توضیحات شرکت توسکا درباره نحوه همکاری با صدا و سیما

گروه اقتصادی الف،   3990110120 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرکت توسکا درباره حق تبلیغات و تعامل این شرکت با صداوسیما توضیحاتی ارائه کردو

بدنبال انتشار مطالبی درباره شرکت توسعه کسب و کار ایرانی "توسکا" و قرارداد تبلیغات حوزه دیجیتال با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، ذکر موارد ذیل ضرورت دارد:
۱-قرارداد واگذاری پذیرش ، جذب ، و پخش آگهی های بازرگانی و برنامه های مشارکتی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری و ملی استانی در حوزه خدمات دیجیتال به مبلغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مدت ۳ سال با شرکت ارتباطات سیار ایران منعقد شده که لازم به ذکر است سازمان صدا و سیما تا قبل از انعقاد این قرارداد از محل تبلیغات حوزه دیجیتال صرفا سالیانه حدود ۶۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.
۲- این قرارداد با نظارت نهادهای ذیربط و پس از برگزاری مزایده ای با شرکت ۳ متقاضی و برنده شدن شرکت ارتباطات سیار ایران به همراه اول واگذار شده است. توسکا نیز به عنوان شرکت ۱۰۰ درصدی متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران ، تا مقطع زمانی مصوب و ابلاغ شده از سوی همراه اول ، کارگزار آن شرکت و مسئول اجرای این قرارداد بوده و در حال حاضر شرکت همراه اول خود راسا اجرای این قرارداد را بر عهده دارد.
۳- ضوابط و تعرفه های تبلیغات تلویزیونی حوزه دیجیتال به صورت کاملا شفاف و مصوب در سایت شرکت توسکا و نیز سایت اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما قابل دسترس تمامی مشتریان این حوزه است. از جمله شرکت هایی که در این مدت به عنوان مشتری و همکار تجاری از ظرفیت توسکا استفاده کرده اند می توان به مجموعه هایی چون ایرانسل ، به پرداخت ملت ، بانک گردشگری ، تجارت الکترونیک پارسیان ، پاسارگاد ، ۷۸۰ ، ۷۱۰ ، آپ ، تاپ ، سداد بانک ملی ، سامان کیش ، دیجی کالا، فناپ ، گاج ، تپسی ، شیپور ، دیوار ، اوبار ، دیجیتون ، آی بی شاپ و ... اشاره کرد.
۴- این شرکت با راه‏ اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‏ ای توسکا و بدنبال امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی فضای مجازی، همراه اول، معاونت فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فناوری اطلاعات ایران نسبت به تخصیص فضای تبلیغات به صورت رایگان در برنامه‌های زنده صدا و سیما به‌کسب‌وکارهای نوپا و همچنین انجام تبلیغات کلان تلویزیونی که برای ‌کسب‌وکارهایی که در مرحله رشد و بلوغ هستند اقدامات گسترده ای بعمل آورد. بررسی بیش از ۱۱۴ درخواست مشارکت از استارتاپ‌ها، همکاری موفق با بیش از ۷۰ کسب و کار که تبلیغات آن‌ها در رسانه ملی پخش شده‌‌ و حضور استارتاپ‌ها در برنامه های مختلف تلویزیونی از جمله حمایت های این شرکت از کسب و کارهای نوپا است.
۵- در جریان تحقق قرارداد با سازمان صدا و سیما علاوه بر پرداخت مبلغ مشخص شده در قرارداد مزبور ، این شرکت سال گذشته فراتر از این قرارداد در هزینه های تولید برنامه های تلویزیونی بسیاری مانند گزارش های ورزشی ، فوتبال برتر ، فوتبال ۱۲۰ ، فرمول یک ، به خانه بر می گردیم ، ستاره ساز ، شب آفتابی ، برنامه های مناسبتی مانند شب یلدای شبکه یک و ۳ مشارکت داشته که از جمله جدیدترین آنها می توان به برنامه نوروز ۹۹ شبکه های یک و سه ، برنامه عصرجدید و مشارکت در سریال پایتخت اشاره کرد.
۶- از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، نهایت تلاش همه جانبه برای استفاده حداکثری از ظرفیت های این قرارداد در قالب مشارکت و همکاری با وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و .. از سوی همراه اول بعمل آمده و برای کمک به کسب و کارهای مجازی علاوه بر اختصاص ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک سیما به جشنواره خرید بهار ۹۹ ، تبلیغ رایگان تیزرهای این جشنواره و حتی تامین جوایز اهدایی به برندگان هم  صورت گرفته است. در حال حاضر همچنین با حمایت همراه اول و با همکاری سازمان صدا و سیما ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اتاق اصناف و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ، امکان تبلیغ تلویزیونی رایگان تمامی کسب و کارهای اینترنتی در بستر درگاه  Bazargaheiran.ir  فراهم گردیده و پخش این تبلیغات در تمامی شبکه های تلویزیونی از دیروز مورخ ۹ فروردین آغاز شده است.
۷- در پایان لازم به ذکر است هیچ یک از شخصیت های حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیز دیگر سهامداران ، به هیچ عنوان در مسائل مدیریتی و تجاری توسکا ، حضور ، دخالت و مشارکتی نداشته و شرکت توسعه کسب و کار ایرانی صرفا در چهارچوب قانون تجارت به فعالیت تخصصی خود میپردازد.

روابط عمومی شرکت توسعه کسب و کار ایرانی"توسکا"

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۹۳۶۲۹۲۱:۳۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۱۰
یجوری توضیح داده که قلب انسان را جریحه دار میکنه بابا این بیچاره ها دارند ضرر میکنند .به نظرم هر ایرانی ..تومان برای کمک به این شرکت به حسابش بریزند . اقا اصل مطلب را بفرمایید کی پشت این شرکته
ناشناس۱۳۹۳۷۹۷۰۲:۳۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۱۱
پول ها کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۹۳۶۳۲۲۱:۵۱:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۰
دروغ نگویید ! راستش را بگویید و بعدش هم توهین.. ..
ناشناس۱۳۹۳۷۶۳۰۱:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۱۱
ما هم باور کردیم ...ممنون از توضیحاتتان
ناشناس۱۳۹۳۷۹۶۰۲:۳۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۱۱
اولا سهامداران این شرکت کی هست و پول ها گیر چه کسانی می یاد. دوما اطلاعات روبیکا را شفاف منتشر کنید. بخصوص دسترسی به اطلاعات گوشی همراه
ناشناس۱۳۹۴۰۰۴۱۰:۲۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۱۱
فاجعه مدیریتی راببینید قبلا درآمد 60 میلیارد تومان بوده است اکنون این شرکت وابسته به همراه اول 1000میلیارد به صدا وسیما میدهد واقعا این صدا وسیما به چه کسی باید جواب بدهد درضمن همراه اول سهامش مال کیست
ناشناس۱۳۹۴۰۵۳۱۰:۵۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۱۱
اگر شفاف هستند و حق اطلاع مردم برایشان قابل احترام براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب 1387 لطفا قرارداد صدا و سیما قرارداد با شرکت توسکا را برای تنویر افکار عمومی منتشر کند.
ناشناس۱۳۹۴۰۵۹۱۰:۵۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۱۱
جالبه ..رسیدگی کنید. چطور بود خود سازمان ۶۰ میلیارد درآمد داشت ولی آقایون ۳۳۰ میلیارد پرداخت می کنن. یا اولی فساد داشت یا دومی فساد دارد
ناشناس۱۳۹۴۰۷۴۱۱:۰۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۱۱
خدا خیرتون بده. چقدر شماها خیرین!
ناشناس۱۳۹۴۶۵۰۱۹:۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۱۱
لطفا تحقیق کنین که پشت این شرکت ها چه کسانی هستند..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین