سایت فروش آیفون با گارانتی ۱۸ ماهه

گزارش بازرگانی،   4000122028

اپل یکی از با ارزش‌ترین برندهای جهانی در زمینه فناوری است که امروزه خدمات و محصولات مختلفی را در جهان ارائه می‌کند. از محبوب‌ترین محصولات این برند، می‌توان به تلفن‌های هوشمند آن اشاره نمود که با نام "آیفون" شناخته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به موضوع خرید موبایل اپل بپردازیم و بیشتر با مدل‌های مختلف آن آشنا شویم.

معرفی برند اپل

اپل یک شرکت بین المللی-آمریکایی در حوزه فناوری است که فعالیت خود را از سال 1976، تحت عنوان یک شرکت خدمات رایانه‌ای آغاز کرد و توانست با گذشت زمان، دامنه محصولات و خدمات خود را گسترده‌تر نماید. این شرکت در اواخر دهه 1970، فعالیت‌های خود را با فروش محصولات و خدماتش، تنها در گروه رایانه‌های رومیزی و سپس لپ تاپ‌ها آغاز کرد که تا دهه 1990 صرفا در این زمینه محدود بود. پس از بیش از 20 سال، اپل محصولات خود را با عرضه iPod‌ها در سال 2001، متنوع‌تر نمود. به طوریکه به ترتیب در سال‌های 2007، 2010 و 2014 علاوه بر محصولات فعلی این شرکت، شاهد ارائه کالاها و خدماتی جدیدتری از جمله iPhone، iPad، apple pay , apple watch بودیم.

با اینکه در دهه‌های اولیه از عمر این شرکت، محصولات اپل تنها بر روی افراد و کسب‌وکا‌رهای کوچک و شخصی متمرکز بود، اما امروزه با تحولی که در موقعیت برند اپل رخ داد، شاهد آن هستیم که نام این برند، به عنوان جزئی از برترین مارک‌های تجاری در محصولات فناوری در سراسر جهان شناخته می‌شود و محصولات آن از ارزش بالایی برخوردار است.

گوشی‌های اپل

یکی از مهم‌ترین دسته از محصولات شرکت اپل، تلفن‌های هوشمند این شرکت هستند که با نام "آیفون" یا “iPhone” شناخته می‌شوند. اپل برای اولین بار، تلفن‌ همراه برند خود را در سال 2007 رونمایی کرد که توانست به خوبی مورد استقبال قرار بگیرد و بعد از دو سال، در تمامی بازارهای بزرگ در معرض فروش قرار داشت.

تمامی مدل‌هایی که برای خرید موبایل اپل تا به امروز در بازار عرضه شده‌اند، عبارتند از:

  • iPhone در مدل های معمولی، 3G, 3GS
  • iPhone 4, 4S
  • iPhone 5, 5c, 5s
  • iPhone 6, 6s, 6 plus
  • iPhone SE (1st generation)
  • iPhone 7, 7 plus
  • iPhone 8, 8 plus
  • iPhone X, XR, XS, XS Max
  • iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max
  • iPhone SE (2nd generation)
  • iPhone 12 mini, 12, 12 Pro Max

در این مقاله با "موبایل کمک" همراه باشید تا پیرامون موضوع خرید موبایل اپل مطالب مفیدی را بیان کنیم.

خرید موبایل اپل

اگر قصد خرید آیفون را دارید، لازم است در رابطه با مدل‌ها، ویژگی‌ها، قیمت و امکانات هر کدام از محصولات این برند آشنایی کاملی داشته باشید. آخرین مدل آیفون برای خرید موبایل اپل، مدل Apple iPhone 12 نام دارد که در سپتامبر سال 2020 عرضه شده است.

با توجه به اینکه امروزه اپل به عنوان یکی از برترین‌ شرکت‌های فناوری شناخته می‌شود، خرید گوشی اپل به خصوص در مدل‌هایی جدید که هرساله در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، همواره مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند.

اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید، بهتر است حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی اپل، پرفروش‌ترین‌ها و اقتصادی‌ترین نمونه‌های آن آشنا شوید.

معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید موبایل اپل

اگر بخواهیم به بهترین مدل‌های موبایل برای خرید اپل بپردازیم، می‌توان گفت:

  • iPhone 12: این مدل را می‌توان جدیدترین نسخه از گوشی اپل و بهترین مدل گوشی به خصوص برای پخش صدا دانست. از جمله مزایای خرید این گوشی می‌توان به نمایشگر OLED رنگی و قابلیت 5G آن اشاره نمود.
  • iPhone 12 Pro Max: اگر بخواهید اقدام به خرید موبایل اپل نمایید، گوشی iPhone 12 Pro Max را می‌توان به عنوان بهترین گوشی این برند از نظر مشخصات فنی آن دانست. از جمله مزایای خرید این گوشی اپل می‌توان به عمر بالای باتری و دوربین عقب قدرتمند آن اشاره نمود.
  • iPhone 11: سومین گزینه برای خرید محصولات این شرکت، خرید موبایل اپل 11 با نام iPhone 11 است که مزایای آن شامل ارزش بالای خرید، سرعت مناسب و لنزهای اولتراواید باکیفیت نسبت به Telephoto می‌باشد.
  • iPhone 11 Pro: با این که این گوشی کمی از نظر قیمتی گران‌تر است، اما همچنان به عنوان یکی از مدل‌های مناسب در کنار خرید آیفون 11 PRO MAX شناخته می‌شود. از جمله مزایای این نوع گوشی می‌توان به دوربین باکیفیت بسیار طبیعی و باتری قابل ارتقا آن اشاره نمود.

پرفروش گوشی‌های اپل

یکی از فاکتورهای مهمی که می‌توانید در خرید موبایل اپل به آن توجه کنید، تشخیص پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی اپل است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، ما 5 گوشی از پرفروش‌ترین مدل‌های تلفن‌های هوشمند در جهان را مشاهده می‌کنیم. نکته جالب اینجاست که علاوه بر رتبه اول، رتبه‌های دوم و سوم نیز به برند اپل اختصاص دارد و این نشان‌دهنده محبوبیت و کیفیت بالای محصولات این شرکت در حوزه فروش تلفن‌های همراه است. پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل طبق این آمار عبارتند از:

  • iPhone 11: هرچند که تا یکسال گذشته، آیفون 11 به عنوان بهترین گوشی از نظر مشخصات معرفی می‌شد، اما همچنان از نظر ارزشی که دارد، به عنوان یک تلفن برجسته نسل خود شناخته می‌شود و همچنان طرفداران خاص خود را دارد. لنزهای قوی و قدرتمند، عمر باتری بسیار مناسب، رام 4 گیگ که نسبت به نسل قبل خود یک سطح ارتقا یافته است، سیستم عامل ios14 و ... از ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌باشد.
  • iPhone SE: آیفون SE در نسخه جدید آن که در آوریل سال 2020 رونمایی شد، یکی از گوشی‌های پرطرفداری است که هرچند ظاهر قدیمی دارد اما مزایای بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر را در خود جای داده است. علاوه بر این، iPhone SE را می‌توان جزو ارزان‌ترین گوشی‌ها برای خرید موبایل اپل دانست. این گوشی با همان طراحی آیفون 8 ارائه می‌شود، اما برخی ویژگی‌ها در آن ارتقا یافته اند که عبارتند از تراشه A13 Bionic ارتقا یافته، اسکنر اثر انگشت، دوربین مناسب و عمر باتری متوسط .
  • iPhone 12: آیفون 12 به عنوان جدیدترین مدل این برند است که قیمت آن گرانتر از آیفون 11 است اما این افزایش قیمت، با انبوهی از ویژگی‌های جدید جبران شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از قابلیت 5G، اتصال MagSafe و مشخصات قوی‌تر شامل رام 4گیگ، cpu a14 bionic، سیستم عامل ios14 و ... اشاره نمود.

خرید گوشی اپل میان رده

هرچند محصولات شرکت اپل، همواره جزو گران‌ترین تجهیزات الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود، اما اگر بخواهیم چند مدل را برای خرید موبایل اپل که از نظر اقتصادی میان رده محسوب می‌شوند، معرفی کنیم، باید گفت:

  • iPhone SE: این گوشی با داشتن وزنی در حدود 148 گرم، دوربین 12 (عقب) و 7 (جلو)، رام 3 گیگ، CPU A13 Bionic، به عنوان ارزان‌ترین گوشی آیفون موجود شناخته می‌شود که مزیت دیگر آن، قالب سبک آن است.
  • iPhone XR: ارزان ترین مدل دیگر این گوشی که می‌توانید برای خرید موبایل اپل در نظر بگیرید، آیفون XR است که در سال 2018 به بازار آمد و از تراشه A12 Bionic بهره می‌برد. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی، سیستم عامل IOS 12، رام 3 گیگابایت، دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و 7 مگاپیکسلی در جلو، شارژ سریع و تراشه A12 Bionic اشاره نمود.
  • گوشی‌های دست دوم اپل: هرچند پیشنهاد ما، خرید گوشی‌های نو و جدید است، اما با توجه به قیمت و کیفیت بالای گوشی‌های اپل، امروزه خرید مدل‌های دست دوم آن نیز در دنیا رایج شده است. برای خرید گوشی‌های دست دوم، لازم است حتما به سالم بودن دستگاه، گارانتی، چک کردن اثر انگشت و Face ID، خرید از مراکز معتبر، انتقال مالکیت و بررسی کد IMEI آن به منظور تطبیق و بررسی اصل بودن گوشی توجه کنید.

قیمت گوشی اپل

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران گوشی‌های اپل، قیمت این گوشی‌ها است. در خصوص بالا بودن قیمت گوشی‌های اپل می‌توان به چند دلیل اشاره نمود که در نظر گرفتن آنها‌ می‌تواند برای کسانی که قصد خرید موبایل اپل را دارند، کمک کند. این موارد عبارتند از:

  • کانسپت یا پایه‌گذار بودن شرکت اپل به عنوان خالق محصولات نو
  • متفاوت بودن محصولات اپل نسبت به سایرین
  • اختصاصی بودن برخی ویژگی‌های اپل از جمله تراشه‌ها، سیستم عامل و ...
  • تمرکز اپل بر روی کیفیت و مشتریان بزرگ
  • محبوبیت و مشهور بودن برند اپل که این شرکت به خوبی از این فاکتور به نفع محصولات خود استفاده کرده است
  • ظاهر جذاب و زیبا
  • تبلیغات منحصربه‌فرد، متفاوت و جذاب از محصولات اپل
  • قوانین و پارامترهای اقتصادی در ایران از جمله ممنوعیت ورود تلفن‌های همراه، نوسانات قیمت ارز، هزینه‌های گمرکی، عوارض و ...

خرید گوشی اپل از موبایل کمک

با توجه به اینکه مدل‌های مختلفی از گوشی‌های آیفون مانند اپل ایکس، پرو، پلاس و ... توسط این شرکت ارائه شده است، اگر قصد خرید هر نوع گوشی از جمله خرید موبایل اپل ایکس را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی "موبایل کمک" درخواست سفارش خود را ثبت نمایید.

موبایل کمک به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات و محصولات الکترونیکی در ایران شناخته می‌شود که در دو حوزه اصلی یعنی:

  • تعمیرات موبایل
  • فروش قطعات و گوشی‌های اپل، سامسونگ، شیائومی و ...

فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات این شرکت، از مشاوره رایگان آن برای برطرف کردن مشکلات گوشی خود با شماره‌گیری تلفن 021-75147 و بهره‌مندی از خدمات فنی از جمله تعمیر گوشی (همراه با پیک رایگان برای ساکنین شهر تهران) و تأمین قطعات و خرید گوشی اقدام کنید.

موبایل کمک به عنوان یک مرکز خدمات فنی و فروشگاه اینترنتی، فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و با بیش از 8 سال سابقه کاری در این حوزه، اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه تامین قطعات موبایل، تعمیر انواع گوشی‌ها و فروش محصولات برند‌های معتبر در کشور فعالیت می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  5. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  6. مدرسه یا بازار؟!

  7. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  8. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  9. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  10. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  11. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  12. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  13. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  14. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  15. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  16. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  17. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  18. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  19. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  20. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  21. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  22. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  20. سقوط در آغوش پهلوی!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین