رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: ۱۹۰ نقطه پایتخت آماده حضور داوطلبان آزمون سراسری/عبور و مرور عادی است

گروه اجتماعی الف،   4010408032

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک خاصی که از امروز در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران به دلیل مراجعه داوطلبان آزمون سراسری و خانواده‌های آنها ایجاد می‌شود گفت و از حضور تیم‌های پلیس راهور برای ایمنی و انضباط عبور و مرور در این مقاطع تا پایان امتحانات خبر داد.

۱۹۰ نقطه پایتخت آماده حضور داوطلبان آزمون سراسری/عبور و مرور عادی است

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی با بیان وضعیت ترافیکی شهر تهران افزود: ترافیک شهر تهران، روال عادی خود را طی می‌کند و ورودی‌های شهر در حوزه‌های بزرگراهی پرحجم است و به مرور این ترافیک و حجم به هسته‌ها مرکز شهر کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: ترافیک شهر تهران مانند روزهای گذشته است و در ابتدای روز پر حجم و در طول روز جریان ترافیک را در سطح معبر شهر تهران خواهیم دید اما از امروز به مدت چهار روز به دلیل برگزاری کنکور سراسری، در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران، ترافیک خاصی را خواهیم داشت و مراجعات خانواده‌ها برای رساندن عزیزان خود به مراکز برگزاری کنکور را شاهد خواهیم بود.

حمیدی اظهارداشت: ماموران پلیس راهور از ساعت‌ها قبل در این محدوده‌ها حضور دارند تا بتوانند انضباط  و ایمنی عبور و مرور را در آنجا حاکم کنند و پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان این امتحان در محل و مقاطع مختلف حضور دارند تا بتوانند با اجرای طرح هایی که اجرا می‌کنند آرامش را برای مراجعه کنندگان و شهروندان در سطح شهر تهران مهیا کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مراجعه‌کنندگان و داوطلبان که قصد حضور در آزمون سراسری را دارند، توصیه کرد که برای آنکه به موقع در محل امتحان حاضر شوند، زودتر حرکت کرده تا جای پارک مناسبی را برای خودرو پیدا کنند و در ساعت مقرری که به همین منظور پیش بینی شده بتوانند با خیال راحت در این مراکز حاضر شوند.

وی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه چهارشنبه نهم تیر  ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی می باشند.

حمیدی  ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند.

وی افزود:  بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیک سنگین هستند. 
  
  
 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین