نظر وزیر جدید صنعت درباره واردات خودرو/ دیدگاه روزنامه اصولگرا درباره حمله رسانه‌ها به همسر رئیسی/ مقابله با نیروهای خودسر در حاشیه یک کنسرت

  4020327060 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

نظر وزیر جدید صنعت درباره واردات خودرو/ دیدگاه روزنامه اصولگرا درباره حمله رسانه‌ها به همسر رئیسی/ مقابله با نیروهای خودسر در حاشیه یک کنسرت

توضیحات وحیدی درباره نتایج مذاکره با طالبان

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص آخرین وضعیت مرزهای کشور به ویژه مرزهای سیستان و بلوچستان با افغانستان، گفت: مرزبانان ما خیلی قدرتمند در انجام وظیفه خود مصمم و قاطع هستند اما طبیعتا مرزها به خصوص در شرایطی که طرف مقابل یک سیستم امنیتی قوی ندارد، دچار مشکلاتی می‌شود که از قبل هم وجود داشته است.

وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: البته با موارد مختلف پیش آمده با قدرت برخورد شده و امنیت در مرزها برقرار است لذا مرزهای کشورمان مشکلی ندارند. تروریست‌ها هم هرچند برای سوء استفاده از این مرزها تلاش می‌کنند اما باید بدانند که رها نخواهند شد و به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی در مورد مرزهای مشترک ایران و افغانستان، یادآور شد: ما به حاکمان افغانستان تذکر دادیم که بیشتر باید افراد خود را توجیه و مراقبت کنند البته یگان‌های مرزی ما هم با قدرت از منافع ملی دفاع می‌کنند و اجازه تخطی در مرزها را به کسی نمی‌دهند اما آنها باید رعایت کنند.

وحیدی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین نتایج مذاکرات با هیات حاکمه سرپرستی افغانستان بعد از درگیری اخیر در مرز، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.

***

مقابله با نیروهای خودسر در حاشیه یک کنسرت

به گزارش تسنیم، شب گذشته 26 خرداد 1402، چهارمین شب کنسرت گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان در تالار وحدت برگزار شد.

در روزهای گذشته ویدیویی از اجرای این گروه منتشر شد که در این ویدیو برخی از  تماشاگران حاضر در تالار وحدت، هنگام اجرای این گروه، حرکات نامتعارفی انجام می‌دادند. انتشار این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی موجب واکنش‌هایی شد. جالب اینکه رسانه‌های معاند بیشترین استفاده را از این ویدیو کردند.

اوج جنجال و حاشیه در کنسرت لیان اما مربوط به شب گذشته بود. گروهی از افراد خودسر به تالار وحدت حمله کردند تا مانع از برگزاری کنسرت گروه لیان شوند. حمله‌ای که خوشبختانه ناکام ماند.

در این اتفاق، حراست بنیاد رودکی و نیروی انتظامی اقدامی به موقع و با اقتدار داشتند. آنها وقتی با حمله‌ی نیروهای خودسر مواجه شدند، خیلی سریع مقابل آنها ایستادند. متاسفانه این افراد قصدِ برهم زدن کنسرت و البته ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را داشتند.

جالب اینکه در طول برگزاری کنسرت که تماشاگران در سالن از موسیقیِ مناطق جنوب ایران لذت می‌بردند، نیروهای انتظامی و حراست بنیاد رودکی مشغول کنترل اوضاع و مدیریت این بحران بودند.

مقابله نیروهای انتظامی و حراست بنیاد رودکی با این افراد خودسر، از آن روی بود که کنسرت لیان مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزار داشت و چنین رویدادی که مراحل اخذ مجوز را گذرانده، باید برگزار شود.

پایبندی به قانون برای همه افراد جامعه الزامی است. البته ذکر این نکته هم اهمیت دارد که مخاطبان چنین کنسرت‌هایی که موسیقی شادی را ارائه می‌کنند؛ باید شئونات رفتاری در حین اجرا را رعایت کنند. در همین باره محسن شریفیان سرپرست گروه لیان هم پیش‌تر متنی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و اتفاقات رخ داده در کنسرت این گروه در شب‌های قبل عذرخواهی کرده بود.

محسن شریفیان ساعاتی پس از برگزاری این کنسرت در صفحات شخصی خود نوشت: «همان قدری که به ناعدالتی‌ها همیشه معترض بوده و هستم و بارها دادگاهی شدم و ممنوع الکار… اما امشب باز مثل ماجرای کنسرت 1393 بوشهر،  به من ثابت شد که افرادی هستند که علیرغم تمام فشارها، جلوی بی قانونی می‌ایستند و دم‌شان گرم. سپاسگزارم از تلاش بی منت عوامل انتظامی تالار وحدت و حراست بنیاد که محکم در برابر این بی قانونی و حمله ناکام عوامل خودسر و ناشناس ایستادند.»

مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی در پی حواشی ایجاد شده توسط شخص شناخته‌شده در برهم زدن برنامه‌های هنری کشور که شب گذشته با ایجاد التهاب در حاشیه برگزاری یک برنامه موسیقیایی در تالار وحدت موجب بر هم زدن نظم محیطی قبل از برگزاری این رویداد هنری شده بود گفت: قبل از اجرای کنسرت دیشب فردی شناخته‌شده در بر هم زدن برنامه‌های هنری برای دقایق اندکی در بیرون از تالار و خیابان شهریار (پهنه رودکی) به ایجاد هیاهو پرداخت که این امر با حضور به موقع مأموران خدوم نیروی انتظامی تحت کنترل قرار گرفت.

وی با تشریح تدابیر و اقدامات بنیاد رودکی برای مقابله با هر نوع هنجارشکنی و حفظ شئونات در برگزاری رویدادهای هنری و نیز تشکر از نیروی انتظامی در حمایت از نظم برگزاری رویدادهای هنری در سراسر کشور گفت: با توجه به اسناد و صورتجلسه تهیه شده توسط مأموران نیروی انتظامی برای این فرد شناخته‌شده که سابقه طولانی در ایجاد بلوا در اماکن هنری و تحریک احساسات پاک جامعه دینی با سیاه‌نمایی برگزاری رویدادهای هنری دارد، پرونده قضائی تشکیل و به زودی این امر از سوی دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری خواهد شد.

***

نظر وزیر جدید صنعت درباره واردات خودرو

به گزارش خانه ملت، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره واردات خودرو، اظهار داشت: واردات یکی از ابزارهای مدیریت و کنترل بازار است؛ مجلس نقطه نظرات خود را در این حوزه ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: واردات یک پتانسیل جدی برای مدیریت بازار به منظور جلوگیری از رانت و انحصار است، در حوزه کالاهای های تک و کالاهای راهبردی و کالاهایی که کشور باید استقلال داشته باشد، سیاست دیگری حاکم است که مطابق با آن سیاست باید عمل شود اما در موضوعاتی که نه مزیت اقتصادی و نه مزیت رقابتی داریم، باید به سمت تعامل با دنیا رویم.

وی با بیان اینکه واردات یکی از وسایل و قواعد تنظیم مناسبات بین‌المللی است، گفت: من به یک ژئواکونومی معتقد هستم که در این ژئواکونومی یک کالایی می‌دهیم و یک کالایی می‌گیریم و این یعنی واردات و صادرات.

***

واکنش روزنامه دولت به طرح موضوع توافق موقت در رسانه‌ها

ایران نوشت: «توافق موقت همواره توسط افراد نشسته پشت دو سوی میز رد شده است اما فرامتن این رخدادها نکات قابل تأملی را نشان می‌دهد.رسانه‌های امریکایی اکنون در حالی به سهولت از مذاکرات غیرمستقیم ایران و امریکا سخن می‌گویند که تا چندی قبل، مقامات کاخ سفید تلاش داشتند تا این گفت‌وگوها را انکار کرده و هر گونه مراوده دیپلماتیک برای دستیابی توافق با تهران را رد کنند و خود را در کنار جریان آشوب‌ها نشان دهند. اما شرایط کنونی نشان می‌دهد تا چه اندازه ساکنان اتاق بیضی شکل کاخ سفید با دروغگویی به پیگیری راهبرد دوگانه در سطح رسانه و در میدان دیپلماسی مشغول بودند.

اکنون که جمهوری اسلامی ایران توانسته با افزایش فروش نفت، توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه، عضویت در شانگهای و ده‌ها مسأله این چنینی همچون مورد استقبال قرار گرفتن ایران از سوی اعضای بریکس و توافقات صلح منطقه‌ای به توفیقات دیپلمات دست پیدا کند و پروژه خنثی سازی تحریم‌ها را با موفقیت پیش ببرد امریکا مجبور به تغییر رفتار خود شده است.

از سوی دیگر، شکست پروژه اغتشاشات همزمان با توسعه روزافزون فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران بدون توجه به تهدیدات سیاسی غربی‌ها باعث شد تا امریکا شکست سیاست‌های خود را به نظاره بنشیند.

اکنون نیز آزاد شدن برخی اموال ایران در عراق و همچنین خبرهای مثبت در مسیر آزاد شدن سایر پول‌های بلوکه شده که مقامات عمانی روز  گذشته از آن خبر دادند بخوبی گویای آن است که علاوه بر پروژه فشار حداکثری، پلن B امریکا نیز شکست خورده و این کشور را در تنگنای تصمیم گیری برای رؤیای امتیازگیری بیشتر از ایران قرار داده است.

در پایان به نظر می‌رسد دولت بایدن که راهی جز توافق با ایران نمی‌شناسد تلاش دارد تا با آماده کرده اذهان عمومی، تابوی خودساخته در عدم مذاکره و توافق با تهران را شکسته و هیأت حاکمه این کشور را برای تصمیمات سخت آماده کند.»

***

دیدگاه روزنامه همشهری درباره حمله رسانه‌های غربی به همسر رئیسی

همشهری نوشت: «سفر رئیس دولت سیزدهم به 3 کشور آمریکای ‌لاتین (ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا) در کنار همه دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خود، یک رهاورد مهم داشت؛ عیان شدن رویکردهای ضدانسانی غرب به زن؛ رویکردی که با حمله‌های رسانه‌ای روزهای اخیر به جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور ایران، بار دیگر عیان شد.

حضور قدرتمند جمیله علم‌الهدی در جریان این سفر که با برنامه‌های مختلف و دفاع از هویت زن ایرانی همراه بود، به مذاق رسانه‌های دشمن خوش نیامد و سبب شکل‌گیری هجوم رسانه‌ای به همسر رئیس‌جمهور شد، اما علم‌الهدی چه گفته بود که خشم دشمنان ایران را به‌ دنبال داشت؟...

ما یک ضلع از تمدن غرب را اساسا مشاهده نمی‌کنیم. یعنی احساس درگیری با آن نمی‌کنیم. درگیری با این ضلع از تمدن مدرن نیاز به فهم طرح نرم‌افزاری غرب دارد؛ طرحی که «شکستن قواعد همه ادیان و اصول اخلاق» برای تبیینش کافی نیست، بلکه باید گفت شکستن اصول غریزه حیوانی انسان هم در آن موج می‌زند و حتی پاپ کاتولیک را نیز همراه کرده‌ است...

در این میان زن بسیار مؤثر است. زن می‌تواند همه را به ‌سرعت به حجاب غفلت بکشد. زن می‌تواند با تکثیر انواع ارتباطات التذاذی برای بشر اساسا ارتباطات حقیقی را نابود کند...

حالا جمیله علم‌الهدی در یک قدرت‌نمایی بین‌المللی ایران، وارد می‌شود و با سخنش و سبک رفتار، لباس و... کل این هویت نرم‌افزاری غرب را به چالش می‌کشد. یک‌بار دیگر به مصاحبه او توجه کنید؛ ببینید چه پروژه‌ای را پیش می‌برد، این حضور برای نابودکردن اثر ترویجی اغتشاشات با شعار زنانه در دنیا مؤثر است.»

***

باید مثل کشورهای اسلامی جمعه و شنبه را تعطیل کنیم

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در گفتگو با مهر، درباره ساماندهی تعطیلات کشور، اظهار داشت: بر اساس این لایحه دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس طرح دادند و پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کردند. کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم در جلسه اخیر خود این موضوع را بررسی کرد و اعضای کمیسیون لایحه دولت را اصلاح کردند و مصوب شد شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها تعطیل شود و روز کاری هم از یکشنبه تا پنجشنبه شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: در واقع دولت در این لایحه به دنبال اعلام تعطیلی سراسری روز پنجشنبه و جمعه بود، اما نظر اکثر نمایندگان حاضر در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس این بود که تعطیلی ما باید همانند کشورهای اسلامی روز جمعه و شنبه باشد.

وی ادامه داد: ما با ناعدالتی در تعطیلات مواجه هستیم. یعنی نصف مردم ایران که روزهای پنجشنبه هر هفته تعطیل هستند، بیشترین تعطیلات دنیا را دارند و نصف دیگر مردم ما کمترین تعطیلات دنیا را دارند چون در روزهای پنجشنبه هم باید به سرکار بروند. در این موضوع شاهد نوعی بی‌عدالتی هستیم و برای ساماندهی تعطیلات کشور باید اقدام لازم انجام شود. یعنی باید عدالت در تعطیلات به وجود آید و همه مردم کشورمان مانند هم تعطیل شوند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: در سال ۱۹۹۸ در همایش کشورهای اسلامی توافق شد کشورهای اسلامی به جای پنجشنبه، شنبه‌ها را تعطیل کنند، بنابراین کشورهای اسلامی غیر از ایران و سوریه برای اینکه اختلاف تعطیلات خود را با دنیا کمتر کنند، روز جمعه و شنبه را تعطیل کردند. ما هم باید تعطیلات خود را مانند کشورهای اسلامی به جمعه و شنبه تبدیل کنیم که از این طریق یک روز به مراودات بین المللی ما اضافه می‌شود.

***

دستور مهم وزیر اقتصاد به گمرکات و بنادر

به گزارش تسنیم، ‌هفته گذشته معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل‌وفصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

بر همین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌همراه رئیس‌کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شدند.

وزیر اقتصاد در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به‌محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی تأکید کرد: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالاست.

***

روایتی از اختلاف دولت و مجلس درباره ساماندهی تجمعات و اعتراضات

 محمد حسن آصفری نماینده مجلس و عضو کمیسیون داخلی و شوراها درباره تلاش برای ساماندهی تجمعات اعتراضی به خبرآنلاین گفت: «طبق اصل 27 قانون اساسی دولت نمی‌تواند بگوید برای تجمعات باید مجوز بگیرید.

مجلس روی این طرح، یک کار کارشناسی چندین ماهه‌ای را با حضور نماینده دولت انجام داده است و در آخر، دولت وقتی دید پیشنهادش اجرایی نمی‌شود، لایحه ای را داده است.

این در حالی است نماینده دولت در تمام جلسات که در کمیسیون تشکیل می‌شد، شرکت داشته حتی نماینده حقوقی دولت در کمیته‌های حقوقی مجلس شرکت و پیشنهادهای داشته است.

پیشنهاد و اصرار دولت بر این بود که تجمعات باید مجوز محور باشد ولی نظر مجلس این بود که استعلام محور باشد و نیازی به مجوز ندارد و فقط باید با اطلاع باشد.

ما در این طرح که 20 ماده دارد گفته‌ایم دولت باید زیرساخت‌های این موضوع را فراهم کند و وزارت کشور باید سامانه‌ای ایجاد کند که تشکل‌ها، احزاب و اصناف و اقشار اگر خواستند تجمعی را برگزار کنند، 72 ساعت قبل به استماع فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و دولت برسانند و مسئولیت آن را آن حزب یا گروه و امنیت آن‌ را نیروی انتظامی برعهده بگیرد.

به دولت گفته‌ایم دو تا اصل را باید در نظر داشته باشد؛ در تجمعات برپایه اصول مبانی اسلام و انقلاب باید اهانت نشود، در این صورت هیچ مانعی بر این تجمعات نیست، در این موارد کمیسیون نظر خود را داده نوبت آن است که در صحن علنی بیاید و تصویب شود....

بالاخره هر چه در مجلس تصویب شود همان خواهد بود، اگر مجوز محور تصویب شود مجوز محور خواهد بود و اگر اطلاع محور تصویب شود اطلاع محور خواهد بود. به‌نظر من مجلس به اطلاع محور بودن رای خواهد داد.»

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۰۱۰۷۲۲۱:۲۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۷
چرا مسولان کشور مصوبه مجلس که بنام قانون از کحا آورده ای را پس از چند سال تصویب در مجلس اجرایی نمی کنند
ایرانی iran۳۱۰۲۲۱۴۱۵:۱۴:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۸
درود بر شما ، دقیقا و به جا فرمودید ، از نمایندگان انقلابی مومن و متدین این مجلس توقع داریم قانون از کجا آورده اید مسئولین را تصویب و اجرایی بفرمایید اجرکم عندالله ، انشاالله .
ناشناس۳۱۰۱۰۷۴۲۱:۲۷:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۲۷
قبل از راه اندازی سامانه املاک اول از همه باید سامانه اموال و دارایی های مسولان نظام بطور شفاف راه اندازی شود
ناشناس۳۱۰۱۱۰۴۲۱:۴۹:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۷
در مورد خانم رئیس جمهور باید دید ناظر چه کسی است؟ آیا از دید ناظران بین المللی و یا زنان ایرانی هم همینطور است که شما تفسیر میکنید؟؟؟؟
ناشناس۳۱۰۱۲۱۵۲۳:۱۲:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۲۷
چیزی که می‌دانم زن مانند مرد کردن می شود وضع امروز خانواده در ایران و جهان!!!؟؟
ناشناس۳۱۰۱۲۷۴۲۳:۵۱:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۷
روزنامه همشهری خودش فهمید که در باره همسر رئیسی چی نوشته
ناشناس۳۱۰۱۲۸۷۰۰:۱۰:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۲۸
تقلید کورکورانه می‌شود عدم تغییر ساعت و جلو نکشیدن و الان هم یک تقلید کورکورانه دیگر مانند تعطیلی شنبه که این ها دنبال آن هستند
ناشناس۳۱۰۱۲۹۶۰۰:۱۵:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۸
آنچه که در رسانه ها و فضای مجازی در مورد همسر رئیس جمهور مطرح شده مطلب مربوط به مقایسه عمر درختان دانشگاه با عمر دولت آمریکا بود که البته ظاهرا ایشان در مورد این مطلب را اشتباه کردند
ناشناس۳۱۰۱۴۷۶۰۷:۰۴:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
اکنون نیز آزاد شدن برخی اموال ایران در عراق و همچنین خبرهای مثبت در مسیر آزاد شدن سایر پول‌های بلوکه شده که مقامات عمانی روز گذشته از آن خبر دادند بخوبی گویای آن است که علاوه بر پروژه فشار حداکثری، پلن B امریکا نیز شکست خورده و این کشور را در تنگنای تصمیم گیری برای رؤیای امتیازگیری بیشتر از ایران قرار داده است.... کدام کشور مجوز آزاد شدن پولهای بلوکه شده ما را داده؟ آمریکا چه مجوزی داده ؟ برای خرید دارو و غذا... آنوقت ما امریکا را شکست دادیم؟ مگر قرار نبود تا امریکاییها عذرخواهی نکردند و جبران خسازرت نکردند مذاکره نکنید؟ چی شد.
ناشناس۳۱۰۱۸۰۵۱۰:۳۵:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۲۸
بعد از خروج ترامپ از برجام روحانی و ظریف برای اینستکس یا همان نفت در برابر غذا التماس می کردند اما اروپایی ها حتی حاضر به پذیرش نفت در برابر غذا نشدند حالا بجای مذاکرات هسته ای در مورد تبادل زندانیان مذاکره کردیم و پولهای بلوکه شده ازاد شدند.
ناشناس۳۱۰۲۲۰۳۱۵:۱۰:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۲۸
باید واقع باشیم پول های بلوکه شده ایران آزاده نشده بلکه از جایی به جای دیگر انتقال داده شده از عراق به عمان و قطر آنهم با مجوز آمریکا بوده و این مبالغ باید صرف امور خرید کالاهای بشر دوستانه امثال دارو شوند !!! خوب این که شد شبیه همان نفت در برابر غذا که آمریکایی ها با عراق دوران صدام حسین انجام دادند !
ناشناس۳۱۰۱۵۵۱۰۸:۱۲:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۲۸
این عنوان ( نیرو های) خودسر بیانگر خیلی از مسائل درون سازمانی امنیتی و انتظامیه
ناشناس۳۱۰۱۹۷۸۱۲:۲۷:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۸
مقابله ......با این افراد خودسر، از آن روی بود که کنسرت لیان مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزار داشت و چنین رویدادی که مراحل اخذ مجوز را گذرانده، باید برگزار شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  5. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. قوه قضائیه تصاویر و مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرد

  12. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  13. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  14. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  15. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  16. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  17. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  18. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  19. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  20. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  21. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  22. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  23. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  24. ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی

  25. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

آخرین عناوین