انتقاد وزیر صنعت از ‌انحصارطلبی در صنعت خودروسازی / مردم ایران لایق ‌خودروی خوب و با‌کیفیت ‌هستند

گروه اقتصادی الف،   3990711047 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از انحصارطلبی در صنعت خودروسازی کشور‌ گفت: انحصار در تولید خودرو مصیبت است ولی وزارت صمت به دنبال شکست انحصار خودرو است.

انتقاد وزیر صنعت از ‌انحصارطلبی در صنعت خودروسازی / مردم ایران لایق ‌خودروی خوب و با‌کیفیت ‌هستند

به گزارش تسنیم ، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه وزارت صمت دو برنامه اولویت‌دار را برنامه‌ریزی کرده است، اظهار داشت: تامین کالای اساسی در شرایط کنونی اقتصادی و مدیریت بازار مهمترین آن‌ها است.

وزیر صمت با بیان اینکه اگرچه تحریم فشار زیادی بر کشور وارد کرده، اما این دلیل بر بی‌نظارتی‌ها در بازار نیست، افزود: به همین منظور نظارت‌ها را در بازار تشدید می‌کنیم تا هم قیمت‌ها متعادل شود و هم کمبودی احساس نشود.

وی با بیان اینکه بانک‌هایی که واحد‌های صنعتی را تملک کرده‌اند از اداره آن عاجز مانده‌اند، گفت: اختیاراتی به وزارت صمت داده شده تا بانک‌ها را وادار به برگرداندن واحد‌های صنعتی تملک شده کند.

رزم حسینی با انتقاد از انحصارطلبی در صنعت خودروسازی کشور، گفت: انحصار در تولید خودرو مصیبت است ولی وزارت صمت به دنبال شکست انحصار خودرو است زیرا مردم لایق استفاده از خودرو خوب، با کیفیت و با مصرف سوخت پایین هستند.

وزیر صمت با اشاره به مشکلات اساسی در نظام اداری کشور افزود: مسئله اقتصاد چالش جدی نظام و انقلاب است که همه بازیگران در حوزه اقتصاد باید در این موضوع متمرکز شوند تا مردمی از آن بهره‌مند شوند.

وی موانع توسعه و پیشرفت کشور را تمرکزگرایی، بروکراسی اداری، اختلافات سیاسی، نگاه منفی به سرمایه‌گذاران، قوانین و مقررات مزاحم و عدم اختیارات به وزارت و مسئولیت‌ها مطرح کرد و گفت: حل مشکلات زمانبر است ولی زمانی نمانده و باید در یک مدل نرم‌افزار مدیریتی همه ارکان مدیریتی استان جمع شوند و در یک مدل جمع شوند و زمینه ایجاد شغل را فراهم کنند و مهمتر از آن بخش خصوصی را فعال کنند.

وی ادامه داد: در این مدل استان فارس باید از نظر حوزه انتخاباتی به 15 حوزه اقتصادی تقسیم‌بندی شود و با اولویت روستا‌ها محور پیرامونی خود را تقویت کنند.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کرونا و تحریم مانع توسعه اقتصادی شده است، گفت: عبور از این محدودیت‌ها با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان پذیر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم در استان، افزود: فارس حائز رتبه‌های برتر در تولیدات محصولات کشاورزی، مواد معدنی به ویژه خاک نسوز و سنگ‌های تزیینی، جایگاه برتر تولید گاز است که توجه به آن‌ها زمینه‌ساز رشد اقتصادی فارس خواهد شد.

رحیمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های معدنی متنوع در استان فارس بیان کرد: فعال شدن این معادن نیازمند دستور وزیر صنعت و معدن است که بی تردید سبب اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت تجربه فعالیت عملیاتی در صف و ستاد را داشته اند خواهان تفویض اختیار بیشتر به استان‌ها و تمرکز زایی در این حوزه شد.

وی گفت: بی‌تردید کسانی که در استان‌ها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از افرادی که در مرکز مسئولیتی دارند به مشکلات و راهکار‌های عبور از آن‌ها آگاه هستند؛ بنابراین تفویض اختیار به نمایندگان دولت و وزرا در استان‌ها راهگشا خواهد بود.

استاندار فارس با بیان اینکه مدیریت بازار در شرایط کنونی ضرورت جدی دارد، اظهار کرد: تشدید نظارت و سیاستگذاری‌های لازم از شدت نگرانی مردم کاسته و زمینه ساز ثبات بیشتر در بازار خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: توسعه صنعتی فارس با توجه به ظرفیت‌های استان همچون نزدیکی به دریا، نیروی انسانی فنی و متخصص، مراکز دانشگاهی برجسته و پارک‌های علم و فناوری امکان پذیر است.

نماینده عالی دولت در استان فارس توجه به زنجیره‌های صنعتی را بسیار مهم دانست و افزود: در استان فارس امکان ایجاد این زنجیره‌ها در صنایع فولاد، آلومنیوم و سایر مواد معدنی وجود دارد که در صورت توجه وزارت صمت به این موضوع شاهد اشتغال زایی مناسب، تولید ثروت و ارزش افزوده در استان خواهیم بود.

رحیمی با بیان اینکه صنایع فولاد استان فارس در حال حاضر به مواد اولیه سایر استان‌ها وابسته است، از وزیر صمت خواست مجوز اکتشاف مواد اولیه این صنایع در استان را صادر کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه صادرات استان نیازمند اختصاص اسکله و بندر است گفت: ایمیدرو و ایدرو در این زمینه امکانات مناسبی دارند که می‌توانند در اختیار استان قرار دهند.

استاندار فارس تصریح کرد: تعدادی از صنایع راکد استان فعال شده و تعدادی در حال راه اندازی است که با حمایت وزارت صمت توفیق بیشتری حاصل خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۲۳۸۶۷۱۵:۴۹:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۱
مسئولان سال ها است که چیزی که مردم دوست دارند بشنوند میگویند. این حرفها تکراری شده اگر اهل عملید که .. انحصار طلبی را بشکن.
ناشناس۱۶۲۴۱۹۹۲۲:۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
این بنده خدا فعلا گرمه، حواسش نیست....
ناشناس۱۶۲۴۳۲۸۰۱:۴۲:۲۵ ۱۳۹۹/۷/۱۲
شكستن اين انحصار كار يك وزير نيست حتي اگر راست بگويد اگر راست نگويد كه خودش در اين انحصار منفعت مي برد
ناشناس۱۶۲۳۸۶۸۱۵:۴۹:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۱۱
گمرک را آزاد کنید ببینید کسی این آشغالها را سوار میشه
ناشناس۱۶۲۳۸۸۳۱۶:۰۴:۱۵ ۱۳۹۹/۷/۱۱
باندهای مافیا در آهن پتروشیمی خودرو مسکن می توانید با آنهامبارزه کنید البته نمیشود
ناشناس۱۶۲۳۸۹۸۱۶:۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
آقای سردار تعرفه بالای واردات خودرو ایجاد رانت کرده است
ناشناس۱۶۲۴۱۸۵۲۱:۴۲:۲۳ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اصلا ارزی برای واردات خودرو وجود داره ؟! حالا تعرفه هر چقدر باشه
ناشناس۱۶۲۳۹۰۹۱۶:۳۵:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۱۱
وزیر حرف نزن اگر صداقت داری بفرما انحصاررا دربیار وتعرفه واردات خودرو را 4درصد کن اونوقت خودورسازان پراید را 15تومن تحویل مردم میدن وهمچنین بیا دستور واردات خودروی دست دوم را صادر کن باتعرفه صفر بعدش التماس خودروسازان داخلی که بیایید پراید شده 15تومن ازدم قسط تحویل میدم ولی تو هم فقط حرف میزنی
ناشناس۱۶۲۴۳۲۲۰۱:۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۱۲
حتی اگه تعرفه را کم کنه نباید از ارز صادرات یا ارز نیمایی برای واردات خودرو استفاده بشه. هر کس در خونه اش ارز نگه میداره بیاره بیرون و از خودروی وارداتی بخره.
حمید۱۶۲۳۹۱۷۱۶:۴۳:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۱۱
این جمله که بانکها را مجبور به برگشت صنایع کنند قشنگ نیست به هر حال این افراد از منابع مالی مردم که در اختیار بانکها به امانت می باشد تسهیلاتی را دریافت نموده و‌ برگشت نداده اند‌ وقتی که بررسی می کنید متوجه میشید که عمده این منابع بجای اینکه در صنعت و تولید هزینه شود در خارج از محیط تولیدی به امور دلالی و خرید و فروش زمین تخصیص پیدا نموده است
علی۱۶۲۳۹۲۸۱۶:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۱۱
این حرفها که کلیشه ای و شعاری است، اگر میتوانید قیمت خودرو را به سال ۹۸ برگردانید بسم اله، وگرنه با کلمات نخ نما بازی نفرمایید که مردم حوصله شنیدن دروغ های تدبیر و امید را ندارند.
ناشناس۱۶۲۳۹۴۲۱۷:۱۴:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اندوه فقر را میتوان تحمل کرد اما رنج بی عدالتی را هرگز .
ناشناس۱۶۲۳۹۵۴۱۷:۳۱:۲۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
مگه تو کاری بکنی هر کی میاد که زورش به مافیای خودرو که معلومه تحت حمایت کجان نمیرسه
ناشناس۱۶۲۳۹۵۶۱۷:۳۴:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۱۱
ایشون قبل از وزارت این چیزارو نمیدونستن و مخالفتشون رو باید تا الان نگه میداشتن.این حرفارو برای دلخوشیه مردم زیاد شنیدیم.مرد عمل کیه
ناشناس۱۶۲۳۹۵۸۱۷:۳۷:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
انشالله که راست میگویید ولی حتی راست هم بگوید خواب وخیال است که زور‌مافیای خودروسازی بیایدواین مغازه پرسود را تعطیل کند.این مافیا درهمه ارکان قدرت ریشه دارد.
ملت مظلوم۱۶۲۳۹۷۲۱۷:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اگر انحصارطلبان اجازه بدن!!
ناشناس۱۶۲۳۹۹۲۱۸:۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اقای رزم حسینی .چرا کارگر خودرو سازی نباید بهش تسهیلاتی بدن .چرا همش مدیران .شما که بالا نشستی خبر داری که آقایون مدیر چه حقوق های نجومی میگیرن .حقوق ما کفاف ۱۰ روز را هم نمیده ..
گمنام۱۶۲۳۹۹۴۱۸:۲۴:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۱۱
به قول سعدی: به عمل کار برآید به سخندانی نیست
ناشناس۱۶۲۴۰۰۲۱۸:۳۳:۳۵ ۱۳۹۹/۷/۱۱
نماينده ها لايقترند
مسئول با وجدان...۱۶۲۴۰۰۸۱۸:۴۲:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
وزیر جدید صمت اگر بتواند تحول اساسی در صنعت خودرو سازی ایجاد کنه و انحصار رو بشکنه و باعث رقابت بشه اسمش در تاریخ تحول خودروسازی ثبت میشه و توی ذهن و دل مردم هم خواهد ماند ببینیم این افتخار نصیب کدام مسئول با وجدان خواهد شد. منتظریم و امیدواریم جناب رزم حسینی اون شخص باشه ولی واقعا راه سختی خواهد بود.
ناشناس۱۶۲۴۰۱۸۱۸:۵۳:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
کانادا چه جوری هست آقای وزیر ما که ندیدیم اونجا همه خودرو خوب دارند؟؟؟
محسن۱۶۲۴۰۴۶۱۹:۲۶:۴۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
راه چاره آزاد شدن واردات خودرو به کشور با تعرفه معقول است ، نتیجه ۳۰ سال حمایت از خودروسازها جز گرانفروشی و کیفیت پایین نبوده است ، افت تولید ثابت کرد که خودروسازهای ما تولید کننده نبوده اند بلکه وارد کننده قطعات بی کیفیت هستند
ناشناس۱۶۲۴۰۵۵۱۹:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۱۱
آقا به داد قیمت خودرو برسید چرا هیچ کس عینه خیالش نیست
سرگردان۱۶۲۴۰۶۷۱۹:۳۵:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
جملات تکراری و..
ناشناس۱۶۲۴۰۷۷۱۹:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اگه تونستی انحصار خودرو رو بشکن فقط حرف قشنگ نزنید
رضا۱۶۲۴۰۸۰۱۹:۴۵:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۱۱
همه وزاری صنعت که اومدن سر کار ، بلوف زدند که مردم لایق خودروی باکیفیتن ولی بعد از مدتی از خودروسازها حمایت کردند
ناشناس۱۶۲۴۰۹۰۱۹:۵۰:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۱۱
فقط حرف و حرف و حرف بس کنید چقدر هی می گید
ناشناس۱۶۲۴۱۰۳۱۹:۵۸:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اين انتقادها كافي نيست عمل كنيد. اغلب خودروسازها در خارج از كشور شركتهايي ثبت كردند سود اصلي را آنجا در خريد ميبرند در داخل كشور در دفاترشان ضرر نشان ميدهند فكر ميكنند مردم ..
ناشناس۱۶۲۴۱۰۵۱۹:۵۹:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
عجب..یه وزیر بیاد بگه فلان صنعت انحصار داره من در عجبم شماها دقیقا تو مملکت چه کاره اید یک بار برا همیشه توضیح بدید
ناشناس۱۶۲۴۱۱۳۲۰:۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۱۱
همه اول که وزیر میشوند شروع میکنند به انتقاد از خودروسازان بعد از یک مدت نمی دانم چه اتفاقی می افتد که میروند ودر طرف خودروسازان قرار میگیرند کاسه ای زیر ..
ناشناس۱۶۲۴۱۲۱۲۰:۱۹:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۱۱
خدا پدرتو یک کم بیامرزه حرف خوبی زدی اگر بعدا عمل کردی کاملا بیامرزه
ناشناس۱۶۲۴۱۷۱۲۱:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱۱
تازه شروع کردی، چند ماه بعد، نه یک ماه بعد، میشی مثل قبلی ها نگران دیر شدن نباش،.. شما عجله نکن، ..
فلانی۱۶۲۴۱۹۴۲۱:۵۵:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
مگه وزیر کارش انتقاد و ابراز دلخوریه؟ پس کی باید عمل کنه؟ کار کنه؟ تا بوده آقایان همه فقط منتقد و دلخور بودند. اینو که ما هم بلدیم!
ناشناس۱۶۲۴۲۳۴۲۲:۵۷:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
دوصدگفته چون نیم کردار نیست . این گوی و این میدان . بسم الله
ناشناس۱۶۲۴۲۴۲۲۳:۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۷/۱۱
با انتقاد کار درست نمی شود امروز همه چیز از گرونی سر به فلک گذاشته هر روز گرون تر میشه آهن آلات که جز اصلی ساختمون هست حکم طلا پیدا کرده اگر می تونی قیمت درست کن واگرنه انتقاد رو مردم می تواند بکنند اقا
ناشناس۱۶۲۴۲۴۶۲۳:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
من همین اکنون به خاطر اینکه فقط لیاقت داشتن ماشین خوب رو دارم سوار بر خودروی خیال به اتفاق خانواده داریم میریم به لایق آباد
امید۱۶۲۴۳۰۵۰۰:۴۹:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۱۲
ادم اگر عقل داشته باشه دراین اوضاع قمر در عقرب خریدن خودرو سم میباشد
منصور۱۶۲۴۳۱۲۰۰:۵۶:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۱۲
وزیر عزیز تجربه میگه مردم ایران لوس بی ظرفیت هستن حق مردم ایران همین فرغون های چهار چرخ بیش نیست.
ناشناس۱۶۲۴۳۲۹۰۱:۴۸:۰۶ ۱۳۹۹/۷/۱۲
اقتصادي كه در تجارت جهاني حضور ندارد ورقابت در آن معنا ندارد محل درآمد قدرت هاي فاسد مافيايي ميشود و وزير نميتواند كوچكترين حركتي بكند و وزير ..،..،.. واين حرف ها فقط ژست هاي عوام فريبانه است
ناشناس۱۶۲۴۳۴۲۰۳:۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۷/۱۲
اگه راست میگی 10روز فرصت بده خودرو سازها عمل نکردن آزاد کن اینهمه سال صبر کردیم 10روز هم روش ولی مطمئنم ..دروغ نگی عمرا بتونی سر پستت بمونی ..
ناشناس۱۶۲۴۳۵۸۰۵:۱۵:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۱۲
چند روز دیگر خود ایشان میفرمایند پراید ارزان است و مردمی که این پراید ارزان را نمیخرند ضد انقلاب هستند
ناشناس۱۶۲۴۳۵۹۰۵:۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱۲
کوچکترین پستها در خودروسازی ها حقوق بالای 10 میلیون دارند و مدیران ارشد پاداش های میلیاردی هر وقت هم کسی سراغ خودروسازان برود بیکاری کارگرانی را بهانه میکنند که از این حقوق ها بی بهره اند قیمت تمام شده خودرو بابت حقوق عجیب و غریب مدیران نالایق است آن هم نه مدیران فنی بلکه مدیران ساده بخش اداری که از قضا نباید دانش بالایی داشته باشند وگرنه جابجا میشوند چون دانستن زیاد برایشان خوب نیست و سکوت بهتر است کار سختی نیست که یک بررسی ساده بکنید البته نه اینطور که به خودرو ساز بگویید لیست حقوق را برای بررسی بفرستید بلکه به راحتی واریزی مثلا ماه قبل کل کارکنان را از طریق بانک بررسی کنید
ناشناس۱۶۲۴۳۷۰۰۵:۳۶:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۱۲
مردم ايران از همين پرايد هم محروم شدند بجاي حرفهاي قشنگ زدن توان ت را بگذار وهمين پرايد وپژو را به قيمت هاي كارخانه در بازار بر گردان نميخواهد بدنبال رؤياهاي عملي نشدنی باشيد
ناشناس۱۶۲۴۴۲۲۰۷:۵۹:۴۲ ۱۳۹۹/۷/۱۲
ما داریم تاوان بیکارشدن کارکنان خودرو سازی رو می دیم که هی می گن اگر صنعت خودرو سازی تعطیل بشه فلان تعداد بیکار می شن باور کنید با تعرفه 10 درصدی واردات خودرو میشه حقوق این افراد رو داد اجازه بدین مردم کمی نفس بکشن پراید لگن شده 140 میلیون
ناشناس۱۶۲۴۴۴۴۰۸:۳۵:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۱۲
بگزار برسی بعد شعار بده اگه می خوای انحصار شکنی کنی سریعا تعرفه خودروهای خارجی را بردارید و به دنبال کمک خودرو سازهای داخلی نباش اگه مافیا بهت اجازه بدن
بهنام۱۶۲۴۴۵۹۰۸:۵۱:۲۳ ۱۳۹۹/۷/۱۲
همه وزاری صنعت اولین جمله شون همین حرفیه که این جناب زده ولی بعد از سه ماه حرفشون رو فراموش میکنن، بعضیهاشون هم اصلا منکر حرفشون میشن, عده ای هم میگن "حرفهام رو تحریف کردن" !!! جناب رزم حسینی، قوی تر از تو هم نتونست توی هشت سال وزارتش کاری در این خصوص بکنه تو که فقط 10 ماه وقت داری.
ناشناس۱۶۲۴۵۱۵۰۹:۳۸:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۱۲
از حرفهاش معلومه که کاملا آدم سیاسی هست کلی گوئی وحرفهای عامه پسند سر آمدن دوران وزارت اضافه شدن پست وزارت در رزومه کاری
ناشناس۱۶۲۴۵۴۱۱۰:۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۱۲
در عجبم از حرف وزیر و همینطور حرف مردم. چرا حرف باد هوا میزنی آقای وزیر، اگر انحصار هست یک طرفش خودتانید می توانید بشکنید و شعار ندهید. اما عامه مردم هم همیشه حرف های کلیشه ای کوچه بازاری را تکرار میکنیم که پراید 5 میلیونه یا الان 15 میلیون هست و گرانفروشی و چه و چه . در این لحظه که من مطلب را مینویسم یک پکیج ساده شده 15 میلیون تومان و یک مانیتور 50 اینچ شده 20 میلیون تومان. به نظر شما قیمت واقعی و تمام شده خودرو چند است؟ در همین لحظه که خدمت شما هستیم قیمت کارخانه ای خیلی از خودروها، کمتر از قیمت تمام شده هست. می دانید یعنی چی؟ یعنی تولید کننده چیزی هم از جیب به مصرف کننده می دهد بماند اختلاف قیمت بازاری و .. از همه اینها گذشته دوستانی که اظهار فضل کردن گمرک را کم کنید آیا می دانید الان ارز لازم برای واردات مایحتاج اصلی مردم مثل روغن وجود ندارد؟ در را باز کنیم که 4 نفر همین اندک ذخیره ارزی را هم خرج لوکس سواری خودشان بکنند؟ چرخ را نمیشود دوباره اختراع کرد. راه حل مشکل همانی است که دیگران رفتند. ملت باید یاد بگیرد حاصل دسترنج خودش را بخورد و اجازه دهد، دولت هم از توزیع رانت برای یک قشر خاص دست بردارد و قیمت خودرو آزاد بشود. چرا در بازار پراید 130 میلیونی میخریم ولی کارخانه بفروشد 80 میلیون گران است؟ این اختلاف که ناشی از فرهنگ کاری عمومی جامعه از یک طرف و سوء مدیریت و فساد اداری و دولتی از طرف دیگر است جواب معماست.
ناشناس۱۶۲۴۶۳۴۱۱:۳۱:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۱۲
نه فقط خودروی باکیفیت که کل انسانها لایق آموزش مناسب ثبات اقتصادی ،سیاست صلح جویانه ،فرهنگ سازی استاندارد که البته نتیجه آموزش صحیح است که متاسفانه وجود ندارد .
ناشناس۱۶۲۵۱۳۴۱۶:۳۴:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱۲
انحصار رو اقا جمع کنید همه ایران رو انحصار کردین هر کدوم هم دادین به یک شخصی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین