قیمت ایمپلنت فرانسوی چقدر است ؟

گزارش بازرگانی، 180112،   4020311023

امروزه ایمپلنت های دندانی بهترین انتخاب برای دندانهای از دست رفته هستند و با پیشرفت روز افزون آن توسط کشورها و برند های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. یکی از کشور های سازنده فرانسه است که در این مقاله به به بررسی قیمت ایمپلنت فرانسوی می پردازیم.

قیمت ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی چیست ؟

پایه ایمپلنت دندان یکی از مهم ترین اجزای ایمپلنت دندان می باشد و این جزء مهم مستقیماً بر روی هزینه و کیفیت ایمپلنت موثر می باشد. پایه ایمپلنت توسط برند های مختلف با تکنولوژی، انواع و کیفیت متفاوتی تولید می شوند. در صورتی مبدا کشور سازنده برند ایمپلنت در فرانسه باشد، به آن ایمپلنت فرانسوی گفته می شود.

ایمپلنت های فرانسوی در دسته ایمپلنت های اروپایی نیز قرار می گیرند. به طور ایمپلنت های فرانسوی هزینه مناسبی به نسبت سایر کشور های اروپایی دارند. البته در نظر داشته باشید برای انتخاب برند ایمپلنت صرفاً به کشور سازنده آن اکتفا نکنید. هر کشوری که دارای ایمپلنت های با کیفیت و بی کیفیت می باشد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت دندان به ازای هر واحد محاسبه می شود و قیمت ایمپلنت فرانسوی در کلینیک دندانپزشکی روشا تهران، در حدود 9.000.000 الی 11.500.000 تومان می باشد. این قیمت به همراه روکش بوده و این هزینه به عوامل مختلفی اعم از برند ایمپلنت فرانسوی، نوع روکش، میزان تخصص پزشک و میزان هزینه های درمانهای جانبی وابسته است.  

ایمپلنت فرانسوی با  اقساط بلند مدت

اگر قصد انجام ایمپلنت فرانسوی را دارید و می خواهید درباره هزینه تمامی برند ها و کشورها اعم از فرانسه، سوئیس، آلمانی، آمریکا، ایرانی و ......  اطلاع پیدا کنید، میتوانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

همچنین در صفحه بالا می توانید به با شرایط اقساط بلند مدت بدون سود طبق توافق بهره مند شوید.

قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی

همانطور که گفت ایمپلنت فرانسوی برند و انواع مختلفی دارد که ادامه به بررسی قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی می پردازیم.

انواع ایمپلنت فرانسوی

قیمت ایمپلنت فرانسوی mib

ایمپلنت فرانسوی فعالیت خود را در سال 1999 میلادی برای بازار هدف خاورمیانه تاسیس شد. این ایمپلنت با دو نام ام ای بی ایرانی و خارجی شناخته می شود. قیمت ایمپلنت فرانسوی mib  در حدود 8.000.000 الی 9.000.000 تومان می باشد. 

قیمت ایمپلنت فرانسوی idi

ایمپلنت فرانسوی idi در سال 1987  از ایمپلنت های محبوب و کیفیت مناسب فرانسوی می باشد. قیمت ایمپلنت فرانسوی idi در حدود 8.000.000 الی 11.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی global d

ایمپلنت فرانسوی global d از سال 2012 تولید ایمپلنت خود را در فرانسه آغاز کرد و از دسته ایمپلنت های با کیفیت محسوب می شود. قیمت ایمپلنت فرانسوی global d در کلینیک دندانپزشکی روشا در 11.500.000 به همراه روکش پی اف ام و 20 سال ضمانت می باشد.

مقایسه قیمت ایمپلنت فرانسوی با رقبا

به طور کلی قیمت ایمپلنت های فرانسوی در ایران به نسبت رقبای خود در اروپا اعم از سوئیس و آلمان کمتر می باشد اما ایمپلنت فرانسوی به نسبت قیمت ایمپلنت کره ای هزینه بیشتری در برخواهد داشت. هزینه ایمپلنت فرانسوی از ایمپلنت های آمریکایی نیز پایین تر می باشد.

ارزش خرید ایمپلنت فرانسوی

همانطور که گفته شد ایمپلنت های فرانسوی و برند های گفته شده هزینه کمتری به نسبت برند های اروپایی خود دارند و کیفیت نزدیکی به آنها ارائه می دهند. می توانیم بگوییم ارزش خرید ایمپلنت فرانسوی بسیار مناسب است اما از ایمپلنت های کره ای پایین تر می باشد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی چگونه محاسبه می شود ؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت فرانسوی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت فرانسوی

1-تعداد ایمپلنت

تعداد پایه ایمپلنت دندان یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان می باشد. در نظر داشته باشید تعداد ایمپلنت رابطه مستقیمی به تعداد بی دندانی و طرح درمان شما دارد. تعداد ایمپلنت نهایی توسط متخصص ایمپلنت برای شما تعیین می شود.

2- برند ایمپلنت فرانسوی

همانطور که مشاهده فرمودید، ایمپلنت فرانسوی شامل برندهای مختلفی می باشد که هر کدام کیفیت، طول عمر و هزینه مخصوص به خود می باشد که بر روی قیمت ایمپلنت فرانسوی تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید» قیمت ایمپلنت ایرانی

3- نوع روکش ایمپلنت

نوع روکش ایمپلنت بر روی قیمت ایمپلنت فرانسوی تاثیر گذار است اما بر روی پایه سوار می شود. روکش های ایمپلنت انواع مختلفی دارند که هر کدام زیبایی و استحکام مخصوص به خود را دارا می باشند که وابسته به کیفیت آنها، هزینه متفاوتی دربر خواهد داشت.

4- میزان تخصص پزشک

ایمپلنت دندان یک درمان با حساسیت بالا است که برای انجام آن فرد باید دارای تجربه و تخصص بالایی باشد. متخصص ایمپلنت با کاشت صحیحی که انجام می دهد می تواند درصد عدم موفقیت ایمپلنت شما را تا حد بسیار زیادی پایین آورد.

همچنین یکی از عوامل مهم در هزینه و موفقیت درمان طرح درمان پزشک است. متخصص ایمپلنت با طرح درمانی که به شما ارائه می دهد، می تواند با چیدن درمان های مناسب از هزینه اضافه در آینده شما را بی نیاز کند و به نسبت بودجه شما بهترین درمان را برای شما ارائه دهد.

هر چه میزان تخصص پزشک بیشتر باشد، هزینه دستمزد او بیشتر خواهد بود و در نهایت هزینه ایمپلنت دندان فرانسوی شما بیشتر خواهد بود.

5- هزینه درمان های جانبی

ایمپلنت های دندانی برای قرارگیری در استخوان به شرایط خاصی نیاز دارند و در برخی افراد ممکن است شرایط تراکم و قطر استخوانی یا لثه و ..... آنها فراهم نباشد. به همین علت قبل از انجام ایمپلنت دندان باید درمان های جانبی نظیر کشیدن دندان، پیوند استخوان و سینوس لیفت انجام شود.

این هزینه ها به صورت مستقیم بر روی ایمپلنت محاسبه نمی شود اما برای انجام ایمپلنت نیاز است. به همین علت باید هزینه های درمان های جانبی نیز در نظر گرفته شود و بر روی قیمت ایمپلنت فرانسوی شما موثر است.



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین