آخرین وضعیت نیمکت تیم امید/ اختلاف کاشانی و قلعه‌نویی روی دو اسم

  4020212088

در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.

آخرین وضعیت نیمکت تیم امید/ اختلاف کاشانی و قلعه‌نویی روی دو اسم

به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال ایران همچنان درگیر انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید برای حضور در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. کمبود شدید منابع مالی از مهم‌ترین دلایلی بود که مهدی تاج رئیس فدراسیون تصمیم به انتقال وظایف آماده سازی تیم امید به حبیب کاشانی بگیرند.

سابقه مدیریتی کاشانی در باشگاه پرسپولیس و تیم امید در سالهای گذشته و حضورش در شورای شهر تهران سبب شد تا نشست‌هایی را در این راستا برگزار شود تا تعیین تکلیف درباره تیم امید صورت پذیرد.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سکوت خبری نظر مثبت خود برای انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید را به مهدی تاج اعلام کرد تا جلساتی سه جانبه بین آنها صورت بگیرد و پس از کش و قوس‌های فراوان کاشانی با شرط بر عهده گرفتن هرگونه انتخاب فنی و غیر فنی در حوزه تیم امید این مسئولیت را بپذیرد و انتخاب سرمربی امید منوط به تشخیص کاشانی و تأیید تاج شود.

بررسی دو راهی!

کاشانی در ابتدای انتخاب سرمربی تیم امید سراغ گزینه‌های مورد اطمینان خود در این رده از بین مربیان داخلی و خارجی رفت. از سوی دیگر کاشانی تصمیم گرفت گزینه‌های مطرح شده خارجی را بررسی کند که با کمک کمیته روابط بین الملل فدراسیون به دو گزینه نهایی رسید اما انتخاب نهایی را به برگزاری جلسه با امیر قلعه نویی سرمربی بزرگسالان تیم ملی و مهدی تاج رئیس فدراسیون موکول کرد.

خارجی دستیار امیر شود اما...

سابقه مدیریتی کاشانی نشان از اقتصادی بودن او به عنوان یکی از مردان سیاسی کشور دارد. او معمولاً در هر مجموعه‌ای کمتر دچار مشکلات مالی می‌شد تا حالا برای حضور مربی خارجی در رأس تیم امید مشکل مالی چندانی پیش روی او نباشد. کاشانی با آگاهی از این موضوع که مربی خارجی بتواند همزمان دستیار قلعه نویی در تیم بزرگسالان نیز باشد سراغ انتخاب سرمربی امید رفت. با این حال کمبود زمان در انتخاب و نهایی کردن قرارداد با گزینه خارجی مورد نظر کاشانی باعث کمرنگ شدن شانس حضور مربی خارجی در رأس کادر فنی زیر ۲۳ سال فوتبال ایران شده است.

اختلاف نظر کاشانی و قلعه نویی

مهدی تارتار، محمد ربیعی و مارکار آقاجانیان گزینه‌هایی بودند که حبیب کاشانی روی آنها برای سرمربیگری در تیم امید نظر مثبت داشت تا باب گفتگو با آنها را آغاز کند اما جلسه با امیر قلعه نویی طبق درخواست تاج باعث تغییر جهت در تصمیم نهایی شد.

قلعه نویی در حال حاضر مجتبی حسینی سرمربی فعلی پیکان تهران را بهترین گزینه برای این پست می‌داند اما کاشانی فعلاً نظری روی حسینی ندارد. کاشانی که مذاکرات اولیه اش با تارتار به دلایل مختلف بی نتیجه ماند، هنوز درباره انتخاب مجتبی حسینی تصمیم گیری نهایی نداشته است و در حال بررسی گزینه مورد علاقه قلعه نویی برای تیم امید است.

اصرار حبیب روی شرط اول!

کاشانی بارها در مذاکرات خود با تاج و قلعه نویی عنوان کرده است به هیچ وجه حاضر نیست مسئولیت تیمی را بپذیرد که خودش سرمربی را انتخاب نکرده باشد. کاشانی همچنان اختیار تام می‌خواهد تا هر انتخابی بدون صلاحدید و مشورت با او رد شود. باید دید در نهایت باوجود اختلافات قلعه نویی و کاشانی در این مورد، چه اتفاقی برای تیم امید و شکستن طلسم صعود به المپیک رقم می‌خورد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین