تجربه سفری به یادماندنی با آژانس مقتدرسیر

گزارش بازرگانی،   3981214073

امروزه سفر به تمامی مکان‌های زیبا و دیدنی دنیا، میسر و آسان شده است. البته سهم آژانس‌های مسافرتی در تسهیل سفرهای گردشگری قابل چشم‌پوشی نیست. چرا که آن‌ها، تمامی مقدمات سفر را از جمله رزرو هتل و بلیط هواپیما را که اصلی‌ترین مراحل برنامه‌ریزی برای سفر هستند را انجام می‌دهند. حتی در مواقع لازم، کارهای اخذ ویزا را نیز پیش می‌برند. تنها کاری که مسافران باید انجام دهند این است که مقصد گردشگری خود را مشخص کرده و چمدان خود را ببندند. آژانس مقتدرسیر از جمله آژانس‌های مسافرتی است که همواره هدف اصلی خود را رضایت مشتری و کیفیت بالای سفر در نظر گرفته است. از این رو گردشگران می‌توانند با اعتماد کامل یکی از بسته‌های تور برگزار شده توسط این آژانس را انتخاب کنند و لحظاتی خوش برای خود و خانواده رقم بزنند.

 

رزرو تور لوکس دبی توسط آژانس مقتدرسیر

تور دبی این روزها به یکی از تورهای مدرن و لوکس در بین گردشگران تبدیل شده است. از این رو طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. خوشبختانه دسترسی به دبی به دلیل مسافت نزدیکی که با ایران دارد برای مسافران ایرانی به نسبت سایر کشورها ارزان‌تر و آسان‌تر است. گردشگران در این سفر، مجذوب آسمان‌خراش‌های مدرن و فروشگاه‌های شیک و به روز دنیا خواهند شد. البته سفر به دبی، فقط محدود به این موارد نمی‌شود. بلکه سواحل دبی یکی از زیباترین سواحل دنیا محسوب می‌شوند. گردشگران می‌توانند در این سفر، انواع تفریحات لاکچری دبی را تجربه کنند.

تفریحات پیشنهادی لاکچری تور دبی

  • هلی کوپتر سواری

  • سوار شدن بر ماشین‌های لاکچری

  • سافاری‌های دبی

  • گلف بازی

  • خوردن یک وعده غذایی در رستوران هوایی دبی

  • تور کروز در دریا

آژانس مقتدرسیر نیز به در تمامی ایام سال بسته‌های متنوع تور دبی را در لیست برنامه‌های پیشنهادی خود قرار می‌دهد. از جمله اصلی‌ترین خدماتی که در بسته این تورها ارائه می‌شوند می‌توان به مواردی مثل اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما و هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان اشاره کرد. در این تورها یکی از ایرلاین‌های ایران ایر و ماهان برای سفر مسافران در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند پرواز ایرلاین امارات را نیز انتخاب کنند.

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید می‌توانید با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها لیست کامل‌تری از برنامه‌های خود را به همراه تمامی هتل‌های پیشنهادی متناسب با بودجه شما عزیزان را در اختیار شما قرار خواهند داد.

یک سفر ساحلی به یادماندنی با تور آنتالیا

آنتالیا یکی از خوش منظره‌ترین و خوش آب و هوا‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود. البته وجود سواحل فوق‌العاده و آب‌های نیلگون آن نیز بی‌تاثیر در جذابیت زیاد این شهر نیست. از این رو، سالانه گردشگران زیادی برای گذراندن یک سفر ساحلی به یادماندنی، آنتالیا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. تفریحات آبی آنتالیا و تفریحات گردشگری آنتالیا از جمله اصلی‌ترین کارهایی هستند که گردشگران در این سفر انجام می‌دهند. از این رو یکی از مناسب‌ترین فصل‌های برای سفر تور تابستانی آنتالیا است. فصل تابستان شلوغ‌ترین فصل گردشگری در این شهر زیبای ساحلی محسوب می‌شود.

البته وجود جاذبه‌های گردشگری آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا از جمله تفریحاتی است که باعث می‌شود در سایر فصل‌های سال نیز گردشگران زیادی از آن دیدن کنند. به خصوص در ایام تعطیلات عید در اوایل فصل بهار تور نوروزی آنتالیا در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و امسال هم اگر مشکلات رفع شود تور آنتالیا نوروز 99 محبوب خواهد شد. چرا که فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها از نظر دما و رطوبت هوا است. در نتیجه گردشگران می‌توانند با راحتی بیشتر بدون اذیت شدن از گرما یا سرمای هوا به گشت و گذار بپردازند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی آنتالیا

موزه آنتالیا

مناره یوله

شهر قدیمی آنتالیا

دروازه هادریان

قلعه رومی

آسپندوس

شهر باستانی پرج

آژانس مقتدرسیر معمولا تورهای آنتالیا را به صورت ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌کند. این مدت زمان می‌تواند بازه زمانی ایده‌آلی برای استراحت در این شهر باشد. در صورتی که مسافری تمایل داشته باشد تا روزهای سفر خود را بیشتر یا کمتر کند می‌تواند با کارشناسان آژانس تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. علاوه بر موارد گفته شده، پروازهای ایرلاین ماهان، سان اکسپرس، تیلویند و پگاسوس از جمله پروازهای رایجی هستند که به انتخاب مشتری رزرو می‌شوند. مسافران در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا از هواپیما پیاده خواهند شد. این فرودگاه حدود ۱۰ کیلومتر از شهر فاصله دارد. البته آژانس مقتدرسیر برای راحتی مسافران ترانسفر رایگان فرودگاهی را در لیست خدمات خود قرار داده است. در نتیجه گردشگران سفری راحت و آسان خواهند داشت.

از دیگر جذابیت‌های اصلی سفر به آنتالیا غذاهای دریایی بسیار خوشمزه آن است. رستوران‌های دریایی آنتالیا به تنهایی می‌توانند دلیل اصلی سفر به این شهر ساحلی باشند. پس حتما خوردن یک وعده غذای دریایی را در طول سفر خود جز برنامه‌های اصلی در نظر بگیرید.

اگر به سفرهای ساحلی علاقه دارید و دنبال یک مقصد گردشگری ایده‌آل هستید و هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اید همین الان اقدام کنید. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و تور آنتالیا را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین