شده
م۳۱۰۱۵۱۱۰۷:۳۶:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
ایران میتوانست با سرمایه گذاری روی صنعت نفت و گاز و ایجاد خط لوله گاز از ایران به اروپا و هندوستان تریلیونها دلار به ایران سرازیر کند و مردم ایران را به یکی از ثروتمندترین مردم دنیا تبدیل کند
فقط ایران۳۱۰۱۵۲۵۰۷:۵۲:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
به نظر شخصی خودم ایران فقط داره از دشمن داخلی ضربه میخوره مملکت افتاده به رانت و رشوه و یه مشت سرمایه دار مردم روز به روز دارن فقیر تر میشن و سرمایه دار هر روز بهتر از دیروز . چرا فقط خودرو ارزان شده و مواد غذایی که هر روز گرانتر میشود.
علیرضا خلیلپور۳۱۰۱۵۳۳۰۷:۵۶:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۲۸
ما هر چقدر قدرت نطامی بالای داشته باشیم بیشتر مورد توجه قرار میگیریم
ناشناس۳۱۰۲۴۶۶۱۹:۰۷:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
قدرت مند بودن خوبه شکی نیست اما فقط تنها چیزی خوبه قدرت نیست بلکه تعامل با دنیا هم خوبه ما قدرتمندترین هم باشیم وقتی اقتصاد نداشته باشیم زندگی مردم سخت میشه .وبا مشکلات بزرگی روبرو میشیم
ناشناس۳۱۰۱۵۴۸۰۸:۱۱:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
به کجا رسیدین که به توافق نیم بند راضی هستین.
ناشناس۳۱۰۱۶۱۴۰۸:۳۶:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
سلام: بنا بفرمایشات امام خامنه ای که دغدغه تورم قیمت‌ها وبالا بودن اجاره مسکن رادارند لطفا هرچه زودترتورم وبالارفتن قیمتهارامهارکنید
ناشناس۳۱۰۱۶۲۴۰۸:۴۱:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۲۸
آیا غرب میخواهد اسرائیل نابود شود ؟هرگز آیا غرب میخواهد اسرائیل خیلی قوی و غیر قابل کنترل شود؟ هرگز آیا غرب میخواهد اسرائیل را کنترل کند؟ بله ابرقدرت ها هیچ وقت نمیخوان قدرت جدیدی روی کار بیاد همیشه از بعضی جهت کنترل بعضی استفاده میکنن اونم تا مدتی،همیشه دنبال منافع خود هستن نه منافع کشورهای دیگه،برای اینکه ابر قدرتها همیشه ابر قدرت باشند یا مستقیما کشورها را از خودشون میترسونن ویا غیر مستقیم ، و یاکشورهارو از هم دیگه میترسونن سعی میکنن برا کشورها همیشه احساس تهدید وجود داشته باشه.
محمد۳۱۰۱۷۰۱۰۹:۲۱:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
لبیک یا خامنه ای. ما سلاح هسته ای هم نداشته باشیم از لحاظ نظامی هیچ ابر قدرتی نمی تونه غلط کاری بکنه. انرژی هسته ای در موارد دیگر به درد ما می خوره مثل پزشکی...... مثل انرژی.....
رضا۳۱۰۱۷۱۴۰۹:۳۵:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۸
آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند
رضا۳۱۰۱۷۱۹۰۹:۳۹:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
اسرائیل و کوتاه آمدن! احتمالا تفاهمه خیلی جوندارنیست وگرنه به راحتی کوتاه نمی آمد.
ناشناس۳۱۰۱۷۲۰۰۹:۴۰:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۲۸
آمریکا در قضیه ایران همیشه با اسرائیل هماهنگ است اینکه مقداری از پولهای بلوکه شده خودمان را برای غذا و دارو داده اند شد کاری مهم برای ما؟
ایران۳۱۰۱۷۶۹۱۰:۱۳:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۲۸
با اسم برجام یا هر اسم دیگه ، چه بپذیریم اشتباه کردیم یا نپذیریم اشتباه کردیم تکلیف ظلمی که به ایران ، انقلاب ، جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب شده است چه میشود . آیا قوه قضائیه نباید به تکلیف آنهایی رسیدگی کند که مسئولیت هسته‌ای در دستشان بود و با دانستن همه قوانین و شرایط جمهوری اسلامی و بین المللی کار را بجایی رساندند که آمریکا و اسرائیل بتوانند بهانه بیابند جسارت کنند و شرایط را بجایی برسانند که خودشان در جایگاه قاضی و مجری قانون بنشینند و ایران و جمهوری اسلامی را در جایگاه متهمی که باید تنبیه و مجازات شود و تحت نظر باشد
وحید۳۱۰۱۸۰۰۱۰:۳۱:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۲۸
درود ما چهل ساله تحریم هستیم اینا با ایران وایرانی مشکل دارن الان که کشورهای همسایه دارن به سوی ایران میان و فهمیدن ایران داره ابرقدرت میشه .آمریکا ونوچه هاش افتادن به التماس
وحید۳۱۰۱۸۲۷۱۰:۵۲:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۸
نتیجه : چقدر برجام خوب بوده برای ایران که اسرائیل بشدت باهاش مخالف بوده و لی با تفاهم فعلی مشکلی نداره
ناشناس۳۱۰۱۹۰۵۱۱:۴۸:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۲۸
امریکا میاد تحریم میکنه بعد که میخواد تحریمهارو برداره خواستهاشو میگه بعد که انجام دادی هیچ اتفاقی نیفتاد نخواهد افتاد مثل دوره قبل نه گشایش بانکی ووو برای هیچی مذاکره
ناشناس۳۱۰۲۳۱۰۱۶:۲۱:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۸
درود بر رهبری ،ارتش ،سپاه ونیروهای نظامی ودولتی ،ودرود بر مردم با فرهنگ ایران که از کشورشون حمایت میکنند و به کسی باج نمی دن
مهدی۳۱۰۲۳۱۶۱۶:۲۵:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
درود بر رهبر ،مردم و نیروهای نظامی ایران ودولت ایران که مردم با صبرشون وحمایت از کشورشون ،دولت هم با پیگیری های زیاد ان شاء الله که وضعیت اقتصادی ایران بهتر بشه واز این وضعیت تحریم وگرانی مطلوب تر بشه ان شاء الله به یاری خداوند
چنانی۳۱۰۲۳۲۰۱۶:۲۹:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
اسرائیل جای گاه ابلیس ملعون است
ناشناس۳۱۰۲۴۹۸۱۹:۳۵:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۲۸
ترامپ بی عقل ...
محمدی۳۱۰۲۵۶۱۲۰:۳۷:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
آمریکا همیشه حواصش به اسرائیل بوده و هست اینکه ایران بگوید که آمریکا امتیاز می هد و اسرائیل را کنار خواهد زد هرگز امکان پذیر نیست.
امیر۳۱۰۲۶۷۴۲۱:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۸
یهود حدود ۳۰۰ سال پیش در ایران با برنامه ریزی مرتب ضربه به ایران عزیزمان وارد کرده!!! الان و امروز نیست که!!! حواس ها جمع باشه هم وطن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین