سید حسن خمینی و مشت خالی اصلاح طلبان در ۱۴۰۰

گروه سیاسی الف،   3991027132 ۱۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
سید حسن خمینی و مشت خالی اصلاح طلبان در ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و جریانات سیاسی مشغول گمانه‌زنی درباره نامزدهای احتمالی می‌باشند. یکی از مشکلات اساسی که در حال حاضر اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند تعدد نامزدهای احتمالی است که گمان می‌رود وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند.

بنابراین تعجب نداشت که محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای مرکزی کارگزاران روز 1 آذرماه در گفت‌وگو با ایسنا از فهرستی بیست نفره نام برد که به‌عنوان نامزدهای احتمالی جریان اصلاحات در انتخابات 1400 مطرح می‌باشند. اگرچه سخن محسن هاشمی بعداً توسط دیگر هم‌حزبی‌های وی دچار تغییر و تعدیل شد اما همین مسئله نشان‌دهنده بغرنج بودن وحدت و رسیدن به نامزدی واحد است. از سوی دیگر وجود این‌همه نامزد آن‌هم حدود 5 ماه قبل از برگزاری انتخابات را می‌توان حتی به‌مثابه یک بحران نیز به‌حساب آورد که بیشتر از آن‌که اجماع درونی و تأکید بر ارائه برنامه باشد همه خود را تا حد و اندازه ریاست جمهوری بالا می‌برند و لابد انتظار دارند دیگران به نفع آن‌ها کنار بروند.

از این رو به نظر می‌رسد هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان به دنبال نامزدی باشند که احتمالاً دیگر نامزدها به‌ناچار رضایت دهند که به نفع آن کناره‌گیری کنند. یکی از نامزدهایی که رسانه‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از نگاه رسیدن به نامزدی واحد در هفته‌های اخیر بسیار بر روی آن تأکید داشتند سید حسن خمینی بوده است.

به همین دلیل بود که روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد و شرق در تاریخ 23 دی‌ماه به استقبال نامزدی سید حسن خمینی می‌روند. روزنامه اعتماد تیتر «تا 1408 با یادگار امام (ره)» را و روزنامه شرق نیز تیتر «سید حسن خمینی می‌تواند نامزد اجماعی باشد» را در صفحه اول خود کار کردند.

محمد زارع فومنی، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات نیز در تاریخ ۱۸ آذر 1399 در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به‌احتمال بالای نامزدی سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌گوید: «این‌گونه که من شنیدم به‌احتمال‌زیاد سید حسن خمینی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد شد؛ مگر اینکه یک رویداد خارق‌العاده رخ دهد، زیرا خاتمی، موسوی‌خوئینی‌ها و مجمع روحانیون مبارز از او خواسته‌اند که نامزد شود و چندین جلسه هم در این زمینه برگزارشده که در جلسه آخر تقریباً به توافق رسیده‌اند».

موضع‌گیری سید حسن خمینی در مراسم چهارمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ 18 دی‌ماه نیز موجب تقویت این گمانه‌زنی‌ها شد. ایشان در آن روز عنوان می‌کند: «اگر به هر علتی این جامعه به کسی نیاز پیدا کرد نسبت به مسئولیت نباید شانه خالی کند. خدا نیاورد دوران بین خدمت و خیانت را؛ که اگر بروید می‌شود خدمت و بعضاً هم هزار مشکل هم در آن است اما کناره گرفتن بعضاً خیانت است».

بسیاری از رسانه‌ها این موضع‌گیری را به‌منزله تمایل و علاقه سید حسن خمینی برای نامزد شدن در انتخابات دانسته‌اند. این در حالی است که فرزند ایشان سید احمد خمینی در مهرماه امسال در پاسخ به همشهری درباره گمانه‌زنی‌های انتخاباتی گفته بود: «شنیده‌ام که برخی بزرگان و دوستان پیشنهاد کاندیداتوری در این انتخابات را به ایشان داده‌اند اما مشورت در جایی لازم است که تردید و شکی برای انجام یک عمل وجود داشته باشد. درحالی‌که من هیچ اراده‌ای در شخص پدرم برای کاندیداتوری در انتخابات نمی‌بینم که بخواهد منتهی به شک و تردید شود و حال بخواهند با مشورت گرفتن از دیگران به یک جمع‌بندی نهایی برسند.»

اما به نظر نمی‌رسد نامزد شدن و ورود سید حسن خمینی به عرصه انتخابات به این سادگی‌ها باشد. چنانچه روزنامه کیهان در تاریخ 25 دی‌ماه در ستون خبر ویژه خود با تیتر «بازی تازه نشریات زنجیره‌ای با فرزند یادگار امام (ره)» ضمن اشاره به اصل 115 قانون اساسی که بیان می‌دارد «رئیس‌جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایط زیر باشند انتخاب گردد: ایرانی‌الاصل، تابع ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور» می‌نویسد: «وی فاقد کمترین سابقه اجرایی به‌عنوان شرط ضروری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است.»

البته برخی اصلاح‌طلبان نیز به مسئله عدم سابقه اجرایی سید حسن خمینی اشاره داشته‌اند. چنان چه جلال جلالی زاده، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت 5 شهریورماه دراین‌باره اظهار داشت: «از یک‌سو وی سابقه کار سیاسی ندارد و در عرصه کلان مدیریت نکرده، از سوی دیگر نیز مشخص نیست شورای نگهبان صلاحیت او ر ا تائید کند، در سال 94 صلاحیت سید حسن را در انتخابات خبرگان شورای نگهبان رد کرد و این احتمال که در سال آینده نیز با همان دلایل مشابه او را رد صلاحیت کنند نیز وجود دارد».

با توجه به این شرایط واقعاً مشخص نیست اصلاح‌طلبان تا چه اندازه پیگیر خواهند بود که سید حسن خمینی وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شود اما مسئله‌ای که مشخص است این‌که ورود ایشان به عرصه سیاسی واکنش‌های بسیاری را موجب خواهد شد. ازآنجاکه قرابت‌های فکری و گفتمانی نوه امام (ره) به اصلاح‌طلبان نزدیک است حتماً تا حدی به تهییج جامعه رأی آن‌ها کمک خواهد کرد. البته این‌که نهادهای نظارتی درباره ایشان چه تصمیمی بگیرند و این‌که اصلاح‌طلبان واقعاً و قطعاً به دنبال حمایت کامل از ایشان هستند یا صرفاً قصد دارند به ترغیب پایگاه رأی خود بپردازند و در نهایت نامزد دیگری را با توجه به اماواگرهایی که درباره تائید صلاحیت ایشان منتشرشده وارد عرصه کنند هنوز مشخص نیست. اما با توجه به عدم تائید صلاحیت سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان بعید است ایشان بدون دوراندیشی به این عرصه وارد شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۴۶۲۸۰۹:۰۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
وقتی اکثریت مردم اگاه شوند متوجه می شوند که مشت همه خالی است. خیلی وقت هم هست که خالی است
ناشناس۱۷۸۴۶۵۹۰۹:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قطعا در انتخابات شرکت می کنم و به اقای حسن خمینی و سایر کاندیدهای دیگر هم رای می دهم اگر بتوانند قبل از کاندید شدن مردم را روشن فرمایند. مثلا اقای حسن خمینی بفرماید که حداقل در یک مورد که مطبوعاتی شده چگونه ششماه در رزیدنت اختصاصی سفارت ایران در افریقای جنوبی که در واقع اموال بیت المال مردم ایران است با عهد و عیال برای اموزش زبان انگلیسی مستقر بودند؟ ایا هزینه ان از ناحیه شهریه طلبگی بوده یا از ناحیه حقوق متولی بودن مرقد
ناشناس۱۷۸۵۳۸۶۱۶:۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگر بنا بر سوال و حسابرسی باشد، خیلی ها باید پاسخگو باشند.
ناشناس۱۷۸۵۴۱۵۱۷:۰۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عده ای فکر می کنند که هیچ مسئولیتی بجز مقابله با آمریکا ندارند. آیا نظر مردم اهمیتی دارد؟
ناشناس۱۷۸۵۵۸۲۱۹:۳۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اولا خاندان حضرت امام متمول بوده اند .ضمنا قانونا وارث اصلی حق التالیف آثار حضرت امام سید حسن هستند . خانواده امام نیازی به دست اندازی به بیت المال ندارند . فرزندان امام و رهبری تنها کسانی هستند که پستی را اشغال نکرده اند .
ناشناس۱۷۸۵۷۶۴۲۲:۰۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سید حسن قبل از کاندیدا شدن درباره قصری که روی مزار امام مستضعفان ساخته باید توضیح بده
ناشناس۱۷۸۵۷۷۶۲۲:۱۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
نه اصلاح طلب نه اصولگرا فقط سردار سازندگی دکتر قالیباف
ناشناس۱۷۸۶۰۴۴۰۷:۵۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگه از این سوالا باشه فکر نمیکنم حتی یه مسئول هم باشه که کلاهش سوراخ نباشه .
ناشناس۱۷۸۴۶۷۰۰۹:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کشور در شرایط فعلی مختار زمان بیشتر نیاز دارد تا رییس جمهور
ناشناس۱۷۸۴۷۴۵۱۰:۰۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کاندیداتوری سید حسن و جهانگیری و بقیه عاملان وضع فعلی؟؟! عجب رویی دارند
ناشناس۱۷۸۴۷۵۷۱۰:۰۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کاندیداتوری قالیباف، احمدی نژاد، جلیلی، محسن رضایی، ضرغامی از نظر تو خوب و مجاز است. یک تدارکاتچی تنها یک مامور خرید است.
ناشناس۱۷۸۴۹۴۷۱۱:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصولا کسی که میداند ریاست جمهوری در کشور کاره ای نیست و باز کاندید می شود نشان میدهد که فقط بدنبال پیشرفت شغلی و مزایای مقام برای خود و خانواده است. 92 هم همین بود. 84 هم همین بود و.....
فریب موقوف۱۷۸۴۹۷۴۱۲:۱۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگه تدارکاتچیه چرا اینقدر حرصشو میزنی؟
ناشناس۱۷۸۵۱۱۶۱۳:۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خود خاتمی گفته هیچوقت نگفتم رییس جمهور تدارکاتچیه، این لوگو پپسی-منوتو بین ها ول نمیکنند، واقعا این اسم برازنده شماست
ناشناس۱۷۸۵۲۱۴۱۴:۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگررییس جمهور یک تدارکاتچی بیشتر نیست پس چرا اینقدر سر و دست میشکونید برای شرکت در انتخابات
ناشناس۱۷۸۵۲۱۹۱۴:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
همیشه اول که میخواهند رای بگیرند رییس جمهور میشود ناجی کشور . وقتی 8 سالش تمام میشه میگه اگر نتونستم کاری بکنم واسه اینه که اختیار نداشتم . اگر اختیار نداشتی چرا اومدی و چرا موندی ؟
ناشناس۱۷۸۵۲۳۷۱۴:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
وقتی 20 میلیارد دلار 4200 تومانی و 62 تن ذخائر بانک مرکزی حراج شد یعنی دولت اختیارات کافی دارد اما تدبیر ندارد.
مهران۱۷۸۵۲۵۲۱۴:۳۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تا امثال شما هستند بایستی مسئولین مخصوصا رئیس جمهور از زیر بار مسئولیت در برن راست میگی رئیس جمهور تدارکات چی هست فقط این تدارکات چی همه چی دستش هست از تعیین روسای وزارت خونه ها تا استانداری و فرمانداری تا تعیین روسای سازمان ها مثل بورس و بانک مرکزی و هلال احمر و خصوصی سازی تا تعیین روسای منابع درامدی کشور مثل روسای پالایشگاه ها و نیروگاه ها و پتروشیمی ها و ... عجب تدارکات چی ای هستند
ناشناس۱۷۸۵۱۲۱۱۳:۲۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بیایید سلامتی مردم و سرمایه کشور را در نظر بگیریم وانتخاب رییس جمهور را به عهده نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان و مجلس تشخیص مصلحت بسپاریم با اینکار هم مشکل شیوع کرونا در مسله انتخابات حل میشود و هم هزینهذهای سرسام اور انتخابات حذف میشود
ناشناس۱۷۸۵۱۶۲۱۳:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از حسن اول و حسن دوم هم پیشاپیش ملولیم
ناشناس۱۷۸۵۲۳۹۱۴:۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بلایی که دولت روحانی بر سر کشور آورد مغول ها نیاوردند.
ناشناس۱۷۸۵۳۹۹۱۶:۳۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما همیشه تنها پیش قاضی می روید؟
ناشناس۱۷۸۴۷۵۱۱۰:۰۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کشور نیاز به معجزه دارد.
تبریزی۱۷۸۴۹۱۱۱۱:۳۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تا وقتی مردم یک کشور منتظر معجزه و ماوالطبیعه و ... بمونن و خودشون هیچ کاری نکنن وضع از این بهتره نمی شه. سرتون رو با همین چیزها گرم کردن که دست روی دست گذاشتین دیگه.
ناشناس۱۷۸۴۹۶۹۱۲:۰۸:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دوست عزیز: آب رفته به جوی تنها با معجزه بر می گردد. زمان هیچوقت به عقب بر نمی گردد. درست است که ماهی را هر وقت از آب بگیرند تازه است. اما ممکن است آبی وجود نداشته باشد. یا من و تو دندانی نداشته باشیم که آن را تناول کنیم.
ناشناس۱۷۸۵۰۱۹۱۲:۴۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این نوع معجزه در درون خود ادمها است
ناشناس۱۷۸۴۸۹۳۱۱:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
البته همه مردم باید در ساختن مملکت نقش داشته باشند. با این حال حرف شما از این جهت درست است که یک نفر بایستی بیاید و سر همه دزدان و قاتلان را بزند فکر کنم جوی های خون راه بیفتد.و سپس گروه تازه ای بیایند و کشور را اداره کنند.
ناشناس۱۷۸۵۴۹۱۱۸:۰۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
لطفا جوک نفرمایید با این شرایط فساد اقتصادی در همه زمینه ها که وجود دارد و کاهش قدرت خرید مردم بیچاره پس رای بی رای
ناشناس۱۷۸۵۵۸۶۱۹:۳۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
برشت میگوید : افسوس نه برای ملتی که قهرمان ندارد ، افسوس برای ملتی است که نیاز به قهرمان دارد .
ناشناس۱۷۸۴۶۷۶۰۹:۳۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خوشبحال اصولگراها که دستشان پر است. اصولگرا و اصلاح طلب دو روی یک سکه هستند. مردم مدت ها است متوجه این بازی ها شده اند.
ناشناس۱۷۸۴۸۱۰۱۰:۳۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصولگراها شخصی مثل قالیباف رو دارن که هشتمین شهردار برتر جهان شد اصلاح طلب ها هم حسن خمینی و حسن روحانی و جهانگیری دارن اصولگراها قالیبافی دارن که معجزه گر عرصه کارآمدی و توانمندی است بخشی از اعجاز معجزه گر عرصه کارآمدی و توانمندی دکتر قالیباف ساخت دریاچه چیتگر در دل تهران صدها هکتار جنگل کاری در دل تهران صدها کیلومتر مترو ساخت برج مخابراتی میلاد ساخت تمام تونل های تهران ساخت نیمی از تمام بزرگراههای تهران نوسازی 40 درصد از بافت فرسوده تهران اضافه کردن بیش از هزار واگن به مترو ۱۹۴ کیلومتر خط اتوبوس رانی بی آر تی خرید 1267 اتوبوس داخل شهری ساخت صد کیلومتر شبکه جمع آوری آب سطحی و هزاران کیلومتر شبکه جمع آوری آب فرعی ساخت ۳۶ فروشگاه شهروند و ۳۵۴ سرای محله، ۵۴۳ کتابخانه منطقه ای و محلی ساخت ۱۷۴ پل مکانیزه عابر پیاده و ۲۳ مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان ساخت ۱۷ موزه و خانه موزه ساخت ۵۴۱ زمین چمن مصنوعی و تعداد زیادی زمین بازی محله برای استفاده جوانان ساخت مجموعه عباس آباد با فضای سبز و پل طبیعت ساخت باغ کتاب ساخت بوستان ولایت در عرصه حدودا ۳۰۰ هکتاری ظرف مدت ۴۵ روز در جنوب تهران ساخت بوستان یاس به مساحت ۴۸۵ هکتار ساخت دریاچه 140 هکتاری خلیج فارس ساخت تونل نیایش با حدود ۱۰ کیلومتر طول، ساخت تونل توحید به طول ۴.۳ کیلومتر، ساخت پل جوادیه، ساخت پل صدر با ۱۱ کیلومتر طول، ساخت بزرگراه های امام علی (ع)، آزادگان، شهید صیادشیرازی، ادامه بزرگراه شهید همت، ادامه بزرگراه رسالت و… و ساخت ۱۹۶ دستگاه پل ساخت سد کرخه گازرسانی به پنج استان ساخت راه آهن سرخس مشهد ساخت سازه عظیم خلیج فارس افزودن الگانس ها و تویوتا به ناوگان پلیس دفاتر خدمات الکترونیک پلیس به علاوه ده ساخت شهرک های زیرزمینی موشکی گسترش صنعت موشکی پایه گذاری ساخت یک پایگاه هوایی در هر شهر و شهرستان هم بخشی از اعجاز معجزه گر عرصه کارآمدی و توانمندی سردار قالیباف است
ناشناس۱۷۸۴۹۲۰۱۱:۳۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از معجزات دیگر ایشان املاک نجومی است که املاک شهرداری را به ثمن بخس در اختیار دوستان و آشنایان قرار دادند هم بگویید و کلی تخلفات دیکگر در شهرداری.
ناشناس۱۷۸۵۲۲۶۱۴:۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
املاک نجومی دروغ محض بود به گفته دادستان در 104 تعاونی مسکن شهرداری هیچ تخلفی صورت نگرفته بود.
ناشناس۱۷۸۵۲۹۱۱۵:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دار و دسته شما اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۷۸۴۹۲۹۱۱:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
همه اینها درست است. به همین دلیل هم حتی در سطح قالیباف تحمل نمشود.
ناشناس۱۷۸۵۳۹۸۱۶:۳۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تمام چهرهای سیاسی این کشور امتحان پس داده هستند. متاسفانه هیچکدام نفره قبولی نگرفته اند. امتحان تجدید که جای خود، تک ماده هم کمکی به حالشان نمی کند.
ناشناس۱۷۸۴۹۴۹۱۱:۵۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قالیباف کی وقت کرده اینهمه کار انجام بده،احتمالا خودت کمکش نکردی؟؟؟؟!!
ناشناس۱۷۸۴۹۷۰۱۲:۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آیا شما تا به آرزونیا رفته اید؟ اگر رفته بودید می دیدید.
ناشناس۱۷۸۵۲۲۹۱۴:۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد دار و دسته شما عمرا چنین مدیر جهادی توانمندی ندارند.
ناشناس۱۷۸۵۰۵۵۱۲:۵۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آن خشت بود که پر توان زد
ناشناس۱۷۸۵۷۶۵۲۲:۰۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ای کاش مردم تهران قدر قالیباف رو میدونستند قالیباف اگر رییس جمهور شود کل کشور را تهران میکند
گمگم۱۷۸۵۸۲۶۲۲:۴۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خداییش حرف حق جواب نداره .قالیباف از اون آدمهاس که اگه بخوره هم کار میکنه تا آخرشم هست .ولی نمیدونم چرا دلم میگه سید حسن خمینی رییس جمهور میشه .امیدوارم نشه
ناشناس۱۷۸۵۹۸۶۰۵:۲۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این همه کارکرده کدام یک این کاربه نفع مردم فقیربودبه جای این همه کاردودرصدازگرانی را حل میکردبه اون مگن کار
ناشناس۱۷۸۵۲۰۶۱۴:۰۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
متوجه شدن وای بازم میریم رای میدیم!!!
ناشناس۱۷۸۴۶۸۰۰۹:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تنور انتخابات مانند فریزر -70 درجه واکسن فایزر یخ زده است.
تبریزی۱۷۸۴۹۰۷۱۱:۲۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اتفاقا مشت و ساک و حساب های بانکی همشون پره. هم این ور آب و هم اون ور آب. خیلی تحقیق کنی می بینی تو مریخ و کره ماه هم حساب دارن.
ناشناس۱۷۸۵۰۹۷۱۳:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کسی به اسم حسن خمینی نداریم نام او حسن مصطفوی است
ناشناس۱۷۸۵۴۳۹۱۷:۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تجربه نشون داده که هر وقت دوره اصلاح طلبها تموم میشه جامعه در یک افسردگی و ناامیدی عمیق به سر میبره!
ناشناس۱۷۸۵۹۰۰۰۰:۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
راه پدر باپسر فرق دارد.
ناشناس۱۷۸۴۶۳۰۰۹:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
همه می دانند چه خبر است. مشت همه خالی است ولی سفره انقلاب پر است از این مشتهای خالی.
ناشناس۱۷۸۴۷۰۷۰۹:۴۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اینها دارند فضا را برای انتخابات وهل دادن مردم به سوی صندوق ،آماده می کنند !
ناشناس۱۷۸۴۸۱۶۱۰:۴۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگر حسن خمینی بیاید و رییس جمهور شود پس از چندی نگوییم صد رحمت به حسن اول
ناشناس۱۷۸۴۹۱۴۱۱:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
روحانی به پست ترامپ خورد شما برو پرونده دولت قبل اختلاس ها رو جمع کن
ناشناس۱۷۸۴۹۳۳۱۱:۴۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از همین الان میگیم هزار بار رحمت به حسن اول. همانطور که در 92 گفتیم هزار بار رحمت به .....
ناشناس۱۷۸۵۲۴۵۱۴:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
حسن روحانی هم مثل حسن خمینی هیچگونه سابقه کار مدیریتی و اجرایی نداشت.
عشق وطن۱۷۸۵۲۶۶۱۴:۴۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما دیگه کی هستی بدترین رییس مملکت همین حسن روحانی بود . کاری نکرد . بازم حرف میزنی؟
ناشناس۱۷۸۴۶۳۷۰۹:۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مثلا‌جناب‌آقای‌رضایی‌کدام‌کارمدیریتی‌انجام‌داده‌است‌که‌ایشان‌تایید‌صلاحیت‌میشود‌ولی‌سید حسن‌خمینی‌نمیشود‌شما‌که‌ایشان‌نیامده‌اورارد‌صلاحیت‌کردید
ناشناس۱۷۸۴۷۰۳۰۹:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
یا لاریجانی یا قالیباف یا جلیلی یا ولایتی یا حداد عادل یا..........
مرد واقعی۱۷۸۵۰۲۳۱۲:۴۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
برای آزمون مجلس خبرگان امتحان داده رد شده! میفهمی؟ مثل اینه که بین سیاوش که ۲۰ گرفته و اصغر که ۲ گرفته عکس اصغر و بنر کنی به عنوان نمونه مدرسه
ناشناس۱۷۸۴۶۳۹۰۹:۱۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
حسن اول برای هفت پشت مملکت کافی بود حسن دوم بهتر است که حرمت امام خمینی را حفظ کند
امید انقلاب۱۷۸۴۶۴۰۰۹:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سیدحسن خمینی یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ،بهترین شخصیتی است که می تواند پرچمدار انقلاب شود
ناشناس۱۷۸۴۷۲۵۰۹:۵۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
حالا شما به حرف های بنیانگذار انقلاب عمل کن به نوه اش هم میرسیم
ناشناس۱۷۸۴۶۴۱۰۹:۱۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
حسن خمینی همان حسن روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۱۷۸۴۶۴۳۰۹:۱۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
حامی روحانی و تکرارش قطعا بهتر از او نیست
ناشناس۱۷۸۴۶۴۵۰۹:۱۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
با توجه به کرونا و نیاز به واکسن بهتر است که هزینه این رای گیریها را که اخرش معلوم است چیست را به واردات واکسن اختصاص دهیم. یک مسئول تدارکات را خودتان منصوب بفرمایید. همه ایران و دنیا هم می داند که چپ و راست معنی ندارد و دیگر کسی خریدار این پروسه انتخابات نیست
ناشناس۱۷۸۵۰۴۳۱۲:۴۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مرد اگه رئیس جمهور تدارکچی بود به نظرت می‌زاشت کسی مذاکره کنه؟ یادته قبل از اون چقدر بهش گیر می دادن که به فکر مردم نیستی و مذاکره نمی کنی؟ حالا که مذاکره شد و معلوم شد چی در انتظارمان بود.کاش حداقل کسی را برای مذاکره می فرستادیم تا در برجام مکانیسمی قرار دهد تا آمریکا نتوانند خارج شود
ناشناس۱۷۸۴۶۴۷۰۹:۱۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصلاح طلبانی که میگفتن رئیس جمهور هیچکاره است و در حد تدارکاتچی هست برای انتخابات نامزد معرفی نکنند.
ناشناس۱۷۸۴۷۷۳۱۰:۱۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
چه ترفند رندانه ای دارند این اصولگراها!
ناشناس۱۷۸۴۹۷۷۱۲:۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصلاحات چیا قدرت طلبتر از این حرفها هستن که نیان
ناشناس۱۷۸۵۲۵۸۱۴:۴۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ولی اصولگراها مشتاق خدمت هستن که با هر ترفندی می خوان بقیه رد از رقابت بیرون کنند!
ناشناس۱۷۸۵۴۴۳۱۷:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بالاخره رئیس جمهور تدارکاتچی هست یا نه!؟!؟ اگر هست پس چرا میگی ترفند رندانه!؟ اگر نیست پس چندتا!؟
ناشناس۱۷۸۴۶۶۰۰۹:۲۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
نتیجه انتخابات مشخص است اصلاح طلبان نه حرفی برای گفتن و نه شخصی برای تایید دارند
ناشناس۱۷۸۴۷۵۹۱۰:۰۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بله اصولگرایان با کارنامه درخشانی که در همه عرصه ها به خصوص 8 ماهی که از عمر مجلس فعلی گذشته به ثبت رسانده اند پیروز قطعی انتخابات خواهند بود!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۷۸۴۷۷۸۱۰:۲۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصولگرا ها چی؟ حرفی برای عملیاتی کردن دارند؟ تا حالا ژاپن اسلامی را به سرانجام رساندید بستونه!!!
ناشناس۱۷۸۴۶۶۱۰۹:۲۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
البته اگردوستان شمااجازه دهند مشت اصلاح طلبها بسیارهم پراست کافی است فقط به اقای تاجزاده اجازه کاندیداتوری شود به تنهایی کاربلدتر وقوی تروپاکدسترازتمام اصولگرایان هست
امیر۱۷۸۵۴۳۸۱۷:۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تاج زاده بیاد من از این کشور میرم چون کارش تموم میشه
نیما۱۷۸۵۶۰۵۱۹:۴۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
نسخه معنی کاربلد و پاکدست رو متوجه شدیم
ناشناس۱۷۸۴۶۹۷۰۹:۴۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مسلما ورود ایشان لرزه بر اندام برخی احزاب خواهد انداخت
ناشناس۱۷۸۵۲۰۰۱۴:۰۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
البته. از صدای پایشان!
ناشناس۱۷۸۴۷۰۵۰۹:۴۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این قافله تا به حشر لنگ است اصلاح طلب رو دیدیم عملکردشو اصولگرا رو هم دیدیم عملکردشو
ناشناس۱۷۸۴۷۴۸۱۰:۰۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ایشان نه کار مدیریتی ونه کار سیاسی کردند سخنانش نیز برگرفته از کپی های سخنان دیگران است حرم امام خمینی را به تعبیر خیلی ها تبدیل به کاخ کرده آیا امام در زمان حیات آزاده میکردن نمی توانستند در چنین کاخی منزل کنند ولی ایشان همواره از کاخ نشینی می‌نالیدند رهبر فرزانه هم‌همینطور
ناشناس۱۷۸۴۹۳۹۱۱:۵۳:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خیلی هم تمایل داره آثار موزه ملی ایران رو به اونجا منتقل کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مانی۱۷۸۴۷۴۹۱۰:۰۴:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از حالا مشخصه انتخابات ریاست جمهوری هم شبیه انتخابات مجلس با حضور حداقلی مردم برگزار خواهدشد و قالیباف به آرزوی دیرینه اش خواهد رسید و بعد از 8 سال کویری سوخته تر از آنچه اکنون شاهدش هستیم تحویل خواهد داد.
شاهدخت۱۷۸۵۳۲۰۱۵:۱۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
یاد وعده باغ گلابی بخیر باد!!!!!
ناشناس۱۷۸۴۷۵۴۱۰:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
از نظر من هیچ امیدی به اصلاح طلب و اصولگرا نیست. بس کنید
ناشناس۱۷۸۵۴۴۹۱۷:۲۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
هروقت این جمله رو میخونم یاد زنهایی میفتم که میگن مردها همه سر و ته یه کرباسن!!! خب خواهر من وقتی هرکسی اومد گفت من بهترین مرد دنیا هستم و قول میدم خوشبختت کنم سریع میگی بله آخرش میشه همین که به همه بی اعتماد میشی!
ناشناس۱۷۸۴۸۰۴۱۰:۳۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصولگرايان هم به جز كانديداهاي تكراري،فرد جديددوتوانمندي ندارند
ناشناس۱۷۸۴۸۴۲۱۰:۵۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خیلی دارید تلاش میکنید انتخابات را داغ کنید ولی اینبار دیگه جواب نمیده
ناشناس۱۷۸۴۸۶۶۱۱:۰۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
--- اوسا عباس ! كعب الاخباري ! از انتخابات چه خبر ؟ كدام جناح مشتش پره و كدام مشت خالي ؟ اوسا عباس خياط ، سر از روي پارچه بر مي دارد ، قند به دهان مي گذارد و استكان چاي بر مي دارد و از بالاي عينكش بهم زل مي زند و ميگه : --- به شتر گفتن خدا پسري بهت بده ، گفت : من بار خودم به بارم هست !! ... چه كار دارم برادر ! ... هر كه آمد خوش آمد !! ... پارچه خوبي گرفتي ... يك شلواري بدوزم برات كه كيف كني ! ... چاي ات سرد نشه !!
ناشناس۱۷۸۴۸۷۴۱۱:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مردم دیگر خوب فهمیده اند که این انتخاباتها مانند انتخاب یک میوه از یک ظرف پراز سیب است و به همین دلیل دیگر اکثریت شرکت نمیکنند تا برایشان موجب ضمان نگردد . بهترین کار اینست که خود حضرات یک نفر را به عنوان رییس جمهور انتخاب و معرفی کنند تا به امور تدارکات مملکت برسد که خب چون همیشه باید یک نفر باشد تا همه تقصیرات را گردنش بیندازند این موضوع بعید است .
شاهدخت۱۷۸۵۳۱۷۱۵:۱۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تا زمانی که با دل شما باشد اوضاع خوب است وقتی میدانید پیروز شوید همه چیز اخ؟؟؟؟ اما درباره رای به نظر من که کلا سیستم جمهوری خنده آور است چرا باید کسی که هیچ از برنامه سیاسی و اقتصادی نمی دادند کسی را برای مدیریت اینها انتخاب کند؟ به نظرم از روز اول باید سیستم را پارلمانی میکردیم تا خیلی بدبختی ها سر ایران نیاید.
علی۱۷۸۵۵۳۰۱۸:۵۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
راست گفتی باید یک نفر باشه من فقط میدانم خاتمی از همه بهتر بود
ناشناس۱۷۸۴۸۷۵۱۱:۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط مشت «اصلاح طلبان» نیست که خالی است، مشت همه خالی است. تا چند سال پیش می شد با به راه انداختن بازی «اصلاح طلب - اصولگرا» تا حدودی مردم را متوهم ساخت ولی امروز این بازیها دیگر خریداری ندارند.
ناشناس۱۷۸۴۸۹۲۱۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اندر حكايت مشت خالي اصلاح طلبان !! --------- ... آقا رضا ! يعني واقعاً اصلاح طلبان مشت شان خاليه و اصولگران احتمالاً مشت شان پر ؟ بله ؟ ... يا اين كه به نظر شما اصولگراها هم ....بفرما آقا رضا ! آقا رضا لبخند ميزنه و ميگه : --- حالا ببينيم مشت خالي و مشت پر براي چه و براي كي باشه !! البته اگر براي دشمنان باشه ، مسلماً مشت پر بهتره ، ... براي من نوعي نباشه !!! ... من از اين جناح فعلي كه زياد مشت خوردم ، ... مشت پر اقتصادي !!! و آقا رضا غش غش ميخنده ، ... و چنان از خنده ريسه مي رودكه چشمانش پر از اشك ... !!
ناشناس۱۷۸۴۸۹۶۱۱:۲۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگر کسی توانست تمام این دو تیم را بازنشسته کند و آنگاه گروه جدیدی سرکار بیایند آنگاه می شود گفت یک کاری انجام شده است.
ناشناس۱۷۸۴۹۰۳۱۱:۲۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
لعنت به هر کسی که بدون اینکه خود را ارجح بداند کاندید شود.
ناشناس۱۷۸۴۹۱۶۱۱:۳۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مثلا مشت شما اصولگراها خیلی پر ؟ یک مشت ادم هزار شغله
ناشناس۱۷۸۴۹۴۰۱۱:۵۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
واقعا تیتر جالبی زدین: حسن خمینی و مشت خالی اصلاح طلب ها
ناشناس۱۷۸۴۹۷۹۱۲:۱۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط احمدی نژاد فرمانده بهاری رئیس جمهور ایران
ناشناس۱۷۸۵۱۵۸۱۳:۳۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
معلوم نیست اگر این دفعه بیاد چند تا از معاون ها و وزراش برن زندان
ناشناس۱۷۸۵۲۳۳۱۴:۱۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
رکورد اختلاس با رقم بی سابقه 15 هزار میلیارد تومان در دولت یازدهم شکسته شد.
ناشناس۱۷۸۴۹۸۵۱۲:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فعلا که هر دو جناح مشتشان خالی است
ناشناس۱۷۸۵۰۳۵۱۲:۴۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دست پر شما رو هم در مجلس دنا پلاسی واکسنی دیدیم !!
ناشناس۱۷۸۵۲۳۴۱۴:۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دنا پلاس رو دیدی اما نماینده ای که در مجلس قبل 5000 خودرو را دپو می کرد ندیدی ؟!
ناشناس۱۷۸۵۲۴۲۱۴:۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به نمایندگان مجلس قبل ویتارا رایگان دادند.
ناشناس۱۷۸۵۴۵۱۱۷:۲۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کار هر دوشون نادرسته. برای دنیای دیگران آخرت خود را نفروشیم.
ناشناس۱۷۸۵۰۴۵۱۲:۴۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دیگه بازی اصلاح طلب-اصولگرا خریداری نداره.
ناشناس۱۷۸۵۰۶۳۱۲:۵۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
برنده اصولگرایی ست با حداقل آرا ،براشون هم اصلا مهم نیست
ناشناس۱۷۸۵۰۸۷۱۳:۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دوستانی که میگن هم مشت اصلاح طلبان خالی است و هم مشت اصولگرایان ، باید به این نکته توجه کنند که مشت اصولگرایان اگرچه از رجال برجسته خالی است اما همیشه ظرف رای آنها تضمینی است . کشور در هر شرایطی باشد حتی اگر از نظر اقتصادی بد تر از امروز باشد حدود شانزده میلیون رای به لحاظ شرعی و اعتقادی وجود دارد . و از آنجا که کسانی که به اصلاحات رای داده اند ماهیتاً خواهان تغییر مثبت در تمام زمینه ها هستند پس رای نخواهند داد و انتخابات با حضور کم مردم و به نفع اصولگرایان تمام میشود . این تلاشهای رسانه ای هم بیشتر از طرف اصولگرایان صورت میگیرد که تنور انتخابات کمی داغ شود و نه داغ داغ داغ. امیدوارم سید حسن خمینی فریب نخورد و نیاید
عطا۱۷۸۵۱۷۵۱۳:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آیت ا....سید ابراهیم رییسی یا آیت ا.. سید حسن خمینی هر کدام بیایند و مردم آگاهانه به هر کدوم رای بدهند خوب است .چون تا حالا حسن رفتار شان از خیلی ها بهتر بوده
ناشناس۱۷۸۵۱۸۱۱۳:۴۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اندر حكايت جناب سيد حسن خميني و مشكلات احتمالي و يا اما واگر ها براي نامزد شدن او در انتخابات رياست جمهوري ! ------------ « عاقلان نقطه پرگار وجودند ولي عشق داند كه در اين دايره سر گردانند » !! حافظ شيرازي ----------- --- ... آره عزيز جان ! البته خيلي از حرفهات عين صوابه !! من هم صحبتم را خلاصه كنم !! حافظ ميگه كه عاقلان در دايره وجود سر گردانند ، ره به جايي نمي برند ، ... البته اين را از زبان « عشق » ميگه ، يعني نظر« عشق » در موردراهبرد «عقل » اينه ، ...يعني همان نظرات مختلف فيلسوفان و عارفان !! ... آره ... مي فرمايد در اين دايره سر گردانند ، نميگه از دايره بيرون هستند ، حالا برادر اين دايره آفرينش مهم نيست !! ... اما امان ... امان امان ... صد امان از دايره سياست !! كه هر روز اين دايره سياست تنگ تر و كوچك تر ... هر روز كسي خارج تر !! هزار امان از اين دايره !
علیرضا نیکرو۱۷۸۵۱۸۲۱۳:۵۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عارف گزینه ی جناح چپ انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰
امان۱۷۸۵۲۲۱۱۴:۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
احمد توکلی یا رییسی رییس جمهور شوند بهتر است
ناشناس۱۷۸۵۲۵۳۱۴:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سید حسن خمینی و مشت خالی اصلاح طلبان در ۱۴۰۰ !!!!! این که برای شما برادران اصولگرا بهتره . ان شالله با دست پر بمیزان 《حداکثر 5% 》 آرا برنده میشوید...
قالیباف خادم ملت۱۷۸۵۲۷۸۱۴:۵۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط قالیباف من با اصلاح طلب و اصولگرا کاری ندارم . این بازی ای بود که دشمنان به جون ایران انداختن . ما باید به کسی رای بدیم که سابقه درخشانی داشته . اونم فقط قالیبافه
ناشناس۱۷۸۵۷۷۴۲۲:۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اول باید مردم لیاقت فردی مثل قالیباف رو پیدا کنند بعد باید قالیباف جلو بیاد قالیباف صدها کیلومتر مترو ساخت فعلا لیاقت مردم در حد محسن هاشمیه که رسما گفت ما توی این چهار سال یک کیلومتر هم نتوانستیم مترو بسازیم
ناشناس۱۷۸۵۲۷۹۱۴:۵۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
هشت سال اصلاح طلبان گند زدن به مملکت بس نیست
ناشناس۱۷۸۵۳۳۹۱۵:۳۴:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اصلاح طلب و اصولگرا نداره اینها دنبال پست و مقامند مردم براشون مهم نیست
شاهدخت۱۷۸۵۳۲۷۱۵:۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اینکه کار اصلاح طلب و اصولگرا تمامه چیز مشخصی است . موضوع اینه که کشور مال این دوتا نیست که اگه اینا نبودن کشور و ملت هم نباشند. ما واقعا به کسی مثل رئیسی که وابسته به جناح نیست در ریاست جمهوری نیاز داریم البته رئیسی بهتره که کارش رو همینطور عالی ادامه بده حیفه خودش رو سبک کنه با شرکت در انتخابات.!!!
ناشناس۱۷۸۵۳۷۴۱۶:۱۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سید حسن خمینی نباید کاندیداتور ریاست جمهوری شود چون ملت بادیدی دیگر به این خانواده می نگرند فرزندان حضرت امام در بین مردم بسیار محبوبند اگر کاندید شوند مطما از چشم مردم زده میشوند
ناشناس۱۷۸۵۴۰۷۱۶:۴۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کسی که که بدون تخصص پستی رابپذیره قطعا بی تقواست شهید چمران
ناشناس۱۷۸۵۴۲۹۱۷:۰۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سیدحسن که درراه پدربزرگ نیست کی به او رای می دهد؟
ناشناس۱۷۸۵۵۷۴۱۹:۳۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دوستان اصلاح طلب روی ساده لوحی مردم و نادانی سلبریتی ها هم این دوره حساب ویژه ای باز کردن.باشد که رستگار شوند.اصولگراها هم که اینقدر درون خودشون سر رسیدن به قدرت باهم تعارض و مشکل دارن که ادم بیزار میشه از فکر کردن بهشون.کاش یکی پیدا بشه که هیچ جوره به هیچ کدومشون وصل نباشه.واسمش یاداور هیچ جناحی نباشه.
محمد ابارشی۱۷۸۵۵۷۷۱۹:۳۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به نظر من آقای سید حسن خمینی بهتر بره مسئو لیت یاد بگیره بعد بیاد یک کاری انجام بده
ناشناس۱۷۸۵۷۱۱۲۱:۱۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ایشان به درد ریاست‌جمهوری نمی خوره .
ناشناس۱۷۸۵۹۸۸۰۵:۴۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بایدیک نفرریس جمهورشود که دستش بازباشدپای حرف هاش بماندنه که مثل حسن روحانی وقت ری گیری امدگفت که کلید دست من هست.ویامثل کسانی که همه مردم را باگرانی ازپادراورن.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین