تجلیل از احمد توکلی در جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»/ با کمک رسانه می‌توان از شرّ یقه سفید ها خلاص شد

گروه سیاسی الف،   3981105099
تجلیل از احمد توکلی در جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»/ با کمک رسانه می‌توان از  شرّ یقه سفید ها خلاص شد

به گزارش الف امروز  در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با عنوان «رسانه امیدبخش، جامعه قدرتمند»در حوزه هنری برگزار شد ،علاوه بر  معرفی افراد برتر در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای  از دکتر احمد توکلی به عنوان پیشکسوت و فعال رسانه‌ای تجلیل شد .

احمد توکلی علاوه بر از بنیانگذاری روزنامه رسالت در سال 64  ،مدیریت روزنامه «فردا» و صاحب امتیازی سایت خبری ،تحلیلی  الف را نیز در کارنامه خود دارد. وی در حال حاضر  رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت و پیگیر امر مبارزه با فساد است .

مردم امروز محتاج اطلاعات درست و راست هستند

احمد توکلی با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: همواره یک فرد رسانه‌ای هستم و همیشه برای معرفی خود را یک فرد رسانه‌ای معرفی می‌کنم.

احمد توکلی، افزود: شما اصحاب رسانه بزرگانی هستید که به مردم درس درست تصمیم گرفتن را نشان می‌دهید. مردم امروز محتاج اطلاعات درست و راست هستند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما اطلاعات درست دهیم مردم در مسیر درست قرار می‌گیرند و می‌توانند انتخاب درست هم داشته باشند.

این فعال رسانه اظهارداشت: ما رسانه‌ای ها باید وسیله‌ای بشویم که امر به معروف و نهی از منکر در کشور محقق شود. اگر این موضوع رواج پیدا کند اوضاع کشور درست می‌شود. همانطور که حضرت علی(ع) فرمود: اگر امر به معروف و نهی از منکر نشود، اشرار بر کشور حاکم می‌شوند. اشرار به معنی یقه سفیدهایی هست که در مسند کار هستند.

توکلی افزود: اگر رسانه درست عمل کند، جمهوری اسلامی از شر یقه سفید ها خلاص می‌شود و مردم نیز از شر این افراد آزاد می‌شوند.

در بخش دیگر این مراسم از  آمنه سادات ذبیح‌پور و مادر شهید حسین مهاجری تقدیر شد.

سردار سلیمانی: اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند


همچنین سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: فهرست دستاورد‌های انقلاب  طولانی است و بازیابی هویت ایرانی اسلامی ما در سایه پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از دستاورد‌هایی است که کمتر به  آن پرداخته شده،  است.

رئیس بسیج گفت: هویت ملی قبل از انقلاب کاملاً برنامه ریزی شده بود تا از طریق آن جایگاه رفیعی که ایران در میان ملل دنیا داشت را کنار بگذارند.

سلیمانی افزود: تمامی مقدرات ما به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود تا در راستای استکبار کار انجام شود و در واقع آنها بودند که تصمیم می‌گرفتند ایران وارد چه پیمانی شود و چه ارزش‌هایی را محترم بشمارد.

او بیان کرد: شهید مطهری می‌فرمایند که اگر ارزش‌های ایرانی _اسلامی را از تمدن اسلامی بگیرند، دیگر از این تمدن چیزی نمی‌ماند.

رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: قدرتی که در دویست سال گذشته ایجاد شد و اراده خود غربی‌ها را به دیگر ملل تحمیل کردند، در سایه همین تمدن ایرانی اسلامی بود که با نهضت ترجمه به آن سوی مرز‌ها منتقل شد و غرب از آن سوءاستفاده کرد. در دوران پیش از انقلاب هر آن کس که آزادی خواه بود با فشار روبرو بود.

اوخاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سرزمین ما را هویت بخشید. در مقطع جنگ تحمیلی نیز دشمن فکر می‌کرد با بر هم خوردن نظام بروکراتیک کشور، می‌توانند ایران را تجزیه کنند. البته آن‌ها پیش از جنگ نیز تلاش کردند که کشور را تجزیه کنند، ولی مردم ایستادند و مقاومت کردند و دشمن شکست خورد؛ آن‌ها نمی‌خواستند هویت اسلامی ایرانی شکل بگیرد.

رئیس بسیج تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد زبان فارسی نیز تاکید دارند که باید در علم به پیشرفت برسیم تا دیگران برای فراگیری علم زبان فارسی را بیاموزند و در بیانیه گام دوم بعد از استقرار تمدن اسلامی، زبان فارسی مورد اهمیت قرار گرفته است.

سلیمانی گفت: ملت ایران هوش، ذکاوت و منابع طبیعی بالایی دارد، رهبری هوشمند و سابقه تمدن سازی دارد. برخی کشور‌های منطقه نیز چنین ایده‌هایی دارند، ولی در حقیقت این ملت ایران است که در سایه انقلاب اسلامی توانسته در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بر دارد.

او ادامه داد: بیانیه گام دوم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و بازیابی هویت اسلامی و ایرانی بوده است.

رئیس بسیج اضافه کرد: دشمن هویت ایرانی و اسلامی را هدف قرار گرفته و تلاش زیادی را در این راستا با بهره گیری از رسانه‌ها می‌کند. دشمن با میلیون‌ها دلار در نقطه مقابل جایی است که ملت ایران در حال حرکت است. دشمن با کمک از فضای مجازی می‌خواهد هویت جمعی ما را خدشه‌دار کند و هویت فردی ببخشد و سبک زندگی غربی را ترویج کند.

سلیمانی عنوان کرد: نظام سلطه سالیانه میلیارد‌ها دلار برای ترویج ارزش‌های خود تبلیغ می‌کند و اگر ما توجه نکنیم و تحت تأثیر ترویج این تبلیغات قرار گیریم، از جمع ملت بزرگ جدا شده و در درجه اول خودباوری را از دست داده و ثانیاً دیگران را مؤثر می‌دانیم.

او خاطرنشان کرد: در غرب بشریت دچار بحران شدید است و تمدن غرب به رغم پیشرفت ظاهری دچار بحران انسانی شده و ارزش‌های انسانی را از دست داده است. غرب در مواجه با انقلاب اسلامی وقتی در فضای حقیقی شکست خورده، تلاش کرده در فضای مجازی این شکست را به پیروزی تبدیل کند.

رئیس بسیج تصریح کرد: در مورد شهادت سردار سلیمانی نیز همین گونه بوده است. اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند. همه معتقد هستند که تمدن ایرانی از اسلام جدا شدنی نیست و علامه مطهری به این موضوع اشاره کردند. غرب و نظام سلطه و رئیس جمهور تروریست آمریکا فکر می‌کرد به پیروزی دست یافته است.

سلیمانی گفت: ما حاج قاسمی داشتیم که چهل و یک سال با دشمنان اسلام جنگید. حاج قاسم از حوزه رسانه دور نبود و بعد از جنگ یک رسانه به نام ثارالله را برای جنوب شرق کشور منتشر کرد که هنوز هم چاپ می‌شود. وقتی این شهادت رخ داد، نبرد دیگری توسط حاج قاسم شروع شد که پایانش پایان نظام سلطه خواهد بود و آنچه در تشییع پیکر حاج قاسم دیدم و حضور ۲۵ میلیون نفر در این مراسم در شهر‌ها و آنچه دیروز در عراق دیدیم، مصداق مبارزه جدید حاج قاسم است و چیزی برای ترامپ و آمریکا جز نفرت و بدبینی در سطح جهان نماند.

او ادامه داد: جبهه انقلاب و ملت ایران باید نقش رسانه را بازتعریف کند و ظرفیت آن را بازشناسایی کند و در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی از آن کمال استفاده کند.

سلیمانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اهداف ثابت است، ولی روش‌ها متفاوت است. همین موضوع در حوزه رسانه نیز وجود دارد و وجود نظرات مختلف به استحکام ما منجر می‌شود.

او خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن باید با ظرفیت رسانه‌های داخلی شکست بخورد. نظام سلطه با بهره گیری از رسانه، فضای مجازی و ماهواره شکست را به پیروزی تبدیل می‌کند. مثلاً در مورد ارزش پول ما نیز همینگونه عمل شد. ارزش پول ملی ما بالاتر از این جایی است که الان وجود دارد، ولی دشمن با بازی رسانه باعث کاهش ارزش پول ملی ما شد.

رئیس بسیج تصریح کرد: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است. ما باید میدان را برای جوانان و نوجوانان باز کنیم و این وظیفه رسانه است.

سلیمانی گفت: فساد و خوی اشرافی گری نه در آرمان‌های امام راحل جا دارد و نه در افکار مقام معظم رهبری است. درنتیجه  رسانه‌ها باید در این زمینه ورود کرده و مطالبات مردم را فارغ از اندیشه سیاسی را پیگیری کنند.

فرمانده بسیج ر خاطر نشان کرد: هر کس در جهت منافع شخصی یا گروهی خاص و خلاف نظر مردم، انقلاب و امامین انقلاب قرار گیرد، باید توسط رسانه معرفی شود. هیچ جای جمهوری اسلامی مسائلی مانند فساد نبوده و آن چه وجود دارد، انحراف برخی از آرمان‌های انقلاب است و رسانه باید در این حوزه گام بر دارد.

بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور نیز طی سخنانی  گفت :‌ مشارکت و ارسال و حضور حجم بالای آثار در این جشنواره نشانگر اقبال اصحاب رسانه از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این قلم و قدم‌ها حاج قاسم‌های سلیمانی دیگری را خلق کرده و تولیدکننده محتوای فاخر و قابل توجه و ادامه دهند راه این شهدا باشند.

بصیری همچنین در بخش دیگری از سخنانش جایگاه خبرنگاران را در دنیا و به ویژه میهن اسلامی بالا و با مرتبه و ارزش خواند و گفت: پرداختن به نیازهای این قشر که در همه ایام و مناسبت های حضوری چشمگیر دارند یک ضرورت است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در عین حال تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا از جبهه رسانه ای با استفاده از ابزار مختلف به ما ضربه و آسیب برسانند از این رو اصحاب رسانه به مانند همیشه باید هوشیار و با بصیرت به مقابله به این دشمنان بپردازند و لحظه ای دریغ نکنند.
بصیری تاکید کرد: نباید جنگ احزاب مانع سستی کار و مجاهدت اصحاب رسانه و حضور آنها در صحنه ها و عرصه های مختلف شود.

به گفته وی امروز دشمنان ما با استفاده از شیوه ها و بکارگیری ابزار مختلف به جبهه نابرابر جنگ نرم درصدد هستند که هرآنچه در آستین دارند به کشورهای اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان القا کنند بنابراین اصحاب رسانه باید تمام قد آماده، هوشیار و آگاه باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در عین حال تصریح کرد: پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است که باید با جدیت دنبال شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین