خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول

گزارش بازرگانی،   4010218077

خرید و فروش سیم کارت کارکرده امری متداول بوده و بازار بسیار داغی دارد. سیم کارت‌های کارکرده در مقایسه با سیم کارت‌های صفر مقرون به صرفه‌تر هستند و افراد زیادی در این بازار به سرمایه گذاری می‌پردازند.

خرید سیم کارت 0912 با اهداف مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها می‌تواند سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده باشد.

قیمت گذاری سیم کارت

سیم کارت ۹۱۲ به صورت کلی براساس فاکتورهایی مانند پیش شماره سیم کارت، کد خط و میزان رند و قدیمی بودن، قیمت گذاری می‌شود. سیم کارت 0912 کارکرده نیز از این قاعده مستثنی نیست!

سیم کارت‌های دست دوم و کارکرده همراه اول، نسبت به سیم کارت صفر قیمت پایین‌تری دارند و تعداد زیادی از آنها برای مدت طولانی خاموش بوده‌اند؛ در نتیجه، می‌توانند به عنوان سیم کارت در حد صفر مورد استفاده قرار بگیرند.



خرید سیم کارت 0912

از آنجایی که پیش شماره 0912 مهمترین پیش شماره اپراتور همراه اول می‌باشد، و با این توضیح که عرضه سیم کارت ۹۱۲ توسط شرکت ارتباطات سیار به پایان رسیده است، اگر علاقه‌ مندید که از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده کنید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.



خرید سیم کارت دست دوم همراه اول

خرید و فروش سیم کارت کارکرده یکی از راه‌های سرمایه گذاری است. قیمت این سیم کارت در بازار، در مقایسه با سیم کارت صفر بسیار پایین‌تر است. البته فاکتورهایی مانند اینکه سیم کارت از چه زمانی خاموش بوده و یا اینکه اصطلاحا چقدر زنگ‌ خور دارد، نیز در قیمت این نوع سیم کارت بسیار مهم است.

میزان رند بودن سیم کارت‌های دست دوم نیز نکته بسیار مهمی است. رند بودن به صورت کلی مهمترین فاکتوری است که قیمت یک سیم کارت را مشخص می‌کند. سایت ایران همراه یکی از معتبرترین مراجع برای اطلاع از قیمت بروز سیم کارت‌های همراه اول می‌باشد.

خط ۹۱۲ با ارزش ‌ترین رنج سیم کارت در بین بقیه پیش شماره‌های همراه اول و سایر اپراتور‌های مخابراتی است. این پیش شماره همیشه مورد توجه بوده و به همین دلیل خرید و فروش سیم کارت 0912 و سرمایه گذاری بر روی این سرشماره محبوب، طرفداران زیادی دارد.



مزایای خرید سیم کارت دست دوم همراه اول از سایت ایران 0912

اگر شما هم قصد خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما به سایت IRAN912 مراجعه کنید. برخی از فواید خرید سیم کارت از سایت ایران 912 عبارت است از:

  • امکان خرید اقساطی سیم کارت 0912
  • دسترسی به رندترین شماره‌های 0912
  • خرید سیم کارت 0912 کارکرده با بهترین قیمت
  • امکان خرید حضوری در تهران
  • امکان ثبت سفارش از طریق واتساپ برای افرادی که در تهران سکونت ندارند
  • تضمین صفر بودن سیم کارت (درصورتی که سیم کارت صفر خریداری نمایید)



نحوه خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید و فروش سیم کارت کارکرده با پیش شماره 0912 در مقایسه با سایر پیش‌شماره‌های همراه اول از حساسیت بالایی برخوردار است و شرکت همراه اول قوانین بخصوصی را برای انتقال سندهای سیم کارت خود اعمال کرده است.

شما پس از بررسی و پیدا کردن شماره مورد نظرتان در سایت ایران 912، تنها کافی است با کارشناسان ایران همراه تماس بگیرید. پس از انجام اقدامات اولیه، به صورت حضوری به دفتر مرکزی این شرکت مراجعه، و بعد از انجام روال قانونی و احراز هویت سیم کارت مورد نظر به نام شما انتفال و خط خود را تحویل بگیرید.

اگر ساکن تهران نیستید، پس از انتخاب سیم کارت مورد نظر و تماس با کارشناسان همراه ایران، بایستی به یکی از شعب امور مشترکین همراه اول و یا دفاتر پیشخوان، در شهر خود مراجعه کرده و سیم کارت خود را دریافت کنید.

سایت ایران 912 یکی از معتبرترین سایت‌های خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول در ایران است که امکان خرید اقساطی سیم کارت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

اگر توان مالی برای خرید سیم کارت ۹۱۲ را ندارید میتوانید خط مورد نظر را به صورت اقساط از ایران همراه خریداری نمایید. پس از پایان اقساط سیم کارت به نام شما انتقال خواهد یافت.

هزینه خرید سیم کارت به صورت اقساطی در مقایسه با خرید نقدی اندکی متفاوت است. اما قیمت‌های پیشنهادی سایت همراه ایران در مقایسه با سایت‌های دیگر بسیار منصفانه می‌باشد.

استفاده از یک سر شماره معتبر تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتبار و پرستیژ کسب و کار شما خواهد داشت. پس همین حالا فرصت را از دست نداده و برای خرید شماره محبوب‌تان اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین