خرید تلویزیون سامسونگ از نمایندگی ایران

گزارش بازرگانی،   4000426007 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

 

samsung-bby-shopjpg

سامسونگ طی سال‌های متوالی توانسته رکورد پرفروش ترین برند تلویزیون را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. غول کره ‌ای همواره در تلاش بوده تا فاصله خود با رقبا را حفظ کند و به همین دلیل همواره در هر نسل از تلویزیون های سامسونگ از تکنولوژی های جدیدی استفاده می کند.

جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون های سامسونگ از نوع Neo QLED است که کیفیت فوق العاده و بی نظیر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

یکی از بهترین تکنولوژی های مورد استفاده در تلویزیون های سامسونگ فناوری Local Dimming یا نوردهی موضعی است. این فناوری به افزایش کنتراست و زنده و طبیعی تر شدن تصاویر کمک می کند و میزان مصرف انرژی آن نیز کمتر است. سامسونگ در نسل جدید تلویزیون های خود از این فناوری استفاده کرده است و می تواند با کمک این فناوری حتی قسمت های تاریک را نیز به صورت کاملاً واضح نمایش دهد.

دسته بندی تلویزیون های سامسونگ بر اساس نوع

تلویزیون های سامسونگ از ویژگی‌هایی برخوردارند که در مقایسه با رقبا همواره بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند و شاید یکی از دلایل این امر مشتری‌مداری و در اولویت قراردادن نیازها و خواسته های مشتریان باشد. تلویزیون های سامسونگ انواع مختلفی دارند همانند تلویزیون های کیولد سامسونگ ، 4K SUHD، 4K PUHD، 4K UHD، LED، و پلاسما

تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های کیولد سامسونگ با برخورداری از رزولوشن 8K و ویژگی 8K AI Upscaling می توانند کیفیت تصویر را به گونه‌ای به شما نمایش دهند که که هیچ مرزی میان خود و تصویر احساس نکنید. کیفیت تصویر بی نظیر 8K HDR ویدیو ها را با کمک هوش مصنوعی ارتقا می دهد و تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زند. از طرفی ویژگی Upscaling به این تلویزیون ها کمک می کند تا محتوا را به رزولوشن خارق‌العاده 8K تبدیل کنند و جزئیات ارتقا یافته و وضوح بیشتری را در معرض دید بیننده قرار دهند. از طرفی کیفیت 8K نویز کمتر و تصویر واضح و شفاف تری را به همراه دارد. فناوری HDR به کار رفته در تلویزیون های کیولد سامسونگ به همراه رزولوشن 8K با بالاترین حد روشنایی، تصویری را ارائه می دهد که کیفیت آن در مقایسه با تلویزیون های UHD حدود 10 برابر ارتقاء یافته است.

تلویزیون های 4K SUHD سامسونگ

سامسونگ با کمک تکنولوژی کوانتوم دات، تصاویری با روشنایی قابل توجه رنگ به نمایش می‌گذارند از طرفی طول عمر صفحه نمایش نیز در مقایسه با صفحه نمایش های SUHD بالاتر است. این دسته از تلویزیونهای سامسونگ نیز به سیستم عامل تایزن مجهز بوده و جستجو در اینترنت و یا استریم کردن ویدیو، تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این سیستم عامل هستند. استفاده ازCPU قدرتمند چهار هسته ای در این دسته از تلویزیون ها باعث شده تا دسترسی به صفحات اینترنت نیز راحت تر و سریع تر باشد.

تلویزیون های 4K PUHD

سامسونگ 55MU8990 نمونه‌ای از این دست از تلویزیون های سامسونگ است که با روشنایی استثنایی توانسته تصاویر را با کیفیت باورنکردنی نمایش دهد. رنگ های واقعی و شفاف از ویژگی های این دسته از تلویزیون های سامسونگ هستند قابلیت supreme motion در این دسته از تلویزیون ها باعث شده است تا صحنه های اکشن را با کیفیت باور نکردنی و بسیار بالا به نمایش بگذارند.

تلویزیون های 4K UHD سامسونگ

31717-041953981

تلویزیون 50NU7900 سامسونگ نمونه از این دسته از تلویزیون های اسمارت سامسونگ است که تصاویر را با کیفیت واقعی 4K UHD نمایش می دهد. به این ترتیب جزئیات تصویر با وضوح ۴ برابر رزولوشن تلویزیون های FHD نمایش داده می شود از طرفی استفاده از فناوری purcolor باعث شده تا رنگ ها جلوه طبیعی تری به خود بگیرند و تجربه بهتری از نمایش برنامه های مورد علاقه خود داشته باشید.

تلویزیون های ال ای دی سامسونگ

31717-041953981

این دسته از تلویزیون های سامسونگ در سایز های مختلف از 39 تا 70 اینچ در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. در واقع تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ در سری های مختلف در بازار موجود هستند .برای مثال تلویزیون ۴۹ اینچ 49N6950 نمونه ای از پرطرفدارترین تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ است. کیفیت تصویر فول اچ دی در این سری از تلویزیون های سامسونگ با فناوری ultra clean view تلفیق شده است و تصویر را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشیده است. از طرفی فناوری تنظیم نقطه ای نور Micro Dimming Technology نیز صفحه تلویزیون به صدها قسمت کوچک تقسیم می‌کند و هر کدام از این قسمت ها را به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا به این شکل وضوح تصویر را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهد.

دسته بندی تلویزیون های سامسونگ بر اساس اینچ

تلویزیون های سامسونگ در اندازه های مختلف و متناسب با سلیقه مشتریان تولید شده اند. به همین دلیل ما در بین تلویزیون های سامسونگ می توانیم اندازه های مختلف را از 32 اینچ تا تلویزیون‌های بزرگ مشاهده کنیم که هر کدام از آنها نیز دارای ویژگی های خاص خود هستند. تلویزیون های 55 اینچی سامسونگ ، در دسته پرفروش ترین تلویزیون های ساموسنگ از نظر اندازه قرار دارند.

دسته بندی تلویزیون های سامسونگ بر اساس کیفیت تصویر

تلویزیون های سامسونگ از نظر کیفیت تصویر به تلویزیون‌های QLED، SUHD، UHD، FHD و HD تقسیم میشوند که کیفیت های متفاوتی از تصویر را به نمایش می گذارند.

قیمت تلویزیون های سامسونگ

مشتریان تلویزیون های سامسونگ می توانند جدیدترین قیمت تلویزیون سامسونگ را در وبسایت www.allsamsung.ir مشاهده کرده و یا جهت اطلاع از قیمت روز تلویزیون های سامسونگ با شعب هروی و سعادت آباد نمایندگی رسمی سامسونگ تماس حاصل نمایند.

خرید تلویزیون سامسونگ

اگر شما نیز به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ هستید می توانید به صورت حضوری با مراجعه به شعب هروی و سعادت آباد نمایندگی رسمی سامسونگ و یا به صورت غیر حضوری و مراجعه به وبسایت allsamsung.ir نسبت به خرید تلویزیون های سامسونگ اقدام فرمایید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ

مشتریان عزیز ی که قصد خرید اقساطی تلویزیون های سامسونگ دارند ابتدا با مراجعه به وبسایت allsamsung.ir نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز در قسمت ثبت نام خرید اقساطی اقدام نمایند.

دیدگاه کاربران

ناشنای۲۰۹۸۳۳۰۰۹:۳۰:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۲۶
سامسونگ تبلیغ می کنید ؟ با یک بام و دو هوای شما ، چه باید کرد ؟
ناشناس۲۰۹۸۵۶۷۱۱:۵۷:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۲۶
با یک بام و دو هوای چه کسی؟ این سایت یک سایت مستقل هست که تبلیغات می کند و پولش را میگیرد.
ناشناس۲۰۹۸۶۹۸۱۳:۱۱:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۶
تبلیغات در جنب اخبار اشکالی ندارد... اما تبلیغات در قالب یک متن خبری اشتباه است
ناشناس۲۰۹۸۴۳۲۱۰:۴۶:۵۵ ۱۴۰۰/۴/۲۶
شما نبايد اجازه ورود كالاهاي كره اي را به كشور بدهيد. ما خودمان توليد كننده هستيم و بايد كالابه كره صادر كنيم.
ناشناس۲۰۹۸۴۶۰۱۱:۰۰:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۲۶
هنوز رکبی که از سامسونگ خوردیم یادمون نرفته... الان سامسونگ با این تبلیغ رذیلانه شما به همه ایرانیت ما میخنده... الان که تولیدات داخلی دارن خوب کار میکنن نباید به این شرکتی که در زمان نیاز از پشت به ما خنجر زد اجازه عرض اندام مجدد بدیم...
ناشناس۲۰۹۸۵۰۹۱۱:۲۹:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۲۶
مگر واردات لوازم خانگی ممنوع نیست؟
سعیدی۲۰۹۸۷۷۹۱۴:۱۸:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۲۶
خیابان جمهوری هرچند صد یاهزار وبیشتر هم به وفور هست فقط چون نظارت نیست گرانی هم هست
ناشناس۲۰۹۸۵۱۵۱۱:۳۲:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۲۶
صحبت از مافیای واردات می شود و ورشکسته شدن تولید دخلی حالا بهشون حق می دید ؟؟؟ شماکه حتی از منافع یه تبلیغ نمی تونید بگذرید میگید اونا ازمنافغ صدها میلیاردیشون بگذرند ؟؟؟
ناشناس۲۰۹۸۸۸۵۱۵:۵۰:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۲۶
احسنت.
سید۲۰۹۸۵۳۳۱۱:۴۰:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۲۶
با سلام. در شرایطی که کشور کره به شدت به خواسته های ایران برای پرداخت بدهی خود بی توجهی میکند مناسب نیست به اسم خبررسانی برای تلویزیون سامسونگ تبلیغ کنید
ناشناس۲۰۹۸۶۷۵۱۲:۵۶:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۲۶
اینهایی که به سامسونگ و ال جی کی پرند، این دو شرکت سالیان ساله داخل ایران فعالیت می کردند و علاوه بر اوردن تکنولوژی (مادایران و سام سرویس) به کشور پشتیبانی خوبی هم داشتند دلیل اینکه مجبور به ترک شدن هم مشخصه، درضمن محصولات این دو شرکت اکثرا تولید داخل ایرانه پس بی خود حرفهایی که نشون دهنده اینه که یه عده می خوان لوازم خانگی رو هم مثل خودرو بکنند نزنین
رضا۲۰۹۸۷۱۶۱۳:۲۷:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۲۶
ممنون از بابت اطلاع رسانیتون حالا دوستانی که تولید داخبی میگن جواب بدن کدوم تولید داخلی استفاده از قطعات درجه ۳ چین در تولیدات شد تولید داخلی کیفیت پایین قطعات قیمت بالا
حسن حیدری باقرآبادی۲۰۹۸۷۴۳۱۳:۴۲:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۲۶
با سلام و خداقوت خدمت عزیزان سایت الف تشکر از اینکه تبلیغ محصول کشوری را می کنید که پول کشورمان را بلوکه کرده و ... تشکر از دولت فخیمه که کشوری را که خارج شد از بازار لوازم خانگی ایران را اجازه می دهد با نمایندگی دوباره جنس هایش را بفروشد تشکر بسیار صلوات
اکیر۲۰۹۸۷۷۷۱۴:۱۸:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۲۶
مملکت با وجود خوائن ها درست نمیشه ‌ همین الان کره ۹ میلیارد مارو نمیده ‌ دارید سامسونگ تبلیغ میکنید . !!!!
نمایندگی سامسونگ۲۰۹۸۷۸۳۱۴:۲۱:۰۸ ۱۴۰۰/۴/۲۶
همراه گرامی تمامی محصولات سامسونگ ارائه شده در وبسایتwww.allsamsung.ir دارای گارانتی سام سرویس بوده و تولید یا مونتاژ ایران ( قبل از تحریم ها) میباشد. بدیهی است در حال حاضر واردات لوازم خانگی و صوتی تصویری سامسونگ به کشور صورت نمی پذیرد و برند سام الکترونیک https://www.allsamsung.ir/محصولات-سام.html جایگزین این محصولات میباشد.
بهرام۲۰۹۸۸۰۴۱۴:۳۷:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۶
این ها فقط فروشنده هستند و هیچ امکانات تعمیر و یا خدمات گارانتی ندارد راهش نخریدن است
ناشناس۲۰۹۸۸۳۸۱۵:۰۵:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۲۶
حداقل به مخاطب تون احترام بگذارید و اول صحفه بنویسید این گزارش تبلیغاتی هست نه گزارش خبری
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین