محسن رضایی: ملت ما از دست لیبرال‌ها و غربگرایان خسته شده است/ به «وحدت کبیر» در دهه سرنوشت انقلاب نیازمندیم

سیاسی،   3991026042 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز (پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه) در همایش روسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نیاز بود این حرکت زودتر شکل می‌گرفت و ان‌شاءالله دوستان این صفوف را برای آینده فشرده‌تر کنند. ۱۰ سال آینده یکی از دهه‌های طوفانی انقلاب خواهد بود.

 محسن رضایی: ملت ما از دست لیبرال‌ها و غربگرایان خسته شده است/ به «وحدت کبیر» در دهه سرنوشت انقلاب نیازمندیم

به گزارش  الف، رضایی با بیان اینکه من اسم دهه آینده را دهه سرنوشت گذاشته‌ام، دهه آینده را به دهه اول انقلاب تشبیه کرد و اظهار داشت: البته جنس حوادث دهه آینده با دهه اول انقلاب متفاوت است؛ آن زمان بحث کودتا و ترور وجنگ مطرح بود. دهه آینده مشکلات اقتصادی و نفوذ و جنگ نرم و تهدیدات زیستی و تغییر اقلیم از رویداد های مهم است. و لذا سختی شرایط و اهدافی که انقلاب دنبال می‌کند، مشابه همان دهه اول است.

مردم و بچه‌های انقلاب گول آمدن بایدن را نمی‌خورند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اینکه می‌گویند دموکرات‌ها آمده‌اند و اظهاراتی از این قبیل، بچه‌های انقلاب ومردم فریب این تبلیغات نمی خورند. باید امریکا را وادار کنیم که به تعهدات خود عمل کند. ولی خودمان را برای شرایط سخت‌تر و کارهای بزرگ‌تر آماده کنیم.
رضایی در تشریح صف آرایی نظام سلطه در مقابل جریان مقاومت گفت: غربی‌ها می‌گویند جمهوری اسلامی مزاحم ماست و می‌گویند باید با ایران، تسویه حساب کنیم. از این طرف، ملت ما هم از دست لیبرال‌ها و غربگرایان خسته شده و باید به حکمروایی آن‌ها پایان بدهیم.
وی افزود: دوران اینکه هر دولتی آمده فرمان را به دست گرفته و هر طور خواسته کشور را اداره کرده، به سر آمده. دوران کوچک کردن ایران به پایان رسیده. دوران خودسانسوری ما هم باید پایان پیدا کند.
رضایی با بیان اینکه اقدامات چند دولت اخیر، دادِ مردم را بلند کرده، تصریح کرد: مردم می‌گویند نظام برای ما فکری بکند و ما را ازدست نامحرمان نجات دهد.

بی‌اعتنایی و تکبر مسئولان مشکل مضاعف مردم پس از معیشت و مسکن و تورم است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: علاوه بر اینکه مشکل معیشت، مسکن و تورم وجوددارد، بی‌اعتنایی به مردم در ادارت، تکبر و نگاه ارباب- رعیتی به آن‌ها تشدید شده و در حالی که انقلاب با آن روحیات خداحافظی کرده بود دارد دوباره برمی‌گردد.
رضایی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند تکلیف ما را تعیین کنند؛ ما هم باید تکلیف آن‌ها را مشخص کنیم و قیامی را در چارچوب گام دوم انقلاب رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه در دهه پیش رو باید الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را پایه‌گذاری کنیم، تصریح کرد: باید الگوی اسلامی اقتصادی، فرهنگی شهرسازی و... پایه‌ریزی کنیم. این پایه‌ریزی در شرایطی که لیبرال‌ها و یا ناکارامدها در آینده قدرت را، در دست داشته باشند محقق نمی‌شود.
استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه نیروهای انقلاب با همه قدرت باید به میدان بیایند، تصریح کرد: دولت آینده باید کارآمدترین دولتی باشد که در طول انقلاب روی کار آمده است.

 همه نیروهای انقلاب باید در دولت آینده حضور داشته باشند

رضایی تأکید کرد: همه نیروهای انقلاب باید در دولت آینده حضور داشته باشند، نه اینکه یک برادر حزب‌اللهی رییس جمهور شود و بیاید بگوید من تیم خودم را دارم و با هر کسی نمی‌توانم کار کنم. بعد هم مجلس برای هماهنگی با دولت نمی‌تواند اکثر وزرای پیشنهادی او را رد کند، مجبور می‌شویم چهارسال با یک دولت ضعیف کنار بیاییم و آن را تحمل کنیم.
وی با بیان اینکه دولت آینده باید کشور را بیست سال جلو بیاندازد، گفت: دولت آینده باید طوری عمل کند که دشمن تا ۳۰ سال آینده مایوس شود و نتواند در مقابل ملت ما دست به کارشکنی زند.
رضایی با بیان اینکه این دوره آرایش نیروهای انقلاب بسیار مهم است، تصریح کرد: دیگر در قالب جناح و‌ حزب نمی‌‌توانیم کار کنیم؛ امروز به حرکتی شبیه بسیج دوران انقلاب نیاز داریم تا با تشکیل دولت آینده، هم از عقب‌ماندگی‌ها عبور کنیم، هم آینده انقلاب را بیمه کنیم.
وی افزود: خوشبختانه بیانیه گام دوم، مانیفست این حرکتی است که باید انجام شود که خدا آن را به رهبر انقلاب الهام کرد.

مبارزه با فساد در قوه قضائیه، تشییع میلیونی حاج قاسم و تشکیل مجلس انقلابی ادامه قیام رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: چندماه بعد از اینکه در سال ۹۷ ترامپ به عرصه آمد، رهبر انقلاب هم با بیانیه گام دوم به مقاومت فعال و مبارزه با این حرکت دشمن برخاستند و قیام شروع شد. سرآغاز آن هم مبارزه با فساد بود که در قوه قضاییه شروع شد. بعد تشییع میلیونی برادر عزیزمان حاج قاسم بود که بعثت عظیمی را شکل داد. بعد هم تشکیل مجلس انقلابی، ادامه این قیام بود.
رضایی با بیان اینکه شرایط امروز مثل سال ۵۶ است، گفت: سال ۵۶ نهضت امام آرام آرام شروع شد و خیلی‌ها خبر نداشتند و یا باور نداشتند. ابتدا هسته‌های کوچک شکل گرفت و در سال بعد یعنی ۵۷ زد و‌ خوردها شروع شد تا اینکه ۲۲ بهمن جمعیت عظیمی به میدان آمد. دفاع مقدس هم اینطور بود؛ ابتدا جمعیت کمی به جبهه اعزام شد تا اینکه در عملیات‌های بعدی، مردم به جبهه‌ها هجوم بردند.
وی با اشاره به برخی شعارها مبنی بر رفع تحریم‌ها، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید طرف را وادار به رفع تحریم کنیم، اما مسئله اصلی این است که بدانیم دشمن تحریم را با خوش بینی رفع نخواهد کرد و ما باید با ابزار مناسب تحریمها را خنثی و آن‌ها را عقب بزنیم.

کاهش ارزش پول ملی، امنیت ما در برابر اقدامات اسرائیل و انتقال بین نسلی 3 چالش مهم پیش روی کشور

رضایی یکی از مسائل اصلی کنونی کشور را موضوع اقتصاد و تحریم دانست و گفت: نقدینگی مسئله مهمی است که طی سه سال آینده دو برابر می‌شود، یعنی طی سه سال، اندازه ۵۰ سال پول منتشر می‌شود. این دریای عظیمی است که وارد اقتصاد کشور خواهد شد. آیا همین مقدار تولید افزایش می‌یابد تا قیمت‌ها کنترل شود؟ از طرفی ده سال است رشد سرمایه‌گذاری ما منفی شده و این موضوع فوق‌العاده خطرناک است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کاهش ارزش پول ملی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید برای همه این مشکلات فرمول پیدا کرد.
رضایی، مسئله دوم را موضوع امنیت دانست و گفت: برای اولین‌بار پس از ۴۰ سال، اسراییل دارد در منطقه پایگاه می‌زند و‌ خود را به مرزهای ما می‌چسباند.
وی، سومین موضوع را «انتقال بین نسلی» دانست و گفت: یعنی نسل اول و دوم انقلاب تا ده سال آینده بیشتر نمی‌توانند نقش‌آفرینی داشته باشند. در چنین شرایطی نسل سوم و‌ چهارم انقلاب می‌خواهد در دهه‌ای که سخت‌ترین دهه انقلاب است، امور را در دست بگیرند. این موضوع مهمی است که باید آن‌ها را تپانمند و اماده پذیرفتن مسؤلیت ها نمود.
رضایی با بیان اینکه باید طی بیست سال گذشته انتقال بین نسلی انجام می‌شد، اظهار داشت: وقتی نمانده است و حالا که این موضوع از بیست سال قبل شروع نشده، باید در همین ده سالی که نسل اول و دوم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند انجام شود. 
وی در ادامه گفت: در همه این مسائل مهمی که ذکر شد، هم تهدید وجود دارد هم فرصت. در اقتصاد و موضوع نقدینگی اگر مردم اطمینان کنند که تولید راه می‌افتد پولهای خود را به سمت سرمایه‌گذاری سوق می‌دهند و دارایی‌های غیر مولد، مولد می‌شود.
رضایی مشکلات بورس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: چقدر تذکر دادیم که موضوع بورس را با حساب و‌کتاب مدیریت کنید و باید پولی که وارد بورس می‌شود، از آن طرف باید منجر به تولید شود، اما این پول آمد و آنقدر دور خود چرخید که بورس را به این روز انداخت.

مدیریت بد در کشور همه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند

وی تصریح کرد: همه این مسائل، فرصت هستند اما مدیریت بد، آن‌ها را تبدیل به مشکل کرده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در موضوع تهدید اسراییل هم برای ما فرصت وجود دارد، چرا که ما از ۳۰ سال قبل در منطقه کار می‌کنیم و عراق و سوریه و یمن و چند کشور دیگر را به محور مقاومت آورده‌ایم، کافی است که یک یک کشور دیگر به این محور اضافه شود؛ طومار اسراییل پیچیده می‌شود.
وی درباره فرصت‌هایی که در موضوع انتقال بین نسلی وجود دارد، گفت: امروز هم می‌شود همان حسن باقری‌ها را شناسایی کرد. افرادی را می‌توان یافت که در مدتی کوتاه، رهِ صدساله را یک‌شبه طی کنند.
رضایی با تأکید بر وجود دو عنصر تهدید و فرصت در مسائل پیش روی کشور، تصریح کرد: چنانچه تهدیدها بر فرصت‌ها غلبه کنند، یک حالت برای کشور پیش می‌آید و اگر فرصت‌ها بر تهدیدها غلبه کند، اوضاع به شکلی دیگر رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: اگر فرصت‌ها بر تهدیدها غلبه کند، ایران بزرگ اقتصادی شکل می‌گیرد، یعنی اتحادیه آسیای جنوب غربی آسیا از ۱۵،۱۶ کشور همسایه و بیست و پنج کشور منطقه با هشتصد میلیارد دلار تجارت تشکیل خواهد شد که در این بلوک، پول ایران اعتبار خود را پیدا می کند.

باید یک شورای عالی اقتصاد ملی با حضور 3 قوه داشته باشیم

استاد دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، ایران را باید به بزرگی اداره کرد، اظهار داشت: اگر ایران بخواهد به بزرگی اداره شود، ابتدا هرسه قوه نباید اختلاف داشته باشند و دیگر نباید شاهد دعوای روسای آن‌ها باشیم، بلکه سران سه قوه باید دست به دست هم بدهند و دغدغه آن‌ها ماندن درقدرت نباشد بلکه به فکر مردم باشند و هماهنگ با فرامین رهبر انقلاب حرکت کنند.
رضایی افزود: پیشنهاد من این است که یک شورای‌عالی اقتصاد ملی داشته باشیم که در آن شورا هر سه قوه درباره برنامه‌های بنیادین تصمیم‌گیری کنند و بعد اجرا شود.
وی ادامه داد: بزرگیِ اداره کشور، ابتدا از دولت شروع نمی‌شود بلکه گام اول، برادری سه قوه است. گام دوم این است که قوی ترین دولت تشکیل شود و همه کاندیداهای انقلابی که اکنون مطرح هستند در دولت آینده حضور داشته باشند.
 رضایی تأکید کرد: اگر کسی بیاید که تیم خودش را بیاورد و هفتاد هشتاد درصد نیروهای انقلاب بیرون بمانند، این ظلم بزرگ به انقلاب است. بنابراین باید احساسات و سلیقه های سیاسی را کنار گذاشت و اسیر بازیگران سیاسی نشد. در چهل سال گذشته بسیاری از بزرگان انقلاب توسط بازیگران سیاسی به بازی گرفته شدند.
وی تصریح کرد: هر کسی که به‌عنوان رییس‌جمهور آمد، باید ازدوگانگی با رهبری پرهیز کند و سیاستهای کلی را محور فعالیت هایی دولت خودقرار دهد.

در دولت بعد به مدلی شبیه بسیج مردمی با حضور همه جریان انقلاب نیازمندیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امتدادسه قوه‌ انقلابی درجامعه باید بچه‌های انقلابی در سراسر کشور باشند، اظهار داشت: این سیستم باید چیزی شبیه بسیج مردمی باشد. از بچه‌های مسجد گرفته تا احزاب همه باید به این کار کمک کنند. اصلاً مشکلی نیست ۱۰ حزب دیگر هم تشکیل شود، اما همه به این فرایند کمک کنند و در امتداد این سه قوه در جامعه حرکت کنند. در چنین شرایطی چرا نتوانیم با این سه قوه، بیست سی سال کشور را جلو بیاندازیم؟ 
رضایی با بیان اینکه امروز در نیروهای انقلاب سردی وجود دارد، گفت: نیروها دچار نوعی ناامیدی شده‌اند و آینده برای آن‌ها مشخص نیست، از طرفی، سوءظن دربین آن‌ها هم زیاد شده است. بنابراین باید یک حرکتی را صورت داد.
وی درباره نگرانی خود از آینده گفت: بالاخره یک نفر از بچه‌های انقلاب، دولت آینده را در دست می گیرد؛ مهم برنامه و کارکرد بعد از انتخابات است.

 به دو وحدت نیازمندیم، وحدت در انتخابات و وحدت کبیر بعد از انتخابات

رضایی با بیان اینکه ما با یک وحدت به‌نام وحدت برای رای‌آوری مواجه هستیم، اظهار داشت: علاوه بر این به یک «وحدت کبیر» نیاز داریم که بعد از انتخابات باید صورت گیرد و همه نیروها باید پای کار بیایند.
وی در پاسخ به سوال یکی از حضّار مبنی بر لزوم معرفی اعضای کابینه از سوی کاندیداها، گفت: معتقدم اگر اهمیت دولت، مقدم بر شخص ریس جمهور نباشد، به اندازه رییس‌جمهور مهم است.
رضایی ادامه داد: ما در انتخابات ریاست‌جمهوری یک رأی ما دو رأی محسوب می‌شود؛ با یک رأی، رییس‌جمهور را انتخاب می‌کنیم و با رأی دیگر، رییس دولت را. چرا که اکنون وظایف نخست‌وزیر و رییس‌جمهور در یک شخص خلاصه شده است و ما با یک رأی هر دو‌ را انتخاب می‌کنیم.
وی تصریح کرد: حضور در سفر خارجی و سخنرانی کردن، کار سختی نیست، ما در کشور سخنران خوب زیاد داریم. مسئله مهم این است که تعیین دولت، به اندازه خود رییس‌جمهور مهم است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۱۵۱۱۱۴:۵۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ما هم از تورم وگرانی خسته شدیم شما که مشکلی نداری؟
شاهدخت۱۷۸۱۹۴۴۲۱:۳۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خوب گرانی محصول مدیریت لیبرالیه. در واقع مشکل اینه که مردم نمی دونند لیبرال چیه ولی تا بی نهایت از گرانی خبر دارند. کاش یکی توضیح میداد درباره اش
ناشناس۱۷۸۲۱۷۲۰۲:۱۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بازهم دم انتخابات شده باز هم مصاحبه شروع شده الان بهترین حمله . حمله به دولت هست . چون هیچکس تا الان برنامه ارائه نداده است . این حربه فحاشی به دولت حتما جواب می دهد .
ناشناس۱۷۸۱۵۱۲۱۴:۵۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ممکنه از دست لیبرال ها خسته شده باشند ولی عاشق شما هم نیستن اقا محسن
آس و پاس۱۷۸۲۱۴۳۰۱:۲۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
از تورم گرانی که بگذریم بیشتر از دست امثال همین آقا و سایر سیاسیون خنثی بی‌راندمان خسته که هیچ راه شدیم
ناشناس۱۷۸۱۵۱۴۱۵:۰۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
وحدت که دیگه صغیر و کبیر نداره .یا هست یا نیست.
ناشناس۱۷۸۱۵۱۸۱۵:۰۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اونوقت این ؛ملت شما ؛ از دست شما و همفکرانتان کلی شاد و سرحالند؟!
شاهدخت۱۷۸۱۹۵۱۲۱:۳۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
چه ربطی داره؟ هرچند واقعا نیاز به جریان انقلابی دیده میشه اصلاح طلب ها و اصول گراها نشون دادند که ضعف های زیادی دارند و توان مدیریت دقیق رو ندارند جریان سوم که حاصل دست جوان انقلابی باشه واقعا نیازه.جریانی که مارو از شر دار و دسته هاشمی ها و خاتمی ها و همه اصولگراها راحت کنه و اوضاع رو سر و سامون بده.
ناشناس۱۷۸۱۵۲۲۱۵:۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بیچاره ملت که چون زبان ندارد خودش خواسته هایش را به زبان بیاورد کلی سخنگو دارد که کاملا از خواسته ها و تمایلات ملت آگاهند و در ضمن در تمام این سالها هیچ سمت مهمی در کشور نداشته اند
ناشناس۱۷۸۱۵۵۵۱۵:۳۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
حرف زدن اسونه مرد عمل میخواد که پیدا نمیشه
ناشناس۱۷۸۱۵۵۷۱۵:۳۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
نظام از مجموعه ای افراد مانند آقای رضائی در اداره کشور کمک میگیرد وبنا بر این جوری صحبت نکنند که مثل اینکه مسئول آنچه میگذرد نیستند.
ناشناس۱۷۸۱۵۸۷۱۶:۰۰:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بر اساس کدوم نظر سنجی می فرمائید؟ چیزی ادم‌می بینه از انقلاب و دین گریزانند متاسفانه اینم حاصل عملکرد سیاستها یا مدیریتهای اجرایی یا هر چیزی باعث شده ایران و ایرانی به این ‌وضعیت افتاده ...
اردشیر۱۷۸۱۶۰۲۱۶:۱۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ملت ما از همه این ها و آن ها و آن دیگرها خسته شده. ملت ما از این همه فقر، از این همه شعار خسته شده. ملت ما خسته است. لطفن دست بردارید. دست از شعار دادن بردارید.
ناشناس۱۷۸۱۶۱۲۱۶:۲۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
طفلک لیبرال ها و غرب زدگان. حتی می توان کارهای احمدی نژاد و روحانی را هم گردن از مو باریکتر آنها انداخت.
معلم۱۷۸۱۶۶۲۱۷:۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خط مشی را رهبر معظم انقلاب تعیین میکنند. در شرایط جنگ اقتصادی هستیم بخاطر بهره بر داری سیاسی نباید ارکان نظام را تضعیف کرد.
حمید۱۷۸۱۶۷۸۱۷:۲۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
شما سخنگوی دولت هستید که بدونید ملت از چی خسته شدن !؟ به استناد به چه طرح آمارگیری و یا تحلیل نتیجه کدام انتخابات این حرف و می زنید !!؟
ناشناس۱۷۸۱۶۹۰۱۷:۴۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مردم از اظهارنظرهای بیجا، از حرفهای تکراری، از مسئولانی که غیر از مال اندوزی کار دیگه ای بلد نیستن، از فقر، از فشار اقتصادی، از دروغ، از........خسته شدن.....میفهمی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۸۱۶۹۸۱۷:۵۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ممنونیم از سردار که به یاد ما آوردن از کیا خسته شده ایم،
ناشناس۱۷۸۱۷۴۲۱۸:۲۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
آقای رضای اینجانب به عنوان یک ایرانی از دست مدیرانی خسته شده ایم که به حکومت چسپیده اند و احساس می کنند در این کشو کسی نیست که کار آنها را انجام دهند و معمولان آخرین روز زندگیشان از پشت میز ریاست به سرد خانه منتقل می شوند.
ناشناس۱۷۸۱۷۷۰۱۸:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اولا مسیولین غرب گرا را معرفی کن . دوما اتفاقا مردم از کسانی که ۴۰سال به بهانه دشمنی با غرب کشور را به نابودی کشانده اند ناراحت است .
ناشناس۱۷۸۱۸۰۷۱۹:۲۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بوی کاندیدا شدن میاد برای بار n ام
ناشناس۱۷۸۱۸۴۷۲۰:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
حاج محسن از مردم آمار گرفتی؟ دمت گرم
ناشناس۱۷۸۱۸۵۳۲۰:۰۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کی گفته شما وکیل وصی مردم باشی در کدام رفراندم از نقطه نظر مردم آگاه شده اید ؟ نکند که شما هم از داخل خودرو از نظرات مردم آگاه می شوید؟
ناشناس۱۷۸۱۸۶۵۲۰:۰۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
واقعا چجوری روتون میشه دوباره به ریاست جمهوری فکر کنید با این همه حرفی که راجع به مدیریت شما در زمان جنگ هست؟
ناشناس۱۷۸۱۸۷۷۲۰:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مردم از جنگ زرگری اصلاح طلب اصولگرا خسته و کلافه و عصبی هستند
ناشناس۱۷۸۱۸۷۹۲۰:۲۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ملت از اینکه هیچ تربونی برای حرف زدن ندارند و در عوض هر کسی افکار و نیات و منافع خود را به نام آنها پشت تریبون فریاد می زند خسته هستند جناب رضایی میر قائد
امید۱۷۸۱۸۹۴۲۰:۴۵:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
همیشه از نیروی انقلابی اصلاح امور صحبت میکنیم ولی در عمل همش اختلاس، دزدی ، نا برابری ، نا عدالتی و ... شاهد هستیم . دلیلش چیه آقا محسن؟
ناشناس۱۷۸۱۹۱۴۲۱:۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
همه سخنران خوبی هستند، و نظرات خود را ارائه میدهند، نظر مردم و رای مردم هم که هیچ
ناشناس۱۷۸۱۹۱۶۲۱:۰۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
شما از زبان خوت بگو.
پوریا۱۷۸۱۹۱۸۲۱:۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اخوی از شرق گرایان هم خسته شدیم... اونا که بدترن... الان کل دنیا دنبال برفن ما دنبال برقیم... ماینر چینی
امید۱۷۸۲۰۱۷۲۲:۲۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بیا شاید فرجی شد در مشارکت 20درصدی شاید رای بیاری
ناشناس۱۷۸۲۰۱۸۲۲:۲۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
احسنت فقط چند سوال دربافتی شما چقدره کجا زندگی میکنی تو چه منطقه ای ؟کی میخوای از احساس مسئولیت دست بردارین و بازنشسته شین و ترک پست و مقام کنید و جاتون رو به جوانان شایسته عملگرا بدین؟
ناشناس۱۷۸۲۰۲۸۲۲:۳۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
حتنا وحدت یعنی شماها به راهی که تا به حال پیموده اید و مملکت و مردم را گرفتار این معضلات کرده اید ادامه دخید و مردم هم سکوت و مقاومت کنند و آقازاده ها و خودی ها هم به چاپیدن ذخایر مملکت ادامه دهند !
ناشناس۱۷۸۲۰۴۱۲۲:۴۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ملت ایران از دست همه کسانی که طی تمام این سالها با 《 گفتار ، کردار ، پندارشان مملکت و ملت را به ورطه نابودی کشانده اند 》 خیلی خیلی خیلی ........ خسته شده است .
عمران۱۷۸۲۰۶۶۲۳:۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
من به عنوان فقط یک نفر از کل ملت میگویم که از کسانی که بدون مجوز از طرف تمام ملت صحبت میکنند خسته شدم. میخواهید نماینده ی ملت باشید؟ راهش مشخص است: در یک انتخابات «کاملا» آزاد رای اکثریت «تمام» ملت را بگیرید.
ناشناس۱۷۸۲۰۸۶۲۳:۴۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کسی که قوم گراست حق ندارداز وحدت دم میزند
ناشناس۱۷۸۲۳۰۶۰۸:۳۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
رضایی قوم گرا نیست. مثلا در این 40 سال برای قومش چکار کرده؟
بهرامی۱۷۸۲۰۹۴۰۰:۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
مشکلات فعلی محصول عملکرد جنابعالی و دوستان شماست لذا اظهارات شما عجیبه
سيد۱۷۸۲۱۲۶۰۰:۵۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
ازشماها كه خيري نديدن شايد بايدن بتونه ,ضمنا بگو تا بحال كدوم از پيشبينيهات درست بوده ماهم بدونيم
ناشناس۱۷۸۲۲۰۹۰۵:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
سردار جون یک دفعه بیا تو مردم هر محلی که دوست داری ببین مردم از کی واز چی خسته شدند .
ناشناس۱۷۸۲۲۲۳۰۶:۳۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
همه جناح های شما؛ مردم را خسته کردند.
ناشناس۱۷۸۲۲۵۱۰۷:۴۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
سردار عزیز ملت از سوءمدیریت، بی‌عقلی، بی‌تدبیری، باندبازی، رانت، فساد، فقر، تورم افسارگسیخته و ... بسیار بسیار بیشتر خسته‌اند. توصیه من به شما بزرگوار بازنشستگی است.
حسن۱۷۸۲۲۵۷۰۷:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
ایشان بهتر است به شناسنامه اش نگاه کند. دیدن قیافه ایشان خسته کننده شده است
ناشناس۱۷۸۲۳۵۸۰۹:۱۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
مردم خیلی وقته از همچیز و همه کس خسته و نا امید شدند البته جز همون چند درصد دور سفره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین