دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

گزارش بازرگانی، 175568،   4020225054

حتماً تا کنون اسم دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری را شنیده اید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه پر کاربرد بدست آورده و یا حتی یکی از آن ها را برای کسب و کار خودتان تهیه نمایید. بهتر است بدانید که به طور کلی این دستگاه ها ایجاد شده اند تا شماره موبایل مشتریان شرکت شما را ثبت نموده و آن ها را در اختیار شما بگذارند، در نتیجه شما می توانید به راحتی با استفاده از این دستگاه ها برای ایشان پیغام فرستاده و همچنین آن ها را از آخرین اطلاعیه های فروشگاه خودتان آگاه سازید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

البته همانطور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ایجاد شده اند و امروزه شما می توانید نمونه های بسیاری را در فروشگاه های مختلف مشاهده نمایید، اما کار کلی تمام آن ها بسیار شبیه به یکدیگر بوده و همگی به شما کمک می کنند که مشتریان قبلی شرکت را دوباره تشویق به خرید از فروشگاه خودتان نمایید و در نهایت این شما هستید که مشتریان بیشتری را برای فروشگاه خودتان خواهید داشت. به طور کلی بهتر است بدانید با توجه به طراحی ظاهری آن ها، این دستگاه ها شباهت بسیار بالایی به دستگاه های کارتخوان معمولی دارند و همانند آن ها دارای صفحه کلید و نمایشگر خاص خود می باشند. در بخش صفحه کلید مشتری شما می تواند با خواست خود شماره تلفن خود را ثبت نموده و در نهایت شما می توانید وی را با استفاده از شماره تلفن ثبت شده از خدمات جدید و تخفیف های موجود در فروشگاهتان آگاه نمایید. همچنین نحوه کار این دستگاه ها نیز بسیار راحت بوده و امروزه اغلب آن ها برای کارکرد صحیح خود تنها نیاز به اتصال برق و یک شبکه وای فای خواهند داشت. از دیگر کاربرد های این دستگاه ها امکان ارسال کارت ویزیت شما به ایشان می باشد که در نهایت شما می توانید بدین وسیله از چاپ این کارت ها در مقادیر بالا جلوگیری کرده و از هزینه های خود در این زمینه بکاهید. با توجه به نکاتی که بیان شده، حتماً متوجه شده اید که شما با پرداخت یک هزینه اولیه در جهت خرید یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می توانید مشتریان قبلی خودتان را دوباره به سمت خرید از فروشگاه خودتان جذب کنید و این دقیقاً همان کاری است که بسیاری از فروشگاه های بزرگ انجام می دهند و با توجه به بررسی های انجام شده تا کنون توانسته اند به نتایج مناسبی نیز در این زمینه دست یابند.

دستگاه ثبت شماره مشتریان

دستگاه ثبت شماره مشتریان

یکی از دستگاه های پر کاربرد که اخیراً در فروشگاه های بسیاری هم دیده می شود، دستگاه ثبت شماره مشتریان می باشد که از زمان اختراع خود تا کنون تواسنته است توجهات بسیاری را نیز به سمت خود جلب نموده و از کاربرد های فراوانی برخوردار شود. حتی شما به راحتی می توانید یکی از آن ها را تهیه کرده و در مکان دلخواه خودتان در فروشگاه قرار دهید، البته توصیه ما به شما این است که تا حد امکان این دستگاه را در دسترس مشتریان خود قرار داده و امکان ثبت شماره ایشان را به بهترین و راحت ترین شکل ممکن فراهم سازید تا بازده بیشتری از این دستگاه بدست آورید. همانطور که می دانید دستگاه ثبت شماره مشتریان در انواع معمولی دارای یک صفحه کلید اعداد بوده و همچنین کلید های دیگی همانند گزینه ثبت نیز برای مشتریان وجود خواهد داشت، البته در نمونه های گران تر و پیشرفته تر آن ها این صفحه کلید به نمونه لمسی تغییر پیدا کرده است و در نهایت این شما هستید که باید از بین نمونه های مختلف این دستگاه ها بهترین گزینه را برای خودتان برگزینید. معمولاً در بیشتر نمونه های این دستگاه ها بعد از ثبت شماره تلفن مشتریان برای ایشان پیامک خوش آمد گویی ارسال می گردد و در نهایت هم شما می توانید به راحتی انواع محصولات جدید و قیمت ها و یا حتی آخرین اطلاعیه های خودتان را به ایشان ارسال نموده و باعث خرید مجدد آن ها از فروشگاه خودتان شوید. همانطور که گفته شد نحوه کارکرد و تنظیم دستگاه ثبت شماره مشتریان بسیار راحت بوده و شما می توانید برای داشتن اطلاعات و نحوه کار با این دستگاه ها به دفترچه راهنمای داخل جعبه هر یک از آن ها مراجعه کنید. توصیه ما به شما این است که برای بدست آوردن حداکثر نتایج و کیفیت ممکن از برند های معتبر بازار برای خرید یک نمونه از این دستگاه ها استفاده کنید تا بتوانید تا سال های بسیاری مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خودتان هدایت کنید. البته این دستگاه تنها یکی از راه های هدایت مشتری به فروشگاه شما می باشد و مهم ترین عامل بدست آوردن مشتریان بیشتر برای شما، ارائه بهترین خدمات و ایجاد مناسب ترین تجربه کاربری برای مشتریان خواهد بود و در صورت رعایت این موارد دستگاه ثبت شماره مشتریان می تواند کمک های بسیاری را به شما عزیزان ارائه دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین