چرا صهیونیست‌ها نگران پیامدهای امنیتی بحران لبنان هستند؟!

جهان،   4000426082 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رژیم صهیونیستی که پیش از این حساب زیادی روی بحران‌های لبنان باز کرده بود اکنون از تبدیل شدن این بحران‌ها به تهدید برای اسرائیل بیم دارد.

چرا صهیونیست‌ها نگران پیامدهای امنیتی بحران لبنان هستند؟!

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری شبکه المیادین، در حال حاضر تنش‌ها و درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه  و جنگ‌های تهدیدآمیز و درگیری‌های مسلحانه روز به روز در حال افزایش است و در این میان رژیم صهیونیستی در همه کانون های تنش و بی‌ثباتی در منطقه حضور دارد.  این رژیم از زمان اشغال فلسطین استراتژی ایجاد درگیری و هرج و مرج در مناطق اطراف و دامن زدن به درگیری‌های منطقه‌ای را در پیش گرفته؛ به طوری که منطقه در آتش جنگ‌ها منابع انرژی خود را از دست داده و در طرف مقابل ثبات امنیت و رونق اقتصادی صهیونیست‌ها تضمین گردد.  اما آیا اسرائیل در این سیاست‌های خود در قبال منطقه موفق بوده و این هدف صهیونیست‌ها محقق خواهد شد؟

المیادین افزود، از نظر تاریخی، اسرائیل و متحدانش در منطقه به عنوان یک گروه بزرگ جهت دامن زدن به جنگ‌ها و درگیری‌های خاورمیانه قلمداد می‌شوند و نقش این رژیم به صورت پنهان و آشکار در ایجاد ناامنی‌های منطقه‌ای عربی و اسلامی کاملا محرز است. طی چهار دهه گذشته درگیری‌های داخلی در سوریه و لبنان و سودان و تنشها میان مصر و اتیوپی بر سر سد النهضه بزرگترین گواه بر نقش مخرب رژیم‌صهیونیستی ضد کشورهای عربی و اسلامی است که پا به پای ایالات متحده در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. 

به نوشته این رسانه، بدون شک بروز بحران‌ها و اختلافات و درگیری‌ها در مناطق عربی و اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی است و فرصتی برای این رژیم جهت تضعیف محور مقاومت و نابودی توانایی‌های انسانی و مادی آن بوده و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا این محور را مسئول بحران‌های سیاسی و اقتصادی کشورهای عربی و اسلامی معرفی کرده و به دنبال آن آتش اختلافات فرقه‌ای را در داخل این کشورها روشن کنند.  رژیم صهیونیستی از دروازه عادی سازی روابط با کشورهای عربی سعی می‌کند تا با دامن زدن به اختلافات مذهبی و ایدئولوژیک و فرقه‌ای درگیری و اختلافات داخلی در میان کشورهای عربی و اسلامی را تشدید کند.

بر اساس این گزارش، در میان بحران‌های پیچیده لبنان اظهارات سه گانه «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» وزیر جنگ و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم درباره تحولات لبنان بیانگر ترس آنها از تبدیل شدن فرصت‌هایی که اسرائیل در میان بحران‌های لبنان به دنبال آن بود به چالش‌هایی که تهدید بزرگی برای صهیونیست‌ها خواهد شد، است. تل‌آویو که تا پیش از این به همراه متحدان خود  در تلاش برای جلوگیری از رسیدن هرگونه کمک به لبنانی‌ها بود اکنون احساس خطر می‌کند که بحران‌های کنونی لبنان ممکن است منجر به وابستگی این کشور به شرق و به دنبال آن تقویت اتحاد لبنانیها با جمهوری اسلامی ایران شود که در نهایت موجب تقویت حزب الله در داخل لبنان خواهد شد.

در ادامه این مقاله آمده است، رژیم صهیونیستی پس از شکست در نبرد «شمشیر قدس» که با حمله ناگهانی موشکهای مقاومت به سمت مواضع اسرائیل در قدس اشغالی آغاز شد نگران است که نتواند در رمزگشایی ایده‌های مقاومت لبنان که تاثیر زیادی بر پیروزی مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگران داشت موفق عمل کند و دچار یک شکست تازه گردد.  در حال حاضر بزرگترین ترس اسرائیل ورود به آتش یک جنگ منطقه‌ای است که گروه‌های مقاومت در آن مشارکت دارند و علاوه بر آن گروه‌های مردمی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ فلسطین نیز به آن می پیوندند.

 المیادین تاکید کرد، سناریوهای دیگری که دشمن صهیونیستی از آن می‌ترسد این است که اقدامات تحریک آمیز اسرائیلی‌ها در قدس اشغالی و مسجدالاقصی به افکار عمومی فلسطینی‌ها و اعراب و مسلمانان علیه اسرائیل دامن بزند و در نتیجه حزب الله این فرصت را برای اجرای تهدیدات سید «حسن نصرالله» دبیرکل آن فراهم کند و در نهایت خط نبرد از بیروت تا قدس آغاز شود.  در این شرایط دو گزینه مقابل حزب الله خواهد بود: جنگ داخلی در لبنان یا جنگ درراه قدس و مسجد الاقصی که مشخص است حزب‌الله کدام را انتخاب می‌کند.

در پایان گزارش مذکور آمده، رژیم صهیونیستی از تجزیه و فروپاشی کشورهای عربی و اسلامی بهره زیادی می‌برد و همواره در حال سوء استفاده از تنوع فرقه‌ای و مذهبی در این کشورهاست؛ اما شرایط لبنان در حال حاضر به گونه‌ای است که هرگونه تشدید اوضاع در آن می تواند پیامدهای امنیتی و سیاسی مختلفی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد.  در واقع اسرائیل بیم آن را دارد که فرصتی که در لبنان به دنبال آن بود تبدیل به یک تهدید موجودیتی برای تل‌آویو ‌شود. آنچه ترس صهیونیست‌ها را در این زمینه افزایش می‌دهد پیامدهای نبرد شمشیر قدس است که فروپاشی اجتماعی و سیاسی و ضعف جبهه داخلی اسرائیل را به نمایش گذاشت و همین امر نشان می‌دهد در صورت بروز یک جنگ منطقه‌ای اسرائیل با خطر سقوط همه جانبه مواجه خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۹۹۳۷۵۰۷:۰۹:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۷
صهیو نیست ها باید فقط نابود شوند و لاغیر
ناشناس۲۰۹۹۴۲۹۰۸:۳۰:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
در هزاره سوم نمی توان کشوری را نابود کرد. دنیا قانون و کدخدا دارد.
ناشناس۲۰۹۹۶۰۷۱۰:۱۷:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
با آمدن منجی رژیم اشغالگر نابود خواهد شد و در قدس آزاد شده نماز بر پا خواهد شد
ناشناس۲۰۹۹۶۵۲۱۰:۵۱:۳۰ ۱۴۰۰/۴/۲۷
فرموده ای( در هزاره سوم.) اما پاسخ خدای متعال : إِن یَشَأْ یُذْهِبْکُمْ أَیُّهَا النَّاسُ وَیَأْتِ بِآخَرِینَ وَکَانَ اللّهُ عَلَى ذَلِکَ قَدِیرًا اى مردم! اگر او بخواهد، شما را از میان مى‏ برد و افراد دیگرى را (به جاى شما) مى آورد، و خداوند، بر این کار تواناست.
ناشناس۲۰۹۹۷۱۴۱۱:۳۰:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
راست میگین . طبق حرف شما نمیشود فلسطین را نابود کرد و همچنین نمیشه تو هزاره سوم کشوری را درست کرد.
ناشناس۲۰۹۹۷۳۰۱۱:۴۲:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۲۷
بالاخره هر چیزی یه اولی داره دیگه!!!
ناشناس۲۰۹۹۹۶۹۱۴:۰۸:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۷
عالم هستی خدا دارد
ناشناس۲۱۰۰۱۷۳۱۵:۵۴:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۲۷
خدا برای همه است. خدا را نمی توان برای خود مصادره کرد. چرا خدا باید با تو باشد؟
علی۲۱۰۰۲۷۶۱۶:۴۷:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
رژیم صهیونیستی قبلا وجود نداشته که الان بخواد بمونه. رژیم صهیونیستی کشور نیست! پایگاه صهیونیست هاست که ان شالله نابود خواهد شد. بله دنیا قانون دارد و قانونش این است مظلومان بر ظالمان غلبه خواهند کرد. بهتره شما هم به خدای دنیا دل ببندی نه توهم کدخدا.
ناشناس۲۱۰۰۳۸۳۱۷:۴۶:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
این دنیا فقط یه بزرگتر داره اون هم خداست .
ناشناس۲۰۹۹۴۳۲۰۸:۳۲:۵۶ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اگر حزب الله در ارتش لبنان حل شود، تمام مشکلات این کشور حل خواهند شد.
ناشناس۲۰۹۹۶۱۲۱۰:۲۰:۲۸ ۱۴۰۰/۴/۲۷
ببین این جماعتی که افکارشون دست رسانه های دشمن خودشان است از حزب الله که کشور لبنان را از اشغال شدن دوباره گرفته چه نفرتی دارند
ناشناس۲۰۹۹۷۲۹۱۱:۴۱:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اون موقع که حزب‌ا.. تشکیل نشده بود، لبنان جنگ داخلی داشت!!!!!
ناشناس۲۰۹۹۴۳۵۰۸:۳۳:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۲۷
دلیلی برای ادامه خصومت و دشمنی بین اسراییل و لبنان نیست. رهبران دو کشور باید مذاکرات صلح را آغاز کنند.
ناشناس۲۰۹۹۸۲۲۱۲:۳۳:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۷
یا نمیدونی دلیل چیه یا نمیدونی خصومت یعنی چی!!
ناشناس۲۰۹۹۴۳۷۰۸:۳۷:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۲۷
انفجار مهیب چند ماه پیش در بندر لبنان بسیار عجیب و سوال برانگیز است.
ناشناس۲۰۹۹۳۸۶۰۷:۲۶:۲۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
البته وضع کنونی لبنان در کمال تاسف محصول تفکرات و تحرکات سیاسی خود لبنانی ها است و رژیم صهیونیستی با وجود همه فتنه گری ها در ایجاد آن نقشی ندارد برای اینکه لبنان بتواند از این شرایط بیرون آید باید گروه های سیاسی بتوانند با هم به توافق برسند بدهی های سنگین لبنان و نرخ دلار که از هر دلار 1500 لیر به بالای 22 هزار رسیده باعث شده که عملا لبنان یک کشور ورشکسته ای باشد که بعید است بزودی بتواند از این شرایط فجیع خارج شود بحران کنونی لبنان متاسفانه باعث تقویت وابستگی لبنان به شرق نخواهد شد و بلکه روند فروپاشی این کشو را تسریع خواهد کرد الان شما در کشوری که بیش از دو برابر تولید ناخالص داخلی بدهی داد و نرخ دلار روزمره در حال افزایش است اصلا چطوری می خواهید اقتصاد و بازار برقرار کنید؟ شدنی نیست البته تجزیه بعید است ولی ممکن است به دو کشور تحت کنترل حزب اله و تحت کنترل سایر گروه ها تجزیه شود در حال حاضر لبنان از نظر اقتصادی که به ورشکستگی کامل رسیده از نظر سیاسی هم ورشکسته است و تنها راه این است که همه گروه ها برای نجات لبنان همدل شوند
ناشناس۲۰۹۹۴۳۰۰۸:۳۲:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۲۷
لبنان کشوری اشغال شده است. جمعیت فلسطینی ها، شبهه نظامیان و نیروهای نیابتی از جمعیت لبنانی ها بیشتر است.
ناشناس۲۰۹۹۷۴۸۱۱:۴۹:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
بهترین راه اینه که فلسطینیها برگردن به خونه خودشون! البته من تا حالا نشنیدم یه کشور به دست مردم خودش اشغال بشه!!!!
ناشناس۲۰۹۹۴۸۱۰۹:۰۸:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
خب به نظرت چرا گروه‌ها با هم به توافق نمیرسن!؟ دلیلش فقط دخالت خارجی هست که اتفاقا بیشتر اونها مثل آمریکا، فرانسه، قطر، عربستان، امارات و .. هدفشون علاوه بر منافع خودشون، منافع اسرائیل هم هست، وگرنه چرا فقط کشورهایی که مقاومت در اونها وجود داره، درگیر اینجور مسائل هستن. ضمنا کافیه توی این شرایط بحران سوخت، لبنان یه محموله بنزین از ایران وارد کنه، اونوقت معنی رویکرد به شرق کاملا متفاوت میشه.
ناشناس۲۰۹۹۵۹۴۱۰:۱۲:۰۹ ۱۴۰۰/۴/۲۷
لبنان از اول هم کشو نبود یه منقطه ای است که کشورهای مختلف در اون جا منافع دارند جایی که ادعا کنه کشورهای دیگه باعث شدن وضع من این بشه دیگه کشور محسوب نمیشه با یه سوخت رسانی هم که رویکرد نگاه به شرق ایجاد نمیشه این همه سال ایران و لبنان با هم رابطه داشتن الان اتفاقا رابطه کمتر هم شده تحریمها زیاده لبنان به جایی میرسه ..
ناشناس۲۰۹۹۶۹۴۱۱:۱۸:۰۷ ۱۴۰۰/۴/۲۷
چرا مقاومت در ارتش اون کشورها حل نمی شه که مشکل برطرف بشه ؟ چرا کشوری باید محل جنگ های نیابتی بشه ؟؟
ناشناس۲۱۰۰۰۴۴۱۴:۴۴:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۲۷
مگه الان تو لبنان جنگه!؟ شما چون زیاد مطالعه نداری احتمالا خبر نداری قبل از تشکیل حزب‌ا.. لبنان درگیر جنگ داخلی بود، و اتفاقا حزب‌ا.. بخاطر توانایی که داره از جنگ داخلی جلوگیری کرده!!! ضمنا اجازه بده لبنانیها درمورد حزب‌ا.. تصمیم بگیرن!!
ناشناس۲۰۹۹۳۹۰۰۷:۳۵:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
چرا خاورمیانه چند ده سال است که روی خوش به خود ندیده؟
ناشناس۲۰۹۹۴۹۱۰۹:۱۴:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۲۷
تا اسرائیل هست همین آش و همین کاسه هم هست. تنها راه نجات از این وضعیت محو عوامل شکل دهنده این وضعیته!
ناشناس۲۰۹۹۵۷۷۱۰:۰۴:۲۰ ۱۴۰۰/۴/۲۷
چند هزار سال است !!!
ناشناس۲۰۹۹۳۹۱۰۷:۳۶:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۲۷
بازیگران بزرگ و نیروهای نیابتی شان لبنان و چند کشور دیگر را به هرج و مرج کشانده اند.
ناشناس۲۰۹۹۴۸۶۰۹:۱۳:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۲۷
بعضیها فکر می‌کنن تاریخ از وقتی شروع شده که اونها ..رسیدن، اما باید یادآوری کرد که بزرگترین جنگ داخلی لبنان سالها پیش اتفاق افتاده، یعنی زمانی که بعضی از این بازیگران بزرگ و گروه‌های داخلی اصلا وجود نداشتن، اتفاقا وجود بعضی از این گروه‌ها بخاطر وزنی که داشتن باعث ثبات لبنان در سالهای گذشته بوده!
ناشناس۲۰۹۹۶۹۹۱۱:۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اینطور نیست از وقتی که این نیروهای نیابتی در خاور میانه فعال شده اند این منطقه رنگ خوشی ندیده
ناشناس۲۱۰۰۰۵۶۱۴:۴۹:۲۱ ۱۴۰۰/۴/۲۷
تا اونجا که من میدونم نیروهای مقاومت وقتی بوجود اومدن که یه مشکلی تو منطقه بوده، مثلا حماس و حزب‌ا.. برای مقابله با تجاوزهای اسرائیل و آزادسازی کشورشون ایجاد شدن، حشدالشعبی و نیروهای مردمی سوریه هم برای مقابله با داعش بوجود اومدن، یعنی اتفاقا برخلاف حرف شما اول یه تهدیدی ایجاد شده بعد نیروهای مقاومت آرامش رو به منطقه برگردوندن، برو خدا رو شکر کن که اگه نبودن معلوم نبود داعش تا کجا اومده بود!!
ناشناس۲۱۰۰۱۰۷۱۵:۱۸:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۲۷
از وقتی اسرائیل درست شد آمریکا درصدد تجزیه کشورها بر آمد و نیروهای نیابتی برای آن هدف درست کرد
ناشناس۲۰۹۹۳۹۵۰۷:۳۸:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۲۷
نگران نباشید. لبنان خودش را وابسته به قدرت های .. شرقی نمیکند
ناشناس۲۰۹۹۳۹۷۰۷:۳۹:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۲۷
عامل دین باید وحدت بخش باشد چون همه به یک ریشه می رسند. اما در عوض، مسلمانان و یهودیان و در برخی دوران مسیحیان دارای اختلافات و خصومت های شدیدی بوده و هستند.
ناشناس۲۰۹۹۴۰۳۰۷:۵۰:۲۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اگر فلسطینی ها زمین هایشان را نمی فروختند، مردم این منطقه هیچگاه این همه مشکل و بدبختی نداشتند.
ناشناس۲۰۹۹۵۰۰۰۹:۱۷:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۲۷
فلسطینیها مقدار کمی از زمینهایشان را فروختند, ولی فرض کنیم همه زمینهایشان را فروختند، آیا کوه‌ها و دشت‌ها و جاده‌ها و دریا را هم فروختند!؟!؟ اصلا چرا حکومت فلسطین عوض شد!؟!؟!؟
ناشناس۲۰۹۹۵۰۵۰۹:۱۹:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اگر با خرید زمین میشه حکومت تشکیل داد ایران هم باید توی امارات و ترکیه حکومت تشکیل بده چون خیلی از ایرانیها اونجا زمین خریدن، اینطوری مشکل جزایر سه‌گانه هم حل میشه!!!
ناشناس۲۰۹۹۴۲۷۰۸:۲۷:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
خود بزرگ بینی این مسلمانان خاورمیانه عامل اصلی بدبختی و عقب افتادگی مردم هست.
ناشناس۲۰۹۹۷۳۹۱۱:۴۶:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۲۷
خود بزرگ بینی مسلمانان!؟!؟!؟ واقعا اگه مثل فرزندان عموسام یا مثل صاحبان بریتانیای کبیر متواضع بودیم همه چیز درست میشد!!؟؟
ناشناس۲۰۹۹۴۵۶۰۸:۵۳:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۲۷
دو سوال دارم چرا این منطقه ما اینقدر درگیری و جنگ هست و اقتصادی عملا نداریم و کشورها در حال نابودی هستند؟ مثل عراق سوریه لبنان یمن و.. سوال دوم راه حل لبنان چیست؟
ناشناس۲۰۹۹۷۴۵۱۱:۴۷:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۷
برای اینکه مردم منطقه اگه امنیت داشته باشن، ممکنه به فکر محو مهمانان ناخوانده بیوفتن، بنابراین، فلذا ..
ناشناس۲۰۹۹۷۵۳۱۱:۵۰:۲۸ ۱۴۰۰/۴/۲۷
به نظر شما اگه اسرائیل نبود اینهمه مشکل بود!؟
ناشناس۲۰۹۹۸۶۶۱۲:۵۹:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۲۷
در همین منطقه امارات و کویت و عربستان و قطر و بحرین و ترکیه هستند که بعضا جزو امنترین و مرفه ترین کشورهای دنیا هستند بستگی داره..
ناشناس۲۱۰۰۰۵۹۱۴:۵۲:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
اینا که گفتی بجز ترکیه همه نفت دارن که!!!! اگه نفت نداشتن الان مثل مصر و اردن و سودان و سومالی و جیبوتی بودن!!!
ناشناس۲۱۰۰۱۱۱۱۵:۱۹:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۲۷
ترکیه مرفه است؟ حالا امارات و قطر بگویی یه چیزی
واقعیــــــــــت فراموش شده۲۰۹۹۶۷۰۱۱:۰۱:۵۳ ۱۴۰۰/۴/۲۷
یکی از بزرگترین مشکلات لبنان دمکراسی بحث برانگیز آن است...طبق آخرین سرشماری جمعیتی تعداد شیعیان در لبنان بیش از هر دسته و طایفه دیگر است (این آمار تایید شده است و حتی دائرة المعارف سی جلدی چاپ عربستان سعودی یعنی الموسوعة العربیة این را به صراحت ذکر کرده است) ولی در قانون اساسی تهیه شده زیر نظر فرانسوی ها کمترین پایین ترین و کم اثرترین پست حکومتی(ریاست مجلس) به شیعیان سپرده شده است!!! هم اکنون بیش از 50 سال است که اجازه سرشماری مجدد در لبنان داده نمی شود..اگر دمکراسی واقعی در لبنان پیاده می شد پست نخست وزیری به شیعیان.ریاست جمهوری به برادران اهل تسنن .و ریاست مجلس به مسیحیان می رسید و چرخ دمکراسی عادلانه می چرخید. نکته خنده دار این که از این راز مهم هیچکس یک کلمه هم نمی نویسد و نمی گوید!!! لابد اجرای این اصل دمکراسی در لبنان بد است!!!
محمد منفرد۲۰۹۹۷۰۷۱۱:۲۶:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۲۷
متاسفانه یک عده از منافقین، سلطنت طلبها و افرادی که با کانالهای ماهواره ای مغزشون شستشو شده، با گذاشتن کامنتهای گمراه کننده .. سعی در فریب افکار عمومی دارن. در مورد لبنان، مطالبی که این افراد نوشتن دروغ محضه. مشکلات لبنان بخاطر دخالتهای مستقیم عربستان، فرانسه ، آمریکا و علی الخصوص اسرائیل هست و نه کشور دیگری. این کشورها با اعمال نفوذ گسترده در رجال سیاسی مانع از ایجاد دولت در لبنان در چند ساله گذشته شدن. از طرف دیگر این کشورها با راه انداختن دهها کانال تلویزیونی و سایتهای اینترنتی در حال مغزشویی و فریب مردم بخصوص جوانها هستن تا ایران و حزب الله لبنان رو مقصر مشکلات لبنان جلوه بدن. در حالی که اگر ایران و حزب الله نبودن، الان اثری از کشور کوچکی مانند لبنان بر روی نقشه باقی نمانده بود و داعش و تکفیریها الان تا مرکز ایران نفوذ کرده بودن.
ناشناس۲۰۹۹۷۲۶۱۱:۳۹:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۲۷
صهیونیسم چیزی جز بدبختی فلاکت عقب ماندگی فقر و فساد داخلی نیست
واقعیــــــــــت پیش رو۲۱۰۰۱۶۳۱۵:۴۶:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۲۷
جــــهـان در آستانه تغییــــر بزرگی است حتی روزنامه هایی مثل هاآرتص اسرائیلی به آن اعتراف کرده اند ولی قلم بدست های مشکوک دایم کامنت می گذارند که نابودی کشورها میسر نیست..( شاید چون در اسرائیل زندگی می کنند.. !!)محافل روشنفکری اسرائیل مرگ این رژیم نژاد پرست را بسیار نزدیک می بینند ولی این افراد وابسته و غربگدا که کاسۀ داغتر از آش هستند بیخودی جوش می زنند..برای روز بسیار بسیار نزدیک نابودی رژیم نژاد پرست و کودک کش اسرائیل آماده باشیم..شاید همین امـــســال یا سال آینده زباله دان تاریخ برای بلعیدن پیکر متعفن اسرائیل دهان باز کند.ان شاء الله
ناشناس۲۱۰۰۲۷۸۱۶:۴۸:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۲۷
عامل اصلی نبود اتحاد بین انسانهایی که پیامبر دارن کشتن شیعه سنی مسیحی و یهودی مثل آب خوردن برای طرفین شده خداوند با دیدن این صحنه ها و اوضاع چه فکری میکنه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین