سامانه کیلید قوی‌ترین موتور جستجوی خریدوفروش آپارتمان

گزارش بازرگانی،   4000909041

در بسیاری از کشورها تهیه مسکن برای شهروندان باتوجه‌به شرایط و تسهیلات خاصی که دولتمردان به متقاضیان مسکن ارائه می‌دهند امری آسان و امکان‌پذیر است و افراد با بازپرداخت تسهیلات و امکانات ویژه در طول زندگی خود مالکیت واحدهای مسکونی و حتی خانه‌های ویلایی را دریافت می‌کنند اما متأسفانه در حال حاضر در کشور ما تهیه مسکن به‌عنوان اساسی‌ترین نیاز خانوارها که بیشتری میزان هزینه هر خانواده را به خود اختصاص می‌دهد به معضلی کلیدی تبدیل شده که با افزایش روزبه‌روز قیمت‌ها خرید آپارتمان به شکل امری دشوار و در برخی اوقات ناممکن پیدا کرده است.

وضعیت مسکن در سال‌های اخیر به‌گونه‌ای بوده است که بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مسکن در ارزیابی چگونگی نمایان شدن این شرایط نا به سامان اختلاف‌نظرهای متعددی را داشته‌اند. در این برهه زمانی برخی از کارشناسان و فعالان حوزه مسکن افزایش دوره‌ای قیمت خرید آپارتمان و بروز تحریم‌ها را عامل اصلی این رخداد دانسته‌اند و شمار دیگر نیز افزایش قیمت مصالح ساختمانی، افزایش فاصله میان عرضه و تقاضا، ورود دلالان و سوداگران و همچنین سوءمدیریت‌ها و اتخاذ سیاست‌های ناکارآمد را عامل اصلی افزایش قیمت اجاره و خرید آپارتمان می‌دانند.

این در حالی است که باتوجه‌به شرایط ویژه‌ای که این سال‌ها گریبان‌گیر بازار مسکن شده است علاوه بر فعالان حوزه ساخت‌وساز مسکن سایر صنایع وابسته به این صنعت نیز دچار مشکلات جدی شده‌اند و حتی برخی از صنایع دچار ورشکستگی شده‌اند.

حال در چنین شرایطی به‌وضوح مشاهده می‌شود که بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌وساز و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان دست نگه‌داشته اند تا باتوجه‌به وعده‌های انتخاباتی دولت سیزدهم سیاست‌های کاربردی و منطقی را اتخاذ کنند تا با اجرای آنها این وضعیت آشفته‌بازار مسکن کنترل و مدیریت شود و معضل مسکن تا حدودی مرتفع شود.

با نگاهی گذرا به وضعیت خرید آپارتمان در کلان‌شهر تهران بر حسب آمارها و داده‌های بانک مرکزی به‌وضوح می‌توان به این امر پی برد که افزایش قیمت خرید آپارتمان بستری را ایجاد کرده که شهروندان به دلیل کاهش قدرت خرید ناشی از تورم توانایی خرید آپارتمان را نداشته باشند.

بر پایه گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و به‌وسیله اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در شهریورماه سال جاری منتشر شده است تعداد معاملات خرید آپارتمان مسکونی در شهر تهران به حدود 8/7 هزار واحد مسکونی رسیده است که این میزان نسبت به شهریورماه سال گذشته 0/8 درصد کاهش را داشته است.

این در حالی است که متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در شهریورماه 0/317 میلیون ریال بوده است که این میزان نسبت به مردادماه 4/2 درصد افزایش را نشان داده است که این مسئله بیانگر افزایش قابل‌توجه قیمت خرید آپارتمان به‌صورت ماهیانه در سال‌های اخیر است.

این وضعیت به‌گونه‌ای بوده است که باتوجه‌به افزایش چشمگیر قیمت خرید آپارتمان بسیاری از شهروندان تهرانی که با جمع‌آوری سرمایه‌های زندگی خود و دریافت وام‌ها در تلاش بودند تا اقدام به خرید آپارتمان باتوجه‌به شمار خانوار خود کنند در این روزها به سمت اجاره و حتی خرید آپارتمان‌های ریز متراژ سوق یافته‌اند تا با همان میزان سرمایه سرپناهی مناسب و امن را برای خود و خانواده در شهر تهران تهیه کنند.

باتوجه‌به توزیع فراوانی واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در شهریورماه سال 1400 بیشترین سهم از معاملات صورت‌گرفته را واحدهای مسکونی با زیربنای 60 تا 70 مترمربعی با سهم 1/15 درصد و پس از آن واحدهای با زیربنای 50 تا 60 و 70 تا 80 مر مربعی با سهم 7/14 و 8/11 درصد داشته‌اند که این ارقام نشان می‌دهد که در این ماه واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از 80 مترمربع 3/56 درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند که این مسئله بیانگر افزایش تقاضا برای اجاره و خرید آپارتمان‌های کم متراژ است.

اما باتوجه‌به افزایش شمار متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان‌های با متراژ پایین در کلان‌شهر تهران به طور معمول قدرت انتخاب شهروندان نیز کاهش میابد و باتوجه‌به مسئله همه‌گیری بیماری کرونا امکان بازدیدهای پی‌درپی و حضوری برای خانوارها وجود ندارد به همین دلیل اگر شما هم از جرگه افراد متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در تهران هستید بهتر است که به‌وسیله تلفن همراه و رایانه خودسری به سامانه هوشمند کیلید بزنید و پس از انتخاب نام محله موردنظر به رویت آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید.

اما باتوجه‌به شرایطی که بر بازار خرید آپارتمان در کلان‌شهر تهران حاکم است بسیاری از شهروندان به‌جای خرید آپارتمان در مناطق حاشیه‌ای سعی می‌کنند تا به‌منظور استفاده از امکانات و خدمات درمانی، آموزشی، تفریحی و رفاهی که در شهر تهران مستقر شده عطای خرید آپارتمان در حاشیه شهر را به لقایش ببخشند و اقدام به اجاره آپارتمان در شهر تهران کنند.

حال اگر شما هم به‌جای خرید آپارتمان در مناطق نه‌چندان جذاب تهران و مناطق حاشیه‌ای تمایل به اجاره آپارتمان در بهترین مناطق تهران را دارید به همراه ما به ارزیابی دو محله جذاب و پرطرف‌دار تهران بپردازید تا شاید از بین آنها محله‌ای مطلوب و موردپسند را برای سکونت خود و خانواده بپردازید.

محله جذاب الهیه که یکی از محله‌های محبوب شمال شهر تهران و محدوده شمیرانات است به دلیل طبیعت زیبا و منحصربه‌فرد خود از محله‌های مرفه نشین منطقه 1 به شمار می‌رود که بسیاری از شهروندان که توانایی خرید آپارتمان در این محله را ندارند سعی می‌کنند تا به‌جای سکونت در محله‌های نه‌چندان دلخواه به اجاره آپارتمان در الهیه بپردازند.

اما برای افرادی که تمایل به اجاره آپارتمان در الهیه دارند توجه به این مسئله ضروری است که باتوجه‌به لوکس بودن این منطقه قیمت اجاره آپارتمان در الهیه نیز قابل‌توجه است به شکلی که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 11 میلیون و 77 هزار تومان است که متقاضیان اجاره آپارتمان در الهیه برای رهن کامل یک واحد مسکونی باید هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 846 میلیون تومان را در نظر بگیرند.

باتوجه‌به قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در الهیه این نکته حائز اهمیت است که امکانات موجود در این محله نیز بسیار مناسب است و شهروندان با سکونت در این محله لوکس و مدرن یک زندگی جذاب و هیجان‌انگیز همراه با بهترین شرایط زندگی را تجربه خواهند کرد.

آنچه که با ورود به محله الهیه به طور حتم توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد تنوع زندگی در این محله است به شکلی که در این محله در کنار خانه‌های ویلایی بسیار بزرگ برج‌های لوکسی ساخته شده که افراد علاقه‌مند به برج نشینی امکان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه را خواهند داشت زیرا محله الهیه به قلب پنت هاوس‌ها شهرت دارد.

با خرید و اجاره آپارتمان در الهیه به‌راحتی به‌تمامی امکانات دست خواهید یافت زیرا در این منطقه علاوه بر برج‌های لوکس و مجلل مراکز خرید مشهور و صاحب نامی چون سام سنتر، مدرن الهیه و کویین سنتر وجود دارد که در کنار اماکن مهمی چون سفارتخانه‌های سوئیس، نیجریه، ترکیه، باغ شرکت نفت و باغ سفارت خانه‌های نیجریه و ترکیه و همچنین موزه دکتر حسابی، موسیقی ایران و کافه سینما بر اهمیت این منطقه افزوده است پس اگر شما هم باتوجه‌به امکانات و شرایط ویژه این محله تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه را دارید با مراجعه به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید امکان انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را در روزهای کرونایی خواهید داشت.

اما یکی دیگر از محله‌های جذابی که در شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات از طرف‌داران بسیار ویژه و جذابی برخوردار است محله اصیل و قدیمی و درعین‌حال لوکس دزاشیب در محله 1 شهرداری است که زندگی در این محله حال و هوایی خاص را در افراد مختلف ایجاد می‌کند پس اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که زندگی در کوچه‌های سرسبز با بافتی قدیمی را می‌پسندید به طورتم با خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب یک زندگی جذاب را خواهید داشت.

به لحاظ قیمتی محله دزاشیب نیز در زمره محله‌های گران‌قیمت تهران قرار دارد که بسیاری از علاقه‌مندان به سکونت در این محله که قادر به خرید آپارتمان در این محله باتوجه‌به قیمت‌های بالای واحدهای مسکونی نیستند با اجاره آپارتمان در دزاشیب سعی می‌کنند تا در محله‌ای جذاب و اصیل روزگار خود را سپری کنند.

بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت اجاره آپارتمان در دزاشیب نیز در رنج محله‌های گران‌قیمت به شمار می‌رود اما در مقایسه با قیمت اجاره آپارتمان در الهیه قیمت اجاره واحدهای مسکونی اندکی پایین‌تر است به‌نحوی‌که بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه کیلید متقاضیان اجاره آپارتمان در دزاشیب برای رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 8 میلیون و 49 هزار تومان است و علاقه‌مندان به رهن کامل یک واحد مسکونی در دزاشیب باید از بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 65 میلیون تومان برخوردار باشند.

در این محله اصیل باتوجه‌به ساخت‌وسازهای جدیدی که صورت‌گرفته افراد با هر نوع سلیقه و دیدگاهی امکان یک زندگی مطلوب را با خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب را خواهند داشت زیرا تجربه زندگی در یک محله اصیل و آپارتمانی لوکس و نوساز بسیار جذاب خواهد بود.

باتوجه‌به قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب باید به این نکته توجه کرد که این محله علاوه بر آب‌وهوای مطلوب و طبیعت سرسبز و زیبا از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است که این امر باعث شده که تا بسیاری از علاقه‌مندان به سکونت در این محله یک زندگی مملو از آرامش را در خیابان‌های دنج و آرام این محله تجربه کنند.

اما همان‌طور که گفته شد محله دزاشیب از امکانات رفاهی، خدماتی، آموزشی و تاریخی بسیاری برخوردار است که بر اهمیت این محله افزوده است. در این محله مرکز خرید روشا، روما، کیمیا و همچنین بازار میوه‌وتره‌بار شهید باهنر، بوستان‌های سرسبز و زیبایی چون مینا، گل محمدی و مهر در کنار مناطق دیدنی چون مسجد شیخ علی، عمر رمضون، حمام بوعلی و کوچه قورباغه و همچنین باغ‌های مجد الدوله ، حاجی فخرالملک، باغ محمد صراف و باغ نظر و ایگار باعث شده که شهروندان علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب در محله‌ای اصیل، تاریخی و با امکانات ویژه به سکونت بپردازند.

در این محله باتوجه‌به بافت تلفیقی که وجود دارد قیمت خرید و اجاره بسیار متنوع است به همین دلیل اگر شما هم از افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب هستید قبل از هر چیز بهتر است که از محل کار یا سکونت خود تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنید و باتوجه‌به شرایط خاص کرونایی درگیر مراجعه به آژانس‌های املاک متعدد نشوید.

با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان را خواهید داشت که پس از انتخاب نام محله موردنظر به مشاهده فایل‌های خرید و اجاره آپارتمان پرداخته و با دریافت اطلاعات جامع و کاملی همچون موقعیت مکانی، طبقه، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کابینت‌ها و کف‌پوش، امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری و مشاهده تصاویر واقعی از ملک انتخابی مناسب و مطابق با خواسته خود و خانواده را داشته باشید.

سامانه هوشمند کیلید به شما این امکان را می‌دهد که بدون حضور در آژانس‌های املاک و حتی خرید بخش نیازمندهای روزنامه‌ها و همچنین بازدیدهای حضوری به‌سهولت به بازدید غیرحضوری واحدهای مسکونی بیشتری پرداخته و قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشید.

در این حالت در صورت مشاهده و انتخاب گزینه‌ای برای خرید و اجاره آپارتمان تنها با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی می‌توانید اقدامات لازم برای بازدید نهایی را انجام داده و در صورت تصمیم نهایی به توافقات قیمتی و در نهایت عقد قرارداد خرید و اجاره آپارتمان بپردازید.

شما با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید علاوه بر اینکه در کوتاه‌ترین زمان شمار بیشتری از واحدهای مسکونی را برای خرید و اجاره مشاهده خواهید کرد بلکه بدون پرداخت هزینه‌های اضافی به‌سهولت معامله‌ای مطلوب و مقرون‌به‌صرفه را خواهید داشت.

اما خدمات سامانه هوشمند کیلید تنها به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود بلکه کاربران با استفاده از بخش بلاگ این سامانه می‌توانند اطلاعاتی را در خصوص محله‌های مختلف تهران، امکانات و شرایط آنها دریافت کرده و انتخابی مناسب را در خصوص محله مدنظر خود داشته باشند. علاوه‌برآن در بخش بلاگ این سامانه اطلاعات جذابی در خصوص شیوه و سبک زندگی، دکوراسیون و دیزاین‌های روز واحدهای مسکونی وجود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین