جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990515080

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ‌ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است.

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* مردم حتی المقدور از انجام سفر بین شهری در تعطیلات عید غدیر خودداری کنند

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأثیر سفرهای بین شهری در شیوع بیشتر بیماری، از مردم می خواهیم حتی المقدور در خانه بمانند و از اتنجام سفرهای بین شهری و سفرهای غیرضروری در ایام تعطیلات عید سعید غدیر خودداری کنند.

*  ترافیک در آزادراه ساوه-تهران و آزادراه تهران-کرج-قزوین

وی بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری‌ در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه ساوه-تهران محدوده نسیم شهر، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران محدوده مهرویلا هستیم.

* ترافیک جاده ها بیشتر شد

محرابی نیا تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2248 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.9 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌*  آزادراه های کرج-تهران، کرج-قزوین و تهران-کرج‌ کماکان 3 آزادراه پرتردد کشور ‌

وی اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج-تهران، آزادراه ‌کرج-قزوین و‌ آزادراه تهران-کرج‌،‌ پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* پنج جاده‌ به دلیل محدودیت ایمنی مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسیر مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر محورهای شهداد - نهبندان، خرم‌آباد - پلدختر، رامیان - اولنگ -  شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین  به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* کندوان از ساعت 12 امروز یک طرفه می شود

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده ها در ایام تعطیلات عید غدیر خم، اظهار داشت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 16 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه منطقه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج  و دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ‌پلیس راه منطقه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

* یک طرفه شدن محور هراز در روزهای 17 و 18 مرداد 

محرابی‌نیا گفت: در محور هراز تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز از ساعت 12 امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

محرابی‌نیا تصریح کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 15 مرداد در محور هراز ممنوع است.

وی افزود: ‌تردد کامیون غیر‌ از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای 16، 17 و 18 مرداد تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر 

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز 15 مرداد در مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه - قائمشهر - سمنان و بالعکس ممنوع است؛ همچنین از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 18 مرداد تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در جاده قدیم رشت-قزوین و محور آستارا-اردبیل‌

محرابی نیا بیان کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای 15 و 18 مرداد ‌در محو‌ر آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنیی از ساعت 12 تا 24 روزهای 15 و 18 مرداد در محور‌ قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های تهران-شمال و تهران-مشهد از ساعت 12 امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ‌روز چهارشنبه 15 مرداد تا ساعت 6 روز یکشنبه 19 مرداد در محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین