محرومیت احتمالی کمک‌داور دربی | دلیل محرومیت حضور در قهرمانی پرسپولیس!

  4020312087 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

«مسعود مرادی» کارشناس داوری:خودم خجالت می‌کشم این جمله را بگویم؛ دلیلی ندارد حسن ظهیری، کمک داور دربی وارد جشن قهرمانی شود.داوران می‌گویند ما تحت فشاریم؛ خود شما شائبه ایجاد می‌کنید و فشار روی خودتان می‌گذارید.کمیته داوران فردا در این خصوص تصمیم می‌گیرد و مطمئنا برخورد خواهد شد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۷۸۵۱۹۱۰:۳۱:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱۳
وقتي يك تيم را مَي خواهد قهرمان كنند بايد همه عوامل همكاري كنند
امیر حسین سلطان/تهران۳۰۷۸۵۲۳۱۰:۳۵:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۳
فدراسیون فوتبال شایسته است راسا در این قضیه وارد شود و با تکرار انجام بازی فینال جام حذفی میان تیم های استقلال و پرسپولیس برای همیشه هرگونه شائبه جانبداری و لغزش داوری ها به نفع این تیم و یا آن تیم را از اذهان عمومی بزداید. صریحا باید گفت گرچه پرسپولیس شایستگی پیروزی در بازی فینال را داشت اما با اخراج شتابزده و بیشتر شائبه برانگیز ریکاردو ساپینتو در پایان 90 دقیقه قانونی عملا برای 30 دقیقه وقت های اضافی بازی استقلال از هدایت مربی اش در کنار زمین محروم ماند و اگر این رفتار و رویکرد اظهر من الشمس داوری شائبه جانبداری از قهرمانی یک تیم را تقویت نمی کند پس کدام رفتار و رویکرد دیگر را باید به حساب شائبه جانبداری بگذاریم؟! والله اعلم.
تهران۳۰۷۸۶۶۱۱۲:۵۴:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۳
اینم سند
سامیر۳۰۷۸۸۲۷۱۵:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۳
این کمک داور پرسپولیسی بود اوج شاهکارش را در عمل به مشورت پیروانی و گل محمدی و اخراج ساپینتو می بینید بعدش هم دور افتخار با جام
ناشناس۳۰۷۸۸۳۳۱۵:۰۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۳
خوشحالی خودش را نتونسته کتمان کنه.
ناشناس۳۰۷۸۹۵۸۱۷:۲۸:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱۳
واقعاً کار این داور بسیار زشت و وقیح بود اما انصافاً قرمزته
ناشناس۳۰۷۹۱۲۶۲۱:۰۵:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۳
خداییش خیلی کارش بد بود... آخه کجای دنیا این حرکات رو میبینید؟!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین