اجاره بهترین آپارتمان‌ها با کیلید در مناطق لوکس تهران

گزارش بازرگانی،   4000719031

درحالی‌که این روزها باتوجه‌به افزایش شمار متقاضیان مسکن و عدم پاسخ به نیاز آنها بر فاصله بین عرضه و تقاضا در این بازار افزوده می‌شود و قیمت‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابند بسیاری از شهروندان در انتظار هستند تا شاید با اجرای دقیق و صحیح قانون مالیات بر خانه‌های خالی تا حدودی فاصله میان عرضه و تقاضا کاهش یابد و قیمت‌های سیری منطقی را طی کنند.

در سال‌های گذشته که بسیاری از شهروندان برای کسب سود بیشتر و حفظ سرمایه خود اقدام به خرید خانه و خالی نگه‌داشتن آن می‌کردند

نگاهی سرمایه‌ای را به اصلی‌ترین نیاز خانوارها داشته‌اند که این مسئله تأثیرات نامطلوبی را در بازار ایجاد کرده است به شکلی که متقاضیان واقعی مسکن با کمبود آن مواجه شده‌اند و برای تأمین سرپناه موردنیاز خود مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی شده‌اند.

ازاین‌رو مسئولان در صدد برآمدند تا با اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی شرایطی را ایجاد کنند تا افرادی که اقدام به نگهداری واحدهای مسکونی بدون سکنه کرده‌اند یا مجبور به عرضه به‌صورت فروش و اجاره شوند و یا در قبال واحد مسکونی خالی خود اقدام به پرداخت مالیات کنند که این امر خود باعث افزایش میزان عرضه مسکن باتوجه‌به نیاز خانوارها می‌شود.

در همین راستا محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که اطلاعات هویتی 26 میلیون خانوار در سامانه املاک و اسکان وجود دارد که تاکنون 5/4 میلیون نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند بر این باور است که اگر سایر افراد نسبت به اطلاعات سکونتی اقدام نکنند واحد مسکونی آنها خالی تلقی خواهد شد و مشمول مالیات می‌شوند.

محمود زاده با اشاره به اینکه خالی ماندن واحدهای مسکونی دولت را مجبور به توسعه فیزیکی شهرها می‌کند که باید برای زیرساخت‌های آن بودجه صرف شود بر این باور است که باید تلاش کرد تا حداکثر پوشش خانوارها در خانه‌های خالی باشد که دراین‌خصوص ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان می‌تواند برای تمامی خانوارها مفید باشد.

اما تا زمان اجرایی‌شدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی کماکان خرید مسکن برای خانه اولی‌ها و اقشار با سطح درآمد متوسط غیرممکن و رؤیاگونه است و به همین دلیل در گوشه‌وکنار شهر به‌وضوح میزان افرادی که به سمت اجاره آپارتمان گرایش یافته‌اند افزایش پیدا کرده است. در همین خصوص اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که در جستجوی واحدهای مسکونی مناسب برای اجاره هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما به گشت‌وگذار در سه منطقه محبوب و پرطرف‌دار تهران بپردازید تا انتخابی مناسب را داشته باشید.

یکی از محله‌های پرهیجانی که این روزها به محله‌ای اعیان‌نشین شهرت دارند محله جذاب الهیه در شمال شهر تهران است که به دلیل قیمت بالای واحدهای مسکونی در این محله امکان خرید برای هر فردی وجود ندارد بنابراین اگر شما هم تمایل به زندگی در این محله را دارید با اجاره آپارتمان در الهیه دغدغه‌ای را دراین‌خصوص نخواهید داشت.

محله الهیه که در منطقه یک شهرداری و محدوده شمیرانات قرار گرفته در بین 4 محله پرطرف‌دار و لوکس تجریش، پل صدر، خیابان ولیعصر، اتوبان مدرس و همچنین خیابان شریعتی واقع شده است که این موقعیت باعث شده محله الهیه به یکی از مناطق پرطرف‌دار تبدیل شود و بسیاری از افراد سعی کنند تا در اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه کنند.

اگر در محله الهیه شروع به قدم‌زدن کنید بافت این محله توجه شما را به خود جلب خواهد کردن زیرا در کوچه‌های خلوت و دنج این محله خانه‌های ویلایی بزرگ و سرسبزی وجود دارد که در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرن با بهترین امکانات زمینه‌های یک انتخاب مناسب را برای افراد فراهم کرده است به شکل که علاقه‌مندان به هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه کنند و یک زندگی جذاب را در این محله تجربه کنند.

در محله الهیه تا چشم کار می‌کند ساختمان‌هایی وجود دارد که اتباع خارجی در آنها زندگی می‌کند زیرا در این محله سفارتخانه‌های بی‌شماری همچون مصر، مالزی، فنلاند، دانمارک، بلژیک، سوئیس و باغ سفارت ترکیه، آلمان و روسیه وجود دارد که باعث شده تا اتباع خارجی بسیاری با پرداخت هزینه‌های بالا نسبت به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه اقدام کنند و این امر شرایطی را ایجاد کند که قیمت ملک در این محله چشمگیر باشد.

علاقه‌مندان به زندگی در برج‌های لوکس نیز در این محله با درنظرگرفتن بودجه بالا می‌توانند در برج‌های چناران پارک رزیدنس و برج‌های دوقلوی الهیه یک زندگی لوکس را با بهترین امکانات داشته باشند.

اما اگر مروری به گذشته محله الهیه داشته باشید به این مسئله پی خواهید برد که افراد مشهور و صاحب‌نام بسیاری برای سکونت خود و خانواده این محله را برای زندگی انتخاب می‌کردند زیرا این محله مملو از باغ‌های زیبایی بوده که از گذشته حس و حالی مطلوب را در بین ساکنان خلق کرده است به همین منظور علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه در محله‌ای اصیل و پرطرف‌دار روزگار را سپری خواهند کرد.

در محله الهیه هرآنچه که برای یک زندگی لوکس و اعیان‌نشین لازم است در نظر گرفته شده در این محله از مراکز خرید صاحب نامی همچون کویین سنتر، سام سنتر و مدرن الهیه با فروشگاه‌های لوکس و صاحب برند گرفته تا فروشگاه‌های محلی و مرکز تفریحی مانند کافه سینما، موزه موسیقی و موزه دکتر حسابی زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و حتی علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه یک زندگی مطلوب را در این محله ایجاد کرده است.

آنچه که برای خرید و اجاره آپارتمان در الهیه باتوجه‌به مرفه نشین بودن آن لازم است بدانید این مطلب است که هزینه‌های اجاره آپارتمان در این محله نیز به‌شدت بالاست به شکلی که بر پایه داده‌های سامانه هوشمند کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله بر اساس آگهی‌ها 9 میلیون و 21 هزار تومان است و هر فردی برای رهن کامل یک واحد مسکونی در این منطقه باید هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 628 میلیون تومان بپردازد.

اما یکی دیگر از محله‌هایی که در محدوده شمیرانات و منطقه 1 شهرداری از طرف‌داران بسیاری برای سکونت برخوردار است محل محبوب دزاشیب نام دارد. این محله نیز که با جماران، نخجوان، تپه‌های قیطریه، خیابان شریعتی، چیذر و فرمانیه احاطه شده شرایطی را فراهم کرده که به دلیل موقعیت جغرافیای مطلوب افراد بی‌شماری در صدد خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب باشند.

این محله نیز که از بافتی تلفیقی برخوردار است در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرن از خانه‌های ویلایی بزرگی برخوردار است که این مسئله قدرت انتخاب را برای متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب بالا برده است.

در این محله از مراکز خرید مشهوری چون روشا، روما و کیمیا گرفته تا بازار میوه‌وتره‌بار باهنر و بوستان‌های گل محمدی، مهر و مینا امکان سکونتی آرام و بی‌دغدغه را برای ساکنان و حتی علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب فراهم کرده است.

با نگاهی کلی به محله دزاشیب به‌صراحت می‌توان گفت که این محله یکی از مناطق اصیل و قدیمی شمال تهران محسوب می‌شود زیرا وجود مناطق زیبا و تاریخی چون حمام بوعلی، مسجد عمر رمضون، مسجد شیخ علی و کوچه قورباغه به همراه باغ‌های مجدالدوله، باغ محمد صراف، باغ نظر وایگار و همین‌طور باغ حاجی فخرالملک در این محله امکانی را ایجاد کرده که سالانه شمار بسیاری از توریست‌ها برای دیدن این مناطق گردشگری به دزاشیب مراجعه کنند.

برای خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب باید به این نکته توجه کنید که این محله نیز همانند سایر محله‌های شمال شهر تهران از قیمت‌های بالایی برخوردار است به‌نحوی‌که قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی بر اساس آگهی‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید 7 میلیون و 24 هزار تومان است و متقاضیان اجاره آپارتمان در دزاشیب برای رهن کامل یک واحد مسکونی بر اساس آگهی‌ها باید هزینه‌ای حدود 966 میلیون و 44 هزار تومان را در نظر بگیرند.

و اما آخرین محله‌ای که در شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات به بررسی آن می‌پردازیم محله معروف، صاحب‌نام و همچنین مرفه نشین زعفرانیه است که در منطقه 1 شهرداری قرار گرفته است. در این محله که آمیزه‌ای از شهرسازی سنتی و مدرن به چشم می‌خورد افرادی که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه را دارند به‌راحتی در این محله قادر به انتخاب ملکی متناسب با نیاز و سلیقه خود خواهند بود.

محله زعفرانیه که با ارتفاعات توچال، خیابان‌های محمودیه و ولیعصر، تجریش و رودخانه ولنجک احاطه شده زمینه‌ای را ایجاد که این محله بسیار خوش‌آب‌وهوا باشد و بخشی از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه را افرادی که تمایل به زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا و طبیعت زیبا دارند را شامل شوند.

اما علاوه بر طبیعت و آب‌وهوای منحصربه‌فرد محله زعفرانیه به دلیل وجود سفارتخانه‌های آفریقای جنوبی، یمن، ویتنام، برزیل، غنا، بلاروس، سوریه و ژاپن نیز یکی از مناطق گران‌قیمت شمال تهران محسوب می‌شود که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه برای سکونت در این محله باید بودجه بالایی را در نظر بگیرند.

در محله زعفرانیه ادارات و مراکز مهمی نیز وجود دارد که بر اهمیت این منطقه افزوده است. در این محله دادگاه ویژه روحانیت، فرمانداری شهرستان شمیرانات، بنیاد ملی نخبگان، صندوق مهر رضا، فرهنگسرای هنر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عمارت تماشاگه زمان، کاخ‌موزه سعدآباد و همچنین رصدخانه زعفرانیه از اماکن مهم زعفرانیه است که زمینه سکونت در این محله را برای شاغلان این مراکز فراهم کرده و زمینه‌ای را ایجاد کرده که هر روز بر شمار متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه افزوده شود.

با خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه نگرانی را در خصوص خرید مایحتاج خود و خانواده نخواهید داشت. در این محله علاوه بر مراکز تجاری و خریدی مانند پلازا، پالادیوم و بامیک بازار میوه‌وتره‌بار الف شرایطی را ایجاد کرده که تمامی اقلام موردنیاز خانواده‌ها در همین محله وجود داشته باشد و ساکنان نیازی به مراجعه به سایر مناطق برای خریدهای خود نداشته باشند.

در این محله مرفه نشین تا چشم کار می‌کند بوستان‌های زیبا وجود دارد که به این محله جلوه‌ای خاص را داده است. بوستان‌هایی چون تندرستی، ارغوان، ولنجک، ریحان و زعفرانیه باعث شده که علاقه‌مندان به طبیعت و استشمام هوای فرح‌بخش در اطراف این بوستان‌ها به خرید و اجاره آپارتمان بپردازند.

با تمامی موارد ذکر شده اگر شما هم قصد سکونت در این محله را دارید به این نکته توجه کنید که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه بسیار چشمگیر است به همین دلیل سکونت در این محل اعیان‌نشین نیاز به بودجه‌ای قابل‌توجه دارد. وضعیت اجاره آپارتمان در زعفرانیه نیز آن‌گونه که بایدوشاید آسان نیست زیرا قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در زعفرانیه بر اساس آگهی‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید حدود 7 میلیون و 39 هزار تومان است که به طور معمول متقاضیان برای رهن کامل یک واحد مسکونی باید هزینه‌ای بالغ بر 1 میلیارد و 261 میلیون تومان بپردازند.

و در نهایت باتوجه‌به اینکه طبق اعلام بانک مرکزی در شهریورماه سال جاری متوسط قیمت یک مترمربع مسکن در شهر تهران 31 میلیون و 703 هزار تومان بوده است به‌وضوح مشاهده می‌شود که این میزان در مقایسه با مردادماه و شهریورماه سال گذشته 4/2 درصد و 5/30 درصد افزایش را داشته است که این میزان رشد قیمت باعث بروز افزایش قیمت در زمینه اجاره‌بها نیز شده و علاوه بر متقاضیان خرید آپارتمان، متقاضیان اجاره را نیز دچار بحرانی جدی کرده است.

حال باتوجه‌به موارد ذکر شده به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر از جرگه افراد متقاضی خرید و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران هستید به‌جای مراجعه مکرر به آژانس‌های املاک متعدد به‌خصوص در روزهای کرونایی برای جستجوی ملک از محل کار یا سکونت خود به‌وسیله رایانه و حتی تلفن همراه خودسری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید و ضمن انتخاب نام محله موردنظر و انتخاب گزینه‌های خرید و اجاره به مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید.

شما در کیلید این امکان را خواهید داشت که علاوه بر دریافت اطلاعات جامع و کامل در خصوص واحدهای مسکونی به رؤیت تصاویر واقعی از آنها پرداخته و با بازدید غیرحضوری از بین آگهی‌ها گزینه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه خود را انتخاب کنید. پس از آن در سامانه کیلید امکان تماس برای هماهنگی بازدید حضوری از طریق شماره درج شده در آگهی را خواهید داشت و در صورت انتخاب پس از بازدید حضوری در کوتاه‌ترین زمان امکان خرید و اجاره را یافته و سال‌ها از خرید و اجاره ملکی مقرون‌به‌صرفه حس مطلوب و رضایت‌بخشی را خواهید داشت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین