گزارش اختصاصی الف؛ آخرین تحولات میدانی استان ادلب؛ ادامه حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای به گروهک‌های تروریستی در حومه شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981020046 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
آخرین تحولات میدانی استان ادلب؛ ادامه حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای به گروهک‌های تروریستی در حومه شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» + نقشه میدانی

از جنوب شرق استان ادلب خبر می‌رسد، جنگنده های روسی و سوری پس از دریافت اطلاعات دقیق، حملاتی را علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل الف، در جریان حملات هوایی خسارت های سنگینی به گروهک های تروریستی در شهرک های « معره شوریه، الدیرشرقی و معره شمارین» وارد آمد؛ این شهرک ها دروازه جنوبی شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» به شمار می آیند.

به گفته منابع میدانی، عملیات نیروهای سوری برای پاکسازی شهرک « معره نعمان» قریب الوقوع است و عناصر موسوم به « کلاه سفیدها» تمامی مناطق اشغالی را در حومه این شهرک آتش زده اند تا اثری از ارتباط آنان با تروریست ها باقی نماند.

شهرک « معره نعمان» مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی در جنوب شرق استان ادلب محسوب می شود؛نیروهای ارتش سوریه اگر این شهرک را از اشغال گروهک های تروریستی خارج کنند راه برای ورود به مرکز استان ادلب ( آخرین پایگاه متمرکز عناصر تروریستی در خاک سوریه) باز می شود.

به گزارش گروه بین الملل الف، یگان های موشکی و خمپاره ای ارتش سوریه حملات گسترده ای را هم علیه پایگاه ها و انبارهای سلاح گروهک های تروریستی در جنوب شرق استان ادلب انجام دادند و ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

در حملات خمپاره ای و موشکی مواضع تروریست ها در شهرک های « معره نعمان، سراقب، الدیر شرقی، الدیرغربی، معصران، اسحم، حنتوتین، معره شمارین، معرشورین، کفروما و...» هدف قرار گرفتند و خسارت های شدیدی به تجهیزات نظامی آنان وارد شد.

خبرها حاکیست، حملات یگان های موشکی و توپخانه ای علیه گروهک های تروریستی در جنوب شرق استان ادلب به صورت مستمر ادامه دارد و ارتش سوریه در تلاش است تحرکات آنان را در این محور به طور کامل فلج کند تا را برای پیشروی های زمینی باز شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، یگان های ارتش سوریه در جنوب شرق استان ادلب خود را برای انجام عملیات علیه گروهک های تروریستی آماده می کنند و در انتظار فرمان شروع عملیات هستند.

از سویی دیگر، نیروهای سوری حملات انتحاری گروهک های تروریستی را به شهرک های « التح و جزجناز» خنثی کردند و حداقل 35 تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند و دهها تن دیگر را در این محور زخمی کردند.

در لیست کشته شدگان نام چند تن از سرکرده های ارشد تروریست ها از جمله « عبدالرحمن ازبکی، حمزه ازبکی سیف الله ازبکی و...» دیده می شود؛نیروهای ارتش سوریه در این محور تعدادی از خودروها و تجهیزات نظامی عناصر تروریستی هدف قرار دادند و منهدم کردند.

به گزارش گروه بین الملل الف، گروهک های تروریستی برای خارج شدن از وضعیت فعلی و کاهش حملات هوایی، موشکی و توپخانه ای، عملیاتی را در جنوب شرق استان ادلب علیه نیروهای ارتش سوریه ترتیب دادند.

به گفته منابع میدانی، عناصر گروهک های تروریستی حملات گسترده خود را از حومه شهرک های « التوحیه و تل کرسیان» علیه مواضع نیروهای سوری در ورودی های شهرک های « سمکه و عشائریه» آغاز کردند.

عناصر تروریستی در گام نخست عملیات با پشتیبانی حملات خمپاره ای موفق شدند در منطقه پیشروی کنند و رزمندگان سوری برای جلوگیری از افزایش تلفات به صورت موقت از برخی مواضع عقب نشینی کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین توانستند پیشروی تروریست ها را متوقف کنند و در ادامه حملات معکوسی را برای پاکسازی نقاط تازه اشغال شده انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل الف، نیروهای سوری پس از درگیرهای سنگین و کشته و زخمی کردن دهها تن از عناصر تروریستی و انهدام 4 خودروی نظامی و انتحاری موفق شدند مناطق را به طور کامل بازپس بگیرند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین