آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز برگزار کننده دوره های تخصصی برق و الکترونیک

گزارش بازرگانی،   3981114111

با توجه به اهمیت مشاغل فنی و بازار کار خوب و پردرآمد آن ها در تمام دنیا دوره های آموزشی جهت آموزش مهارت های فنی برای ورود به بازار کار مورد نیاز است. در همین راستا ما به شما عزیزان آموزشگاه فنی برق که یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک در ایران می باشد را معرفی می کنیم.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزشی برق و الکترونیک در تهران است که دوره های تخصصی بسیاری را با هدف تربیت کارآموزان برای ورود به بازار کار مشاغل فنی و کسب درآمد در آن برگزار می نماید.

دوره های تخصصی مختلفی توسط این آموزشگاه برگزار می شود ولی رشته های برق ساختمان، هوشمندسازی، PLC، نصب دزدگیر ماشین و همچنین تعمیرات موبایل از جمله دوره های تخصصی هستند که امکان مشغول به کار شدن در آنها پس از ثبت نام در رشته مورد نظر بسیار بالاست. این دوره ها در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی برگزار می شود. در ادامه به معرفی هر کدام از این دوره های تخصصی و اهمیت آنها در جامعه می پردازیم.

دوره آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنی برق

آموزش برق ساختمان از جمله دوره هایی است که برای افراد تجربی فعال در حوزه برق کشی ساختمان و همچنین افراد علاقه مند به برق کاری ساختمان بسیار مفید است. افراد می توانند با شرکت در دوره برق ساختمان به صورت اصولی، حرفه ای و در کمترین زمان ممکن آموزش برق کاری ساختمان را فراگیرند. امروزه ساخت و ساز ساختمان عضو جدانشدنی تمامی جوامع بشری است و افراد می توانند با شرکت در دوره برق ساختمان و دریافت مدرک مربوطه به عنوان یک نیروی کاری معتبر وارد بازار این حرفه شوند.

دوره برق کشی ساختمان توسط آموزشگاه های سراسر ایران و با کیفیت های مختلفی انجام می گیرد. توصیه می شود برای شرکت در این دوره آموزشی آموزشگاه هایی را انتخاب کنید که اولا زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت داشته و در ضمن از بهترین تجهیزات و امکانات برای آموزش برق ساختمان استفاده کنند، آموزشگاه فنی برق یکی از این آموزشگاه ها است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و به صورت تخصصی دوره آموزشی برق ساختمان را برگزار می نماید.



معرفی دوره آموزش پی ال سی

آموزش پی ال سی یکی از دوره هایی است که افراد می توانند با گذراندن آن در گروه های صنعتی و تولیدی استخدام شده و یا اینکه به صورتی شخصی و براساس سفارشات مشتریان کار کنند. بدون شک plc یکی از مهم ترین تجهیزات در صنایع می باشد که خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به وجود خواهد آورد. کار با plc امری تخصصی بوده و به دلیل کم بودن نیروی متخصص در این زمینه در حال حاضر بازار کار مرتبط با آموزش plc با خلاء بزرگی همراه است و افراد می توانند از این خلاء موجود به نفع خود استفاده کنند. در دوره plc به افراد آموزش های لازم برای تعمیر و پیاده سازی تابلو های plc ارائه می شود.

آموزش پی ال سی یک دوره تخصصی است که توسط آموزشگاه های خاصی در ایران ارائه می شود. به همین دلیل اگر تمایل دارید در دوره پی ال سی شرکت کنید توصیه می شود که حتما از کیفیت دوره ها و مدرک آموزشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که برای برگزاری این دوره از بهترین اساتید و همچنین بهترین تجهیزات آموزشی استفاده می کنند، مجتمع فنی ازجمله مراکزی است که دوره پی ال سی را با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می نماید.

معرفی دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل نیز یکی از دوره های محبوبی است که بسیاری از افراد جذب آن می شوند. با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی موبایل و حجم بالای استفاده از این وسیله، بدون شک نیاز به مراکز خدمت رسانی و تعمیرات آن رو به افزایش است، با توجه به تخصصی بودن تعمیرات موبایل می توان گفت متخصصان این حرفه از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار هستند. شرط لازم برای ورود به بازار تعمیرات موبایل دانش و مهارت است که با شرکت در دوره تعمیرات موبایل به صورت جامع و کامل در دوره تعمیرات موبایل تخصصی می توان به این دانش دست یافت و با تعمیرانواع موبایل های اندروید و آیفون آشنا شد و از بازار پردرآمد تعمیر موبایل استفاده کرد.

آموزش تعمیرات موبایل به دو دسته آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری تقسیم می شود و تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست در هر دو زمینه نرم افزار و سخت افزار مهارت کامل را داشته باشد. آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا تخصصی و در محیط کاملا عملی کلیه آموزش های مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را توسط اساتید با تجربه و در کارگاه های مجهز ارائه می دهد. پس از پایان دوره تعمیرات موبایل فنی برق به راحتی می توانید وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

آشنایی با دوره هوشمند سازی ساختمان

دوره هوشمند سازی ساختمان از دوره های مهم دیگری است که افراد با شرکت در آن می توانند آینده کاری روشن را برای خود رقم بزنند. در واقع هوشمند سازی ساختمان هنوز در آغاز راه خود در ایران است و با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی در این زمینه تقاضا برای هوشمند سازی ساختمان ها رو به افزایش است در چنین شرایطی افرادی که بتوانند در دوره های آموزش هوشمند سازی ساختمان شرکت کنند می توانند در آینده یکی از افراد موفق در کار خود باشند و از بازار کار عالی هوشمند سازی ساختمان استفاده نمایند.

خوشبختانه در حال حاضر آموزش های متعددی دوره هوشمند سازی ساختمان را برگزار می نمایند اما برای اینکه بتوانید در بازار کار این رشته به راحتی جذب شده و درآمدزایی کنید می بایست در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته و آموزشگاهی را انتخاب کنید که این دوره را به صورت کاملا عملی و با ارائه مدرک معتبر برگزار نماید. آموزشگاه فنی برق تهران از جمله آموزشگاهی است که این دوره آموزشی را توسط اساتید باتجربه، در کارگاه های مجهز، به صورت کاملا عملی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می نماید.

آشنایی با دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین در آموزشگاه فنی برق

آموزش نصب دزدگیر ماشین نیز یکی از رشته های محبوبی است که افراد زیادی می توانند جذب آن شوند. در گذشته این رشته در زمره کارهای تعمیرکاران برقی خودرو قرار می گرفت اما با توجه به تخصصی شدن سیستم های برقی هر ماشین، تنوع انواع دزدگیرها و همچنین تعداد زیاد متقاضیان در نتیجه می توان با ثبت نام در دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین به صورت کاملا مجزا یک حرفه کاری برای خود راه اندازی نمود.

آموزش نصب دزدگیر خودرو یک دوره تخصصی مهم است که با فراگیری آن از مراکز معتبر می توان به صورت مجزا و یا حتی برای شرکت های خدماتی مختلف مشغول بکار شد. تقریبا تمامی افرادی که در دوره های آموزشی نصب دزدگیر ماشین شرکت کرده اند، پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند به شرط اینکه از دانش و تجربه کافی برخوردار باشند. به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز و گذران دوره نصب دزدگیر ماشین نهایت دقت و توجه را به خرج داد.

ثبت نام در دوره های آموزشی آموزشگاه فنی برق چه مزایایی دارد؟

آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی برق و الکترونیک را با هدف تربیت کارآموزان برای ورود به بازار کار برگزار کرده و برای رسیدن به هدف تدابیر گوناگونی اندیشیده است. از جمله خدمات این آموزشگاه عبارتند از:

ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

ارائه پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره

تجدید دوره در صورت عدم یادگیری 

برگزاری دوره ها متناسب با برنامه آزاد افراد شاغل و دانشجویان علاقه مند

برگزاری دوره در کارگاه های مجهز

تضمین بازگشت وجه

در نظر گرفتن خوابگاه نزدیک به محل برگزاری دوره برای کارآموزان شهرستانی

دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد به آموزشگاه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین