معاون وزیر آموزش: پنجشنبه‌ها روز درسی شد

گروه اجتماعی الف،   3990605101 ۱۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از ١٥ شهریور آموزش را شروع می‌کنیم و در برنامه‌ها تأکید کردیم که مدارس در بین امتحانات فاصله کمتر بگذارند، زمان آموزش‌ها را تقویت کنند و وزارتخانه اجازه ندهد مدارس تعطیلات مکرر داشته باشند.

معاون وزیر آموزش: پنجشنبه‌ها روز درسی شد

به گزارش فارس، علیرضا کمرئی، معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌های سال تحصیلی جدید گفتگویی با روزنامه ایران داشته است که مهترین بخش‌های آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

- یک بحث بازگشایی مدارس به صورت فیزیکی است و موضوع دیگر زدن زنگ آموزش در مدارس است. موضوع اصلی ما آمدن بچه‌ها به مدرسه نیست بلکه آغاز رسمی آموزش مدارس است. بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله  با کرونا وزارت آموزش و پرورش مکلف است ١٥ شهریور ماه رسماً سال تحصیلی را آغاز کند و ما هم برای این تاریخ  برنامه‌های خودمان را اجرا خواهیم کرد. اینکه می‌گویم سال تحصیلی ١٥ شهریور شروع می‌شود، به معنای حضوری دانش‌آموزان نیست.

- ما یک برنامه هفتگی را در نظر می‌گیریم که این برنامه هفتگی مدرسه باید برای متوسطه اول ٣٠ ساعت آموزش، برای متوسطه دوم ٣٥ ساعت آموزش و ابتدایی ٢٥ ساعت آموزش باید ارائه شود. هر معلمی به میزان ساعتی که در برنامه دارد کار می‌کند.

- ما از ١٥ شهریور آموزش را شروع می‌کنیم و در برنامه‌ها تأکید کردیم که مدارس در بین امتحانات فاصله کمتر بگذارند، زمان آموزش‌ها را تقویت کنند و وزارت آموزش و پرورش اجازه ندهد مدارس تعطیلات مکرر داشته باشند و در هر صورت سعی کنیم آنچه که محتوای آموزشی است را ارائه کنیم.

- پنجشنبه هم یک فرصتی است که در اختیار مدارس و دانش‌آموزان باشد. مدرسه مجاز شده است که پنجشنبه برای آموزش برنامه‌ریزی کند چون قبلاً نمی‌توانستند پنجشنبه‌ها برنامه‌ریزی کنند. الان در شرایط جدید و با مصوبه ستاد ملی، مدرسه می‌تواند فعال باشد ولی این استفاده در اختیار خود مدرسه است.

- یک اصل، پوشش کامل دروس است. اگر در رشته‌ای  ١٤ ماده درسی داریم باید هر ١٤ ماده تدریس شود. هیچ درسی حذف نخواهد شد. از نظر ما همه دروس مهم هستند اما اگر شرایطی به وجود آید که بخش‌هایی از کتاب درسی را آموزش ندهیم این را باید سازمان پژوهش اعلام کند.

- باید بگویم که ما در سال تحصیلی جدید به مشارکت خانواده‌ها نیاز داریم. بویژه در دوره ابتدایی خانواده‌ها باید به عنوان دستیار معلمان ظاهر شوند و البته برخی از اولیا هم ممکن است در حوزه متوسطه و دروس تخصصی متوسطه اول و دوم هم توانمندی داشته باشند.

- کار آموزش و کار تعلیم و تربیت کار تخصصی است و مدارس هم باید در آموزش مجازی توانمندی‌های خودشان را افزایش دهند چرا که ممکن است همه خانواده‌ها از عهده آموزش فرزندان‌شان برنیایند.

- ما یک دسته از آموزش‌ها را طراحی کردیم و بخشی از آنها را هم اجرا کردیم. ابتدا ٢٤ ساعت آموزش را پیش‌بینی کردیم که شامل یک دوره مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته بود. این دوره‌ها هفته‌های آینده آغاز خواهد شد و فکر می‌کنیم آموزش معلمان به عنوان اصلی‌ترین عنصر در بهبود کیفیت آموزش مجازی خواهد بود.

- در این آموزش‌ها معلم‌ها می‌توانند یاد بگیرند که چگونه فیلم آموزشی تولید کنند. چگونه فیلم‌ها را ادیت کنند. نحوه بارگذاری برای دانش‌آموزان چگونه باشد. اصول ساخت فیلم‌های آموزشی را یاد خواهند گرفت و البته بسیاری از مطالبی که باید در فضای آموزشی آن را بدانند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۷۶۱۶۲۱۵:۰۲:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۵
با ورود دانش اموزان به کلاس موج کرونا صعودی تر خواهد شد. برای این اقایون که طرح زوج‌و فرد ارایه دادند باید گفت اگه خود شخص معلم آلوده باشه چی؟؟اگر
ناشناس۱۵۷۶۶۵۳۰۳:۴۲:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۶
والا همینو بگو
ناشناس۱۵۷۶۷۵۹۰۹:۵۲:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام معلم قبل از ورود آزمایش میشود.
ناشناس۱۵۷۶۸۹۰۱۲:۰۴:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۶
بعید می دونم بودجه آ.پ چنین امکانی رو داشته باشه
یکی از اولیا دانش اموز۱۵۷۶۸۷۰۱۱:۴۵:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۶
شما اگر لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره اول از خودتون شروع کنید بعد ما من بچمو از سر راه نیاوردم بفرستم مدرسه
خرزوخان۱۵۷۶۹۳۵۱۲:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۶
ما خانوادگی آلوده هستیم میریم بچه های مردم رو هم آلوده میکنیم چه بچه هامون که دانش آموز هستند چه خودمون که آموزش میدیم تا این رییس روسا حالشون جا بیاد
ناشناس۱۵۷۷۱۶۴۱۸:۵۶:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۶
دقیقانظر من به طور شخصه با رفتن دانش آموزان به مدرسه به شدت منفی است! البته دانش آموزان باید از راه مجازی درس بخوانند ولی نباید فشار زیاد روی آنها باشد !
ناشناس۱۵۷۶۲۶۴۱۶:۳۱:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۵
بهتر دیگه تهرانیها هر چهارشنبه بار و بندیل نمی بندند به طرف شمال. البته اگر دانش آموزان تهرانی تافته جدا بافته نباشند و پنج شنبه ها تعطیل نشوند
ناشناس۱۵۷۶۴۳۳۲۰:۵۶:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۵
لطفا 80% محتوای کتب را برای سال دوازدهم حذف کنید
ناشناس۱۵۷۶۴۶۲۲۱:۵۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۵
فعلا که کرونا مسلط تر از ما عمل کرده
ناشناس۱۵۷۶۵۸۲۰۰:۴۳:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا
حامد۱۵۷۶۴۷۱۲۲:۱۱:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۵
متأسفانه وزارت در حالی عجله برای بازگشایی و شروع آموزش دارد که در شرایط بحران در بحران قرار گرفته ایم. قبل از کرونا هم کمبود معلم و بودجه و .. داشتیم. با وجود کرونا بحران در بحران شد. هنوز تعداد قابل توجهی از دانش آموزان ثبت نام نکرده اند و کتاب های درسی آنها یا ثبت نام نشده یا تحویل داده نشده است! وضعیت معلم ها مشخص نیست که در چه مدارسی خواهند بود چه کسانی انتقال خواهند گرفت. مدارس درگیر ثبت نام مدرسه، ثبت نام کتاب، تحویل پرونده، چاپ کارنامه ، آزمون تجدیدی ها، تحویل کتاب و مسائل این چنینی هستند. در چنین شرایطی که نیروها نیز در حال جابجایی هستند نوشتن سه سناریو برای برنامه هفتگی به مدارس ابلاغ شده است. بسیاری از مدارس در شرایط قبل از کرونا هم در شرایط بحرانی بودند. بسیاری از مدیران هنوز نمی دانند وضعیت چگونه خواهد بود (حضوری، نیمه حضوری یا مجازی). نمی دانند برای وضعیت نیمه حضور چطور برنامه ی هفتگی نوشته شود. مشخص نیست وضعیت سرویس مدارس چگونه خواهد بود. عجله برای بازگشایی مدارس عجیب است. در حالی که برای کنکور که همه چیز رعایت می شد آن همه حساسیت وجود داشت چطور برای بازگشایی مدارس که 90 درصد پروتوکل ها قابلیت اجرایی ندارند حساسیت وجود ندارد؟
فرشته۱۵۷۶۷۶۸۰۹:۵۷:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۶
شما میگین چیکار باید کرد همین الانشم دانش آموزان از سال قبلشون چیزی متوجه نشدن
فریبا۱۵۷۶۹۲۷۱۲:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۶
قرار نیست که سال قبل رو در سال بعد تدریس کنن دوست عزیز
ناشناس۱۵۷۷۲۸۰۲۳:۰۷:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعان مخصوصا دوره ابتدایی
ناشناس۱۵۷۷۵۶۷۱۱:۲۳:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۷
مگه سالهای قبل متوجه میشدن
ناشناس۱۵۷۶۴۹۶۲۲:۴۰:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۵
کاملا اشتباه. نتیجه اشتباه رو بعداز بازکردن مدرسه خواهید دید.
ناشناس۱۵۷۶۴۹۷۲۲:۴۱:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۵
خدایش جناب کمره ای خودت اینهایی گفتین براحتی می تونی پیاده کنی یا فقط بلدی دستور بدی
علیرضا نیکرو۱۵۷۶۵۱۹۲۳:۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۵
اول مهر شروع تحصیل باشد بطور فیزیکی پنج شنبه ها هم مدارس تعطیل نباشد دانشگاه ها هم همینطور هر سال تحصیلی چهار ترم داشته باشیم ترم پاییز ترم زمستان ترم بهار ترم تابستان برای دروس ردی
ناشناس۱۵۷۶۵۲۴۲۳:۲۵:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۵
خوشم میاد هر کی توی وزارت آموزش و پرورش کار میکنه برای خودش نظر میده.یک مشت ..ی که یا بچه مدرسه ای ندارند یا بچه هایشان خارج از کشور به سر می برند.اینها فقط برای بچه های بینوای ما نسخه می پیچند
ناشناس۱۵۷۶۶۱۳۰۱:۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا
ناشناس۱۵۷۶۶۸۷۰۷:۴۲:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۶
دقیقا همینطوره، بچه های آنها اصلا اینجا نیستند بخاطر اونه که شده اند صاحب نظر
اسدی۱۵۷۶۵۵۱۰۰:۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۶
منکه به شخصه نمگیزارم بچم مدرسه بره دکتر و مهندساش و هزاران درس خونده ای دیگه بیکارند حالا یه سال درس نخونند مهم نیست
ناشناس۱۵۷۷۱۸۹۲۰:۰۲:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۶
اینهمه معلم رو کجای دلشون بزارند
ناشناس۱۵۷۷۲۱۸۲۱:۱۰:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۶
مدارس به صورت مجازی باز میشوند دانش اموزان حضور فیزیکی نخواهند داشت مگر در مناطق سفید که فکر نکنم در ایران جایی سفید باشد
علیرضا۱۵۷۶۵۵۳۰۰:۰۴:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۶
با اجازه کدوم معلمین پنجشنبه رو به این بنده خدا ها اضافه کردین مگه غیر مریضی کشنده چه خبر شده؟ اصلا چرا باید علیرغم خواست مردم و معاونان و وزرای قبلی بهداشت و آموزش پرورش مدارس بازبشه و جون بچه ها و معلمین بخطر بیفته؟وزیر آموزش و پرورش نالایق ترین و ..ترین وزیر تاریخ فرهنگ این مملکته بدون شک
ناشناس۱۵۷۶۹۶۶۱۳:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۶
مگه قبلاً با اجازه معلمین پنجشنبه راتعطیل کردن که حالا اجازه بگیرند!!؟
لیلا۱۵۷۶۵۵۴۰۰:۰۵:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۶
اول وسایل مورد استفاده آموزش مجازی و اینترنت را در اختیار معلم قرار دهید. تبلتم کاملا خراب شد.
ناشناس۱۵۷۷۳۱۱۲۳:۵۲:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۶
کاش اینقدر که به فکر حضور بچه ها درمدرسه بودید نگرا ن حضور انها درهمه جا بودید وضعیت قرمز یعنی همه جا
ناشناس۱۵۷۶۵۵۸۰۰:۱۴:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۶
حتی برخی دانشگاه های معتبر دنیا هم تا اتمام کرونا تعطیل شدند. چون جان شهروندانشان مهم تر از هر چیزی است.متاسفانه آموزش و پرورش علیرغم نظر ستاد ملی با کرونای تهران هر طور شده میخواهد مدارس را باز کند. چون همسو با مدارس غیرانتفاعی قرار گرفته است که تعطیلی مدارس برایشان فاجعه است. متاسفم که هر اداره ای در این دوران کرونا فقط به فکر درآمد خودش است. شهرداری به دنبال اجرای طرح ترافیک. آموزش و پرورش به فکر بازگشایی مدارس غیرانتفاعی. و..
ناشناس۱۵۷۶۸۷۲۱۱:۴۸:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۶
تعطیل شدند چون کاملا زیر ساخت برگزاری کلاس های آنلاین رو با کیفیت بالا دارند. دانشگاه MIT و هاروارد و... از سال ها قبل کلاس های مجازی برگزار میکردند
انوری۱۵۷۶۵۶۲۰۰:۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۶
مسوولین عزیز فکری هم بحال دانش آموزانی بکنید که هم پدر وهم مادر شاغل هستند و نمیتوانند هرروز و هرساعت که معلم و مدرسه اعلام می کنند در شاد آنلاین شوند ،تو رو هر کی می پرستین یه راهی هم برای این مشکل پیدا کنید .
ناشناس۱۵۷۷۰۷۴۱۶:۰۵:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۶
والاهیچ کسی به این موضوع نگاه نمیکنه همه پدر مادرا تو خونه نیستن که اخه
✿ --------- ✿۱۵۷۶۵۶۳۰۰:۱۹:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۶
وای بر.. همه اونایی که تو آموزش و پرورش نڟرات بیجا میدهند و به فکر مردم بیچاره نیستن حالا یه سال دیرتر چی میشه بچه ها دکتر مهندس بشن میخایین بچه ها رو بفرستین مدرسه که کرونا بگیرن و بمیرن ..
سیما۱۵۷۶۹۹۵۱۴:۲۳:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۶
کاملا موافقم بانظرتوت ولی کو گوش شنوا
ناشناس۱۵۷۶۵۶۴۰۰:۲۴:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا براتون متاسفم با این برنامه ریزی کردنتون البته شما که فکر جون بچه های ما نیستین فکر حرفای الکی تبلیغات.. هستین ما جون بچه هامون رو نمیدیم ب دست شما آدمهای بی دغدغه و بی مسوولیت خدا از سرتون نگذره
ناشناس۱۵۷۷۴۳۳۰۹:۰۹:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۷
شما نظر دیگه ای دارین بفرمایین
ناشناس۱۵۷۶۵۶۹۰۰:۳۱:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۶
با جون دانش آموزان بی گناه میخواین بازی کنین .که بگین همه چیز مملکت ما روی اصول پیش میره.متاسفم برای این همه نادانسته گی
ناشناس۱۵۷۶۵۷۲۰۰:۳۴:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۶
می‌خواهند همه رو بد بخت کنند کرونا آمده عقلا
محسنواق۱۵۷۶۵۷۴۰۰:۳۶:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا لازمه برای شر وع مدرسه در مناطق قرمز مثل تهران تجدید نظر شود و به اول مهر موکول شود
ناشناس۱۵۷۶۵۷۶۰۰:۳۹:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۶
آموزش رو یک سال تعطیل کنن نه حضوری نه مجازی
ناشناس۱۵۷۷۰۷۸۱۶:۱۲:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۶
خیلی منطقی. یکسال تعطیل بشه بهتر از مجازی درس خوندن...
ناشناس۱۵۷۶۵۷۷۰۰:۳۹:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۶
حرف ..نزن واسه خودت تواین مریضی بایدکلامدرسه هاتعطیل میشدمیخوایدپنجشنبه هاهم درس باشه سال تحصیلی روهم که ۱۵روز زودترداریدشروع میکنیدچه خبره مگه میخوایدبچه های ماروبه کشتن بدید.
ناشناس۱۵۷۷۰۳۳۱۵:۰۸:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا مدرسه یکسال تعطیل باشه هیچ اتفاق خاصی نمی افته اون لیسانسه هاش که همه بیکارن تو این مملکت
ناشناس۱۵۷۶۵۷۹۰۰:۴۰:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام.چرا هیچوقت گفته نمیشه معلمان هم در خطرن؟ چرا فقط اسم دانش آموزان گفته میشه؟آیا کرونا از معلمان دوری میکنه؟
ناشناس۱۵۷۶۵۸۷۰۰:۴۸:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۶
اصلا اینا که نظر می دهند خودشان بلد هستن تولید محتوا برای دروس آماده کنند
بی نام۱۵۷۶۵۸۸۰۰:۵۰:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۶
کسی نمیره
دوقلوها۱۵۷۶۵۹۵۰۱:۰۱:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۶
مگه ازجون‌خانوادمون سیرشدیم .مگه والدین زندگی ندارن که بابچه هاکارکنن امسال بایست کلا تعطیل میشد اینطوراسترس وفشاروانی زیادی بین والدین بخصوص مادرهاودانش آموزمیاد.من ازالان وحشت میکنم
عرفان۱۵۷۶۵۹۷۰۱:۰۵:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۶
ای بابا من به صورت زنده نمیفهمم اینکه دیگه آنلاینه. البته شاگرد اول هستما
ناشناس۱۵۷۶۶۰۱۰۱:۰۸:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۶
امسال سال سختی برای خانواده هاست معلم ها خوش می گذرانند
باران۱۵۷۷۱۰۰۱۶:۴۰:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۶
معلمان اصلا خوش نمی گذارند اتفاقا کارشان پنج برابر شده شبانه روزی در خدمت بچه ها شدن این چه غیر عقلایی هست
ناشناس۱۵۷۶۶۰۴۰۱:۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۶
اینهافقط یه سر قضیه رادر نظر میگیرند فکر معلم یا دانش اموز نیستند خودشون آن بالا نشستند تمام استانها در وضع قرمزند کسی چطور جرات داره بچشو بفرسته مدرسه خدا به دادمون برسه
ناشناس۱۵۷۶۶۰۶۰۱:۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۶
۱۵ شهریور جمعه است در اصل از ۱۶ شهریور مدرسه ها باز میشه
ناشناس۱۵۷۶۸۷۵۱۱:۵۲:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۶
حداقل تقویم رو نگاه کن بعد کامنت بده فقط الکی یک چیزی باید بگن بعضی ها
ناشناس۱۵۷۷۰۴۳۱۵:۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۶
البته اگر تمام موارد بهداشتی زیر نظر وزارت بهداشت و آموزش پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی کامل انجام گیرد مشکلی پیش نمی آید. نگران نباشید. با تشکر
ناشناس۱۵۷۷۳۰۰۲۳:۳۷:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۶
تو رو خدا فقط یکبار به تقویم نگاه کنید بعد نظر و لایک بدید! والله، بالله، 15 شهریور روز شنبه است!
ناشناس۱۵۷۶۶۰۷۰۱:۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۶
من خودم به شخصه چند تا از کلاس مدرسه خودمون خبردارم به هیچ عنوان بچه هامدرسه نمی فرستم نمی فرستیم یکسال عقب بیوفتن فدای سربچه هامون امکانات زیرصفر
ناشناس۱۵۷۶۶۱۰۰۱:۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۶
منم موافقم اگر آموزش و پرورش یک حقوقی برای اولیای دانش آموزان بدهد میشینیم خانه و به فرزندانمان درس میدهیم .
ناشناس۱۵۷۶۶۱۲۰۱:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۶
من به شخص نمی فرستم
هموطن۱۵۷۶۶۱۶۰۱:۲۴:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۶
باعرض سلام متاسفانه طرح بازگشایی مدارس باشتاب وبدون کارشناسی مطرح شده چون مدارس ما فعلا باتوجه به شرایط وتراکم بسیاربالاقابلیت بازگشایی بصورت حضوری راندارنداگراین طرح بازنگری نشه فاجعه پیش خواهد آمدلذاازمسئولان رده بالاخواهشمندیم بصورت کارشناسی این طرح راموردبازنگری قراربدهند.
مری۱۵۷۶۶۱۷۰۱:۲۵:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۶
اجازه بازگشایی مدارس راندهید، بعد از دکترها وپرستاران،دانش آموزان ومعلمین قربانی های بعدی خواهند بود
ایرانی۱۵۷۶۶۲۳۰۱:۴۴:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۶
فقط آموزش مجازی تا پایان کرونا و استفاده از آموزش مجازی در مواقع اضطرار الودگی هوا آموزش مجازی هزینه ها را هم کم میکند منهای هزینه اینترنت امسال نیاز نیست تو اوج قیمت کیف و کفش و دفتر و لوازم تحریر خرید اگه غیر حضوری باشه حداقل به قشر اسیب دیده از کروناکمک شده به این شکل
ناشناس۱۵۷۶۶۲۶۰۱:۴۷:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۶
من فرزندم را به مدرسه نمی فرستم
ناشناس۱۵۷۶۶۳۰۰۲:۰۵:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۶
همیشه نهایت تو کلاسم ۳۲ تا شاگرد برای کلاس اول داشتم . امسال ۴۱ تا الان ثبت نام شده . مدیر همش میگه مجازیه ! چون مجازیه باید ۵۰ تا اسم بنویسن ؟
ناشناس۱۵۷۶۶۳۳۰۲:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
تو این وضعیت خوزستان قرمز بود بعد چطور یهویی سفید شد؟؟؟؟ عجیب نیست بنظرتون!!! ی برنامه درست درمون طراحی کنید برا بچهای مردم ، چطوری تو این وضعیت ما بچه هامونو بفرستیم مدرسه اخه، حالا رعایت پروتکل های بهداشتی روهم میبینیم، شاید ی فردی کرونا داشت بدون علائم، کل کلاس مبتلا میشن اونوقت چه خاکی تو سرمون کنیم 15نفر تو اون کلاس باشن همشون میگیرن بنظر من مدارس مجازی باشه خیلی بهتره، برنامه شاد هم درست کنید خواهشا اینقد سرعتش پایینه
ناشناس۱۵۷۶۶۳۷۰۲:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۶
با این شرایط کرونا هیچکی نمیره و جونشو به خطر نمیندازه
ناشناس۱۵۷۷۰۵۴۱۵:۳۳:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۶
من فرزندانم راب مدرسه نمی فرستم
مجمدی۱۵۷۶۶۳۸۰۲:۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۶
چراپاداش بازنشستگان سال 98معلمان را پرداخت نمی کنید..
رضا۱۵۷۶۶۴۱۰۲:۳۱:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۶
در زمان جنگ ۸ ساله وبمباران شهرها چندسال مدارس فرازونشیب داشت اما مملکت بی سواد نشد اینک در جنگ سردکرونا نیز جان دانش آموزان مهمتر از مدرسه است . عقل سالم در بدن سالم است ‌. آقایان تصمیم گیر آموزش و پرورش ، جان نسل آینده ی کشور را به خاطر بی تدبیری به خطر نیندازید.
ناشناس۱۵۷۶۶۴۳۰۲:۳۳:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۶
خدا بیامرزتم دیگه تا الان کرونا نگرفتم از ۱۵ شهریور صد در صد می گیرم
Barfi۱۵۷۶۶۴۵۰۲:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
من میگم مدرسه باز بشه چه آنلاین چه حضوری بهتر از اینه که الکی 1سال عقب بیفتیم. تازه شم معلوم نیست کرونا کی دست از سر ماهابرمیداره ما نمی تونیم بخاطر کرونا زندگی درس مدرسه دانشگاه علوم کلآ ببوسیم بگذاریم کنار که
ناشناس۱۵۷۶۶۴۹۰۳:۱۱:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۶
متاسفانه اینقدر خبرهای ناجورشنیدیم که فقط دارن به والدین استرس واردمیکنن هرروز یه خبر هرروز یه خواب جدید
ناشناس۱۵۷۶۶۶۰۰۴:۳۰:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام از برنامه ریزان آموزش وپرورش خواهش میکنم روز جمعه برنامه مدرسه مجازی قرار ندن پارسال بخدا پوستمون کنده شد من نمیدونم تکلیف کسایی که بیشتر از ی محصل دارن با ی گوشی چه جوری میخوان برنامه ریزی کنن که بین درس دادن پایه ها تداخل پیدا نشه
ناشناس۱۵۷۶۶۶۸۰۶:۰۲:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۶
هروز یه برنامه توجه کردین فقط کشور ماست که هروز یه برنامه دارن و شب حرف میزنن و روز فراموش میکنن
ناشناس۱۵۷۶۶۹۹۰۸:۰۸:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۶
حضور فیزیکی بچه ها حتی به صورت یک درمیان اشتباه هست بااین بحران شدید یعنی واقعافکر میکنید طرح زوج وفرد بیماری رو کم میکنه کافیه یک نفر کرونا داشته باشه یا ناقل باشه ومشخص هم نباشه اونوقت همین یک نفر برای یک جامعه را آلوده کند کافیست.تا بخواهید متوجه بشید و علائم ببینید
رجبی۱۵۷۶۷۲۹۰۸:۵۷:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۶
من ی مادرم چطور میتونم دخترم که امسال اول سال مدرسه رفتنش با وجود کرونا اجازه بدم بره همش دلشوره اضطراب دلهره من که امسال دخترمو نمیفرستم مدرسه جون بچهامون برامون مهم تره تا درس خوندشون انشالا سال دیگه
مادر۱۵۷۶۷۳۰۰۸:۵۹:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۶
اگه یک سال کلا مدرسه و آموزش نباشه هیچ اتفاقی نمی افته مهم این هست که بچه پس از یک سال چیزی یاد گرفته و رو به بالاحرکت کرده باشه نه صرفا فقط یک پایه بره بالا . مهم سلامتی بچه هامون .کلیه مدارس تعطیل .عقلانی ترین راه تو این بحران
ناشناس۱۵۷۷۲۸۲۲۳:۰۸:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۶
تو این یک سال وقفه ای که میفرمایید، مواردی که یادگرفتن هم از یادشون میره دیگه!
ناشناس۱۵۷۶۷۶۹۰۹:۵۷:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام .آقا اتفاقا وزارت خانه تصمیم درست را گرفته ، یعنی چی برخی میگویند مدارس را در هایش را پلمپ کنیم ودر خانه درس بخوانیم این افراد فقط به فکر خیابان گردی هستند نه درس ومدرسه و علم .
ناشناس۱۵۷۶۷۷۳۱۰:۰۳:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۶
جناب معاون شما که میگید باید معلم ها را آموزش بدیم چه اقدام مفیدی انجام دادید. آیا در این یک هفته باقیمانده اصلا فرصت این کار هست؟ فقط حرف های قشنگی می‌زنید. در صورتی که پشتوانه عملی ندارد. خیلی ها اینگونه شعار دادند ولی کاری نکردند.
مهتاب۱۵۷۶۸۰۹۱۰:۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام خانواده هایی که هر دو کارمند هستند با .آموزش مجازی چکارکنندچون بچه های کوچک که خواندن بلدنیستند؟
ناشناس۱۵۷۶۸۱۷۱۰:۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۶
الان اون مادری که کارمنده باید چیکار کنه؟ چجوری بشینه کنار بچه کلاس اولیش کمکش کنه
ناشناس۱۵۷۶۸۳۵۱۰:۳۵:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۶
اگه قرار نیست تو استانهایی مثل تهران که وضعیت قرمز دارند دانش آموزی به مدرسه بره پس پول بیمه و فرم رو برای چی میخوان؟
ریحانه۱۵۷۶۹۵۸۱۳:۲۷:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۶
دقیقا مشکله من هم همینه
ناشناس۱۵۷۷۰۱۵۱۴:۵۱:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۶
پس از کجا بیارن ک بخورن
ناشناس۱۵۷۶۸۴۷۱۰:۴۹:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۶
بابا کلاا مدرسه تعطیل باشه اصلا بچه ها با آنلاین قادر به یادگیری نیستن
ناشناس۱۵۷۶۸۹۲۱۲:۰۵:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۶
اینها فقط پول براشون مهمه نه حرف دل مردم،،من بچه مو امسال به مدرسه نمیفرستم
ناشناس۱۵۷۶۸۹۳۱۲:۰۵:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
جان معلم و دانش آموز مهم نیست. مهم مثلا آموزش هست
ناشناس۱۵۷۶۹۲۰۱۲:۳۳:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۶
تو این وضع خطرناک چرا دیگه پنج شنبه رو اضافه کردن
‌‌‌۱۵۷۶۹۶۵۱۳:۵۳:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۶
ولا فکر نکنم با این نت بتونیم درس بخونیم
علی۱۵۷۶۹۷۴۱۴:۰۳:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۶
صحبت این نیست که کی مریض بشه کی نشه. صحبت اموزش نیست فقط ی عهده میخوان نشون بدن که کاری کردن کارستون ...
ناشناس۱۵۷۶۹۸۲۱۴:۱۳:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۶
باید مدرسه ها تعطیل بشه دانش آموزان انلاینی هم به چشمشون آسیب میرسه هم.قدرت یادگیری ندارن
ناشناس۱۵۷۶۹۸۴۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۶
آیا دولت میتونه.اینترنت مجانی دراختیار دانش آموزان قراربده
ناشناس۱۵۷۷۰۰۵۱۴:۳۷:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۶
با انلاین که چیزی یاد نمیگیریم اگه میخواد باشه همون حضوری واگرنه وقتمونو سر این گوشی ها هدر میدیم
امیروکرمونشاه۱۵۷۷۰۰۶۱۴:۳۸:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۶
لطفاوزیرمحترم اضافه کارپنجشنبه های معلمان رافراموش نکنه
س۱۵۷۷۰۷۰۱۶:۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۶
امسال یامدرسه تعطل یادر برنامه شاد
عبداله۱۵۷۷۰۸۰۱۶:۱۲:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۶
۱۵ شهریور شنبه است.
ناشناس۱۵۷۷۰۹۵۱۶:۲۸:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
اصلا نباید مدرسه هارو باز کنید چون اگه بچه ها کرونا بگیرند وزیر آموزش و پرورش جواب گو هست؟؟؟؟
ناشناس۱۵۷۷۰۹۹۱۶:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۶
من که نمیخوام مدرسه ها باز شه چون اگه باز شه کرونا زیاد تر میشه
ناشناس۱۵۷۷۱۰۶۱۶:۵۲:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۶
باز شدن مدرسه اصلا معلوم نیست پول شهریه ازمان گرفتن بعد میگن لباس تهیه نکنید،هرکی به فکر خودش،
ناشناس۱۵۷۷۱۷۵۱۹:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۶
تو این اوضاع کرونا چه اجباری بچه بره مدرسه یه سال تعطیل میکردن چی میشد فوق اش یه سال دیر تر دیپلم می‌گرفت .
ناشناس۱۵۷۷۲۷۳۲۳:۰۰:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام.به نظرم امسال باید تعطیل بشه
ناشناس۱۵۷۷۳۱۸۰۰:۱۰:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۷
دروس عملی چطوری آموزش می دن معلوم نیست؟
دل خون۱۵۷۷۳۴۵۰۱:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۷
توکل بر خدا
ایرانی۱۵۷۷۳۸۰۰۳:۱۳:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۷
به نظر من مدارس امسال نه حضوری و نه مجازی نباید برگزار بشه
ناشناس۱۵۷۷۳۸۴۰۳:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۷
چرا یبارم که شده یه نظر سنجی نمیذارن که مردم میخوان بچه هاشونو بفرستن مدرسه یانه؟ واسه خودشون میبرن ومیدوزن
عارفه۱۵۷۷۶۴۳۱۳:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۷
به نظر من کلاس ها باید حضوری باشه چون آموزش مجازی هیچ کیفیت و بازدهی نداره و تاثیر مثبت روی یادگیری‌ ما نمی ذاره در رفت وآمدمدرسه‌‌ هم پروتکل ها را رعایت کنیم
ناشناس۱۵۷۷۶۶۱۱۳:۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۷
بابا بچه ها حضوری چیزی یاد نمی گیرند تا چه رسد به غیر حضوری چرا این دست و اون دست می کنید مدارس را به طور رسمی و حضوری باز کنید هر که دوست داشت بچه اش را بفرستد
ناشناس۱۵۷۷۶۶۲۱۳:۲۶:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۷
شما را به خدا مدارس را باز کنید بچه ها که هر روز در خیابان و عروسی ها هستند حالا مدرسه خطر دارد شما نظارت و امکانات را بیشتر کنید هیچ طوری نمی شود شما نمی خواهید به خود زحمت بدهید و هزینه کنید
فرهنگی۱۵۷۷۶۶۴۱۳:۲۹:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۷
شما مدارس را تجهیز کنید و صد در صد حضوری ما بچه هایمان را با رعایت پروتوکول های بهداشتی و مسئولیت خودمان می فرستیم
ناشناس۱۵۷۷۶۶۵۱۳:۳۱:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۷
منم بچه ی کوچیک دارم نمیدونم چطوربابچه مدرسه ایم کارکنم وآنلاین باشم خیلی ناراحتم کارای خونه ورسیدگی به بچه هاوهمزمان آنلاین باشم توشادخیلی برام سخته خداکنه زودتری واکسن این ویروس کرونادرست بشه تامردم یه نفس راحت بکشن
ولی دانش اموز۱۵۷۷۶۶۷۱۳:۳۲:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۷
من بچه ام را قطعا تا آخر هفته می فرستم شما بهتر است به فکر تجهیز مدارس و نظارت بیشتر باشید تا دغدغه اولیا کمتر شود
ناشناس۱۵۷۷۷۸۵۱۷:۰۶:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۷
من که اصلاامسال بچمو ثبت نام نکردم چه برسه بذارم بره مدرسه یکسال نره هیچ اتفاقی نمیافته
ناشناس۱۵۷۸۹۷۶۲۳:۳۳:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۹
س وقتی نت جواب نمیده بعضی روستا هم آنتن ندارن چکار کنن پارسال که چیزی یاد نگرفتن وای به حال امسال رسیدگی کنید لطفا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین