• انتقاد احمد توکلی از برخی توصیه های ارزی به دولت جدید

    انتقاد احمد توکلی از برخی توصیه های ارزی به دولت جدید

    گروه اقتصادی الف،

    احمد توکلی، اقتصاددان، در واکنش به اظهارات و توصیه های ارزی برخی نزدیکان به دولت جدید ، تک نرخی کردن ارز را توصیه مهلک بانک جهانی خواند که به اعتبار دولت های روحانی و شهید رئیسی لطمه زیادی زد.

  • درخواست احمد توکلی از مجمع تشخیص درباره تاثیر معدل در کنکور

    درخواست احمد توکلی از مجمع تشخیص درباره تاثیر معدل در کنکور

    احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی خواست تا در صورت موافقت رئیس مجمع، موضوع "بررسی اصرار مجلس به تعویق تاثیر معدل در نتایج کنکور" پس از روی کار آمدن دولت جدید و فعال شدن شورای عالی انقلاب فرهنگی با ترکیب جدید صورت گیرد.

  • قدردانی احمد توکلی از مخبر

    قدردانی احمد توکلی از مخبر

    احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی پیامی از مخبر؛ سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.

  • توصیه احمد توکلی به نامزدهای انتخابات: در دولت خود از اقتصاددانان عدالت‌خواه و حامی اقشار ضعیف بهره ببرید

    توصیه احمد توکلی به نامزدهای انتخابات: در دولت خود از اقتصاددانان عدالت‌خواه و حامی اقشار ضعیف بهره ببرید

    احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری به آنان توصیه کرد تا در صورت انتخابشان توسط مردم ، بدنه دولت خود اعم از معاون اول و تیم همراه را از میان اقتصاددانان توسعه گرای عدالتخواه، فسادستیز و مدافع حقوق مالکیت و قانون و حامی جدی اقشار مستضعف انتخاب کنند.

  • پیام تسلیت دکتر احمد توکلی در پی شهادت آیت الله رئیسی

    پیام تسلیت دکتر احمد توکلی در پی شهادت آیت الله رئیسی

    دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت در پی شهادت رئیس جمهور، آیت الله ابراهیم رئیسی، پیام تسلیتی صادر کرد.

  • احمد توکلی: سکوت دستگاه قضا در پرونده آقای صدیقی، اعتماد عمومی را خدشه دار می کند

    احمد توکلی: سکوت دستگاه قضا در پرونده آقای صدیقی، اعتماد عمومی را خدشه دار می کند

    احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.

  • روایت توکلی از مبارزه با فساد در کشور

    روایت توکلی از مبارزه با فساد در کشور

    همایش سراسری دیده‌بان شفافیت و عدالت با عنوان مبارزه با فساد مشارکت مردم و افزایش اعتماد صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند برگزار شد.

  • ماجرای جالب خواستگاری‌ احمد توکلی

    ماجرای جالب خواستگاری‌ احمد توکلی

    سیده بهیجه حسینی همسر احمد توکلی می گوید:« ایشان روز خواستگاری گفت، فکر نکنی با یه مهندس ازدواج میکنی و زندگی راحتی خواهی داشت.من شاید اعدام هم بشم.»

  • تقدیر توکلی از معاون حقوقی ریاست جمهوری برای صدور یک بخشنامه

    تقدیر توکلی از معاون حقوقی ریاست جمهوری برای صدور یک بخشنامه

    احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به دهقان؛ معاون حقوقی رئیس جمهور، از صدور بخشنامه اخیر این معاونت به عنوان یک بخشنامه‌ کاملاً فنی، دقیق و حاوی راهی روشن برای واگذاری و مشارکت بخش خصوصی، تقدیر کرد و نوشت: چنین اقدامات روشنگر و راهگشا نظم، شفافیت و عدالت را با عملیات اجرایی و امور فنی و اقتصادی آشتی می دهد.

  •  احمد توکلی : اسرائیل با جنایات اخیرش برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید

    احمد توکلی : اسرائیل با جنایات اخیرش برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید

    گروه سیاسی الف،

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در یک پیام ویدیویی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل با این کار خویش به جای ترس در فلسطینیان برای تمام آزادگان جهان خشم آفرید و نفرت برانگیخت.»

  • دولت ملزم به معتبر دانستن سند رسمی است نه سند عادی

    احمد توکلیدولت ملزم به معتبر دانستن سند رسمی است نه سند عادی

    اسناد رسمی در معاملات برای مردم مطلوب‌تراند یا اسناد عادی؟ بلاشک همه مردم اسناد رسمی را برای اثبات مالکیت اولی می‌دانند چون امضای دولت در پای آن است. اصل سند در نزد دولت باقی است، پس جعل بسیار دشوار است و هزینه‌های دولت برای بهره‌دهی اسناد رسمی به‌مراتب کمتر از اسناد عادی است.

  • رای مجلس به اجرای لایحه حجاب به مدت ۳ سال/ توضیح مخبر درباره مصرف منابع آزادشده

    رای مجلس به اجرای لایحه حجاب به مدت ۳ سال/ توضیح مخبر درباره مصرف منابع آزادشده

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

  •   توکلی: امروز شما دست در کیسه بیت المال نمی کنید؛ آیا فردا هم نمی کنند؟

    پاسخ احمد توکلی به جوابیه سازمان خصوصی سازی و اعضای هیات عالی مولدسازی: توکلی: امروز شما دست در کیسه بیت المال نمی کنید؛ آیا فردا هم نمی کنند؟

    احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی و برخی از اعضای هیات عالی مولد سازی نسبت به بخشی از آخرین نامه ایشان در مورد دریافت حق الزحمه توسط هیأت ۷نفره مولدسازی واکنش نشان داد.

  • پاسخ سازمان خصوصی‌سازی به نامه دکتر احمد توکلی

    پاسخ سازمان خصوصی‌سازی به نامه دکتر احمد توکلی

    سازمان خصوصی‌سازی به نامه سرگشاده دکتر احمد توکلی خطاب به سران سه قوه و اعضای هیات عالی مولد سازی، هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه و نمایندگان مجلس و تشکیک در مصوبه مولد سازی دارایی های دولت و سران قوا واکنش نشان داد.

  • احمد توکلی خواستار رد کامل مصوبه مولدسازی اموال دولت شد/ عضو مجمع‌تشخیص‌مصلحت: شما امری که رهبری تاییدش را پس‌گرفته، چگونه به رای می‌گذارید؟

    در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس؛احمد توکلی خواستار رد کامل مصوبه مولدسازی اموال دولت شد/ عضو مجمع‌تشخیص‌مصلحت: شما امری که رهبری تاییدش را پس‌گرفته، چگونه به رای می‌گذارید؟

    احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل مصوبه مولدسازی اموال دولت شد و عنوان داشت: «شما امری که رهبری تاییدش را پس گرفته باشد چگونه به رای می گذارید؟»

  • احمد توکلی به پاس یک عمر فعالیت رسانه‌ای تجلیل شد

    در اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ها؛احمد توکلی به پاس یک عمر فعالیت رسانه‌ای تجلیل شد

    اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران صبح امروز با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.