روایت ضد ایرانی از فاتحان خیبر 

گروه سیاسی الف،   4000710043 ۶۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بی بی سی فارسی و رسانه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران در ماجرای رزمایش فاتحان خیبر تلاشهایی به ضرر حاکمیت ایران صورت می دهند.

روایت ضد ایرانی از فاتحان خیبر 

به گزارش الف روز جمعه (۹ مهرماه) بود که رسانه های داخلی خبر برگزاری رزمایش "فاتحان خیبر" را روی خروجی خود قرار دادند. خبرگزاری تسنیم در اینباره نوشت رزمایش نیروی زمینی ارتش با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز آغاز کرده است.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر رسانه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران نسبت به این خبر واکنش دادند و همراه با آن تحلیل ها و تفسیرهایی را منتشر کردند.

بی بی سی فارسی که از مدتها پیش خبر مناقشات جمهوری آذربایجان و با ارمنستان را پوشش می داد و خط و ربط آن به جمهوری اسلامی ایران را گزارش می کرد در اقدامی مشابه نسبت به خبر رزمایش فاتحان خیبر دست به کار شد.

این رسانه مواضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حضور گروه های تروریستی در کشور آذربایجان را تلویحا تایید کرد اما از لفظ تروریستی درباره آنها خودداری کرد و این گروه ها را تحت حمایت دولت ترکیه همانند نیروهای نظامی ایران (مدافعان حرم) قلمداد کرد که در سوریه بر سر بقای حکومت بشار اسد نزاع داشتند.

مواضعی که ایران علیه اسرائیل در ماجرای رزمایش فاتحان خیبر اتخاذ کرده نیز توسط بی بی سی فارسی به شکل خاصی مورد توجه قرار گرفت. 

رسانه های فارسی زبان اپوزیسیون و بی بی سی فارسی در این چند ساعت صحبت کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رزمایش اخیر را حسابی در کانون توجه قرار دادند. او گفته بود در منطقه ما یک عنصر ناخوانده و برهم زننده امنیت داریم که از جای دیگر آمده و آن رژیم نامشروع صهیونیستی است و از موقعی که این رژیم آمده حساسیت ما به این مرز افزایش یافته، فعالیت آنها در اینجا کاملا در رصد ما است.
 بی بی سی فارسی در تحلیل خود از رزمایش تلاش کرد انتقادهای طرف آذربایجانی را برجسته کند.

این رسانه رصد اسرائیل از سوی فرماندهان نظامی را هم بی اعتبار جلوه داد. به همین دلیل بعد از صحبت های حیدری در گزارشی نوشت ایران علیه اسرائیل فعالیت تبلیغاتی گسترده انجام می دهد و با وجود هزینه یک چهارم بودجه کشور برای دستگاه های اطلاعاتی و نظامی دربرابر عملیات های اسرائیل در خاک ایران اعم از خرابکاری، سو قصد به اهداف ناتوان بوده است.

 بی بی سی همچنین حمله به برخی مواضع نیروهای نظامی ایران در سوریه و حمله به مواضع نیروی های نظامی که ایران از آنها در خاک سوریه پشتیبانی می کند را نسبتی عنوان می کند که ایران به اسرائیل می دهد.

بی بی سی فارسی تلاش کرد رزمایش فاتحان خیبر را با حملاتی که در ماه های اخیر با برنامه ریزی های گسترده اطلاعاتی و تروریست های اجیر شده در ایران صورت گرفته مقایسه کند و برای مخاطب خود راهی باقی نگذارد جز اینکه ایران را ضعیف قلمداد کند.

اشاره به حمله به تاسیسات سازمان انرژی اتمی با پهپاد، حمله به تاسیسات هسته ای نطنز، ترور شهید محسن فخری زاده و دزدی یکسری اسناد حساس از ایران با نقش آفرینی محوری اسرائیل از جمله موضوعاتی است که بی بی سی فارسی در کنار روایت از رزمایش فاتحان خیبر مطرح کرد.

در مقابل این رسانه در گزارش های اخیر خود از موضع گیری احمد وحید، وزیر کشور که ابراز امیدواری کرده بود مشکلات اخیر ایران و آذربایجان از مسیر دیپلماتیک حل شود نیز صحبتی نکرد.

این نوع موضع گیری ها با اندکی شدت و ضعف در سایر رسانه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران هم دیده می شود. مواضعی که می خواهد مخاطب را قانع کند که ایران جنگ افروز و تنش آفرین است و باعث ابراز نارضایتی همسایگان خود شده و در همین شرایط  ایران کشوری ضعیف است. در مورد حقوق قانونی ایران هم کمتر تاکیدی دیده می شود.

حتی اشاره به سوابق تنش های بین آذربایجان و ارمنستان به گونه ای است که موضع برخی تجزیه طلبان داخلی در ایران برای پیوستن به کشور آذربایجان مورد تاکید است اما حتی یک جمله در مورد اینکه خاک بعضی نواحی این کشورها روزگاری جز ایران بوده و تحت شرایط خاصی به ویژه نفوذ استعمارگران از ایران جدا شده دیده نمی شود.

سایت صدای آمریکا نیز علیرغم برگزاری رزمایش فاتحان خیبر از سوی ارتش به حضور نیروهای سپاه در منطقه اشاره کرده و تلویحا این رزمایش را نیز تحت تاثیر اراده سپاه دانسته است.

دویچه وله با تردید در حضور عناصر داعش در مرزهای شمال غربی ایران همزمان به تصاویر ماهواره ای اشاره کرده است که بنابر ادعای صهیونیست ها نشان دهنده خرابکاری در یک پایگاه موشکی ایران در غرب تهران است .

العربیه فارسی نیز موضوع همکاری آذربایجان با اسراییل را عادی جلوه داده و به حساسیت ایران پس از حوادث مربوط به خرابکاری در برخی تاسیسات نظامی ایران اشاره کرده است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۲۴۱۰۶۱۴:۰۶:۱۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اگر همان موقع که بین آذربایجان و ارمنستان درگیری نظامی بود، ایران موضع منفعلانه و سپس موضع حمایت از آذربایجان پیش نمی گرفت، اکنون الهام علی اف آنقدر گستاخ نمی شد که در مجاور مرز ایران با ترکیه و پاکستان رزمایش بر گزار کرده و از کامیونهای ایرانی عوارض بگیرد.
ناشناس۲۲۲۴۲۰۴۱۵:۱۳:۰۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
کم کم رابطه با تمامی همسایه ها دارد شکرآب می شود!!
ناشناس۲۲۲۴۲۱۲۱۵:۱۶:۳۴ ۱۴۰۰/۷/۱۰
آنقدر که ما حواسمان به آمریکا و عربستان و اسراییل است، همسایه های هم مرز را فراموش کرده ایم. دشمنی اینها به مراتب خطرناک تر است.
ناشناس۲۲۲۴۲۱۹۱۵:۱۹:۱۴ ۱۴۰۰/۷/۱۰
علی اف و اردوغان رهبران متکبر و گستاخی هستند که هیچگاه نباید به آنها روی خوش نشان داد.
ناشناس۲۲۲۴۲۲۵۱۵:۲۱:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
همان موقع همه داد می زدند که پیروزی آذربایجان به علت مسدود شدن ارتباط زمینی ایران با ارمنستان به ضرر ایران است.
ناشناس۲۲۲۴۵۰۴۱۹:۲۸:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اشغال سرزمین دیگران محکوم است، چه صدام انجام بده چه اسرائیل چه ارمنستان!! موضع گیری ما براساس منطق است نه براساس منافع زودگذر!
ناشناس۲۲۲۴۱۰۸۱۴:۰۷:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
جمهوری باکو که محل استقرار رژیم صهیونیستی شده بزودی چون دژ خیبر فتح خواهد شد
ناشناس۲۲۲۴۲۷۱۱۵:۵۲:۵۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
تمامیت ارضی ایران خط قرمز ماست
ناشناس۲۲۲۴۸۱۷۲۳:۲۴:۴۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
هرکس این نام مانور را انتخاب کرده آگاهانه و باهوش و با مسمی انتخاب کرده و اشاره به اسراییل دارد
ناشناس۲۲۲۴۹۲۹۰۲:۱۸:۱۶ ۱۴۰۰/۷/۱۱
پهلوان رحم کن
ناشناس۲۲۲۶۶۷۷۰۹:۰۳:۲۶ ۱۴۰۰/۷/۱۲
الله اکبر الله اکبر
ناشناس۲۲۲۴۱۰۹۱۴:۰۷:۴۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
سالها است که آذربایجان 40% از نفت مورد نیاز اسراییل را تامین می کند.
ناشناس۲۲۲۴۳۲۸۱۶:۲۹:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
60% بقیه را هم اقلیم کردستان عراق از طریق بندر جیحان ترکیه فراهم می کند.
اینجی۲۲۲۵۰۳۷۰۸:۰۲:۴۴ ۱۴۰۰/۷/۱۱
چون که ما سالهاست به دلیل هوچیگریهای داخلی و ندانم-کاریهای خارجی در بازار بین المللی حضور نداریم و جای ما را دیگران دارند پر میکنند
ناشناس۲۲۲۴۱۱۱۱۴:۰۹:۵۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
پاکستان این وسط دارد چه کار می کند؟ ظرف 2 ماه اخیر، ابتدا طالبان را همسایه شرقی ما کرد و سپس بر خلاف روابط حسن همجواری در مانور نظامی آذربایجان در شمال ایران شرکت کرد!
ناشناس۲۲۲۴۲۲۹۱۵:۲۳:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
پاکستان دست نشانده عربستان است. عربستان بخش زیادی از هزینه هسته ای شدن پاکستان را متقبل شده و هر ساله کمکهای اقتصادی به پاکستان می کند.
رضا۲۲۲۴۱۱۷۱۴:۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
کاری به بی بی سی ندارم اما ارمنستان هم روزی جزو ایران بود
ناشناس۲۲۲۴۵۰۸۱۹:۳۱:۲۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
به قول اونایی که مافیا بازی میکنن: داری بازی رو از ذوی آذربایجان هم می‌زنی!!
اینجی۲۲۲۵۰۲۶۰۷:۵۸:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۱۱
این جملات دیگر رنگ باخته قربان. باید سرحدات ممالک را به رسمیت شناخت و با زبان دیپلماسی وارد تعاملات شد! این ادبیات نشات گرفته از ذهنیت پهلویچی ها که تا تق ما به توق کشوری میخورد وی را جزء کشور خود میدانیم و لزوم بازگشت آن را هوچیگری میکنیم، جز تنش عایدی دیگری ندارد
ناشناس۲۲۲۴۱۱۸۱۴:۱۲:۵۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
هنوز ماجرای شعر خوانی اردوغان لب مرز ایران در جمهوری آذربایجان و توئیت هشدار ظریف به او در یادمان هست.
ناشناس۲۲۲۴۱۲۰۱۴:۱۵:۲۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
ترکیه، آذربایجان، پاکستان و حتی روسیه همسایه هایی ریاکار بوده که در حال نقشه ریزی برای منطقه هستند.
ناشناس۲۲۲۴۲۳۸۱۵:۲۷:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اردوغان و پوتین پریروز در سوچی 3 ساعت با یکدیگر ملاقات کردند. روسیه 2 نیروگاه هسته ای برای ترکیه خواهد ساخت.
ناشناس۲۲۲۴۱۲۱۱۴:۱۵:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی عامل اصلی ناامنی و خشونت در منطقه است و باید نابود بشود.
ناشناس۲۲۲۴۲۳۰۱۵:۲۳:۵۴ ۱۴۰۰/۷/۱۰
این قدر حواسمان را با اسراییل پرت نکن
ناشناس۲۲۲۵۳۷۹۱۱:۵۱:۳۹ ۱۴۰۰/۷/۱۱
در پشت پرده این قضایا امریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.
ناشناس۲۲۲۴۲۹۶۱۶:۰۶:۱۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
کار دشمن دشمنی کردن است. دشمنی هیچ وقت یک طرفه نبوده جواب سلام علیکه وقتی ما میرم تا مرز اسرائیل و می گیم باید نا بود بشه او هم مقابله به مثل می کنه ومیاد لب مرز ما وشعار میده وعملیات خرابکارانه می کنه .٫
ناشناس۲۲۲۴۴۲۶۱۸:۰۸:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
قطعا نابود خواهد شد
ناشناس۲۲۲۴۱۲۲۱۴:۱۵:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
با همه دنیا داریم دعوا می‌کنیم. حتی یک دوست در جهان نداریم.
ناشناس۲۲۲۵۴۰۸۱۲:۰۵:۴۹ ۱۴۰۰/۷/۱۱
خخخه از نظر شست و شو شدگان مغزی همه دنیا در ارامش و این ایران است دشمن همه هست!
ناشناس۲۲۲۴۱۲۳۱۴:۱۷:۲۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
من ترک هستم اما رابطه با ارمنستان را به رابطه با دولت باکو ترجیح می دهم دولت باکو تحت نفوذ اسرائیل هست.
ناشناس۲۲۲۴۶۳۴۲۰:۵۳:۰۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
مطمئنی ترکی
علی۲۲۲۴۱۳۷۱۴:۲۷:۵۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
چرا زمان جنگ قره باغ هوشیار نبودید ، الان باید بفهمید بزرگترین شاه راه ترانیزیتی شمال کشور از دست رفت ؟
ناشناس۲۲۲۴۲۱۷۱۵:۱۹:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
خیلی جالبی آن هم این است که حمایت هم می کردن و می گفتند آزاد شد!
ناشناس۲۲۲۴۴۴۵۱۸:۲۲:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
بیخیال، کسی شاهراه از وسط اراضی اشغالی رد نمیکنه
رضا۲۲۲۴۷۲۴۲۲:۰۶:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اخوی چرا مهمل میگویی؟۲۵ کیلومتر از جاده ترانزیت از ارمنستان به روسیه در مناطق اشغالی قره باغ افتاده است.ظرف ۳ ماه آن را با یک جاده جدید در داخل خاک اصلی ارمنستان جایگزین می کنند آن وقت اذربایجانی ها می توانند از گاوها و گوسفندانی که از جاده قدیم عبور می کنند عوارض بگیرند
ناشناس۲۲۲۴۱۴۸۱۴:۳۲:۵۸ ۱۴۰۰/۷/۱۰
امنیت ملی رو نباید با حرفهای یه عده حراف تحت تاثیر قرار داد
ناشناس۲۲۲۴۲۰۱۱۵:۱۰:۳۵ ۱۴۰۰/۷/۱۰
بحث هم سر این است که یک عده ای ..می آیند اینجا و زبان آنها را بازگو می کنند و هر چی بیشتر شود حکومت تحت فشار قرار می گیرد
ناشناس۲۲۲۴۹۵۵۰۴:۰۷:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۱۱
خوبی مرد حسابی هنوز هم خوابین یارو این همه داره به ما خیانت میکنه بعد ما طرف اونارو میگیریم مملکت ما معلوم نیست چه خبر خدا بهمون رحم کنه اگه چند دهه پیش بود الان باکو با خاک یکسان شده بود الان فقط ادعا و حرف ..زیاده
علی۲۲۲۴۱۸۰۱۴:۵۴:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
عامل تغییر موضع دولت باکو در جمهوری آذربایجان تنها کشور ترکیه است و باید کشور ترکیه هم به خاطر شیطنت ها و ماجراجویی هایش در منطقه قفقاز گوشمالی داد
ناشناس۲۲۲۴۲۱۵۱۵:۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اگر دولت ارمنستان موافق باشد باید به سرعت در بخش مشترک ایران و ارمنستان تا جایی که لازم است اتوبان زد .
ناشناس۲۲۲۷۱۱۰۱۳:۲۲:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۱۲
شما اول داخل کشور خودمون رو اتوبان بکش ارمنستان پیش کش
ناشناس۲۲۲۴۲۵۴۱۵:۳۹:۱۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
مطمئن باشید با خون خودمان از مرزهایمان دفاع خواهیم کرد مزدوران پانترک داخلی بزودی به سزای اعمالشان خواهند رسید باکو جزئی از ایرانه مرگ بر اسرائیل
ناشناس۲۲۲۴۲۵۶۱۵:۳۹:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اين اسم "فاتحان خيبر" چه ربطي به ايران و تاريخ ايران دارد؟ اگر منظور رفرنس به تاريخ صدر اسلام هست، چرا يك اختلاف با يك كشور مسلمان و شيعه همسايه را بوي مذهبي بهش ميدهيم؟
ناشناس۲۲۲۴۲۶۹۱۵:۵۲:۱۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
تمام این بحران بوجود آمده برای مشغول کردن مردم است برای زیر بار رفتن و امضای برجام است تا نگاه ها به اذربایجان باشد نه برجام.
ناشناس۲۲۲۴۲۷۰۱۵:۵۲:۲۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
مشکلات کشور جملگی از بی کفایتی سیاستگذاری ..ها است!
ناشناس۲۲۲۴۳۰۳۱۶:۱۱:۳۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
وقتی به سیاستمداران اجازه کار دیپلماسی نمی دهیم‌ وهر .. نظامی به خودش اجازه بیان مواضع ایران رو میده مسلما همسایگان ما احساس وحشت ونا امنی می کنن و به فکر اتحاد علیه ما می افتند ! یادش به خیر ظریف که گفت من هیچ کاره ام !
ناشناس۲۲۲۴۳۰۴۱۶:۱۲:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
لعنت خدا بر صهیونیست وهابی بهایی ،لایک به امید نابودیشان
مهدی۲۲۲۴۳۵۴۱۶:۵۱:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
ایران نیاز به هم پیمان خارج از این منطقه دارد.این برادران منطقه ای ما به ارث و میراث نرسیده ما رو تیکه تیکه می کنن
ناشناس۲۲۲۴۳۷۶۱۷:۱۱:۳۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
هموطنان ما آذری هستند ، در این سوی مرز، هر آنچه هم که در آنسوی مرز حضور دارد ترک هستند و دشمن ایران ، این را مدنظر داشته باشید ، هموطن ایرانی من هیچ وقت ترک نبوده و نیست ، این عزیزان آذری هستند ،
ناشناس۲۲۲۴۳۸۹۱۷:۲۷:۱۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
ریشه و ریشه این مشکلات فقط اردوغان جاه طلب هست
ناشناس۲۲۲۴۴۲۹۱۸:۰۸:۵۸ ۱۴۰۰/۷/۱۰
ما منتظر فرمان حمله از سوی فرماندهی کل قوا هستیم که وارد عمل شویم باکو گوشت زیر دندان است
ناشناس۲۲۲۴۴۵۵۱۸:۲۹:۳۱ ۱۴۰۰/۷/۱۰
با فروپاشی شوروی یه فرصت تاریخی بدست اومد ما استفاده نکردیم اگه بخوایم آذربایجان رو به آغوش میهن برگردانیم الان وقتشه
ناشناس۲۲۲۴۴۷۴۱۸:۴۸:۳۵ ۱۴۰۰/۷/۱۰
مسائل را باهم قاطی نکنیم مشکل قطع رابطه مرزی ایران با ارمنستان است روابط خارجی جمهوری آذربایجان به ما ربطی ندارد
ناشناس۲۲۲۴۵۲۱۱۹:۳۹:۲۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اسراییل داره از آذربایجان بعنوان یک سپر استفاده میکنه چون میدونه که ایران به خاطر نزدیکی قومی و فرهنگی و تاریخی نمیخواد با آذربایجان وارد جنگ بشه.
ناشناس۲۲۲۴۵۹۲۲۰:۲۱:۱۴ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اگر الهام علیف بخواهد بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان اختلاف بندازه، مجبوریم اون رو بفرستیم کنار صدام.
علی۲۲۲۴۶۲۲۲۰:۴۷:۰۷ ۱۴۰۰/۷/۱۰
منافع ملی ایران حکم می کند که ایران تمام قد پشت ارمنستان بایستد و به هر طریق شده نگذارد علیوف خائن راه ایران به روسیه واروپا از طریق ارمنستان راقطع کند .ممکن است فعلا روسیه سکوت کند اما در میا ن مدت توسعه طلبی های پاکستان وترکیه در منطقه قفقاز وخزر چیزی نیست که روسیه بتواند آن تحمل کند.ایران باید بیشتر توجهش را از مدیترانه به منطقه خودمان معطوف کند و به مذاکرات هسته ای بازگردد.پاکستان وترکیه هر دو دولت های تجاوزگر و توسعه طلبی هستند و دشمن ایران اما باید برجای خود بنشینند.اسرائیل هم می خواهد درشمال ایران پایگاهی بیابد.دیپلماسی درست باعث استیفای حقوق ایران می شود البته درصورت لزوم از اقدام نظامی هم گریزی نیست
حامد۲۲۲۴۶۸۵۲۱:۲۷:۵۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
چرا غرب از ارمنستان حمایت نمی کند؟ چرا طالبان به راحتی صاحب افغانستان شد؟؟ چرا آمریکا صحنه را به راحتی ترک کرد؟ با گرد آوردن همه دشمنان ایران طرح های بزرگی برای تحت فشار قرار دادن ایران ریخته اند. ما با ساده لوحی در تلویزیون خروج آمریکا را جشن می گیریم و با انفعال جمهوری آذربایجان و پاکستان و ترکیه را برادر می خوانیم!
ناشناس۲۲۲۴۷۰۲۲۱:۴۸:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۱۰
پاکستان تنها دلیل نیاز ایران به بمب اتم هست
ناشناس۲۲۲۴۷۲۶۲۲:۰۹:۵۲ ۱۴۰۰/۷/۱۰
اگر ما حزب الله لبنان و سیدحسن نصرالله و حماس را داریم اسراییل هم جمهوری آذربایجان و الهام علی اف را دارد. انگشت مکن رنجه به در ..
علی۲۲۲۴۷۴۶۲۲:۲۳:۵۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
راه حل همه اینارابطه باغرب وامریکاست اینوموافقم
شریف۲۲۲۴۷۵۵۲۲:۳۱:۵۵ ۱۴۰۰/۷/۱۰
صهیونستهادارن آذربایجان راگول مزنند مردم آذربایجان هشیار باشن انها تشنه خون مسلمانانند تا چند صباحی نابودیشان را به عقب بدازن
ناشناس۲۲۲۴۷۸۷۲۳:۰۸:۰۶ ۱۴۰۰/۷/۱۰
در همان زمان که راکتهای آذربایجان به روستاهای مرزی ما اصابت کرد و پهپاد اسراییلی در خاک کشور ما سقوط کرد ایران باید با پاسخی سخت جواب آذربایجان و علی اف را میداد وقتی در جوار مرزهای ما جنگی رخ میدهد واکنش منفعلانه جمهوری اسلامی خطاست و می‌بایست بلافاصله با ورود به درگیری ها قائله را به نام خود تمام کند
ناشناس۲۲۲۴۷۹۷۲۳:۱۳:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۱۰
چرا ایران رو مخالفان داخلی ترکیه و آذربایجان و پاکستان کار نمیکنه از تو مضمحل شان نمیکنه؟
ناشناس۲۲۲۴۹۵۲۰۳:۵۵:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۱۱
باید ایران این دوکشور راتصرف کند ظرف یک هفته .وبه آغوش ایران برگردند.چون روزی جزو ایران بودند تا ما بتوانیم ایران بزرگ را بوجود بیاوریم
ناشناس۲۲۲۵۰۲۵۰۷:۵۷:۱۰ ۱۴۰۰/۷/۱۱
بی بی سی و صدای امریکا VOA و ایران اینترنشنال که حال و کارشان معلوم است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین