رمزگشایی از شایعه‌سازی‌ علیه دولت و مجلس/روایت عجیب زیباکلام درباره برجام/متهم فراری پرونده طبری کجاست؟/ روحانی: قوای سه گانه باید مسابقه برای نوکری مردم بگذارند

گروه سیاسی الف،   3990425150 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رمزگشایی از شایعه‌سازی‌ علیه دولت و مجلس/روایت عجیب زیباکلام درباره برجام/متهم فراری پرونده طبری کجاست؟/ روحانی: قوای سه گانه باید مسابقه برای نوکری مردم بگذارند

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۷۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

لاری با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک گفت: همانند روز گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکتر مینو محرز،فوق تخصص بیماری‌های عفونی درباره انتقال کرونا ویروس از طریق هوا گفت: به طور کلی در محیط‌های سربسته ویروس می‌تواند ماندگار شود و اگر به مدت طولانی حتی با ماسک در محیط سربسته باشیم، امکان ابتلا وجود دارد.

محرز درباره استفاده از ماسک سوپاپ دار برای پیشگیری از انتقال کرونا گفت: استفاده از ماسک سوپاپ دار بسیار غلط است. زیرا عمده این ماسک ها استاندارد نیستند و هوا را بیرون می‌دهد. بر این اساس اگر یک فرد مبتلا به کووید_۱۹ از ماسک سوپاپ‌دار استفاده کند، نفس که می‌کشد، از طریق سوپاپ ذرات تنفسی را خارج می‌کند و بیشتر ویروس را منتشر می‌کند. از این ماسک‌ها به‌عنوان ماسک N95 یاد می‌شود، اما اینها استاندارد نبوده و بعضا تقلبی هستند.

علی رضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار جدید کرونایی در تهران بستری شده‌اند. زالی اظهار داشت: محدودیت‌های یک هفته‌ای تهران کافی نیست، ستاد تهران درخواست تمدید این محدودیت‌ها را دارد. اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود در بازگشایی مشاغل دیگر هم تجدید نظر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام اجتماعات بالای ۱۰ نفر ممنوع است افزود: مساجد باز است، اما نماز جماعت فعلاً امکان برگزاری ندارد. تهران شرایط برگزاری هیچ آزمونی را ندارد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز با ابراز نگرانی درباره وضعیت کووید۱۹ در چهار استان مازندران، خراسان رضوی، تهران و البرز، از عرضه تولید داخلی داروی "رمدسیویر" از هفته آینده خبر داد. 

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ جان‌باختن ۱۹۹ بیمار دیگر/ اعلام استان‌های وضعیت قرمز

نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهور: تخت‌های ICU جوابگو نیست/ برخی بازگشایی‌ها تعلیق شود

زالی: پایتخت شرایط میزبانی برگزاری آزمون‌های سراسری را ندارد/ بستری ۸۹۰ بیمار کرونایی در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

مینو محرز: در اوج کرونا به سر می‌بریم/ استفاده از ماسک سوپاپ‌دار بسیار غلط است

خبر خوش وزیر بهداشت درباره تولید داروی درمان کرونا

***

دفاع عجیب زیباکلام از برجام

صادق زیباکلام، تحلیل گر اصلاح طلب در گفتگو با آنا با بیان اینکه متن برجام را نخوانده‌ام گفت: روحانی برروی بدعهدی‌ها و بدقولی‌های آمریکایی‌ها حساب باز کرده بود و می‌دانست که آنها بدعهد و بدقول هستند.

وی افزود: اما آنچه را که حسن روحانی و بسیاری باور نمی‌کردند این بود که تندروهای داخلی برای حفظ روحیه آمریکاستیزی در داخل، ممانعت از تنش‌زدایی با غرب و نیز جلوگیری از توافقات بعدی با آمریکا، هر کاری که از دستشان بر می‌آید علیه برجام به کار بگیرند.

زیبا کلام گفت: در راستای نابودی برجام، تندروهای داخلی آمریکا، کار نیمه‌تمام تندروهای داخلی ایران را تمام کردند و تیر خلاص را بر پیکر بی‌جان برجام شلیک کردند.

***

پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود شد

در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مجلس با اکثریت آرای نمایندگان حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شد.

نمایندگان از میان 4 گزینه مطرح برای ریاست اصل نود نصرالله پژمانفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب کردند.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مردم ابهر ، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران و سید محمود نبویان نماینده مردم تهران کاندیداهای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ بودند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با ۷۹ رای از مجموع ۲۳۸ رای ماخوذه به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

نماینده مشهد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ شد

***

رمزگشایی هاشمی‌طباء از شایعه‌سازی‌ها علیه روابط روحانی و قالیباف

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم و با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: برداشت من از سخنان ایشان اینگونه بود که مقام معظم رهبری مثل همیشه راه حل عبور از شرایط سختی که در آن قرار گرفته‌ایم را انسجام، تعاون، وحدت و دست همدیگر را گرفتن، می‌دانند.

رئیس جمهور گفت: همه قوای سه گانه باید مسابقه برای نوکری مردم بگذارند نه چیز دیگر. اعمال و رفتار ما باید در جهت یاری مردم باشد. در این شرایطی که مردم در سختی قرار دارند. مردم از ما توقع ندارند، این تریبون‌ها را آنها در اختیار ما قرار داده‌اند. اگر امروز تریبونی در اختیار من و نمایندگان مجلس است، مردم به امانت در اختیار ما قرار داده اند. این تریبون ها برای این است که درد مردم و مشکلات مردم از آن گفته شود.

همچنین روحانی با بیان آنکه این تریبون‌ها برای آن است که درد و مشکل مردم را تبیین و برای آنها راه حل پیدا کنیم و در مقابل دشمنِ مردم بایستیم و مقاومت کنیم، تصریح کرد: نباید از تریبون برای مبارزات انتخاباتی و جناحی استفاده کنیم، مردم چنین اجازه‌ای به ما ندادند. در جلسه با روسای دو قوه یک بیان داریم و یک هدف را تبیین می‌کنیم. ما باز هم به عنوان دولت دست دوستی به سوی دو قوه دیگر دراز می کنیم. افتخار ما این است که به مردم خدمت می‌کنیم.

سید مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص تلاش ها برای ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس و پشت پرده شایعات درباره رابطه بین روحانی و قالیباف، گفت: شایعه اختلاف بین آقایان روحانی و قالیباف به این دلیل ایجاد شد که سخنان رهبر انقلاب در خصوص لزوم تعامل بین قوا خنثی شود.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس، یادآور شد: رهبر انقلاب تأکید کردند که باید دولت کنونی به کار خود ادامه داده و نمایندگان نیز حق ندارند تهمت بزنند. اما شاهد هستیم یک جریان تلاش می‌کند به سرعت این سفارشات حکیمانه را خنثی کرده و بحث اختلاف شدید بین روسای دو قوه را نیز مطرح می‌کند.

معاون رئیس جمهور در دولت سازندگی گفت: بسیار ارزشمند است که دو مسئول برای حل مشکلات کشور با یکدیگر بحث و گفتگوی جدی نیز کنند، اما این مسأله نباید تبدیل به یک نزاع سیاسی بین دو طرف شود.

بیشتر بخوانید:

روحانی: خدمت به مردم افتخار دولت است/ قوای سه گانه باید در نوکری برای ملت مسابقه بگذارند/ دستاوردهای برجام تا امروز حفظ شده‌اند

***

چشم آقای مدیریت بحران؛ برای نیامدن زلزله دعا می‌کنیم 
عصرایران نوشت: اسماعیل نجار {رئیس سازمان مدیریت بحران کشور }گفته است:« دعا کنید در تهران زلزله نیاید! براساس گزارشی که دوستان اعلام کردند، آمادگی تهران برای مقابله با زلزله با وجود همه اقدامات ۱۸.۸ درصد است.»

خسته نباشید! ممنون از راه‌کاری که ارائه کردید. واقعا ما شما مسؤولان را نداشتیم نمی‌دانستیم با بحران‌ها چگونه برخورد کنیم. آقای نجار از سال 93 شما مسؤول سازمان مدیریت بحران کشور شده‌اید، در این مدت چه کردید که امروز تنها راه نجات تهران از زلزله را دعای مردم می‌دانید؟ واقعا چرا باید با علم به اینکه تهران شهری زلزله خیز است فقط باید 18 درصد آماده باشد؟

مسؤولیت داشتن یعنی اینکه شما و امثال شما باید آنقدر به کار خود تسلط داشته باشید که بعد از هر حادثه نگویید که غافلگیر شدیم. نگویید که زلزله است و غیرقابل پیش بینی.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان مدیریت بحران: دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر داریم!

گسل مشا فعال شده است

***

کرسی ریاست فراکسیون اصولگرایان به چه کسی می‌رسد؟

نامه نیوز نوشت: اکثریت قاطع مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان است و در چنین شرایطی انتظار می‌رود یک فراکسیون فراگیر، منسجم و متشکل از تمام نمایندگان اصولگرای مجلس تشکیل شود که البته تشکیل این فراکسیون فراگیر مانع تشکیل فراکسیون‌های کوچک‌تر نیست اما طبیعتا با وجود چنین فراکسیونی طبیعتا وحدت رویه و وحدت نظری میان نمایندگان اصولگرای مجلس به وجود می‌آید و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مهم مجلس نقش‌آفرینی کند.

اما چه کسی رئیس این فراکسیون می‌شود؟ نام‌هایی که احتمال ریاست‌شان بر این فراکسیون شنیده می‌شود تقریبا همان‌هایی هستند که نام‌شان برای هیئت‌رئیسه مجلس هم به گوش می‌رسید. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، حمیدرضا حاجی‌بایی، مرتضی آقاتهرانی، مصطفی آقامیرسلیم، شمس‌الدین حسینی و علی نیکزاد از شانس‌های ریاست این فراکسیون هستند. 

***

نامزدهای ریاست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

فرهیختگان نوشت: آن زمانی که علیرضا زاکانی از رقابت برای ریاست مجلس کنار کشید و عملا کاری کرد تا قالیباف با رای بالایی بر سکان ریاست پارلمان تسلط یابد در میان اخبار و گمانه‌ها گفته شد او به مرکز پژوهش‌ها خواهد رفت تا در آنجا به‌عنوان بازوی کارشناسی مجلس نقش‌آفرینی کند. زاکانی البته پیش از این هم در مجلس وظایف مشابهی را برعهده داشته ازجمله در ماجرای تشکیل کمیسیون ویژه برجام که با ریاست او گزارش مبسوطی از جزئیات توافق هسته‌ای آماده شد، هرچند مجلس وقت به آن توجهی نکرد.

در این اثنا، همزمان با بروز برخی حواشی سیاسی در مجلس ازجمله ماجرای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، برخی‌ها گفتند که ممکن است زاکانی از جرگه نامزدهای تصدی پست ریاست مرکز پژوهش‌ها کنار رفته باشد و هیات‌رئیسه بنا دارد گزینه‌های دیگری را بررسی کند.

یکی{دیگر}... از این گزینه‌ها الیاس نادران است؛ از اقتصاددان‌های مجلس، با سابقه دانشگاهی و فعالیت‌های علمی که مدتی است نامش به‌عنوان گزینه تصدی مرکز پژوهش‌ها به‌گوش می‌رسد. در کنار این دو نفر، در چند روز اخیر نام گزینه سومی هم در محافل سیاسی مطرح شده که البته گزینه دور از انتظار و بی‌ارتباطی هم نیست. سیداحسان خاندوزی، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی که از قضا او هم استاد اقتصاد است و گفته می‌شود بخشی از تلاش‌های کارشناسی برای یکی دو طرح اقتصادی اخیر مجلس را برعهده داشته است که حالا در کنار زاکانی و نادران گزینه انتخاب به‌عنوان رئیس مرکز پژوهش‌هاست.

***

اصلاح‌طلبان گرفتار وضعیتی پیچیده و مبهم‌اند

جهانبخش ‌خانجانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در حالی که گرفتار وضعیتی پیچیده و مبهم‌اند به جای پرداختن به ملزومات آینده و نگاهی عبرت‌گونه به گذشته،‌ بیشتر مشغول گفت‌وگو در مسیر تخطئه و تخریب رقیب هستند که باید گفت، چنین روشی به مثابه آفتی ضربه‌رسان است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: نکته بعدی هم این است که آنها باید به پایگاه اجتماعی‌شان رجوع کنند و در اظهارات‌شان به تشریح برنامه‌هایی که به آنها باور دارند، بپردازند. اما اصلاح‌طلبان به مسائل کشور نگاهی رویاوار دارند، به طوری که بعضی از اصلاح‌طلبان وارد مسیر رادیکالیسم شده‌اند که همه می‌دانند مبنای رادیکالیسم رویاپردازی است، رویاپردازی‌ای که با واقعیت‌های موجود منطبق نیست.

***

خطر لیبرال‌ها از دشمن بیشتر است 

 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آسیب‌های ستون پنجم به توان اقتصادی کشور گفت: در میدان جهاد اقتصادی، خیانت ستون پنجم آسیب فراوانی وارد می کند. در هر عملیاتی در دفاع مقدس، منافقین اخبار تحرکات نیروهای ایران را مخابره می کردند و ماهواره های آمریکا هم ما را رصد می کردند و به صدام اطلاعات می دادند، الان هم برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس ها بیشتر است.

رضایی گفت: الان دشمنان خارجی و داخلی بسیج شده‌اند تا دروازه های تجارت ما را بر روی عراق و چین و سایر دوستانمان ببندند. صهیونیست‌ها نیز روی تبادلات تجاری ما با چین و عراق حساس هستند و چالش ایجاد می کنند. باید دست آنها را قطع کرد.

وی افزود: مهمترین تدبیر در امروز تشکیل یک جبهه واحد است، وحدت و هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه از یکطرف و همیاری مردم و دولت با یکدیگر قادر است که بر همه مشکلات غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید:

محسن رضایی: برخی افراد افکار آلوده لیبرالی دارند

***

متهم ردیف پنجم پرونده طبری کیست؟ 

باشگاه خبرنگاران نوشت: ۱۸ خرداد ماه اولین جلسه رسیدگی به پرونده اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و ۲۱ متهم دیگر برگزار شد، دادگاهی جنجالی که مصطفی نیازآذری متهم ردیف پنجم آن است.

نیازآذری فرزند کیومرث متولد سال ۱۳۵۷ در مازندران و پدر او طی سال‌های متوالی رئیس اداره اطلاعات استان مازندران بوده، همچنین پسر عموی او حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بوده است. نیازآذری پس از دستگیری اکبر طبری به سرعت از کشور متواری شد... نیازآذری در قبال آزادی و تبرئه شدن، ۱۵ هزار متر زمین و سه طبقه ویلای لوکس را در یکی از بهترین نقاط شمال کشور به طبری داد و حتی هزینه ساخت ویلا را هم نیاز آذری پرداخت کرد، ویلایی به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال که برای طبری شد.

بیشتر بخوانید:

مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده طبری کیست؟

***

غیزانیه؛ همان همیشگی... 

ایسنا نوشت: دو سه روز اول خردادماه امسال بود که جمعی از اهالی بخش غیزانیه اهواز در اعتراض به بی‌آبی، جاده "اهواز - ماهشهر" را بستند و با صدایی که از گلوهای تشنه می‌آمد، خواستار رسیدگی به وضعیت آب غیزانیه شدند.

مردم این بخش که در میان بیش از ۶۰۰ حلقه چاه نفت و لوله‌های کلاف‌پیچ نفت و گاز زندگی می‌کنند، آن روز دغدغه‌ای جز آب نداشتند و می‌خواستند به هر شکلی که شده صدای خود را به گوش مسئولان برسانند...

امروز ۲۵ تیرماه و یک ماه پس از افتتاح فاز اول طرح آبرسانی غیزانیه، به خانه برخی از اهالی این منطقه رفتیم تا از نزدیک، آخرین وضعیت تامین آب این بخش را جویا شویم.

"ناجی" یکی از ساکنان غیزانیه است که خانه‌اش در انتهای روستا قرار دارد. او پمپ آب را روشن و شیر لوله آب را باز می‌کند اما یک قطره آب هم از لوله خارج نمی‌شود.

ناجی می‌گوید: از بی‌آبی کلافه شده‌ایم، آب اصلا داخل لوله‌کشی خانه ما نمی‌آید و اصلا آب نداریم. به هر کسی که می‌گوییم آب نداریم توجه نمی‌کند و مجبور هستیم که با تانکر، آب به خانه بیاوریم و در مخزن ذخیره کنیم.

***

از چراغ خاموش لاریجانی تا دورخیز ضرغامی

آرمان ملي نوشت: اصولگرايان که حتي قبل از انتخابات اسفندماه سال گذشته به انتخابات 1400 ورود پيدا کرده بودند، حالا با آرامش خاطر بيشتري براي تصاحب کردن پاستور تلاش مي‌کنند. آن هم در شرايطي که اصلاح‌طلبان به‌واسطه عملکرد دولت و مجلس دهم مورد نقد جدي پايگاه اجتماعي خود قرار گرفته‌اند. بنابراين از همين حالا تحرکات انتخاباتي خود را استارت زده و حتي رقابت‌هاي درون‌گروهي را براي نامزدي احتمالي در انتخابات پيش‌رو کليد زده‌اند...

حاميان لاريجاني به‌زعم خود حمايت طيف معتدل‌تر جريان اصلاح‌طلبي را نيز پشت سر دارند، پس لزومي ندارد که بخواهد نامزد جريان رقيب شود. از طرفي، در ميان رقباي احتمالي لاريجاني عزت‌ا... ضرغامي يکي از چهره‌هايي است که در طول اين سال‌ها با برگزاري نشست‌ها و گعده‌هاي مختلف و همچنين صبحانه‌هاي سياسي با افراد مختلف به نوعي آمادگي خود را براي تکيه زدن بر جايگاه رياست‌جمهوري اعلام کرده است. گويا او اين‌بار عزم جدي براي تصاحب پاستور دارد. همين تحرکات وي باعث شده که حالا حاميان لاريجاني{مانند منصور حقيقت‌پور، مشاور رئيس مجلس دهم} به او هشدار بدهند که از او الگوبرداري نکند و متناسب با توانمندي خودش هدفگذاري کند.

دیدگاه کاربران

کور پیش بین در خشت خام و کج و معوج۱۵۲۳۹۲۶۲۱:۰۱:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۲۵
تنها راه نجات کشور ملی کردن تمامی ثروت و دارایی در دست مردم و ابطال تمام مالکیت ها و سپس بر خورداری همه آحاد کشور از یک زندگی مطلوب و پس از ان دیگر هر کس خ است به ثروت اضافه تر برسد از طریق کار و تلاش ان لیس للانسان الا ما سعی
ناشناس۱۵۲۳۹۲۸۲۱:۰۱:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۲۵
جناب زیبا کلام لطفا شما دیگه اظهار فضل نفرمایید شما هم تمام شده اید دیگه!!!
ناشناس۱۵۲۳۹۳۱۲۱:۰۳:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۲۵
رئیس اداره اطلاعات استان مازندران از کارهای فرزندش اطلاع نداشته ؟ این چه فرزندی است که تربیت کرده ؟ چطور از کشور متواری شده ؟ ایا پدرش در متواری کردن او نقشی داشته ؟ رئیس اطلاعاتی که از خانه و فرزندش اطلاع ندارد، حتما بی کفایت بوده و البته نوع رابطه او و فرزندش بدلیل چنین اختلاس مالی بزرگی قابل بررسی و پیگیری است و حتما باید جوابگو باشد.
ناشناس۱۵۲۳۹۶۱۲۱:۲۹:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۲۵
یکی عوامل مهم در زلزله تهران ساختمانهای چندین طبقه است که در صورت وقوع زلزله و ریزش آنها در معابر کمک رسانی را مختل می کند
علی۱۵۲۴۰۶۸۲۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۲۵
چرا همه اینهایی که از برجام دفاع می کنند متن برجام را نخوانده اند؟!
ناشناس۱۵۲۴۰۷۰۲۳:۴۰:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۲۵
مازندران استانست قاعدتا باید مینوشتید مدیرکل استان مازندران.
ناشناس۱۵۲۴۰۷۴۲۳:۴۶:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۲۵
اقای روحانی شما جیب مارو خالی نکن کمک پیشکش ما نوکر نمیخوایم سران قوا به قانون پایبند باشن و سرخود گرون نکنن
ناشناس۱۵۲۴۲۶۰۰۸:۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۲۶
فقط احمدی نژاد
ناشناس۱۵۲۴۲۶۵۰۸:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۲۶
قول روحانی به موگرینی برای ماندن در برجام باعث شد تا ترامپ از برجام با خیال راحت خارج شود خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس۱۵۲۴۲۶۶۰۸:۲۲:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۲۶
دلار 23000 تومانی و تورم 500 درصدی نتیجه کار اصلاح طلبان و کارگزاران است و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۵۲۴۲۶۸۰۸:۲۳:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۲۶
آقای زیبا کلام حتی ترکمنچای هم نسخه فارسی داشت چرا برجام نداشت ؟!
ناشناس۱۵۲۴۲۷۰۰۸:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۲۶
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید چرخه سیاسی و مدیریتی کشور حذف شوند.
ناشناس۱۵۲۴۲۷۱۰۸:۲۶:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۲۶
آن کسانی که میگفتن امضاء جان کری تضمین است !!!! و تضامین لازم را از دشمن نگرفتن باعث نابودی برجام شدند زیرا برجام ضمانت اجرایی نداشت.
ناشناس۱۵۲۴۲۷۳۰۸:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۲۶
عملکرد دولت روحانی از ابتدا خسارت بود.
ناشناس۱۵۲۴۲۷۸۰۸:۳۴:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۲۶
روحانی و زیباکلام باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۱۵۲۴۲۹۸۰۹:۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۲۶
به قول حسین شریعتمداری سردار قلم ، برجام همانند کفش های میزرا نوروز شده که نه به درد خودش می خورد و نه کس دیگری آنرا قبول می کرد و هر روز هم دردسر جدیدی برایش درست می کرد.
ab۱۵۲۴۴۸۳۱۰:۴۹:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۲۶
تو جیب ما را نزن ، نوکری پیشکشت حسن جان این حرفا چیه!
کاظم۱۵۲۷۲۱۶۱۶:۵۰:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۲۸
خیلیها با زیبا کلام در این مورد هم عقیده هستند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  15. اسراییل چه باید بکند؟ 

  16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین