خرید آپارتمان در الهیه و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

گزارش بازرگانی،   3981024048

اگر قصد خرید آپارتمان در الهیه و یا اجاره آپارتمان در الهیه را دارید، پیشنهاد میکنیم اول با یکی از بهترین محله های تهران آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت ملک در الهیه از املاک دلتا دیدن نمائید.

در الهیه محله الهیه تهران از آغاز یکی از محله های خوش نشین منطقه یک بوده و هست. این محله از غرب به شمال چهار راه پارک وی و از شرق به خیابان شریعتی و اتوبان صدر میرسد. اما مهمترین دلیل جذابیت سرمایه گذاری ملک از طریق خرید خانه در الهیه چیست؟
اگر قصد خرید آپارتمان در الهیه یا اجاره آپارتمان در الهیه را دارید، با ما همراه باشید تا برای اولین بار نکات مهمی را به اطلاع تان برسانیم.
معرفی محله الهیه
این بخش از شمال شهر تهران تفاوت های بیشماری با مناطق همجوار خودش دارد . قیطریه ، زعفرانیه ، امانیه و محمودیه هنوز نتوانستند به راز جذابیت های الهیه که امروز با نام خیابان شهید فیاضی یا همان فرشته آن را می شناسیم پی ببرند و شاید به همین دلیل باشد که یکی از دست نیافتنی ترین مناطق شمال شهر تهران به شمار برود.
الهیه در منطقه شمیران واقع شده است که البته در گذشته خور آذین نام داشته که احتمالاٌ بدلیل وجود تالاب یا آبگیر هایی در گذشته ی این منطقه بوده که به این نام بوده اما به هر حال پس از اینکه میرزا جعفر حکیم الهی اراضی این منطقه را از بانو فخرالدوله خرید نام محله را به الهیه تغییر داد. از خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان فرشته،خیابان تختی، الهیه، پارسا، صحرا، چناران، سروستان، کامران، کوهیار، نمازی، خزر،  بوسنی و هرزگوین و جردن اشاره کرد.محلات اطراف الهیه عبارتنداز قیطریه در شرق ، تجریش در شمال، محمودیه در غرب و امانیه در جنوب . از مجتمع های تجاری این محله می‌توان به مجتمع تجاری مدرن‌الهیه، سام سنتر و... اشاره کرد.
دسترسی محله الهیه به امکانات 
شاید درباره دسترسی راه های ارتباطی در این منطقه باید کمی آهسته صحبت کنیم چون معمولاٌ خیابان ها و فرعی های آن با تردد پر شمار خودرو روبروست که از این حیث برای برخی شاید محله ی شلوغی به نظر برسد اما لذت سکونت در یکی از برج های این محله و سطح امکانات خدماتی این محله باور کنید شما را از درگیری شلوغی ها رها می کند. چون اساساٌ خرید خانه در الهیه فقط خرید یا یک سرمایه گذاری ملکی نیست ، شما یک برند را برای خود میکنید و آن برند الهیه است.
اما باید بدانیم که ورود به الهیه از دو مسیر اصلی اتفاق می افتد ، خروجی اتوبان مدرس نرسیده به پل پارک وی و خیابان شهید فیاضی که نهایتاٌ در شلوغ ترین وضعیت ترافیکی شما طی 10 دقیقه اگر قصد خروج از الهیه را داشته باشید می توانید به مقصد برسید .
دسترسی به پارک سوار اتوس های بی آر تی در پارک وی و نیز مترو در ایستگاه شریعتی ، شرایطی را ایجاد کرده که اگر خواستید به قلب شلوغی های مرکز شهر بزنید میتوانید به راحتی و در کمترین زمان به مقصد مورد نظر نقل مکان کنید
خرید آپارتمان در الهیه نیاز به اعتماد دارد
اینطور فکر کنیم که شما قصد خرید خانه در این محله دارید ، حتما می دانید که بدلایل مختلف که به آن اشاره ای شد ، مبلغ قابل توجهی باید در نظر بگیرید . حال مهمترین سوال ، برای این تصمیم کلان با چه کسی و یا چه مشاوری میتوان وارد مذاکره شد ؟
قطع به یقین یک مجموعه ی فردی ، به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز حرفه ای شما باشد و حتماٌ سازندگان و فروشندگان املاک در الهیه هم به هر مجموعه ای برای این مهم اعتماد نکنند. پس چاره چیست؟
دلتا معتبر ترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها  
اگر فقط یکبار در طول زندگی تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید ، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید ، حداقل یکبار با این مرکز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از 40 سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد . خرید خانه و اجاره آپارتمان در الیه ، بدلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله ، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک ، سخت ترین تصمیم مراجعه کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این مرکز ، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابه جا کرده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهمترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می شود ، محقق نمی شد.
 وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.
این ها کنار هم امکان یک جستجوی جامع و بی نقص ملک بر بستر وب ، را به شما میدهد که البته میتوانید با نصب اپلیکیشن دلتا نسبت به جستجوی مربوط به خرید خانه و یا اجاره در کلیه مناطق تهران اقدام کنند.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر
سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ سلامتی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند. 
مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، توصیه های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری ، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.
می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود نمائید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین