توضیحات قالیباف درباره سفر ترکیه در جلسه غیرعلنی مجلس/ واکنش مخبر به ادعای حذف محسن رضایی / مصوبه تزریق نوبت چهارم واکسن

گروه سیاسی الف،   4010210062 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات قالیباف درباره سفر ترکیه در جلسه غیرعلنی مجلس/ واکنش مخبر به ادعای حذف محسن رضایی /  مصوبه تزریق نوبت چهارم واکسن

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۶۵۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۸۳ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۶۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۰۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۲۹ هزار و ۴۸۳ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۸۵۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۰ هزار و ۳۸۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

مصوبه ستاد ملی کرونا برای تزریق نوبت چهارم واکسن

به گزارش ایسنا،‌ دکتر عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا در توییتی درباره مصوبه جدید جلسه امروز ستاد ملی کرونا،‌ نوشت: « در آخرین جلسه (۱۰ اردیبهشت) ستاد ملی ‎کرونا مصوب شد: در جهت تقویت سطح ‎ایمنی گروه‌های در معرض خطر، از همه افراد بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی، درخواست می‌شود یک نوبت ‎واکسن علاوه بر نوبت‌های قبلی تزریق نمایند.»

***

توضیحات قالیباف درباره سفر ترکیه در جلسه غیرعلنی مجلس

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، پیش از برگزاری جلسه غیررسمی خبر داد.

وی افزود: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس توضیحاتی را پیرامون ماجرای سفر همسر، دختر و دامادش به ترکیه که در رسانه‌ها مطرح شده است به نمایندگان ارائه کرد، گفت: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که مطرح شدن این موضوع در رسانه‌ها با انگیزه‌های سیاسی است و روشن شدن این موضوعات را به آینده موکول کرد.

نماینده تبریز تأکید کرد: رئیس مجلس در این جلسه موضوع خرید مستغلات توسط خانواده خود در ترکیه را نیز تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز پیش از اینکه جلسه مجلس آغاز شود در جمع تعدادی از نمایندگان که قبل از شروع صحن حضور داشتند، نکاتی را درباره سفر چند تن از اعضای خانواده‌اش به ترکیه مطرح کرد. محورهای این صحبت‌ها این بود: 

_ اول خوب است شما بدانید که وقتی بحث سفر مطرح شد من مخالف بودم و گفتم صلاح نیست ولی وقتی در نهایت تصمیم گرفتند این سفر را بروند، طبیعی بود که مادر هم باید برای مراقبت از دختر باردار همراه آنها می رفت. 

_ برای خرید هم داستان‌سرایی‌ها کردند که اینقدر جنس زیاد خرید کردند که باعث درگیری پای کانتر فرودگاه شده و تهمت زدند و برای تخریب هشتک‌سازی کردند تا احساسات مردم را جریحه‌دار کنند، در حالیکه همه اینها دروغ بود. 

_خیلی ها به من گفتند این سفر اتفاق ویژه‌ای نیست و سوءاستفاده‌ای هم از بیت‌المال صورت نگرفته است و سفری شخصی بوده است کاملا هم عادی و بدون تشریفات بوده و حتی از پروتکل‌ها هم استفاده نشده است مگر شما از موقعیت خودت استفاده کردی، مگر با پاس سیاسی رفتند، مثل همه شهروندان دیگر یک سفر عادی رفتند لذا موضع‌گیری لازم نیست ولی حرف من این بود که همین حد هم پذیرفتنی نیست برای همین هم به آنها گفتم که از مردم عذرخواهی کنید و در همان ساعات اولیه، یعنی همان سحر همان روز، قبل از اینکه کسی بخواهد مطالبه‌ای مطرح کند، عذرخواهی هم انجام شد. این کاری بود که کمتر کسی انجام می‌دهد. 

_اما عده‌ای بدنبال پروژه‌سازی از این خطا بودند تا بتوانند اهداف سیاسی را دنبال کنند لذا تخریب‌ها را ادامه دادند. اطلاعات آشکار و پنهان جای تردید نمی‌گذارد که این یک پروژه برای تخریب سیاسی بوده است. 

شرکت استانبولی داد و ستد با داماد قالیباف را تکذیب کرد
 
به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر خرید ملک در ترکیه از سوی داماد محمدباقر قالیباف، شرکت استانبولی که نام آن در این اخبار برده شده با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.

شرکت «اسکای لند» واقع در استانبول ترکیه در اطلاعیه خود آورده است: «بدینوسیله اعلام می‌دارد که اخبار درج شده در برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی مبنی بر خرید واحد مسکونی لوکس از اسکای لند استانبول از سوی شهروندان ایران امیر رضا بحیرایی و محمد بحیرایی به هیچ وجه واقعیت ندارند و امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی هیچ گونه داد و ستدی با این شرکت نداشته‌اند.»

***

جبهه اصلاحات فعلا برنامه‌ای برای انتخابات مجلس ندارد

علی شکوری راد درباره فعالیت‌های جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: تاکنون در جلسات جبهه اصلاحات مواردی نظیر انتخابات مجلس مطرح نشده و فعلاً برنامه‌ای برای آن نداریم. در حال حاضر در جبهه اصلاحات مباحث دیگری در حال پیگیری است.

شکوری‌راد در واکنش به اینکه گفته می‌شود جریان اصلاحات از حیات سیاسی کشور حذف شده است، خاطرنشان کرد: مطالبه اصلاح در هیچ کشوری و در هیچ شرایطی به هیچ وجه قابل حذف نیست لذا اصلاح‌طلبان که عامل این مطالبه مردمی هستند، حذف شدنی نیستند البته ممکن است در یک شرایطی، اصلاح‌طلبان تضعیف شوند و یا قدرت بگیرند اما قابل حذف نیستند. در حقیقت اصلاح‌طلبان جریان اصلی آلترناتیو در وضعیت سیاسی فعلی کشور هستند.

***

واکنش مخبر به ادعای حذف محسن رضایی از تیم اقتصادی دولت

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در گفت و‌گو با فارس درباره مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: اعضای تیم اقتصادی دولت در اوج هماهنگی مشغول فعالیت هستند و برخی شایعات در مورد ناهماهنگی تیم اقتصادی کذب محض است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد، تاکید کرد که طرح برخی موضوعات نادرست در این باره صرفاً شیطنت های برخی رسانه هاست.

معاون اول رئیس جمهور در مورد مصوبه مربوط به حذف معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت عنوان کرد: اصلا موضوع حذف مطرح نیست؛ این یک کمیسیون زیر نظر وزیر اقتصاد است و به طور طبیعی معاون رئیس جمهور در آن جلسه شرکت نمی کند و فقط در مواردی که نیاز باشد حضور پیدا می کند.

وی‌ ادامه داد: دلیل اصلی این موضوع به "حد نصاب" جلسات کمیسیون اقتصادی مربوط می‌شود؛ بر همین اساس به پیشنهاد خود معاون اقتصادی و اجرایی مقرر شد این دوستان و‌ همکاران عزیز در ترکیب کمیسیون نباشند تا عدم حضورشان، جلسات را از رسمیت نیندازد و البته تاکید شده که هر وقت لازم شد با توجه به دستور کار جلسات این بزرگواران هم در جلسات شرکت داشته باشند.

مخبر با بیان اینکه محسن رضایی از دوستان نزدیک وی و از موثرترین افراد در کابینه است، گفت: آقای رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور و سایر اعضای تیم اقتصادی دولت به طور هماهنگ در موضوعات اقتصادی ورود دارند و تمام تلاششان این است تا هر چه سریعتر مشکلات معیشتی مردم عزیزمان را مرتفع کنند.

***

انتقاد قالیباف از وضعیت خودروهای داخلی

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در جلسه علنی مجلس در پاسخ به تذکر علی بابایی کارنامی نماینده ساری در انتقاد از وضعیت بازار خودرو گفت: مصوبه واردات خودرو بعد از آن که در مجلس مورد بحث قرار گرفت، در دو جلسه مفصل در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد که در آن جلسه بنده و رییس کمیسیون صنایع و معادن حضور داشتیم. در نهایت کلیات طرح واردات خودرو با یکی دو بند اصلاحی تایید شد.

وی با تاکید بر اینکه بحث خودرو در کشور مهم است، گفت: بحث های صورت گرفته در کمیسیون و مجلس درباره خودرو کارشناسی بوده است؛ در موضوع واردات خودرو، این گونه نیست که فقط خودرو وارد کنیم بلکه همان طور که در قانون آمده به موضوع تولید در داخل کشور هم توجه می شود اما در حال حاضر روش تولید در کشور اشکالات فنی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس مجلس با اشاره به جلسه مجمع تشخیص برای بررسی طرح واردات خوردو گفت: در جلسه مجمع تشخیص مفصل توضیح دادم که چطور باید وضعیت خودرو را در کشور اصلاح کنیم. در شرایطی قیمت تمام شده خودرویی مثل پراید ۲۰۰ میلیون تومان است که حتی با ارز حدود ۲۵ هزار تومان هم می توان خودروهایی با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ دلار با کیفیت بسیار عالی وارد کشور کرد.

***

توضیحات بهادری جهرمی درباره افزایش قیمت دارو و آرد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص افزایش قیمت دارو و کمیاب بودن برخی داروها که این روزها مطرح می‌شود، به ایلنا گفت: در حوزه دارو هیچ افزایش قیمتی صورت نگرفته به دلیل آن‌که کمیسیون مربوطه باید مجوز لازم در این خصوص را صادر کند که ما مجوزی برای افزایش قیمت دارو نداریم. 

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: درباره مسئله تامین ارز مورد نیاز برای دارو هم باید بگویم به میزان یک میلیارد دلار ارز ترجیحی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و دارو تا حدود زیادی تامین شده است و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: منابع لازم برای تامین دارو برای سال جاری در بودجه پیش‌بینی شده است و باتوجه به اینکه سلامت جز اولویت‌های دولت است، اگر هرگونه منابع دیگری هم نیاز باشد، دولت تامین خواهد کرد.

بهادری جهرمی افزود: حال ممکن است شیوه تخصیص یارانه با اصلاحات صورت گیرد اما قیمت‌های کنونی که از جیب مردم پرداخت می‌شود، تفاوتی نخواهد کرد. 

وی درباره افزایش قیمت آرد و چندین برابر شدن قیمت آن در بازار گفت: در مورد قیمت آرد مطابق قانون بودجه ۱۴۰۱ باید نظام پرداخت یارانه تغییر کند؛ البته این تغییر برای آردی که در اختیار  نانوایی‌ها قرار می‌گیرد نیست و آردی که برای نان مردم در اختیار نانوایی قرار می‌گیرد به همان شیوه سابق در حال ارائه است و در این حوزه هم ما به زودی یک طرح آزمایشی در استان زنجان اجرا خواهیم کرد. 

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در حوزه صنف و صنعت که مجزا از نان است به دلیل آن که تخلفاتی اتفاق می‌افتاد، قاچاق‌های معکوسی در حوزه آرد می‌شود برای جلوگیری از این قاچاق‌ها و خروج آرد از مرزهای کشور یا مصارف دیگری که اتفاق می‌افتد، اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها در آن حوزه شروع شده است.

***

بسته راهبردها و سیاست‌های بخش بانکی ابلاغ شد

به گزارش ایرنا، وزارت اقتصاد باهدف عملیاتی نمودن سند تحول دولت سیزدهم و با چشم‌انداز اصلاح نظام بانکی به نفع آحاد مردم، راهبردها و سیاست‌های بخش بانکی با محوریت‌ هدایت اعتبار بانکی به بخش مولد ازجمله تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، انضباط مالی، تنوع‌بخشی به شیوه‌های تأمین مالی، بهبود کیفیت رابطه مؤسسات اعتباری با مردم، تسهیل دسترسی تولیدکنندگان و خانوارها به منابع بانکی و تقویت ساختارهای خودتنظیمی و نظارتی در شبکه بانکی را ابلاغ کرد.

این بسته سیاستی به مدیران بانک‌های سپه، ملی، کشاورزی، مسکن، ملت، تجارت، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، پست‌بانک، توسعه تعاون و رفاه کارگران ابلاغ شده است.

در یک دهه اخیر شبکه بانکی تقریبا رها بود و دخالت دولت در هدایت بانک های دولتی در حد سخنرانی های انتقادی و اظهارات رسانه‌ای محدود بوده اما هیچگاه دولت وارد عرصه اصلاح نظام بانکی نشده بود.

در طی سالهای گذشته موارد محدودی هم مقرراتی مثل خروج از بنگاهداری وضع شد که اجرای آن پیگیری نشد. در واقع می‌توان گفت در یک دهه اخیر نظام بانکی فقط با مواعظ دولتمردان مواجه بود و خبری از سیاستگذاری سفت و محکم و نظارت بر بانک‌ها نبود.

این شرایط، نیاز به بسته سیاستی سفت و محکم برای بانک‌ها را تقویت کرده است؛ بسته‌ای که با تعیین جزئیات اقداماتی که بانک‌ها برای خروج از بنگاه‌داری، فروش املاک و کاهش استقراض از بانک مرکزی باید انجام دهند، ضمانت اجرا داشته باشد.

آخرین بسته سیاستی برای شبکه بانکی به سال ۱۳۹۰ بازمی‌گردد و از آن پس دیگر هیچ بسته سیاستی برای بانک‌ها اعلام نشده و آنها به طور روزمره مشغول به کار بوده‌اند. 

***

رسیدگی به پرونده ترک فعل‌های دولت روحانی در کمیسیون اصل 90

حسن شجاعی علی آبادی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به مهر گفت: «پرونده ترک فعل‌های دولت سابق در حال بررسی و رسیدگی است. در برخی از پرونده‌ها که به وزرای سابق مربوط است، ما مکاتبات را انجام دادیم و از آن وزیر مربوطه هم دعوت کردیم که جهت بررسی این پرونده در کمیسیون اصل ۹۰ حاضر شود که آن فرد از حضور در کمیسیون اصل ۹۰ استنکاف کرد که همین کار تخلف است و طبق قانون با آن فرد برخورد خواهیم کرد. به دلیل شکایات متعددی که از دولت روحانی به ما واصل شده و مطالبات زیادی که مردم در این زمینه دارند، ما به صورت جدی پرونده ترک فعل دولتمردان سابق را بررسی کرده و پس از رسیدگی، نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

درباره ترک فعل‌های حسن روحانی هم پیگیر هستیم و رسیدگی‌ها باید متقن، منصفانه و عادلانه باشد و هیئت بازرسی هم باید در این زمینه تشکیل شود. بعد از آنکه رسیدگی‌ها انجام، اطلاعات جمع‌آوری و نظر هیئت بازرسی ارسال شود، ما به یک گزارش متقن خواهیم رسید و اگر به این نتیجه برسیم که واقعاً ترک فعلی توسط رئیس جمهور و یا وزرای دولت سابق صورت گرفته است، حتماً آنان را به قوه قضائیه معرفی خواهیم کرد. در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار امضا در مورد محاکمه حسن روحانی به ما واصل شده و ما به سهم خودمان پیگیر بررسی ترک فعل‌های رئیس جمهور سابق هستیم. البته پیگیری‌های کمیسیون اصل ۹۰، از دستگاه‌های نظارتی دیگر رفع تکلیف نمی‌کند.»

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۴۸۵۸۳۵۲۱:۳۷:۳۹ ۱۴۰۱/۲/۱۰
جناب قالیباف عذر بدتر از گناه آورده اند . آخه چه ضرورتی برای سفر خارجی هوایی یک خانم باردار وجود دارد؟
ناشناس۲۴۸۶۲۵۶۱۰:۰۲:۵۹ ۱۴۰۱/۲/۱۱
تنها راه نجات کشور و انقلاب و اقتصاد ملی کردن تمامی ثروت های حرام و نامشروع افسانه ای و گنج قارونی با استفاده از قانونی جامع و فراگیر می باشد
ناشناس۲۴۸۶۲۹۸۱۰:۴۱:۱۱ ۱۴۰۱/۲/۱۱
هر وقت فرق بین فرزند درخانه با فرزند عروس کرده را فهمیدی!
ناشناس۲۴۸۶۴۲۵۱۲:۵۰:۰۳ ۱۴۰۱/۲/۱۱
اصلاح طلبان با هوچی گری در مورد این سفر نمی توانند گندکاری های 8 سال گذشته دولت متبوع شون را تطهیر بکنند.
ناشناس۲۴۸۶۴۳۵۱۲:۵۶:۵۹ ۱۴۰۱/۲/۱۱
مردم ما با قالیباف مشکلی ندارند ایشان هرجا بوده فقط خدمت کرده مردم با روحانی و دار و دسته اش مشکل دارند که نرخ دلار 10 برابر کردند و حسرت سفر خارجی را به دل همه گذاشتند.
ناشناس۲۴۸۵۸۸۱۲۲:۱۶:۵۳ ۱۴۰۱/۲/۱۰
اعلام شده که در هر دقیقه 4 ایرانی به زیر خط فقر سقوط می کنند!
ناشناس۲۴۸۶۲۴۱۰۹:۴۶:۴۹ ۱۴۰۱/۲/۱۱
4 خانواده ایرانی به زیر خط فقر می رود.
ناشناس۲۴۸۶۴۱۹۱۲:۴۷:۴۷ ۱۴۰۱/۲/۱۱
هنر روحانی و جهانگیری این بود که مردم ایران را درگیر فقر و فلاکت و گرسنگی کردند.
ناشناس۲۴۸۵۸۹۸۲۲:۳۱:۰۳ ۱۴۰۱/۲/۱۰
در این چند سال که دیدیم این دفعه هم هدف ترور شخصیت قالیباف بود
ناشناس۲۴۸۶۰۷۹۰۲:۱۸:۲۷ ۱۴۰۱/۲/۱۱
طبیعی است مادر هم کنار دختر باردار باید همراهی میکرد اما این طبیعی نیست وضروری نبود در ایام بارداری برود ترکیه
ناشناس۲۴۸۶۳۰۲۱۰:۴۴:۰۶ ۱۴۰۱/۲/۱۱
خخخخه بارداری 9 ماهه هست حتی 7 ماهه عزیز و یک ماه پایانی معمولا نباید زیاد راه برود حال شما ازکجا می دانی که چند ماهه بود؟!!!ما که می دانیم بهانه های شما با حرف های خاله زنکی...!
ناشناس۲۴۸۶۴۲۸۱۲:۵۱:۰۴ ۱۴۰۱/۲/۱۱
در امور شخصی و خانوادگی مردم مداخله نکنید.
ناشناس۲۴۸۶۱۸۰۰۸:۱۴:۰۹ ۱۴۰۱/۲/۱۱
قالیباف : مثل همه شهروندان دیگر یک سفر عادی رفتند. سوال : چرا پس من با 41 سال سن و حقوق کارمندی (20سال سابقه ) تا الان نتونستم به یک سفر عادی خارج از کشور برم؟؟؟
ناشناس۲۴۸۶۲۷۰۱۰:۲۰:۰۶ ۱۴۰۱/۲/۱۱
27 میلیون تومان فقط بلیط رفت و برگشت 3 نفر با هواپیمایی معراج به استانبول است. هزینه اقامت در هتل، غذا، خرید را هم به آن اضافه کنید.
ناشناس۲۴۸۶۴۳۱۱۲:۵۲:۴۱ ۱۴۰۱/۲/۱۱
اصلاح طلبان قیمت ارز و عوارض خروج از کشور را 10 برابر کردند و حالا سفر خارجی برای مردم به رویا تبدیل شده است.
ناشناس۲۴۸۶۲۰۵۰۸:۴۲:۵۵ ۱۴۰۱/۲/۱۱
اگر این سفر برای خرید سیسمنی نبوده بگیده برای چی باید یک زن باردار به ترکیه سفر کند؟؟؟؟
ناشناس۲۴۸۶۳۰۵۱۰:۴۴:۵۴ ۱۴۰۱/۲/۱۱
زن باردار مگر سفر نمی رود؟
ناشناس۲۴۸۶۳۷۳۱۱:۵۴:۲۳ ۱۴۰۱/۲/۱۱
سفر غیرضروری خیر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین