قیمت رزرو هتل در جزایر ایران در فصل تابستان چقدر است؟

گزارش بازرگانی، 170067،   4020206029

هر چند دمای هوای جزایر جنوبی ایران در تابستان گرم و شرجی است اما این مسئله باعث نمی‌شود که گردشگران در این فصل سال راهی این جزایر نشوند. زیرا این جزایر در تابستان نیز جذابیت‌های گردشگری زیادی دارند. در ادامه، قیمت تابستانی رزرو هتل در قشم و کیش را بررسی می‌کنیم.

قیمت رزرو هتل در جزایر ایران در فصل تابستان

جزیره کیش و قشم به عنوان بزرگترین جزایر جنوبی ایران در تمام فصول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی هستند. با اینکه دمای هوای این جزایر در فصل تابستان به بالاترین درجه خود می‌رسد اما جاذبه‌های کیش و قشم زمان نمی‌شناسند.

در فصول گرم سال، جشنواره‌های تابستانی و تفریحات آبی بیش از همیشه طرفدار پیدا می‌کنند و برای این تفریحات چه جایی بهتر از سواحل همیشه خروشان این جزیره‌ها؟ در این زمان از سال اگر راهی جزایر خلیج‌ فارس شوید، گردشگرانی را می‌بینید که با شور و نشاط در سواحل قدم می‌زنند، غواصی می‌کنند و سوار بر جت‌اسکی‌ها شده‌اند.

هتل‌های جزیره کیش و قشم از این فرصت استفاده کرده و امکانات و خدمات خود را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌کنند. بنابراین، در تابستان‌ها اغلب شاهدیم که رزرو هتل در کیش و قشم با تخفیف انجام می‌شود. همین تخفیف‌ها در رزرو هتل در قشم و کیش سبب می‌شوند تا گردشگران بیش از پیش به اقامت تابستانی در این جزایر علاقه‌مند شوند.


نکات مهم برای رزرو هتل با قیمت مناسب در جزایر

همان‌طور که اشاره شد، در فصل تابستان، جزایر جنوبی ایران مقصد جشنواره‌های تابستانی و جایی برای تفریحات آبی به شمار می‌روند. قیمت رزرو برخی از هتل‌ها هم تخفیف پیدا می‌کند. با این حال، هزینه اقامت در بعضی از آنها کماکان بالاست اما با توجه به چند نکته ساده می‌توانید هتل‌ مناسب خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

۱. قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید

امروزه بیشتر مردم رزرو هتل در کیش و قشم را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. با این حال، برخی از افراد تصور می‌کنند که پس از ورود به این جزایر هم می‌توانند جایی را برای اقامت پیدا کنند. این دسته از گردشگران اغلب بعد از پا گذاشتن به کیش یا قشم در میان هتل‌های مختلف سرگردان شده و در نهایت مجبور می‌شوند در جایی پایین‌تر از حد انتظارات خود اقامت کنند. بعضی از آنها هم مجبور به چادر زدن در مناطقی از جزایر جنوبی می‌شوند.

برای اینکه با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشوید، بهتر است پیش از سفر برنامه‌ریزی کنید. جایی اطلاعات سفر را بنویسید. قصد دارید کدام یک از جاذبه‌های قشم یا کیش را ببینید؟ محل جشنواره تابستانی یا تفریحات آبی مورد نظرتان در این جزایر کجاست؟ آیا به قصد خرید راهی کیش و قشم می‌شوید و نزدیکی به مراکز خرید برایتان در اولویت است؟ پاسخ به این سؤالات می‌تواند به شما در انتخاب مکان مناسب برای اقامت کمک کند.

۲. امکانات و خدمات هتل را بررسی کنید

هر هتل بر اساس ستاره‌هایی که دارد، امکانات و خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. هتل‌های لوکس معمولا امکانات بیشتری دارند و در آنها استخر، سونا و سایر امکانات ورزشی در نظر گرفته شده است.

هتل‌های ارزان‌تر این‌طور نیستند و امکانات آنها بر اساس هزینه‌ای که می‌پردازید، متفاوتند. علاوه بر این، در برخی هتل‌ها خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌شود. این موضوع در کاهش هزینه و وقت شما برای عزیمت به هتل تأثیر بسزایی دارد.

پیش از رزرو هتل در کیش یا قشم باید تمام این موارد را بررسی کنید. آیا امکانات و خدمات هتل مطابق با نیازهای شماست یا فقط هزینه‌ آنها را می‌پردازید، بدون اینکه از آنها استفاده کنید؟ پاسخ به این پرسش کلیدی تکلیف شما را تا حدی مشخص می‌کند.

۳. به مشاهده تصاویر اکتفا نکنید

در صفحات رزرو تمام هتل‌ها در سراسر جهان تصاویر پرزرق‌وبرقی را می‌بینیم اما این تصاویر همیشه هم حقیقت را نمی‌گویند. واقعیت این است که هتل‌ها برای جذب مشتری بیشتر سعی می‌کنند تا بهترین تصویر از خودشان را به نمایش بگذارند. پس چاره کار چیست؟ چطور بفهمیم که فضای یک هتل و کیفیت امکانات و خدمات آن چگونه است؟

پاسخ این سؤال یک جمله است: به تجارب مهمانان قبلی هتل دقت کنید. در تمام سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رزرو هتل بخشی به نام نظرات مهمانان هتل وجود دارد. در این بخش، می‌توانید تمام جزییات را بررسی کنید. تمام نظرات را بخوانید، با مشاهده تصاویر هتل فضای آن را تصور کنید و تصمیم بگیرید. با این کار، هتلی با تمام ویژگی‌های مورد نظر خود پیدا خواهید کرد.

۴. مکان هتل هم اهمیت دارد

همان‌طور که قبلا گفتیم، قبل از سفر باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. این کار به انتخاب مکان مناسب برای رزرو هتل کمک بسیاری می‌کند. برخی هتل‌ها در نزدیکی ساحل جزیره کیش یا قشم قرار گرفته‌اند. این هتل‌های ساحلی در زمان برگزاری جشنواره‌های تابستانی پرطرفدارتر می‌شوند و طبیعتا قیمت رزرو بیشتری پیدا می‌کنند.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید هم تابع همین قاعده هستند. بنابراین، برای رزرو بهترین هتل در جزایر جنوبی ایران باید به این موضوع توجه کنید. در سفر به جزیره قشم می‌توانید هتل‌ها و اقامتگاه‌های درگهان را هم برای اقامت بررسی کنید. درگهان با قشم تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد و اقامتگاه‌های آن نسبت به هتل‌های این جزیره ارزان‌ترند.

۵. زمان سفر خود را تغییر دهید

معمولا بیشتر مردم در تعطیلات آخر هفته راهی سفر می‌شوند. در نتیجه، در اواخر هر هفته جزایر جنوبی ایران شلوغ‌ترند و قیمت رزرو هتل‌ها کمی بیشتر است. پس چه باید کرد؟ برای اینکه درگیر شلوغی‌ها نشوید و هتل‌هایی با قیمت بهتر پیدا کنید، می‌توانید زمان سفر خود را تغییر بدهید. در صورت امکان، سفر را به اواسط هفته موکول کنید. در این روزها هم هتل‌ها ارزان‌تر و هم سواحل خلوت‌تر هستند.

۶. از سایت‌های مورد اعتماد و باسابقه کمک بگیرید

برای رزرو هتل در قشم و کیش دو راه دارید؛ کل اینترنت را زیر و رو کنید یا اینکه سراغ یک سایت جامع و باسابقه بروید. در این سایت می‌توانید هتل‌ها را بر اساس بالاترین قیمت، پایین‌ترین قیمت، بهترین امتیاز و پیشنهاد سایت دسته‌بندی کنید. این کار به شما کمک می‌کند که بر اساس نیاز و بودجه سفر خود هتل‌ها را بررسی نمایید. در نهایت هم با توجه به امکانات و خدمات هر هتل و فاصله آن تا جاذبه‌های مورد نظرتان یکی را انتخاب خواهید کرد.

جزایر کیش و قشم از جمله مناطق محبوب گردشگران حتی در فصل تابستان هستند. در این وقت از سال، تفریحات آبی حال‌وهوایی دیگر دارد. بیشتر گردشگران علاقه‌مند به جشنواره‌های تابستانی هم این فصل را برای سفر انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید در تابستان با کمی دقت و تیزبینی بهترین هتل‌ها را با قیمتی مناسب برای اقامتی دلچسب یافته و رزرو نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

    آخرین عناوین