چگونه با کارت ویزیت خاص در دل مشتری نفوذ کنیم

گزارش بازرگانی،   4000725043

 

یکی از راه‌های بازاریابی که شاید از جمله مهمترین روش‌های شناخته شدن کسب و کارها باشد، استفاده از چاپ کارت ویزیت خاص است. امروزه جذب مشتری از راه‌‌های مختلفی انجام می‌شود که موثرترین آن بکارگیری از کارت‌های طراحی شده با عنوان کارت ویزیت خاص یا کارت ویزیت لاکچری خواهد بود. این‌گونه کارت‌ها در جنس‌ و اندازه‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود که کاملاً سلیقه‌ای است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت استفاده از کارت ویزیت لاکچری آشنا کنیم و سپس به معرفی یک شرکت معتبر در جهت چاپ کارت ویزیت خاص دلخواه‌تان بپردازیم. اگر تا به حال به فکر استفاده از این روش بازاریابی نبوده‌اید، شاید بهتر باشد که مقاله امروز ما را تا انتها دنبال کنید.

مزیت‌های استفاده از کارت ویزیت خاص

اینکه چه نوع کارت ویزیتی انتخاب کنید کاملاً یک مقوله‌ی جدا و البته کارشناسی است که باید با متخصصین امر مشورت شود. اما به طور کلی هر نوع کارت ویزیت طراحی شده می‌تواند مزیت‌های مهمی داشته باشد که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  • شانس بیشتر دیده شدن

با توجه به اینکه کارت‌های ویزیت از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند، به راحتی قابل حمل بوده و این موضوع شانس بیشتر دیده شدن کسب و کار را افزایش می‌دهد. این در حالی است که راه‌کارهای بازاریابی دیگر ممکن است همیشه در دسترس نباشند که طبیعتاً این موضوع استفاده از چاپ کارت ویزیت لاکچری را توجیه‌پذیرتر می‌کند.

  • اعتماد به نفس بیشتر

اگر مشاغل شخصی خودتان را دنبال می‌کنید؛ مانند تدریس خصوصی ریاضی، به خوبی می‌توانید با استفاده از کارت ویزیت خاص، اعتماد به نفس بیشتری بدست آورید. در واقع در هر لحظه‌ این امکان را خواهید داشت که توانایی و تخصص خود را با ارائه این کارت به دیگر افراد معرفی کنید.

  • به صرفه بودن تبلیغات

استفاده از کارت ویزیت بسیار کم‌ هزینه‌تر از سایر روش‌های بازاریابی است. اگر سری به شرکت‌های طراحی و چاپ کارت ویزیت بزنید، متوجه خواهید شد که انواع کارت ویزیت با قیمت‌های قابل قبولی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد دارید با یک تیر دو نشان بزنید، کافی است که از کارت‌های ویزیت بعنوان تبلیغات استفاده کنید.

انواع کارت ویزیت خاص

توصیه می‌کنیم قبل از آنکه اقدام به چاپ کارت ویزیت کنید، حتماً انواع آن را بشناسید تا بتوانید تصمیم و انتخاب بهتری در نظر بگیرید. در ادامه به انواع محبوب‌تر کارت ویزیت خاص اشاره می‌کنیم:

  • کارت ویزیت شفاف

کارت ویزیت شفاف باعث می‌شود تا فقط بتوان به صورت یک رو آن را چاپ کرد. طراحی کارت ویزیت شفاف به گونه‌ای است که باعث افزایش زیبایی کارت خواهد شد. اگر دارای طرح‌های خاص هستید، می‌توانید از چاپ کارت ویزیت شفاف برای افزایش و رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

  • کارت ویزیت شیشه ای

در بین انواع کارت ویزیت لاکچری، کارت ویزیت شیشه ای با جنس پلکسی به چشم می‌خورد که یک گزینه عالی برای جایگزینی شیشه است. پلکسی یک ماده پلاستیکی است که در زمان‌های گذشته در کشور آلمان اختراع شد. این ماده به دلیل داشتن انعطاف فراوان در بسیاری از محصولات امروزی نظیر چاپ کارت ویزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کارت ویزیت برش خورده

کارت ویزیت برش خورده یکی از بهترین کارت ویزیت خاص است که مورد پسند بسیاری از شرکت‌ها قرار دارد. طراحی این کارت به گونه‌ای است که افراد متناسب با نیاز خود می‌توانند در مرحله آخر، برش‌های اختصاصی را بر روی کارت ویزیت چاپ شده اعمال کنند.

  • کارت متالایز

جنس این نوع کارت ویزیت به صورت پی وی سی است که دارای ضخامت مناسب است. این کارت ویزیت‌ها به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر شکنندگی و تعریق، برای کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. اندازه کارت ویزیت متالایز به اندازه کارت‌های بانکی است که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد.

  • کارت ویزیت طلایی

در انواع کارت ویزیت خاص، می‌توان کارت ویزیت طلایی را مشاهده کرد. کارت ویزیت طلایی به دلیل داشتن رنگ جذاب می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری در بازاریابی و کسب و کارهای تجاری داشته باشد. مسئله مهم در طراحی این نوع از کارت ویزیت، جلب توجه مخاطبان است. ترکیب رنگ استفاده شده در این کارت ویزیت بسیار عالی است و مورد پسند عموم مردم قرار دارد.

  • کارت ویزیت کرافت

کرافت یک کاغذ مقاوم است که از سولفات خمیر پالپ تهیه می‌شود. این نوع از کاغذها بسیار متنوع هستند و برای چاپ کارت ویزیت مناسبند. با توجه به این که می‌توان انواع طرح‌های مختلف را با رنگ‌بندی متفاوت بر روی کارت ویزیت کرافت چاپ کرد، این نوع از کارت‌ها به عنوان کارت ویزیت لاکچری شناخته می‌شوند.

چاپ کارت ویزیت خاص با استفاده از شرکت آی آر چاپ

حال که در خصوص اهمیت کارت ویزیت خاص اطلاعات مناسبی بدست آورده‌اید، شاید بر آن شده‌اید که برای کسب و کارتان یک کارت ویزیت خاص و ایده‌آل ترتیب دهید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که به سایت آی آر چاپ مراجعه کنید. این شرکت با دارا بودن متخصصین باتجربه در امر چگونگی طراحی کارت ویزیت خاص، شما را همراهی خواهند کرد.

حتی اگر هنوز هم نمی‌دانید چه طرحی برای کسب و کارتان بعنوان چاپ کارت ویزیت مناسب‌تر است، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با بخش پشتیبان سایت آی آر چاپ در تماس باشید. به طور کلی قیمت‌های مناسب و کیفیت ایده‌آل کارت‌های ویزیت طراحی شده توسط این شرکت رضایت حداکثری مشتریان را به دنبال داشته است و چرا شما جزو این نفرات نباشید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین