ترامپ: قاسم سلیمانی را کشتیم چون او حرف‌های بدی درباره کشور ما (آمریکا) می‌زد

گروه جهان الف،   3981028035 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
ترامپ: قاسم سلیمانی را کشتیم چون او حرف‌های بدی درباره کشور ما (آمریکا) می‌زد

اظهارات تازه ترامپ درباره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانیرئیس‌جمهور آمریکا در یک نشست با حضور حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه این کشور در ایالت فلوریدا اظهارات تازه‌ای درباره عملیات تروریستی این کشور در عراق و شهادت قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس مطرح کرده است.

 
به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه لفاظی‌های ضد ایرانی خود درباره عملیات تروریستی این کشور در عراق و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، این بار در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به تعریف و تمجید از این عملیات تروریستی و اتهام‌زنی و لفاظی علیه سردار سلیمانی پرداخته است.

به نوشته «سی‌ان‌ن»، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک نشست با حضور حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه در تفرجگاه شخصی خود در «مار-ئه-لاگو» ایالت فلوریدا، جزئیات مفصلی از عملیات تروریستی بامداد 13 دی ماه این کشور در حومه فرودگاه بین‌المللی  بغداد ارائه کرد؛ عملیاتی که در آن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و جمعی دیگر از همرزمانشان شهید شدند.

بنا بر گزارش این رسانه آمریکایی، فایل صوتی سخنان دونالد ترامپ در این نشست به دست شبکه سی‌ان‌ان رسیده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا در دفاع از عملیات تروریستی و غیرقانونی این کشور در بغداد که با مخالفت‌های بین‌المللی مقام‌های کشورهای مختلف از قبیل عراق مواجه شده است، ادعا کرد که قبل از صدور مجوزر دستور برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، او «حرف‌های بدی درباره کشور ما (آمریکا) می‌زد».

ترامپ در این نشست انتخاباتی خطاب به حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه گفت: «ما چقدر باید به این حرف‌های چرند گوش می‌دادیم؟ ما چقدر باید به این حرف‌ها گوش می‌دادیم؟»

طبق گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این او و دیگر مقام‌های دولتش مدعی شده بودند، عملیات ترور سردار سلیمانی برای دفع یک «تهدید قریب الوقوع» بوده است، در نشست «مار-ئه-لاگو» توضیحی درباره این تهدید ادعایی نکرد و تنها مدعی شد که سردار سلیمانی یک «تروریستِ شناخته شده» بود.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا در این سخنان خود گاف تازه‌ای هم داده و ابومهدی المهندس را «رئیس حزب‌الله» توصیف کرده است در حالی که او فرمانده و معاون سازمان الحشد الشعبی بوده است.

ترامپ در بخشی از سخنانش گفت: « (مقام‌های نظامی آمریکا به من گفتند) قربان! آنها (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) با هم هستند. قربان! آنها (فقط) دو دقیقه و 11 ثانیه وقت دارند. قربان! آنها 2 دقیقه و 11 ثانیه برای زنده بودن، زمان دارند. آنها در خودرو هستند، آنها در یک خودروی زرهی هستند اما یک هو بوم (صدای انفجار ناشی از حمله موشکی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و المهندس) شنیده شد».

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تمجید از عملیات تروریستی و غیرقانونی به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس به تبعات بین‌المللی این حمله اذعان کرد و گفت که این عملیات، «دنیا را تکان داد».

دونالد ترامپ افزود: «فرض بر این بود که او (سردار سلیمانی)، شکست ناپذیر باشد».

اظهارات تازه رئیس‌جمهور آمریکا علیه سردار سپهبد شهید سلیمانی بعد از آن مطرح شده که واشنگتن به رغم کتمان اولیه، اندک‌اندک در حال پذیرفتن تلفات انتقام موشکی ایران است.

بعد از آشکار شدن پنهان‌کاری وزارت دفاع آمریکا درباره تلفات انتقام موشکی ایران، جاناتان هافمن سخنگوی این وزارتخانه به بهانه‌ای جدید برای توجیه این پنهان‌کاری متوسل شده است.

هافمن مدعی شده وزیر دفاع آمریکا پنجشنبه در جریان زخمی‌شدن ۱۱ نظامی این کشور در جریان حمله به عین‌الاسد قرار گرفته و چند ساعت بعد، این موضوع به اطلاع عموم رسیده است.

پیشتر رئیس‌جمهور، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا و سایر مقام‌های این کشور بارها مدعی شده بودند ضربه موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد هیچ تلفات یا زخمی نداشته است. گزارش‌های متعدد حاکی هستند حمله به عین‌الاسد ده‌ها کشته نیز بر جای گذاشته، اما پنتاگون فعلاً برنامه‌ای برای افشای آن ندارد

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۹۷۳۶۰۱۱:۰۴:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگه یک ناو با 50 هواپیما و 5000 نیروش نابود می کردم حالا این طور می تونست حرف بزند؟
ناشناس۱۲۹۸۲۰۶۲۰:۳۹:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
طبق گفته خودش حرامزاده میباشد .
ناشناس۱۲۹۸۲۵۲۲۱:۱۷:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اصلا باید همه توییت بزنند ترامپ اول دهانت را آب بکش بعد اسم سردار ما راسرزبانت بیار
ناشناس۱۲۹۷۳۶۳۱۱:۰۶:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
متاسفم برای مردم آمریکا کنم که به .... مثل تو رای دادن
ناشناس۱۲۹۷۶۱۵۱۳:۲۴:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اخه مردمم بهش رای ندادند! اراش از کلینتون کمتر بود سر الکترال برد
ناشناس۱۲۹۷۳۸۲۱۱:۱۱:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سردار سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسراعیل و داعش و عربستان بود و هر جا توطئه ای بر ضد مردم مسلمان و مظلوم می خواستند انجام دهند سردار آنها را ناکام می گذاشت . ای ترامپ قمار باز خون سردار ما بدجوری گریبان شما را خواهد گرفت.
ناشناس۱۲۹۷۳۸۵۱۱:۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بدبخت این خون گریبانت رو میگیره و به غلط کردن خواهی افتاد! اندکی صبر سحر نزدیک است.
ناشناس۱۲۹۷۴۰۲۱۱:۲۰:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قاتل! فکر نکن به همین راحتیست در همان آمریکا توسط همان آمریکاییها مجازات میشوی
ناشناس۱۲۹۷۴۰۹۱۱:۲۲:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ترامپ هم حرف های بدی درباره ایران زده، طبق تحلیل خودش هر چه زودتر باید کشته بشه!
ناشناس۱۲۹۸۲۳۶۲۱:۰۲:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
والا ماهافقط سر و صدا میکنیم چطوراون ب همین راحتی میکشه از ما اما ما عرضه نداریم؟
ناشناس۱۲۹۷۴۲۱۱۱:۳۱:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
از ریاست محترم قوه قضاییه و مراجع عظام می خواهیم حکم قصاص و فتوای قصاص ترامپ این .. کثیف و نتانیاهو این..هار را صادر بفرمایند تا وضعیتی همچون سلمان رشدی پیدا کند
ناشناس۱۲۹۷۴۲۳۱۱:۳۳:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شهادت شريفترين انسان به دستور شقي ترين موجود.
ناشناس۱۲۹۷۴۳۴۱۱:۴۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دونالد ترامپ افزود: «فرض بر این بود که او (سردار سلیمانی)، شکست ناپذیر باشد» - جناب ترامپ این فرض همچنان باقیست.او شکست ناپذیر بود و تو بزدلانه با بکار گیری همه فناوریهای خود او را شبانه و دزدانه ترور کردی واین ننگ را بر دامان خود نشاندی. اف بر تو و بر دیدگاهت!
ناشناس۱۲۹۷۴۶۸۱۲:۰۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما نباید اجازه بدیم رئیس جمهور دلقک آمریکا حرف‌هایی رو که در تمسخر ملک سلمان و گاو شیرده‌ش میزنه در مورد یکی بزرگترین فرماندهان مخلص و شجاع ما که خار چشم همه دشمنان اسلام هست به زبان بیاره. بنظرم در انتقام سخت پیش رو حتما در کنار سایر اهداف، کشتن خود این کاباره‌زاده نجس هم بعنوان یکی از گزینه‌ها مطرح باشه. دیگه خیلی پاشو از گلیمش درازتر کرده
ناشناس۱۲۹۷۴۷۲۱۲:۰۵:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با اين حساب بايد رئيس کنگره هم تو را بايد بکشد! چون حرفهای بدتری بهش ميزنی.
ناشناس۱۲۹۷۴۷۵۱۲:۰۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مثل آدمای بزدل حرف می زنه ...
ناشناس۱۲۹۷۴۸۷۱۲:۱۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پس می‌شود تو را هم کشت و عالم را از وجود نحست پاک کرد، چون درباره دیگران حرف بد میزنی
صف۱۲۹۷۵۰۸۱۲:۲۱:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نیمه های شب مهمان رسمی یک کشور ثالث را بزدلانه به شهادت رساندن این همه پز نمیخواهد افتخار آن است که پایگاه تروریستی شما با دهها موشک ساخت داخل ویران میشود و دهها نفر از تروریستهای شما کشته و زخمی مبشوند و شهامت آن را ندارید نه پاسخ دهید و نه تعداد تلفات خود را آشکارا بیان کنید و به خاطر ترس از عواقب بعدی میگویید هیچ کشته و زخمی نداشتید ولی ده روز بعد یواش یواش ابعاد وسیع ضربه جانانه ای که خوردید برای مردم دنیا آشکار میشود و ابهت پوشالی شما رو میشود..الان هم هنوز به خاطر آن عملیات موشکی سپاه پاسداران گیج میزنید و هذیان میگویید.
ناشناس۱۲۹۷۵۳۷۱۲:۳۸:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
«قاسم سلیمانی را کشتیم چون او حرف‌های بدی درباره کشور ما (آمریکا) می‌زد» بدون دادگاه، بدون محاکمه، بدون تفهیم اتهام، بدون قانون، بدون اثبات جرم، بدون حکم اجرا، با موشک در یک کشور ثالث. عجب منطقی!!! عجب دولتی!!! عجب دموکراسی!!! :(
ناشناس۱۲۹۷۶۱۱۱۳:۱۹:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سردار شهید ما حرفهای بد درباره آمریکا نمیزد بلکه جلوی کارهای خیلی بد و شیطانی دولتمردان امریکا را می گرفت
علی۱۲۹۷۶۸۳۱۴:۰۸:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
از میزان محبوبیت سردارسلیمانی بین مردم عادی کاملا میشه فهمید این لایکا و دیسلایکا اصلا معیار خوبی نیستند من خودم خیلی به سردار ارادت داشتم ولی صبح جمعه که خبر شهادتش اومد کاملا دیدم اکثریت مطلق مردمی که باهاشون در ارتباط بودم واقعا عزادار شده بودن... بنده کارمند دانشگاه ازاد تهران شمالم ببیند شهرستانا چه خبر بود این مردم واقعا عاشق خدا و اهل بیت و سربازان واقعی انها هستن حتی اگر در ظاهر و حتی در بحث و جدل حرف دیگری بزنند در بزنگاه میریزن بیرون از نظام اسلامی و رهبری دفاع میکنن کاش فقط مسئولین قدر بدونن که نمیدونن متاسفانه
ناشناس۱۲۹۷۷۷۲۱۴:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ای ترامپ بدبخت روزی ذلیلانه خواهی مرد! جهنم در دنیا و آخرت در انتظار توست! دو بار در دنیا خواهی مرد یکبار بزودی و یکبار دیگر در رجعت شاید هم به دست سردار شهید سلیمانی کشته شوی خوار! رفتار تو مثل یزید و یزیدیان است، سرنوشت آنها چه شد؟ از این بعد کابوس خواهی دید تا لحظه سقط شدنت. تا لحظه مرگت! ان الله لبالمرصاد!
ناشناس۱۲۹۷۹۵۳۱۶:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حرام زاده کثیف بعد از این خون تون پای خودتونه
ناشناس۱۲۹۸۰۱۴۱۷:۲۹:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شیوه به شهادت رسیدن سردار سلیمانی ثابت کرد که آمریکا دولتی تروریست و ترسو است، دولتی که به هیچ قانونی پایبند نیست و همیشه تلاش کرده با ترور، تهدید به جنگ و کودتا از جمله کودتا 28 مرداد علیه دکتر مصدق و کودتادر شیلی وچند کشور دیگر و همچنین کشوری بد عهداست از جمله خروج یکجانبه از برجام، کشوری که به هر عمل کثیفی اقدام میکنه تا به اهداف نا مشروع خودش برسه .به نظر من تنها راه موفق شدن در برابر همچین کشوری قویتر شدنه.الان شاید بعضیها بیان به این نظر منفی بدن ولی اینهایی که گفتم ثابت شده است و مثل روز برای همه روشن است حالا اگر کسی میخواد خودشو به ندیدن بزنه به خودش مربوطه، آدم خواب را میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش را به خواب زده نمیشه.
ناشناس۱۲۹۸۰۸۴۱۸:۲۴:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ترامپ از اینکه علیه کشورش حرف میزنند ناراحت می شود. چند فارسی زبان بیمار که به اندازه جمعیت یک روستا هم نیستند، حرف‌های بدی درباره کشور ما می‌زنند. حتی برای ترامپ توییت فارسی می نویسند. ما چقدر باید به حرف‌های چرندشان گوش دهیم؟ ما چقدر باید این خیانتکاران را تحمل کنیم؟
ناشناس۱۲۹۸۰۹۰۱۸:۲۸:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اتفاقا سردار اهل حرف نبود. البته ترامپ سردار را کشت چون قصدش تحریک ما بود. ترامپ حتی یک گلوله به سمت ما تابحال شلیک نکرده اما با همین تهدیدهای جنگی پوچ مردم ایران را سرخورده و بیمناک به جنگ آینده کرده. مردم بدون نشاط و نا امید به آینده هیچ کمکی به تولید و رشد کشور نتوانند کرد.
ناشناس۱۲۹۸۱۱۹۱۹:۰۶:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید ایران به سازمان ملل و دیوان لاحه شکایت کند و یک همرده و همسنگ امریکایی را حذف بکند
شهروند۱۲۹۸۱۲۳۱۹:۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عامل تمام حوادث مخرب طی حداقل 60 سال گذشته تا کنون در خاورمیانه همانا رژیم غاصب و تروریست پرور " اسراییل بوده و هست.بخصوص بعد از بقدرت رسیدن " جورج بوش پدر و پسر ) تا عصر حاضر. * از طرح حمله صدام حسین معلون به ایران. * از حمله نظامی تا اشغال افغانستان *از اشغال نظامی عراق * از طرح تجزیه عراق تا غارت موزه ملی آن کشور * از ترور یاسر عرفات تا آیت ا...حکیم *از ترور دانشمندان هسته ای ایران تا ترور اخیر سردار سر افراز ایران شهید" قاسم سلیمانی" سرباز جان برکف ضد گروههای " جبهه النصره و داعش "عامل دهشت افکنی رژیم ضد بشری صهیونیستی در منطقه خاورمیانه. * از تجزیه سودان تا اجرای برنامه " Clean BreaK"با همیاری نظام سلطه آمریکا برای تجزیه کشورهای میلمان از " مصر.سوریه- یمن- عراق ...) *از اندیشه الحاق اراضی کشورهای عربی از ( نیل تا فرات ) به سر زمین های اشغالی. ملل منطقه باید آگاه باشند بیش از این در آتش تفرقه و دسیسه های این رژیم سفاک مبدل به خاکستر نشوند.باید در صورت ادامه این فتنه انگیزها توسط آن رژیم کودک کش و جنایت پیشه با اتحاد و وحدت خود ریشه این شجره خبیث را بخشکانند.قبل از اینکه دیر شده باشد.انشاء ا...
ناشناس۱۲۹۸۲۵۵۲۱:۲۰:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اون پسر بچه ای که به ش گفت hello mother f.. واقعا درست گفت. اما ما وقتی خبر داریم که این mother... به کجاها سفر میکند چرا با یک پهپاد یا نظیر آن دخلش را نمی آوریم؟ واقعا برای ما خیلی سخت است که در داخل آمریکا چند پهپاد بسازیم؟
ناشناس۱۲۹۸۲۶۱۲۱:۲۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آخه این بی شرم ها کی هستندمنفی میدن ی مشت منافق مزدور صهیونیست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین