مقام سابق آمریکایی: اسرائیل تا ۲۰ سال دیگر وجود نخواهد داشت

گروه جهان الف،   4000703029 ۷۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

«لارنس ویلکرسن» سرهنگ بازنشسته آمریکایی و رئیس دفتر وزیر خارجه این کشور در دوران «کالین پاول»معتقد است رژیم صهیونیستی ۲۰ سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا در حال مشروعیت‌زدایی از خود و مطرح شدن به عنوان یک رژیم آپارتاید است.    

مقام سابق آمریکایی: اسرائیل تا ۲۰ سال دیگر وجود نخواهد داشت

به گزارش فارس، «لارنس ویلکرسن» سرهنگ بازنشسته نیروی زمینی آمریکا و رئیس دفتر «کالین پاول» وزیر خارجه پیشین این کشور که به عنوان منتقد برجسته نومحافظه‌کاران مطرح شده، ماه ژوئن در سخنانی گفت اسرائیل به عنوان یک "دولت" ۲۰ سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا در حال مشروعیت‌زدایی از خود به عنوان یک رژیم آپارتاید است. 

به گزارش وبگاه خبری «ماندویس» که به پوشش سیاست خارجی آمریکا در غرب آسیا می‌پردازد، وی همچنین در اظهارات خود اسرائیل را مسئولیت استراتژیک درجه یک ایالات متحده خواند و افزود «محتمل‌ترین دولتی در جهان است که آمریکا را به آرماگدون می‌برد». 

این مقام سابق آمریکایی که از اعضای اندیشکده آمریکایی «کویینسی» است و در کالج دولتی «ویلیام و مری» تدریس می‌کند در ادامه اظار داشت آمریکا باید اکنون به رژیم صهیونیستی بگوید که سریع تغییر کند در غیر این صورت از تامین مالی و حمایت از اسرائیل دست خواهد کشید، اما ایالات متحده این کار را نخواهد کرد.

به گفته او، «دستور کار نومحافظه‌کاران در غرب آسیا به آتش کشیدن [منطقه] شام و درگیر نگه داشتن دشمنان اسرائیل بوده تا نتوانند برای آن دردسر ایجاد کنند.»

رژیم آپارتاید اسرائیل در خطر قرار گرفته است

او در توضیح اظهارات خود گفت: اسرائیل احتمالاً یک مسئولیت استراتژیک درجه اول برای ایالات متحده است. من امیدوارم که خلاص شدن از دست (بنیامین) نتانیاهو (نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی) و در عین حال خلاص شدن از دست (جرد) کوشنر (داماد ترامپ و مشاور ارشد سابق کاخ سفید) و (مایک) پامپئو (وزیر خارجه دولت سابق آمریکا) و (دونالد) ترامپ (رئیس‌جمهور سابق آمریکا) اوضاع را تا حدی تسکین دهد که ما در اسرائیل دولتی داشته باشیم که شاید متوجه باشد آینده آن چقدر خطرناک است.

این دستیار پیشین وزارت خارجه آمریکا در ادامه گفت: من چند روز قبل گفتم اسرائیل تا ۲۰ سال دیگر دولت نخواهد بود، بلکه از بین می‌رود. قطعاً دموکراسی نخواهد بود. یک دولت آپارتاید خواهد بود و جهان آن را مانند آفریقای جنوبی رد خواهد کرد. اکنون می‌گویم موجودیت نخواهد داشت.  

ویلکرسن افزود: آن‌ها (رژیم صهیونیستی) در حال حاضر یک مسئولیت استراتژیک هستند. تنها نکته استراتژیک مثبت در رابطه با اسرائیل، روابط ماست. به این معنا که یهودیان آمریکایی زیاد هستند و ارتباطات زیادی با اسرائیل وجود دارد. این تنها جنبه مثبت رابطه ماست، بقیه چیزها منفی است.

او در ادامه تاکید کرد که آمریکا باید رژیم صهیونیستی را مهار کند اما این کار را نخواهد کرد. این مقام سابق در خصوص این مسئله تصریح کرد: بله، اسرائیل باید مهار شود و باید بدون هیچ گونه ابهامی به آن گفته شود که شما تغییر خواهید کرد و به سرعت و به طور موثر تغییر خواهید کرد یا پدرخرجتان (آمریکا) را رفته بدانید. (اما) این اتفاق نخواهد افتاد. قرار نیست اتفاق بیفتد.

سیاست آمریکا؛ به آتش کشیدن خاورمیانه برای محافظت از رژیم صهیونیستی

ویلکرسن که در موسسه «اقدام صلح ماساچوست» سخن می‌گفت در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارنظر «جاشوا لاندیس» کارشناس مسائل خاورمیانه بخصوص مسائل سوریه مبنی بر این که سیاست آمریکا در سوریه ایجاد باتلاق برای روسیه و ایران بوده، پاسخ داد: من فکر می‌کنم برنامه نومحافظه کاران در این کشور (آمریکا) که افرادی چون ریچارد چنی و دونالد رامسفلد و دیگران به آن ملحق شده بودند، آتش زدن شام بود تا دشمنان اسرائیل را به جان هم بیندازند، چه عرب-فارس یا عرب-عرب یا هر چه باشند، این امر تضمین می‌کند که آن‌ها نمی‌توانند با هم ادغام شوند و گرد هم آیند و ترکیب شوند و اسرائیل را از نظر نظامی یا غیر آن دچار مشکل کنند. فکر می‌کنم این برنامه کلی آن‌ها بود. نمی‌گویم که انگیزه همه این هدف بود. اهداف دیگری نیز وجود داشت، برای مثال، انگیزه حمله به عراق شد.

وی افزود: من برنامه‌هایی را در پنتاگون برای فراتر رفتن از عراق دیدم. آن‌ها تصور می‌کردند که کار عراق در ۵۵ روز یا کمتر تمام می‌شود. سوریه بعد بود. سپس نوبت هر کس که هدف آنی مطلوب بود. می‌توانست ایران باشد، لبنان یا مصر. می‌توانست هر کسی در (منطقه) شام باشد. تا زمانی که این مکان را در آتش نگه می‌داشت و بنابراین از اسرائیل محافظت می‌کرد.

به گفته او، برخی از این دستور کار در سه توصیه سیاستی نومحافظه‌کاران در سال ۱۹۹۶ به نتانیاهو ارائه شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۱۳۶۸۶۱۲:۵۳:۳۴ ۱۴۰۰/۷/۳
خبرها دیر میرسه شانس بیارید زیر 15 رفتید سعی برای زیر 5 ساله کفشها را ور کشیدیم . بای بای
ناشناس۲۲۱۳۷۶۳۱۳:۴۸:۲۸ ۱۴۰۰/۷/۳
آش انقدر شور شده که دیگه صدای آشپز هم دراومده،!!!!
ناشناس۲۲۱۳۸۰۳۱۴:۲۴:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۳
حرف مفت میزنه طبق گفته رهبر عظیم شان احتمالا تا ۱۴ سال دیگه اسرائیل از بین میره نه ۲۰ سال. تا ۲۰ سال دیگه شاید امریکا رو هم بگیریم
ناشناس۲۲۱۵۰۹۴۱۳:۴۸:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۴
..بجای این .. یه زمان اعلام بکنید که تا کی فساد داخلی برچیده بشه . اسرائیل و آمریکا دستشون خود بخود از کشور قطع میشه . برید یه تحقیق کنید ..
ناشناس۲۲۱۳۸۲۸۱۴:۴۳:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۳
خبر رو درست بخونيد گفته براي اينكه اين اتفاق نيفته بايد تغيير كنه وامريكا هم بايد بيشتر كمك كنه كه مي كنه همين ديروز يك ميليارد دلار داد بازم ميده
باوه دردی زاده۲۲۱۴۳۸۸۰۰:۴۸:۱۵ ۱۴۰۰/۷/۴
نه شما نگرفتید.منظورش اینه که آمریکا بهش بگه باید تغییر کنه و یک دولت منطقی وفلان بشه وگر نه پول جیبیت و حمایتم ازت قطع میکنم که آمریکا این کارو نمیکنه.دوست عزیز.انشاءالله به امید روزی که امپراتوری اسلام ایران عزیز کل آسیا یالااقل خاورمیانه رو دربر بگیره و مسلط بشه .یاشاسین ایرانیمیز
ناشناس۲۲۱۴۵۴۳۰۷:۰۱:۵۳ ۱۴۰۰/۷/۴
اگر امریکا با پول می توانست چیزی را عوض کند در افغانستان می ماند امریکا فقط در افغانستان 2.5 تریلیون دلار خرج کرد آخر هم آنهارا مثل سگ بیرون انداختند
ناشناس۲۲۱۳۸۵۰۱۵:۰۱:۲۰ ۱۴۰۰/۷/۳
شما فکر می کنید تغییر نتانیاهو بخاطر چی بود ؟؟؟؟ بخاطر جلوگیری از سقوط اسرائیل . بایدن به معنای واقعی کلمه از نتانیاهو متنفر بود . طوری که او به هرچی دشمن آمریکا داشت مثل پوتین و شی جین پینگ و رهبران اروپایی مثل جانسون و مکرون و حتی الکاظمی تماس گرفت ولی با نتانیاهو صحبت نکرد . اگر فقط دو هفته آمریکا از اسرائیل حمایت نکنه ،شروع جنگ داخلی بین یهودیان افراطی و عرب اسرائیلی ها و‌‌.. ، حمله گروه های حماس و جهاد اسلامی و حزب‌الله و هزار تا اتفاق بد رخ میده . همینطور آمریکا بخاطر حفظ برتری نظامی اسرائیل به کشور های خاورمیانه ای سلاح های پیشرفته نمیده یا اگر بده ، اسرائیل رو قبلش تجهیز می‌کنه . در صورت بروز این اتفاق ، این هم از بین می‌ره . اسرائیل تو ۳۰ ۴۰ سال اخیر نمیگزاره مصر از آمریکا سلاح بخره ، چون این کشور ۵ بار با اسرائیل درگیری خونین داشته و احساسات ضد اسرائیلی همین الان به قدری در مصر زیاد هست که مردم در اعتراض به دولت ، سفارت اسرائیل آتیش میزنن .
farhad m۲۲۱۳۸۸۵۱۵:۳۵:۳۳ ۱۴۰۰/۷/۳
کدام خصوصیت در برادران مسلمان هست که هر کسی با یکم تلاش میتواند آنها را به جان هم بیندازد؟!!
ناشناس۲۲۱۴۰۰۲۱۷:۲۹:۲۳ ۱۴۰۰/۷/۳
مسلمانی
ناشناس۲۲۱۴۰۲۴۱۷:۵۲:۳۵ ۱۴۰۰/۷/۳
عمل نکردن به صحف مطهره
ناشناس۲۲۱۴۰۵۴۱۸:۲۸:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۳
عقل و درایت
ناشناس۲۲۱۴۰۸۰۱۹:۲۱:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۳
البته بهتره سوال رو اینطوری بپرسی: کدام خصوصیت در برادران مسلمان هست که یه عده همواره سعی دارن بین اونها اختلاف بندازن!؟
رضا۲۲۱۴۲۸۹۲۳:۰۴:۰۴ ۱۴۰۰/۷/۳
سلام خسته نباشی مسلمانان جهان باهم هستند و همه گوش بفرمان امام خمینی وامام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جانم فدای رهبر معظم انقلاب امین یاربعلالمین خداحافظ
ناشناس۲۲۱۳۹۰۷۱۵:۵۶:۱۹ ۱۴۰۰/۷/۳
یه ساعت دیجیتالی عمر آمریکا را میدان انقلاب نصب کنید
ناشناس۲۲۱۴۰۰۱۱۷:۲۶:۲۰ ۱۴۰۰/۷/۳
خودش میدونه اسراییل تایک سال دیگه نابوده داره هذیان میگه
ناشناس۲۲۱۴۰۰۵۱۷:۳۲:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۳
ای کاش قبل از محو اسرائیل رانت و اختلاس اختلاف طبقاتی فقر تورم توایران از بین بره
ناشناس۲۲۱۴۳۳۷۲۳:۵۶:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۳
نترس اصلاح طلبای لیبرال هم با اسرائیل از بین میره اختلاس هم از بین میره بعدش
امیر۲۲۱۴۰۵۵۱۸:۳۳:۴۳ ۱۴۰۰/۷/۳
من نمی‌دونم چرا همه دنیا با آرامش و رفاه به روز زندگی میکنن ولی هر جا اسم مسلمان روش هست جنگ و خونریزی و عقب افتادگی و .. موج میزنه
ناشناس۲۲۱۴۳۳۸۲۳:۵۷:۲۹ ۱۴۰۰/۷/۳
تو مثل اینکه تاریخ نخوندی؟ جنگ های مسلمان ها شوخیه در برابر جنگ های اروپایی ها
ناشناس۲۲۱۴۳۶۰۰۰:۲۰:۱۳ ۱۴۰۰/۷/۴
من نمیدونستم کوبا و ونزوئلا و کره شمالی هم مسلمان هستن!!!! البته در اینکه مالزی و ترکیه و امارات و کویت، مخصوصا عربستان همه بی دین و لائیک هستن کسی شک نداره!!
...۲۲۱۴۵۶۸۰۷:۲۷:۵۸ ۱۴۰۰/۷/۴
والا کل جهان درگیر کروناست و آرامش ندارن مسیحی و مسلمان هم نمی‌شناسه کرونا. تازه برای اینکه می‌خوان نسل کشی کنن و همچون سرخپوستان آرام آرام مسلمان ها و مخصوصاً شیعه را محو کنند چون بیشتر از دیگران در برابر ظلم ایستادگی میکنن. از طرف دیگه مسلمان در بخش های مهم و نفت خیزی قرار دارن و با کمی ضعیف شدنشان به آنها حمله میشود.
مسعود۲۲۱۵۲۰۶۱۵:۰۸:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۴
میان دوکس جنگ چون آتش است سخن چین بدبخت هیزم کش است. تفرقه افکنان میدانندکه اگردست بکارنشوندوبین مسلمانان اختلاف نیندازند مسلمانان ظرف مدت کوتاهی چنان به اتحادوپیشرفتی میرسندواقتصاددنیاراقبضه میکنندکه بایدغربیها سرتعظیم فرودبیاورندوتحت امرشان باشند واسلام جهان را یکی خواهدکرد.اما متاسفانه تاالان باتفرقه افکنی موفق شده اند
ناشناس۲۲۱۴۰۶۷۱۸:۵۶:۴۹ ۱۴۰۰/۷/۳
مثل کبک سر مون زیر برف کردیم ما مردم از شدت گرسنگی فکر نمیکنم دوسال دوام بیاوریم
ناشناس۲۲۱۵۴۳۸۱۸:۳۱:۵۴ ۱۴۰۰/۷/۴
خیلی لاغر شدیم..!
ناشناس۲۲۱۴۰۷۹۱۹:۱۹:۰۷ ۱۴۰۰/۷/۳
اگه صلح و امنیت بین سوریه و ترکیه باشد و اسرائیل تعهد بدهد بابت مسائل هسته ای ایران دخالت نکند ، شاید آرامش در منطقه وجود داشته باشد و اما اگه اسرائیل در کشورها دخالت کند آنها به تحت هر گونه شرایط. به اسرائیل ضربه محکمی وارد میکنند
ناشناس۲۲۱۴۰۸۱۱۹:۲۲:۰۲ ۱۴۰۰/۷/۳
سالهاست که می گویند 20 سال دیگر را نمی بیند
ناشناس۲۲۱۴۳۷۴۰۰:۳۴:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۴
خب اشتباه هم نگفتن: ۵سال پیش گفتن ۲۵سال آینده رو نمیبینه، الان میگن ۲۰سال آینده رو نمیبینه، ۵سال دیگه میگن ۱۵سال آینده رو نمیبینه .....
ناشناس۲۲۱۴۱۱۳۲۰:۰۰:۱۸ ۱۴۰۰/۷/۳
اسرائیل همین الان هم وجود نداره با خزئبلات که سره و ناسره پیدا نمیشه ارزش باید وجدان محور و فردی باشه آن مدنیت است که عالمانه و اجتماعیست
ناشناس۲۲۱۴۱۲۴۲۰:۱۳:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۳
تادوسال دیگر پایان نکبت بار رژیم صهیونیستی را اعلان خواهیم ‌کرد به حول وقوه الهی
رحیم۲۲۱۴۶۲۲۰۸:۲۵:۳۹ ۱۴۰۰/۷/۴
اسرائیل طرح سی سال آینده در کلیه امور داره که آن در حال انجامه ما طرح شش ماهه هم نداریم ما از درون در حال ضربه خوردن و نابودی اقتصاد و زیست محیطی علم و تکنولوژی وفرهنگی هستیم ما مدیر و برنامه ریز با تجربه نداریم شما در مورد تولید واکسن و مقابله و پیشگیری کرونا را الگوی مابقی امور در کشور قرار بده.
مهمان۲۲۱۴۱۲۹۲۰:۱۹:۰۸ ۱۴۰۰/۷/۳
وقتی حق بیاید باطل حتما رفتنی است، ظلم هیچ وقت پایدار نمی ماند، کوچکترین خطای رژیم صهیونیستی در منطقه ابطال آن می شود
علی۲۲۱۴۴۱۸۰۱:۲۹:۳۳ ۱۴۰۰/۷/۴
فکر کن همین امروز اسرائیل از بین رفت وآمریکا هم تجزیه شد ،اروپا هم تجزیه شد،یعنی از فرداش تورم ایران کم میشه؟بجای پراید ،شاسی سوار میشیم؟گوشت ارزون میشه؟دزدی واختلاس کم میشه؟خونه ارزون میشه؟ این سوالا وخیلی بیشتر از اینا یه جواب ساده داره ،نخیر-مشکل ما اسرائیل وآمریکاو اروپا نیست،مشکل ما فساد داخلیه،نوع تفکر فعلی در کشوره،برایند تفکر جمعیه که تا اصلاح نشه همین آشه وهمین کاسه
ناشناس۲۲۱۴۱۳۸۲۰:۲۹:۱۵ ۱۴۰۰/۷/۳
شما را مسخره گیر آوردن دارند دنیا را غارت می کنند و اسلحه می فروشند و تفرقه ایجاد کرده اند و افغانستان و یمن و سوریه و عراق..بدبخت کرده اند مثل خود ما.. و هر روز با مخ شما بازی می کنند تا آخرین ضربه به شماها بزنند
ناشناس۲۲۱۴۱۵۲۲۰:۴۱:۲۹ ۱۴۰۰/۷/۳
اونجا سرزمین فلسطینیها بوده که به کمک انگلیسیها که بهشون اسلحه دادن تما م بازور اسلحه و کشتن گرفتن تمام زن و بچه و مرد را داخل یه جا بردن وتمامشونو قتل عام کردن و خا نه وکاشانه مسلمانان رو گرفتن ولی دیگه کار این اشغالگرا تمومه و همشون باید به سزای اعمالشون برسن
دیپلمات خبره۲۲۱۴۱۶۲۲۰:۵۰:۵۸ ۱۴۰۰/۷/۳
رژیم جعلی اسراییل خود بخود درحال از هم پاشیدن است منتهی آثار کثیفشان را مقاومت اسلامی بحول قوه الهی از اراضی اشغال شده پاک خواهند کرد امریکا نیز عنقریب در حال فروپاشی و مستقل شدن هر ایالت است والسلام نامه تمام .
ناشناس۲۲۱۴۴۲۴۰۱:۳۲:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۴
انشاالله اسرائیل نابودمیشه
حاتم۲۲۱۴۱۶۵۲۰:۵۱:۳۹ ۱۴۰۰/۷/۳
چرند گفته امسال سال نابودی اسراییله
ناشناس۲۲۱۴۱۷۱۲۰:۵۶:۰۵ ۱۴۰۰/۷/۳
یک سال دیگه نابوده
ارسلان۲۲۱۵۲۰۲۱۵:۰۴:۰۵ ۱۴۰۰/۷/۴
اصلا همین فردا نابود میشود،،....
ناشناس۲۲۱۴۲۱۰۲۱:۳۸:۳۸ ۱۴۰۰/۷/۳
یک کلمه شیعه و سنی راه بنداز به آسیا حکومت کن
ناشناس۲۲۱۴۳۷۱۰۰:۳۰:۴۲ ۱۴۰۰/۷/۴
در عوض یه «اسرائیل باید محو شود» بگو، کل مسلمونها متحد میشن!!!
علیرضا نیکرو۲۲۱۴۲۲۶۲۱:۵۵:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۳
برای من ه ایرانی واقعی و شهروند کشور ایران بودن و نبودن اسرائیل مهم نیست برام رفاه مردم ایران اولویته برام
ناشناس۲۲۱۴۳۷۰۰۰:۲۹:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۴
برای من ایرانی‌الاصل وطن دوست که رفاه کشورم از همه چیز مهمتره و هیچ چیزی مثل سربلندی ایران من رو خوشحال نمیکنه محو اسرائیل اولویت اوله، چون تا اسرائیل در منطقه هست تهدید و تحریم و جنگ هم هست، و اینا مانع پیشرفت ایران میشه!!
ناشناس۲۲۱۴۵۶۱۰۷:۱۹:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۴
اگر مسلمان نباشی کارت ندارم ولی اگر مسلمان هستی فقط بفکر .. خوشگذرانی هستی مردم را هم دروغ گفتی فقط بفکر خودتی روایت داریم از امامان معصوم وپیامبر خدا اسرائیل بدست خراسانی نابود خواهد شد و اون وقت حضرت ظهور خواهد کرد
امیر۲۲۱۴۲۴۴۲۲:۱۳:۴۷ ۱۴۰۰/۷/۳
فرض کن اسرائیل هم از بین رفت،واسه ملت ما میشه نون و آب؟
ناشناس۲۲۱۴۳۶۷۰۰:۲۵:۲۸ ۱۴۰۰/۷/۴
همه دعواها و جنگ‌های خاورمیانه بخاطر امنیت اسرائیله، خب اگه نباشه همه این هزینه‌ها صرف آب و نون میشه دیگه!!
ناشناس۲۲۱۴۳۶۸۰۰:۲۶:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۴
لحن حرف زدنت مثل کسایی هست که خیلی به بقای اسرائیل امید ندارن اما یه جورایی دارن التماس میکنن که بی‌خیال اسرائیل بشیم!!!
ناشناس۲۲۱۴۵۸۳۰۷:۴۲:۰۴ ۱۴۰۰/۷/۴
اگر کمی در مورد اسرائیل مطالعه داشته باشی اون وقت میدانی که مسلمانان هرچه سختی میکشند واین همه خون ریزی در کشورهای مسلمان کار اسرائیل است چرا در هیچ کشور غربی جنگی رخ نمیدهد چرا تروریستها فقط در کشورهای مسلمان نشین دست به ترور وخونریزی میزنند با کمی دقت ومطالعه خواهی فهمید که همه مشکلات زیر سر اسرائیل است وانشالله تا ۱۴ سال دیگر اسرائیل محو خواهد شد ومسلمانان نفس راحتی خواهند کشید ومنطقه به آرامش میرسد
ناشناس۲۲۱۴۷۴۱۰۹:۴۸:۴۰ ۱۴۰۰/۷/۴
آلان روسیه تحریم نیست ایران تحریمه! یا حداقل نه به اندازه ما! هر دو شون هم یه چی میگن ولی چرا اینطوره؟ چون کنار شاخ شمشاد ارباب سکونت داریم!
ناشناس۲۲۱۴۲۴۵۲۲:۱۵:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۳
دشمن اصلی هر دین داری در جهان چین کمونیستی خداناباور است
ناشناس۲۲۱۴۳۶۳۰۰:۲۳:۵۱ ۱۴۰۰/۷/۴
یعنی آمریکاییها مسلمان هستن!؟ حالا چین اگه دین نداره حداقل مثل آمریکا ماهواره نفرستاده هوا شیطان پرستی و بی دینی تبلیغ کنه!!!!
A۲۲۱۴۲۵۱۲۲:۱۹:۰۳ ۱۴۰۰/۷/۳
اتفاقا منطقه همه در اختیار اسرائیل خواهد بود دلیل هم این است که جهان عرب در خوابند و تا بیدار شوند کار از کار گذشته است از طرفی حکام عرب به خصوص شیخ نشین های حوزه خلیج فارس همه استخدام امریکا با صلاحیت دادن رژیم صهیونیستی هستند بنابراین این اسرائیل است که جهان اسلام را میخواهد محو و نابودکند.
ا خ۲۲۱۴۳۰۶۲۳:۲۱:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۳
خدایا مرگ اسرائیل را هر چی زودتر برسون ، خدا امریکا را ذلیل و خوار کن !
رضا۲۲۱۴۴۲۲۰۱:۳۱:۳۶ ۱۴۰۰/۷/۴
خدا یکم عقل به شما و کمی هم پول به ما بده
ناشناس۲۲۱۴۴۷۸۰۴:۳۵:۲۶ ۱۴۰۰/۷/۴
باحال بود به من و تو چه که میخواد نابود بشه یا نشه ما سره پیازیم یا ته پیاز. کشور خودمون کلی مدعی پیدا کرده، که نابود بشه از آذربایجان گرفته تا پاکستان ترکیه، حالا هم طالبان یکم بفکر ملت و کشور خودمون باشیم فلسطینی ها زمین هاشون رو فروختند یه مقدار هم به زور از آنها گرفته شده تو همون فلسطین اسم خیابانی به اسم صدام حسین هستش حالا هی برید برای خودتون داستان بگید ما نون نداریم، بخوریم.
ناشناس۲۲۱۴۴۹۹۰۵:۲۰:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۴
اسرائیل و هر کشوری که دشمن ایران هست باید نابود بشه
من۲۲۱۴۵۱۲۰۵:۴۹:۴۷ ۱۴۰۰/۷/۴
اسراییل با کلی ثروت و دانشمند ونابغه که هیچکدومم اختلاس گر نیستند به این راحتیها نابودنمیشه...واسه چی تابودشه اونم درحالیکه اکثرکشورهای عربی باهاش سازش کردن...
وحیده۲۲۱۴۵۲۶۰۶:۳۶:۴۴ ۱۴۰۰/۷/۴
امریکا واسرائیل برای منطقه نقشه های زیادی داشتند که ایران سد راه آنها شد.این برنامه آخر انها را هم که ایجاد داعش وبه آتش کشیدن منطقه بود سردار شهید عزیزمان سلیمانی نقش بر آب کرد. خدایا میشود نابودی اسرائیل را قبل از مرگم ببینم؟؟
ناشناس۲۲۱۴۵۳۴۰۶:۵۴:۱۹ ۱۴۰۰/۷/۴
خودش،اتیش،شده .
ناشناس۲۲۱۴۵۴۷۰۷:۰۳:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۴
طرفداران رژیم کودک کش صهیونیستی بدانند این سنت الهی است که چنین ظالمانی از بین بروند طرفداری یک مشت انسان رذل هم تفاوتی در این مسئله ایجاد نخواهد کرد
محمد۲۲۱۴۶۱۸۰۸:۲۲:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۴
آمریکا را اسرائیل مدیریت می کند ، پس اگر اسرائیل ساقط شد ، آمریکا هم سافط می شود
ناشناس۲۲۱۴۶۹۴۰۹:۱۴:۰۸ ۱۴۰۰/۷/۴
20 سال میشه اتیش تو بغل نگه داشت
ناشناس۲۲۱۴۷۰۴۰۹:۲۵:۱۵ ۱۴۰۰/۷/۴
این حرف قطعا درست است شوخی نیست بحث اندیشه نمیکنم و حساب و کتاب روزگار . در تمام کتابهای پیش گو و حتی قران کتاب خدا طریقه آن را نوشته به قطعه قطعه کردن یهود است و نوشته کسی غصه برای انها نمیخورد یعنی قطعا جنایات فوق فوق عظیم انجام میدهند که تقاص آن است که نوستر داموس میگوید امریکا شهر تازه نابود میشود معلوم است جنگ نیست عملیات تروریستی است توسط یهود و انتقام آن کشتار خانه به خانه بروید سوره بنی اسرائیل را بخوانی و همچنین پیش گوی نوستر داموس در مورد امریکا اینها به هم ربط دارد
ناشناس۲۲۱۴۷۰۸۰۹:۳۰:۵۵ ۱۴۰۰/۷/۴
اسراییل از گسترش فساد در کودکان با نرم افزارها نیز استفاده میکند تا ایرانی و اسلامی را فاسد کند .
محسن۲۲۱۴۸۱۶۱۰:۳۵:۰۷ ۱۴۰۰/۷/۴
سلام اسرایئل به فکر گرفتن تمام مکان هایی است که اجدادشان در آنجا سکونت داشتن هر جا که از نظر تاریخی و مذهبی نام از قوم بنی اسرائیل آورده شده ولی حکومت های فاسد عرب متاسفانه در خواب ابدی فرو رفته اند.وبرای بقائ حکومت تن به هر ذلتی میدن تنها راه ، بیداری ملتها برای آزادی است .تا هر حکومت ظالم ومستبد رو سرنگون کنن.
دهقانی۲۲۱۴۸۵۱۱۱:۰۴:۰۴ ۱۴۰۰/۷/۴
از بین رفتن اسراییل چه مشکلی از وضعیت اسف بار ایران حل می کند ما می ریم‌می‌گردیم ببینیم چه کسی حرفی می زند فورا بوق و کرنا راه می اندازیم الان‌ سالهاست ما منتظر نابودی اسراییل هستیم حالا با عربها هم‌رابطه پیدا کرده و ما شده ایم دشمن عرب مواظب باشیم کلاا خودمونو باد نبره
احیا دادمهر۲۲۱۵۱۷۷۱۴:۴۷:۱۵ ۱۴۰۰/۷/۴
آمریکا خودش داره ضعیف میشه یک بحران کوچیک دیگه آمریکا رو مرخص میکنه جنبش ۹۹درصدی، جنبش سیاهان و یکی دو حرکت دیگه کارش تمومه به هارت و پورتش نگاه نکنید به متحدان اصلی ش هم داره خیانت میکنه
محسن۲۲۱۵۳۳۰۱۶:۴۱:۵۹ ۱۴۰۰/۷/۴
در آمریکا همه چیز طبق برنامه و علمی و دموکراسی است. تصمیم های ریز و درشت توسط چندین نفر کارشناس و نخبه گرفته میشود. نه مثل کشور ما که همه چیزو امثال ..،.. و چندتا بیسواد تعیین میکنند
ناشناس۲۲۱۵۳۶۵۱۷:۱۱:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۴
بابا فکر ایرانی باش که داره میشه افغانستان به اسرائیل چکار داریم
ناشناس۲۲۱۵۳۷۵۱۷:۲۰:۰۴ ۱۴۰۰/۷/۴
امریکا کیه یه کشور بی تمدن وکم سابقه اونم تمام دانشمندان ایرانی ومهندسین دارن چرخ صنعت اونهارو میگردانن
ناشناس۲۲۱۵۴۰۲۱۷:۵۰:۲۸ ۱۴۰۰/۷/۴
اين بحث نابودي اسراييل الويت اول ملت مسلمان ايران هست. دولتها نبايد آنرا كنار بگذارند. اصلا نهضت امام در سال ١٣٤٢ با همين هدف شروع شد. وگرنه در زمان شاه وضع اقتصادي مردم بد نبود ولي نابودي اسراييل موتور انقلاب را روشن كرد.
امیر۲۲۱۵۴۷۳۱۹:۲۳:۴۱ ۱۴۰۰/۷/۴
بی خیال اسرائیل.. اسرائیل آب نون نمیشه چه بودنش چه تمام شدنش نابود شد بر فرض چند تا کشور مسلمان الان به دادمان میرسند که فلسطین دومیش باشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

    2. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

    3. یمنی ها فراتر از تصور !

    4. همان دیوانه همیشگی!

    5. حمله بزرگ روسیه در راه است؟/ بورل: تکلیف جنگ اوکراین مشخص خواهد شد

    6. توطئه جدید غربی-عبری در نوار غزه

    7. ترامپ بار دیگر در نظرسنجی‌ها از بایدن پیشی گرفت

    8. ادعای ترامپ: اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم

    9. استقرار نیروهای ویژه آمریکا در ۱۰ کیلومتری چین

    10. بیانیه «جی۷» درباره ادعای انتقال موشک بالستیک از تهران به مسکو

    11. تشکیل یک نیروی مسلح در جنوب غزه تحت فرماندهی ماجد فرج

    12. پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قطعی شد

    13. پوتین: روسیه در قبال دشمنان خط قرمزی ندارد و آماده جنگ هسته‌ای است

    14. روایت تکان‌دهنده آبزرور از عمق فقر در میان کودکان انگلیس

    15. لفاظی های یک شکست خورده تمام عیار!

    16. سید نصرالله: چه کس باور می کند که بایدن نتواند جنگ غزه را متوقف کند

    17. پیشنهاد همسر رئیس جمهور درباره کمک‌رسانی به غزه

    18. خزعلی در دیدار با مقام فنلاندی: حجاب در ایران، مقوله ای فرهنگی و پذیرفته شده است

    19. موضع‌گیری جدید دوحه درباره آتش بس در غزه

    آخرین عناوین