آقای عباسی مردم اهل تکه تکه کردن همدیگر نیستند !

علی اباذری،   3981017112 ۲۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
آقای عباسی مردم اهل تکه تکه کردن همدیگر نیستند !

آقای حسن عباسی در روزهای اخیر طی سخنانی آتشین ضمن هشدار به دادستان کل کشور گفت: «اصلاح طلب‌ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت ‎قاسم سلیمانی بازی می کنند.اگر مردم ریختند این باند اصلاح طلب رو تو خیابون کشتند و تکه تکه کردند نگید که هشدار ندادید!»

هر چند این نخستین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که ایشان در سخنانی تند و از سر عصبانیت کسی یا کسانی را می نوازد اما یقینا نخستین بار است که در زمانی  مانند این زمان که خون پاک سردار سلیمانی چنین وحدت ملی کم نظیری را در مقابله با تهدیدات خارجی پدید آورده و هنوز پیکر او  نیز به خاک سپرده نشده کسی پیدا می شود که به همین راحتی از جانب مردم حکم به تکه تکه کردن مخالفان خود می دهد! 

جالب تر آنکه این اظهارات را به بهانه شهادت کسی بر زبان آورده که به گواه موافق و مخالف سیاسی‌اش مشهور به اخلاق و مدارا بود و علیرغم داشتن فکر و رای سیاسی روشن خود، هرگز چنین اظهاراتی نسبت به مخالف سیاسی از زبان او صادر نشد.
 
حتی مرور نامه دسته جمعی سرداران سپاه در سال ۷۸  خطاب به رییس جمهور وقت که نام سردار سلیمانی نیز در آن دیده می شود  نشان می دهد که ادبیات این نامه منتقدانه نیز عاری از این کلمات درشت و زننده است. 
 
به علاوه در سخن ایشان مانند همیشه احکامی وجود دارد که معلوم نیست از کدام مشرب سیاسی تراوش کرده؟

 ایشان گفته اند چرا برخی اصلاح طلبان بر خلاف موضع رسمی نظام درباره انتقام سخت از آمریکا سخن می‌گویند؟! باید پرسید چه کسی به ایشان گفته است که اظهار نظرهای مختلف آنهم در  چنین موضوعاتی که ممکن است درباره نحوه، زمان ، مکان و چگونگی آن  به طور طبیعی اختلاف نظر بین کارشناسان سیاسی و نظامی باشد ممنوع است ؟ 

طی روزهای گذشته صدای غالب فریاد انتقام است اما همانگونه که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده است: این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدیهی است چنین تصمیمی با لحاظ مجموعه شرایط کشور در حیطه شورای عالی امنیت ملی است  نه کس دیگر .

آقای عباسی چطور متوجه نیست که اظهار نظر مخالف در همه زمینه‌ها چیزی نیست که فقط در دایره سیاسی اصلاح طلبان باشد و حتی در جمع مدیران ارشد دارای فکر سیاسی مشابه نیز که برای تصمیم سازی در باره موضوعات مختلف به رایزنی و بحث می پردازند، ممکن است کسانی وجود داشته باشند که نظری کاملا مخالف را طرح کنند چرا که لازمه هر بررسی عقلانی مطرح کردن آرای مختلف و مخالف و سنجیدن هر کدام از آن هاست و هیچکس در چنین مواقعی دیگران را تکه پاره نکرده و نمی کند! 

نکته تاسف بارتر دیگر در این قبیل اظهارات این است که درست در زمان پدید آمدن احساس وحدت و همدلی کم نظیری که به برکت خون شهید سلیمانی پدید آمده، چنین بیاناتی -بر خلاف نظر مخالفان سیاسی آقای عباسی- فقط کارکرد «نظر»ی ندارد و نوعی خط دادن به بخشی از مردم، یعنی همفکران آقای عباسی است برای حمله کردن به بخش دیگری از جامعه!
 
حقیقت آن است که اگر قرار به ورود دادستان باشد همین اظهارات است که  ادله عقلانی و حقوقی قوی تر برای این منظور فراهم کرده است !

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۷۴۱۸۶۱۳:۱۳:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حیف نیست حال خاص و خوب مان از اتحاد را - با وجود غم فقدان سردار سلیمانی- ... خراب می کنید؟
میلاد حمیدی۱۲۷۴۳۱۸۱۳:۵۱:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
رفتار نویسندگانی که بجای کسی که شهید شده یا رحلت کرده می آیند و نظر می دهند و از آن ماهیگیری میکنند اصلا خوب نیست. ایشون هم یک شخص هست و نظر خودشو داده و به کسی هم منتسب نکرده. البته گروهی از اصلاح طلبان که تسلیم و پاچه خوار دشمن هستند هم بهتره یکم به غیرت رجوع کنند و بفهمند همیشه درگیر نشدن هم معنی امنیت رو نمیده بلکه نتیجه عکس داره. چون دشمنی که فکر کنه پپه هستی میاد تو خونت
ناشناس۱۲۷۴۴۰۱۱۴:۱۳:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چرا با برجام و مذاکره سایه جنگ از سر کشور دور نشد ؟! و چرا ترور و خشونت و ناامنی بعد از برجام بیشتر شد ؟!
ناشناس۱۲۷۴۵۰۲۱۴:۴۵:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
منافع ملی ما با اصلاحات تامین نمی شود پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر در دولت خاتمی اتفاق افتاد و در دولت روحانی قطعی شد اصلاح طلبان باید درباره فروختن دریای خزر پاسخگو باشند.
علی کریمی۱۲۷۴۷۷۸۱۶:۵۰:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بدون اصلاحات به بن بست خواهیم خورد.
ناشناس۱۲۷۴۸۷۵۱۷:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان بی کفایت اقتصاد کشور را با بحران و بن بست مواجه کرده اند.
ناشناس۱۲۷۵۲۰۸۲۱:۱۲:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اگر به تاریخ کوتاه انقلاب نگاه کنید همیشه با اصلاحطلبان به بن‌بست رسیدیم
ناشناس۱۲۷۴۵۳۰۱۵:۰۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با برجام که خوب بود وقتی آمریکا خارج شد همه چی خراب شد
میلاد حمیدی۱۲۷۴۶۲۹۱۵:۴۴:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اول اینکه قبل از رفتن آمریکا هم آمریکا داشت کارشکنی میکرد و اقدام مثبت قابل قبولی انجام نشد.دوم اینکه اگر خوب و درست و حسابی بود آمریکا نمی تونست بدون خسارت خارج بشه. باید پرسید آیا خروج آمریکا از برجام و قبل از اون اجرایی نکردن تعهدات آمریکا و غرب نشونه این نبوده که یه عده یا خیانت کردن و یا بازی خوردن و اینها همه جزو برنامه بوده؟
ناشناس۱۲۷۴۶۹۱۱۶:۱۶:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عباس عبدی :اگر کلینتون هم رئیس جمهور می شد دچار مشکلات بدتری در برجام می شدیم ، برجام ضمانت اجرایی ندارد.
ناشناس۱۲۷۴۷۲۲۱۶:۲۸:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
قبل از برجام دلار 3 تومان و گوشت 25 هزار تومان و بنزین 400 تومان بود بعد از برجام قیمت همه چیز 5 برابر شد.
ناشناس۱۲۷۴۷۲۵۱۶:۲۹:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
روحانی باید پاسخگو باشد که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد ؟!
ناشناس۱۲۷۴۷۵۳۱۶:۴۱:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
قرار بود برجام مشکلات ما را حل کند ! حالا ما باید مشکلات برجام رو حل کنیم !!! خخ
ناشناس۱۲۷۴۷۷۶۱۶:۴۹:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
چه کسی به ایشان مجوز تاسیس مرکز « دکترینال » داده!!!!!!!!!! ...
ناشناس۱۲۷۴۶۰۵۱۵:۳۲:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بزرگوار الان وقت نبش قبر کردن نیست. این ملت بخاطر انتقام از خون شهید از آمریکا آمدند، اینها نه اصولگرا هستند و نه اصلاحطلب. اینها مردمی هستند که حاج قاسم را بخاطر مردمی بودنش دوست دارند.
حمید۱۲۷۴۹۰۰۱۷:۵۷:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با سلام ، این مسائلی که فرمودید، توسط دولتی انجام شد که از برجام خارج شد.
ناشناس۱۲۷۴۵۹۵۱۵:۲۸:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نظرات این دوستمون نشون میده خیلی هم مریدان جناب عباسی کم نیستند...
ناشناس۱۲۷۴۷۳۱۱۶:۳۲:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت سردار سلیمانی بازی می کنند و باید سیلی بخورند.
عاشق ایران۱۲۷۴۸۲۸۱۷:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اعتقادات و سخنان مردم فقط تازمانی محترم است که به دیگران اسیب نرساند . لذا در مورد این خشونت طلبی اقای عباسی ... باید دادستان محترم وارد شوند و ایشان را بنحوی منع کنند
ناشناس۱۲۷۴۸۸۰۱۷:۴۴:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خشونت اصلاح طلبان تخریب اموال عمومی و خصوصی و آتش زدن مساجد در سال 88 بود.
ناشناس۱۲۷۵۳۸۵۲۳:۰۶:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دادستان باید تورو بگیره یا اونارو ؟
ناشناس۱۲۷۵۷۶۸۰۸:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
این اظهار نظر نیست بلکه دعوت به آشوب و شلوغی است ...
ناشناس۱۲۷۴۳۵۲۱۴:۰۲:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بنده آقای عباسی را شخص دلسوزی می دانم اما نکاتی را لازم است یادآوری کنم. ۱- خون این شهید عزیز واقعا باعث نزدیکی قلوب مردم به هم شده است. کسانی را دیدم که حتی با حکومت مشکل داشتند اما برای حاج قاسم گریه کردند. ۲- افرادی را که فکر می کردم هیچ نسبتی با انقلاب ندارند بسیار از افرادی مانند خودم در علاقه به انقلاب راسخ‌تر و صریحتر بودند. ۳- حاج قاسم هیچوقت حرف از تفرقه نزد و نتایج عملکردش برای کشور در حد یک انقلاب مؤثر بود. ۴- شخصا به این نتیجه رسیدم هرچه بیشتر مهربانانه با هم رفتار کنیم اثرش بالاتر است. شما انسان صادقی هستید اما بیاییم همه‌مان از این یکی شدن قلوب برای رفع موانع حرکت کشور استفاده کنیم
میلاد حمیدی۱۲۷۴۴۴۵۱۴:۲۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نکته ظریفی وجود دارد. عده ای دارند سعی میکنند با نشر افکار ذلیلانه و سرد کردن مردم برعکس سبب نشر فرهنگ پخمگی شوند که اصلا شباهتی با نزدیکی افکار و گروه ها و اتحاد ندارد. درسی که همه باید اینجا بگیرند این است که ساکت شوند تا ببیینند رهبر چه می گوید. که رهبر گفته است انتقام سخت. پس بقیه اگر که میخواهند همدلی ایجاد کنند و سردار سلیمانی را دستمایه توجیه حرفهای خود میکنند جز این چیزی نباید بگویند. زیرا خود سردار سلیمانی که این همه آدم برای او آمدند مطیع محض رهبر بود. این بزرگترین درس سردار سلیمانی است. بنابراین آنهایی که جز نظر رهبر که انتقام سخت است حرفی بزنند یعنی آنها هستند که دنبال تفرقه هستند.
ناشناس۱۲۷۴۹۴۹۱۸:۲۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اتفاقا بنظر من اقای عباسی فرد بشدت مشکوکی است
ناشناس۱۲۷۴۴۰۲۱۴:۱۳:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
به خدای واحد یک عده نمی خواهند اتحادی بین مردم باشد.از دوباره فضا را مسموم خواهند کرد.عباسی یک از اینهاست.تندروهای هر دو جناح را ساکت کنید.
ناشناس۱۲۷۴۴۰۳۱۴:۱۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
يكي از علائم و خصلتهاي شيطان و شياطين عصبانيت است ، مگر شهر هرت است كه مردم را تكه تكه كنيد و انوقت مردم هم ميگذارند . گاهي بنظر ميرسد شخص آقاي عباسي و امثال انها دقيقا در خط بهم ريختگي و ايجاد هيجانات و عصبيت هاي مصنوعي كه به نفع دشمنان نظام و مردم است حركت ميكنند . اگر واقعا براي مهار زبان و احساستشان نيازمند به ارامبخش و يا مراجعه به روانپزشك دارند خوب انجام دهند . شهادت سردار عزيز سپهبد سليماني استارت وحدت و همدلي است ، كه به نفع نظام و مردم است ، لطف كنيد اسير نفسانيات و تفكرات باندي نشويد ، رضايت خدا و رضايت مردم و منافع ملي كشور را در نظر بگيريد ، در كلام و در عمل . با تشكر از سايت الف
ناشناس۱۲۷۴۸۶۶۱۷:۳۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
متاسفانه افرادی مانند ایشان وحدت مردم را نشانه گرفته اند و با بدخواهان ایران اسلامی همراهی می کنند
ناشناس۱۲۷۴۹۱۱۱۸:۰۵:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
این شدت عصبانیت حسن عباسی در واکنش به تلاش اصلاح طلبان جهت لوث کردن تصمیم «انتقام سخت» از آمریکای جنایتکار هست و قطعا در وهله اول اونها هستن که تو این شرایط سخت و خشم مردمی دارن به حال خوب و خوش وحدت آسیب میزنن، ولی در هر صورت از این طرف هم آقای عباسی فعلا تو این شرایط نباید تا این حد با عصبانیت صحبت کنن. ان شاء الله خناسان اینبار نمیتونن کاری ازپیش ببرن
ناشناس۱۲۷۴۹۲۵۱۸:۱۱:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
درود بر حسن عباسی. حرف حق جواب ندارد.
ناشناس۱۲۷۴۹۵۴۱۸:۳۱:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ولی عبارت تکه تکه کردن تو فیلم نیست از کجا آوردین؟
ناشناس۱۲۷۵۴۹۱۰۰:۳۸:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سانسور شده است.
ناشناس۱۲۷۵۰۰۶۱۹:۰۷:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اقای عباسی درس میگن کی مامیخوایم بفهمیم که این جناح هیچ خیری برای مانداشته که هیچ کشورماروهم بانظراتشون به گندکشیدن وبه خاطراقازاده هاوحساب بانکی هاشون معلومه که حالاحالاانتقام نمیگیرن حال خوب مابایدباعث بشه مسئولان بی کفایت حساب کاردشتشون بیادبنازم اقای عباسی روباسخنرانی عالیشون
ناشناس۱۲۷۵۰۱۰۱۹:۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نقل اون کشتی گیر است که زورش به حریف نمیرسید میامد توی خونه مادرش را میزد
ناشناس۱۲۷۴۱۸۹۱۳:۱۴:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کسی که اتحاد ملی را نشانه گرفته است جاش اوین هستش!
ناشناس۱۲۷۴۲۴۶۱۳:۳۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اوین نه ؛ فشافویه
ناشناس۱۲۷۴۳۴۸۱۴:۰۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... اگر نیاز شد انها را به موقع محاکمه کرده و به سزای کارهایشان می رسانیم
ناشناس۱۲۷۴۵۵۲۱۵:۱۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اگر بنا بر محاکمه باشد سران خائن فتنه 88 در الویت هستند.
ناشناس۱۲۷۴۸۰۷۱۷:۰۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شما مسئول محاکمه افرادی؟
ناشناس۱۲۷۴۲۷۰۱۳:۴۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان در سال 88 آراء 40 میلیونی ملت را نادیده گرفتن و باعث تفرقه افکنی و انشقاق بین ملت و ترغیب دشمن به تحریم های ظالمانه بانکی و نفتی شدند.
ناشناس۱۲۷۴۳۴۲۱۳:۵۹:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هیلاری کلینتون: تحریم های بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
بانام۱۲۷۴۴۱۰۱۴:۱۵:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دکتر، یا سنت قد نمیده یا فراموشی گرفتی ایران 40 سال است که تحریم بوده و در تمام دورانها هم در اوج خودش قرار داشته و اگر الان شدیدتر بودن تحریم احساس میشه به خاطر این است همه هوشیار تر شدند نسبت به قبل هم تحریم شوندگان هم تحریم کنندگان
ناشناس۱۲۷۴۴۹۴۱۴:۴۱:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تحریم های ظالمانه بانکی و نفتی که بعد از فتنه 88 مصوب و اجرایی شد شدیدترین تحریم ها بود که اقتصاد ایران را فلج کرد.
ناشناس۱۲۷۴۵۰۳۱۴:۴۶:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
ناشناس۱۲۷۴۷۶۳۱۶:۴۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریم های بانکی و نفتی شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
حسین۱۲۷۴۱۹۱۱۳:۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
زنده باد حسن عباسی
امیر حسین سلطان/تهران۱۲۷۴۲۸۱۱۳:۴۱:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
زنده باد روح بلند حاج قاسم سلیمانی
ناشناس۱۲۷۴۳۴۷۱۴:۰۰:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
زنده باد شهيدسردار سليماني كه حقيقتا كمبود امثال او دردگران جامعه ماست وعده اي مجال جولان يافته اند كه وحدت را نشانه رفته اند
ناشناس۱۲۷۴۵۰۵۱۴:۴۸:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عباسی اصولگرا نیست ...
ناشناس۱۲۷۴۹۸۵۱۸:۵۰:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عباسی قطعا اصولگرا نیست!! شخصا با این که اصلاح طلبم اما هرگز اصولگرایان را عامل بیگانه ندانسته ونمی دانم !
مشهدی۱۲۷۴۶۷۰۱۶:۰۹:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
زنده و جاوید همچون شهید سلیمانی ها که به جز خوشبختی و امنیت مملکت هدفی نداشتند... درود خدا بر شهیدان راه وطن...
هادی۱۲۷۴۸۲۶۱۷:۱۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
در مجموع آقای عباسی از دلسوزان است. محتوای کلام ایشان هم صحیح است که در این شرایط انتقام نگرفتن منجر به ناامنی بیشتر و حرکات بعدی آمریکا خواهد شد اما ادبیات ایشان را نپسندیدم واقعا.
ناشناس۱۲۷۴۱۹۷۱۳:۱۷:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
.... این اتحاد و همدلی که خون شهید سلیمانی در کشور ایجاد کرده را به باد ندید.
ناشناس۱۲۷۴۲۲۶۱۳:۲۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دقیقا کار حسن عباسی و امثالهم همینه
ناشناس۱۲۷۴۴۲۰۱۴:۱۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان همیشه طلب کارند دولت دست شون است طلب کارند و دست شون هم نیست طلب کارند !
ناشناس۱۲۷۴۱۹۸۱۳:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دقیقا برعکس سخنرانی شهید سلیمانی حرف زده ایشون دنبال تفرقه هستند در حالیکه شهید قاسم سلیمانی همیشه می گفتند باید همه مردم را برای انقلاب نگهداریم ان دختر بی خجاب دختر من است. اصلاح طلب و اصول گرا و چپ و راست ندارد
ناشناس۱۲۷۴۳۴۹۱۴:۰۱:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اول ببین چه جریانی دارند نفاق درست می کنند بعد به ایشون خرده بگیر
ناشناس۱۲۷۴۴۲۸۱۴:۱۹:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مدعیان اصلاحات بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستند و قضایای سال 88 موید این ادعاست.
ناشناس۱۲۷۴۴۴۰۱۴:۲۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آیا شهید بزگوار گفته بودند یه عده وطن فروش رو که در اینچنین شرایطی درخواست مذاکره با آمریکا میکنند رو هم نگه دارید؟
مذاکرا۱۲۷۴۵۵۹۱۵:۱۶:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مذاکره با امریکا خواسته حداقل نیمی از مردم کشور هست و تو دو انتخابات اخیر به همین علت هم رای دادن پس احترام به نظر مردم واجبه و کسی حق نداره بگه چون شخصی این نظر رو داره منافق هست
نه به مذاکره۱۲۷۵۴۲۴۲۳:۳۸:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
و دقیقا شرایط الان مملکت و خون ریخته شده عزیز دل امت اثر همین دو انتخاب هست
ناشناس۱۲۷۶۰۴۸۱۰:۴۹:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار دلها نه به مذاکره و آری به انتقام سخت بود.
ناشناس۱۲۷۶۰۵۶۱۰:۵۴:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام نافرجام را تسویه کنند بعدا"درباره مذاکره مجدد بحث می کنیم !
ناشناس۱۲۷۶۰۶۱۱۰:۵۶:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
زیباکلام: روحانی از 24 میلیون رای سال 96 الآن 240 هزار رای هم ندارد.
ناشناس۱۲۷۴۴۶۶۱۴:۳۱:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
چرا این فرد جلوتر از رهبر و دلسوزان نظام حرکت می کند وبدون درایت و بیشتر مغرضانه تریبون گرمی می کند؟!
ناشناس۱۲۷۴۱۹۹۱۳:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حاج قاسم سلیمانی نخ تسبیح بود توصیه می کنم به سخرانی های ایشان در خصوص حجاب توجه کنید!
بنده خدا. اصل۱۲۷۴۳۷۱۱۴:۰۵:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
چه اشکال داره نظرش را گفته است. نه اینکه با این بگیر و ببند وضیعت حجاب گل وبلبل است. حقیقت را گفت. خدا رحمتش کند
ناشناس۱۲۷۴۴۶۳۱۴:۳۱:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
قانون مشخص است
ناشناس۱۲۷۴۲۰۱۱۳:۱۸:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
گناه‌کارکسی‌است‌که‌به‌او‌وامثال‌اوتریبون‌میدهند
ناشناس۱۲۷۴۲۱۱۱۳:۲۰:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اقتصاد مملکت را دریابید .
000۱۲۷۴۲۱۳۱۳:۲۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هیچگاه عقلایی و منطقی رفتار نمیکنه بیشتر به نظر می آد می خواد دیده بشه
ناشناس۱۲۷۴۲۱۹۱۳:۲۳:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هفته وحدت برای تمام مردم ایران بود از تمام گروها اقوام مذاهب قدر ان را بدانید بسوی صلح کامل حرکت کنید.
rassharif۱۲۷۴۲۲۲۱۳:۲۵:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کاملا موافقم. طبق یک اصل قدیمی؛ اساسا پشت هر تند روی یک انحراف وجود داره
ناشناس۱۲۷۴۲۳۰۱۳:۲۸:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
از فردا عباسی ها بدتر هم میکنند! این تازه شروع داستان است.....
ناشناس۱۲۷۵۳۲۹۲۲:۳۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مگر قانون با عباسی ها شوخی دارد؟!..یادتان رفته چقدر در زندان بودند؟!
ناشناس۱۲۷۴۲۳۴۱۳:۲۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
باید پرسید چرا یک عده نمی توانند طرف روبرویشان را ببینند چرا تکروی در جامعه ی ایران افزایش یافت :/
ناشناس۱۲۷۴۲۳۷۱۳:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
گاهی آدم فکر میکند که بعضی ها که خیلی سینه چاک میکنند مامور دشمنند
ناشناس۱۲۷۴۳۹۱۱۴:۱۱:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلا بعید نیست
ناشناس۱۲۷۴۴۸۰۱۴:۳۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دقیقا کسی که در این شرایط که آمریکا به ما چنگ و دندان نشون می ده و ما باید متحد باشیم به فکر تحریک کردن مردم و به جان هم انداختن هموطن ها و تکه پاره شدن مردم در خیابان است باید دستگیر شود
ناشناس۱۲۷۴۵۲۹۱۵:۰۱:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بیانیه اخیر تاجزاده و برخی اصلاح طلبان بوی خیانت به خون شهید سپهبد سلیمانی را می دهد.
ناشناس۱۲۷۴۹۹۷۱۹:۰۰:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شک نکن سخنان ایشان در این مقطع که اصلا جایی ندارد کاملاو واضح ماهیت او را روشن کرد !
محمد۱۲۷۴۲۳۹۱۳:۳۰:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نویسنده محترم قبل از تاختن به عباسی، بیانیه چند روز پیش اصلاحطلبان که تاج زاده منتشر کرد رو حتما ببین، چطور در اون مورد حرفی نداریو ساکت هستی؟!!
ناشناس۱۲۷۴۲۴۵۱۳:۳۲:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خیلی هم درست گفته امثال تاجزاده باید اعدام بشن
ناشناس۱۲۷۴۳۲۱۱۳:۵۲:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
...قاضی هستی حکم میدی؟ تو بی جا می کنی در مورد زنده بودن و مرده بودن آدم ها نظر میدی. باید جلوی آدم های تند امثال تو و عباسی گرفته بشه. اینها هم راستا با آمریکا و اسرائیل عمل می کنند
ناشناس۱۲۷۴۳۵۰۱۴:۰۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
ناشناس۱۲۷۴۴۵۰۱۴:۲۸:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عمویی ، حتما باید ترامپ رو عمو صدا کنی تا گوشی دستت بیاد که امثال تاجزاده دنبال نابودی ایران هستن ؟ نامه شون رو خوندی ؟ اصلا از سیاست چیزی میدونی یا فک میکنی دنیای گل و بلبل هستش و با مذاکره همه چی حل میشه !؟
ناشناس۱۲۷۴۵۰۷۱۴:۵۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن و گستاخ تر شدن دشمن و ترور سردار سلیمانی نتیجه برجام و دیپلماسی لبخند است.
ناشناس۱۲۷۴۸۹۳۱۷:۵۳:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خون حاج قاسم تاوان افتضاح برجام بود.
ناشناس۱۲۷۴۳۶۵۱۴:۰۴:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مطابق قانونی اساسی ابراز عقیده در جمهوری اسلامی آزاد است. اصل‏ بیست و سوم: تفتیش‏ عقاید ممنوع‏ است‏ و هیچکس‏ را نمی توان‏ به‏ صرف‏ داشتن‏ عقیده‏ ای‏ مورد تعرض‏ و مؤاخذه‏ قرار داد.
ناشناس۱۲۷۴۲۶۲۱۳:۳۶:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبانی امثال تاجزاده که خون حاج قاسم را نادیده می گیرند و می گویند باید با امریکا مذاکره کنیم !!! باید تو دهنی محکم بخورند زیرا با دشمن تروریست و آدمکش و جنایتکار باید با زبان خودش صحبت کرد.
محمدامین۱۲۷۴۵۴۳۱۵:۰۶:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تاجزاده خودش تو مراسم تشییع شرکت کرد
ناشناس۱۲۷۴۷۰۲۱۶:۱۹:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
در این شرایط هرکس دم از مذاکره با دشمن تروریست و جنایتکار و آدمکش امریکا بزند قطعا"خائن است.
مجمد۱۲۷۴۷۳۴۱۶:۳۳:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شرکت کرده تا تو رو فریب بده
ناشناس۱۲۷۴۹۰۶۱۸:۰۲:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هم مذاکره می کنیم هم انتقام سخت می گیریم به سبک چماق و هویج----مومن باید زرنگ باشد
ناشناس۱۲۷۴۲۶۳۱۳:۳۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دل سردار سلیمانی از امثال ایشان خون بود.ایشان اصلا تا به حال خجالت کشیده اند؟
ناشناس۱۲۷۴۲۷۱۱۳:۴۰:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
در مظلومیت سردار دلها همین بس که چنین مصادره کنندگانی دارد.البته سردار دلها قابل مصادره نیست. سردار سلیمانی عزیز متعلق به همه مردم آزاده ومظلوم جهان است.
سروش۱۲۷۴۲۷۴۱۳:۴۰:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اشکال نداره پس همه با هم بگیم انتقام و هیچ مخالفتی پذیرفتنی نیست اما هر یک روز تاخیر ملت ایران هم تورو با این سوال عظیم مواجه می کنند هر روز پس چی شد ؟ پس چی شد؟ پس چی شد؟
ناشناس۱۲۷۴۲۸۲۱۳:۴۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقای دکتر عباسی درست می فرمایند.
رضا۱۲۷۴۲۸۳۱۳:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ممنون از نویسنده محترم که به این موضوع مهم پرداخته است. از دیروز که صحبتهای این آقا را شنیدم واقعا عصبانی هستم. این اظهارات فقط به کسی می آید که صرفا می خواهد خود را مطرح کند. گویی ناراحت است که امروز همه نوای سردار سلیمانی سر می دهند و کسی او را تحویل نمی گیرد. آقای عباسی تو را به خدا تلاشهای سردار بزرگ را با سخنان نابخردانه به باد ندهید. وحدتی را که این مجاهدت ها و این خون پاک ایجاد کرده به واسطه خودخواهی از بین نبرید. اگر نمی توانید به اندازه مویی سلیمانی باشید خواهشا نمکی بر این زخمهای پاک نباشید. به خدا سکوت شما بهترین اجر برای خودتان و بالاترین حمایت از رهبری و نظام خواهد بود. لطفا سکوت کنید. برای همیشه
ناشناس۱۲۷۴۳۱۳۱۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
پرت و پلا میگی قربون شکلت ؟ عباسی نیازی نداره با این حرفها دیده بشه غیرت داره که میگه باید تو دهن امثال تاجزاده زده بشه
رضا۱۲۷۴۳۶۷۱۴:۰۵:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دشمن دانا به از نادان دوست دشمن دانا بلندت می کند بر زمنیت می زند نادان دوست. ایشون...حتما یک دوست ناآگاه است
ناشناس۱۲۷۴۴۳۶۱۴:۲۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مشکلات کشور و مردم نتیجه تصمیمات غلط و اشتباه اصلاح طلبان و کارگزارانی ها در بدنه دولت است.
ناشناس۱۲۷۴۴۷۹۱۴:۳۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
واقعا به جهت اینکه قصد برهم زدن وحدت حتی به اندازه یک مو را ندارم علیرغم اینکه سخن فراوان است، پاسخی به شما نمی دهم.
مشهدی۱۲۷۴۶۴۷۱۵:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
پرت وپلا رو کسانی میگن که تو این شرایط وحدت آفرین... تفرقه افکنی می‌کند...
ناشناس۱۲۷۴۷۳۷۱۶:۳۵:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان بدنبال تفرقه افکنی و ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.
ناشناس۱۲۷۴۲۸۵۱۳:۴۲:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اولا ببینیم دادستان چجوری برخورد میکنه باهاش. دوما این تندروها فقط در شرایط تفرقه میتونن عرض اندام کنن
ناشناس۱۲۷۴۴۶۷۱۴:۳۱:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تندروها همان فتنه گران اصلاح طلب سال 88 هستند که 8 ماه مملکت را به آشوب کشیدند و باعث ایجاد تفرقه و اختلاف گسترده بین مردم شدند.
ناشناس۱۲۷۴۲۹۵۱۳:۴۶:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
رییس مرکز دکترینال و نمی دونم چی چی هست ایشون! ولی دریغ از یک جو بصیرت!
ناشناس۱۲۷۴۲۹۹۱۳:۴۶:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
همه باید بدون هیچ چمداشتی برای سربلندی ایران تلاش کنند
ناشناس۱۲۷۴۳۰۳۱۳:۴۷:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
وقتی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به افرادی مثل آقای عباسی مقایسه میکنم افسوس می خورم چه گوهر گرانبهایی را از دست دادیم گوهر گرانبهایی که آنقدر شریف ،مودب ،دیندار و رفتار حسینی داشت که هیچ وقت جامعه را تکه تکه نکرد و جذب حداکثری داشت،شیعه و سنی اصلاح طلب و اصولگرا زرتشتی و مسیحی،ایرانی و عرب،حتی اپوزسیون خارج نشین نتوانستند بر منش پاک این سردار پاک طینت ایران زمین چشم ببندند و همه برای فقدان این جگر گوشه وطن گریستند و دلاوریهایش،انسانیتش و اخلاق اسلامی و انسانیش را پاس داشتند... آقای عباسی دیگر این تشتت اصلاح طلب و اصولگرا جواب نمی دهد ،دکترین سیاسی ایران اسلامی دارد بسوی وحدتی وصف ناپذیر پیش می رود که معمار این دکترین در عصر حاضر به گواه دوربین های خبرنگاران خون بر زمین ریخته شده حاج قاسم است و در آینده سیاسی ایران دوقطبی اصلاح طلب و اصولگرا از سپهر سیاسی ایران محو و حتما احزاب جدیدی شکل خواهد گرفت که در به مثابه جوشش خون تازه در کالبد انقلاب خواهد بود ،دو حزب اصلاح طلب و اصولگرا به سبب نگاه سنتی و انحصاری و منفعت طلبی حتما حتما در اقلیت قرار خواهند گرفت و مجددا انقلابیون تازه نفس وارد میدان خواهند شد تا چهل ساله دوم انقلاب را با قدرتی مثال زدنی شروع کنند.
ناشناس۱۲۷۵۰۱۱۱۹:۱۰:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
امثال عباسی بر چهره ی وحدت چنگ می زنند حیات و وجود آنها در تفرقه است .
ناصر۱۲۷۴۳۱۱۱۳:۴۹:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اگر آقای عباسی دلسوز وحدت بود ، این حرف های تفرقه انگیز و باب میل اسرائیل را به زبان نم آورد ، وای بر ما ، در دامان این کشور چه آدم هایی سربلند کرده اند، باید گفت مدعی العموم کجاست؟؟؟؟
ناشناس۱۲۷۴۳۷۸۱۴:۰۷:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شیمون پرز :اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می جنگند.
ناشناس۱۲۷۴۴۷۳۱۴:۳۳:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بنده از هیچ کس دفاع نمی کنم اما دوست عزیز منطق به من می گوید اگر اصلاح طلبان نیروی اسرائیل یا نماینده شیمون پرز بودند، شیمون پرز این موضوع را فاش نمی کرد تا آنها را در معرض خطر قرار دهد. او با این گفته خواسته است که وحدت را از بین ببرد. دقیقا همین کاری که شما و جناب عباسی انجام می دهید. ضمنا به یک سوال هم جواب دهید. شیمون پرز راستگوست یا دروغگو؟
ناشناس۱۲۷۴۵۲۳۱۴:۵۹:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
وقتی امضاء جان کری تضمین است ! صحبت های نتانیاهو و شیمون پرز هم قابل استناد است.
ناشناس۱۲۷۴۵۶۶۱۵:۱۸:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
امام خمینی ره فرمودندهرچه غربی هاو دشمنان ایران میگویند برعکسش عمل کنید
ارباستانزاده۱۲۷۴۳۳۴۱۳:۵۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... هرگز با تندروي كسي كاري پيش نبرده يا مشكلي را حل ننموده است بلكه برعكس ، مشكل در مشكل خلق مي كنند . افرادي كه شهوت ميكروفون دارند يا غير منطقي اند را نبايد ميدان داد .
یوسف اکبری از همدان۱۲۷۴۳۳۷۱۳:۵۷:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
در تاریخ اسلام محق تر برای انتقام از حضرت امام سجاد (ع) نمی توان پیدا کرد چون تنها بازمانده ذکور کاروان کربلا و تنها بازمانده از فرزندان فاطمه بود پدر،برادران،عموها،عموزادگان پسر عمه ها را یک جا و مظلومانه از دست داده بود حتی خودش همراه خواهر و عمه و زنان خانواده اش به اسارت رفته بود . فقط مطلب را برای جوری جنس می نویسم تا بهانه ای برای عدم انتقام داشته باشید البته می دانم خودتان خیلی خیلی وارد تر از امثال من بی سواد هستید
ناشناس۱۲۷۴۳۳۸۱۳:۵۸:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حق با عباسی است
ناشناس۱۲۷۴۳۴۰۱۳:۵۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
نامه پنجاه و چند نفر از این به اصطلاح اصلاح طلبان که حالا وقت مذاکره با ترامپ است خون هر ایرانی وطن پرستی را بجوش می اورد. اینها همان هایی هستند که در نامه قبلی خود خواستار محاکمه نیروی های امنیتی که با اشوب گران آبان، که در اثر بی تدبیری دولت مورد حمایتشان اموال عمومی و اموال مردم را غارت وآتش زده بودند، شده بودند. سایت محترم شما روشن کند که این عده در زمین چه کسی بازی میکنند. گرای به دشمن در سال 88 برای تحریم های بیشتر چه توجیهی دارد. الان هم بدون عذر خواهی در مناسب کلیدی برای نابود کردن اقتصاد نشسته اند تا کار انقلاب را تمام کنند. خون به نا حق ریخته شده سردار سلیمانی به دادمان رسید. گروه خونی این افراد جدای از سردار سلیمانی و دیگر شهدای همراه ایشان است.
ناشناس۱۲۷۴۴۴۱۱۴:۲۶:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اصلاح طلبان اپوزیسیون نظام و دشمن مردم هستن اصلاح طلبانی که بعد از برجام به اوباما نامه نوشتن و خواهان تحریم بیشتر ایران شدند دلیل این مدعاست.
ناشناس۱۲۷۵۱۷۹۲۰:۵۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مملکت به همه طیفها تعلق دارند.قطعا همه دلسوز نظامند.دیدگاه ها و روشها مختلف است.از شهید سپهبد سلیمانی یادبگیریم.
ناشناس۱۲۷۴۳۴۵۱۴:۰۰:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دوستان نادان به مراتب خطرناک تراز دشمن هستند.لذا برای حفظ اتحاد باید جلوی این قبیل افراد را گرفت.
ناشناس۱۲۷۴۳۵۵۱۴:۰۲:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یکی ترمز این ادم تندرو را بکشد. حتی شاید لازم باشد ... مشخص شود آیا از روی ناآگاهی این سخنان را به زبان می آورند یا عامدانه است؟
ناشناس۱۲۷۴۴۵۲۱۴:۲۸:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مثلا از ترور شهيد سليماني ناراحته داره عربده كشي مي كنه خوب دقت كنيد اين افراد مشكلشون اينه كه به بازي گرفته نميشن
ناشناس۱۲۷۴۳۶۳۱۴:۰۴:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اینکه این آقا تو این شرایط کشور همچین حرفهایی رو میزنه جای سوال داره؟! دانسته یه نادانسته به نظر میرسه صدای دشمنان این مردم را دارن منعکس میکنن!
علی۱۲۷۴۳۷۵۱۴:۰۶:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
قانون در باره چنین اظهاراتی و اظهار کننده آن چه حکم میکند. ترا بخدا بیایید برای یکبار هم که شده قانون را با شدت اجرا کنید.
ناشناس۱۲۷۴۳۸۱۱۴:۰۸:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اگه شما می خواهید مثل سردار شهید سلیمانی فکر کنید هم اقای حسن عباسی فرزند انقلاب وهم آن دختر بد حجاب تراوش احساسات پاک وانقلابی را به حساب ایجاد دودستگی تلقی نکنید
ناشناس۱۲۷۴۳۸۵۱۴:۰۹:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
این آدم هر حرفِ بی‌ربطی دلش می‌خواهد می‌زند. در حوادث آبان هم ریختنِ خون مردم را حجامتِ نظام دانسته بود. اگر قرار است بعد از شهادتِ سردارِ نابود کننده‌ی داعش، کشور به دست این تندروهابیفتد بگویید که تکلیف خودمان را بدانیم. ما هم‌چنان منتظریم ببینیم آقای رئیسی که سوگند خورده عدالت را به این کشور بازگرداند با این حرفها چه می‌کند؟
مهناز۱۲۷۴۳۹۸۱۴:۱۲:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
توروخدا یکی اینو متوقفش کنه. داره بدترین ضربه رو میزنه درشرایطی که همه انقدهمدل و متحدشدیم بریک تصمیم
ناشناس۱۲۷۴۴۰۰۱۴:۱۳:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اتفاقا کاملا درست میگه این وطن فروشها رو باید به زباله دان فرستاد
ناشناس۱۲۷۴۴۰۴۱۴:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با سلام من وقتی حرف های این آقا را میخونم احساس می کنم فرمانده گشتاپو آلمان نازی یا قصاب لهستان داره حرف میزنه نه یک ایرانی !
ناشناس۱۲۷۴۴۲۲۱۴:۱۸:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خدايا به شما پناه ميارم از شر مردم نادان
ناشناس۱۲۷۴۴۲۴۱۴:۱۸:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ایشون بهتره کمی در باره محبوبیت سردار سلیمانی در بین اقشار مختلف مردم بینش داشته باشه. هر چند من کلا به این شخص مشکوکم
ناشناس۱۲۷۴۴۳۲۱۴:۲۰:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
صحبت هاي ايشان بسيار مشكوك است!!!
ناشناس۱۲۷۴۴۵۴۱۴:۲۹:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اقدام اخیر تاجزاده و برخی اصلاح طلبان مشکوک است و بوی خیانت به خون سردار دلها می دهد.
ناشناس۱۲۷۴۴۳۳۱۴:۲۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
جالب است که در ایران شرایط برخی ها بر تبل دو دستگی و چند دستگی کماکان می کوبند و به دنبال بهره برداری ها جناحی هستند! واقعا باید تاسف خورد
علی۱۲۷۴۴۵۶۱۴:۲۹:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حتی ربع پهلوی هم تو این وضعیت چیزی نگفت و اتحادو نشونه نرفت ، اونوقت اقای عباسی درخواست برادر کشی میکنه
ناشناس۱۲۷۴۵۱۴۱۴:۵۴:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
برادران اصلاح طلبی که در سال 88 گرای تحریم به دشمن می دادند
ناشناس۱۲۷۴۴۶۴۱۴:۳۱:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یعنی درخواست مجازات برای کسانی که میخواستن با CFT و FATF شهید سپهبد قاسم سلیمانی و افراد دیگری مثل سردار وحیدی فرمانده اسبق سپاه قدس رو دست بسته تحویل آمریکا بدن و الان هم با بی‌شرمی تمام حرف از فراموش کردن تروریسم دولتی آمریکا میزنن و میگن مذاکره کنیم، اشتباه هست؟؟؟
ناشناس۱۲۷۴۵۱۵۱۴:۵۶:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
امریکایی ها می گویند برای تاثیر فشار کامل حداکثری باید FATF در ایران تصویب و اجرایی بشود اصلاح طلبان هم همین را می گویند !
ناشناس۱۲۷۴۷۷۲۱۶:۴۷:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
منوچین وزیر خزانه داری امریکا گفته : استاندارد FATF مانع دور زدن تحریم ها می شود.
ناشناس۱۲۷۴۴۸۶۱۴:۳۷:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کلیپش توسط یکی از دوستان نشانم داده شد فقط گفتم : دشمن دانا به از نادان دوست
ناشناس۱۲۷۴۴۹۱۱۴:۳۹:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بابا بزارید هفتم سردار سلیمانی بشه بعدش شروع کن
مشهدي۱۲۷۴۶۶۲۱۶:۰۳:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ایشان ... به سناریوی خود فقط توجه داره...
ناشناس۱۲۷۴۴۹۸۱۴:۴۴:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ببینید رهبر چه میگوید همان کار را بکنید . ساده
ناشناس۱۲۷۴۴۹۹۱۴:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حالا غیر از ایرادهای به جائی که دوستان در بالا از ایشون گرفته اند (که کاملا هم درست است ) مطلب دیگر این است که این آقا اصلا حرفهاش منطقی نیست . اصلاح طلب ها یک گفتمان است و درون خودش آدمها و سلیقه های مختلف دارد . تندرو دارد , کند رو دارد , ...... نمیشود تا یکی از اصلاح طلبان ( آن هم نه خاتمی , بلکه یکی از انبوه اصلاح طلبان ) حرفی زد , بلافاصله آن را به حساب کل اصلاح طلبان گذشت .
عمران۱۲۷۴۵۰۰۱۴:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اردشیر زاهدی آخرین سفیر پهلوی در آمریکا و داماد شاه، سردار سلیمانی را قهرمان ملی خوانده است. چرا؟ آیا یعنی سردار سلیمانی دشمن شاد کن بود؟ آیا این تئوری که «ببینید دشمن کجا از شما تعریف میکند و از آنجا خودتان را اصلاح کنید» درست است؟ آیا اردشیر زاهدی دشمن است؟ آیا وقت آن نشده که مفهوم جدیدی از وحدت را درک کنیم؟
ناشناس۱۲۷۴۵۴۸۱۵:۱۱:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شاید به جرئت بتوان گفت که برخی از سلطنت طلبان از برخی اصلاح طلبان وطن دوست تر و ملی گراتر هستند.
مشهدی۱۲۷۴۶۵۵۱۵:۵۶:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
منطقی گفتید... حتی بر بعضی اصولگرا ها هم.
عباسی۱۲۷۴۵۱۱۱۴:۵۲:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خواهشا از جانب ما مردم تهدید نکن اونایی که میخواهن اینکار را انجام دهند را جرات داشته باش نام ببر...
ناشناس۱۲۷۴۵۴۷۱۵:۰۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مردم مسلمان ایران برای تکه تکه کردن خائنین که در این شرایطی که دشمن اقدام به عملیات تروریستی کرده پالس مذاکره با دشمن جنایتکار و آدمکش را می دهند آماده هستند.
نیما۱۲۷۴۵۱۹۱۴:۵۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
جناب آقای عباسی ؛ اتحاد کم نظیر ملت را که لازمه ی تاختن به آمریکا ست ، با طرح سخنان غیر واقع و سخیف ، خدشه دار نکنید . پیام سردار وطن ، جز این بود که ظاهراً در شناخت این بزرگمرد تاریخ ساز هم طرفی نبستید ! در کمال تاسف باید ابراز داشت ؛ خطر تفکر و کردار شما برای کشور ، کم تر از استکبار نیست .
ناشناس۱۲۷۴۵۳۱۱۵:۰۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
جنازه حاج قاسم روی زمین و این حرفها ؟
محمدامین۱۲۷۴۵۳۷۱۵:۰۴:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سالها پیش باید دادستان کل این عباسی رو بدلیل تهدید امنیت ملی دستگیر می کرد!
ناشناس۱۲۷۴۵۴۱۱۵:۰۵:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خیلی یک طرفه به قاضی رفتی ... از یه سخنرانی هشتاد و هشت دقیقه ای فقط همین جمله رو بازتاب میدی؟ شما بیانیه تاجزاده و حجاریان و رفقا رو ندیدی که علناً گفتن انتقام سخت نباید گرفت و باید تنش زدایی و مذاکره کرد؟ آیا این حرف، حرف آمریکا و متحدینش نیست؟ همین شما اصولگراها نبودین که زمان برجام از وحدت گفتین؟ الانم میگین وحدت و نفاق آقایون رو ماستمالی میکنین؟ متاسفم واستون.
ناشناس۱۲۷۴۷۱۸۱۶:۲۵:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عمله های کدخدا منافع ارباب شون را به منافع ملی ترجیح می دهند و اکنون به تکاپو افتادند تا مانع انتقام سخت ایران بشوند اما اگر انتقام سخت و درخور به جنایت دشمن ندهیم خطر وقوع جنگ حتمی است.
بنده خدا۱۲۷۴۵۷۰۱۵:۱۹:۵۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
این آقای حسن عباسی اصلا در مملکت چکار ست که درهمه امور اظهار نظر مکنه آیا چرا مسئولین قضایی با این آقا هیچ برخوردی نمیکنن.
ناشناس۱۲۷۴۶۰۳۱۵:۳۰:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
چرا این وحدت مثال زدنی امروز که حاصل خون شهیدان فراجناحی هست رو با تفرقه میخوایید بهم بزنید... ما یک دشمن واحد داریم، بر طبل اتحاد بکوبید و نه نفاق.
منا۱۲۷۴۷۷۱۱۶:۴۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اقای دوستدار اتحاد ....دیشب اصلاح طلب ها نامه نوشتن و گفتن انریکا جون رو ببوسید و نازش کنید .به نظرت ما باید چیکار کنیم الان ؟
ناشناس۱۲۷۴۶۱۰۱۵:۳۵:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... الان که وقت انتقام از امریکای پست شده، تفرقه یعنی ردپای انگلستان.
ناشناس۱۲۷۴۶۱۳۱۵:۳۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هرکسی میخواد خودشو معروف کنه و از این آب گل آلود ماهی بگیره
واحد۱۲۷۴۶۲۷۱۵:۴۲:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عباسی ... دوست داره جمعیتی که برای دفاع از کشور و نظام به میدان میاد خیلی کم باشه.
ناشناس۱۲۷۴۶۳۳۱۵:۴۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... 6 سال تمامه مملکت دست اصلاح طلباست مملکت هر روز به ناکجاآباد رفته ملت را سر کار گذاشتن با وعده توخالی به خاک سیاه نشوندن دریغ از یک عذر خواهی نباید انتقام سخت ازشون گرفت...
ناشناس۱۲۷۴۸۴۵۱۷:۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هشت سال هم مملکت یکدست دست اصولگرایان با درآمدهای نفتی افسانه ای بود ، می شود بفرمائید برای مردم چی کردند؟
ناشناس۱۲۷۴۸۸۹۱۷:۵۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
احمدی نژاد با 10 میلیون تومان برای مردم مسکن مهر میساخت اما حالا فقط پکیج آن 10 میلیون تومان شده است.
حمید۱۲۷۴۶۴۳۱۵:۵۰:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
این آقای عباسی چی کاره ست که همیشه از همه طلبکاره؟
ناشناس۱۲۷۴۷۷۴۱۶:۴۸:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تاجزاده چیکاره است که همه جا اظهار نظر میکنه ؟!
ناشناس۱۲۷۴۹۲۲۱۸:۰۹:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تاج‌زاده نمی‌خواد آدم بکشه
علی 671۱۲۷۴۶۶۰۱۶:۰۰:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هر کسی از ظن خود شد یار من .....آقای عباسی سنجیده و آگاه سخن گفته و می داند چه می گوید ایشان اصلاح طلب ها راخوب می شناسد و می داند در همین وحدتی که پیش آمده آنها نه از روی دلسوزی بلکه از موقعیت استفاده کرده تا خود را تطهیر نمایند و از این سیلاب جوشان غسلی کرده باشند و گرنه این ها همان گروه 77 نفر هستند و در سایه این جمعیت عزادار گوشه نشین میدان و ناظر بودند نه جزء دلسوختگان با اصل مسئله جو گیر نشوید که این گروه نان را به نرخ روز می خورند .بوقلمون هم مرتب برای دلربایی رنگ عوض می کند .احساساتی با مسئله بر خورد و نظر داده نشود .همین گروه اصلاح طلب بودند که می گفتند سپهبد شهید را به آمریکا بدهیم تا تحریم ها بر داشته شود .فراموش نکنیم عباسی درد کشیده و می داند که این گروه چه کسانی هستند ...
ناشناس۱۲۷۴۶۶۳۱۶:۰۳:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقا محض رضای خدا مطالب و حتی کامنتهای تفرقه افکن را اصلا منتشر نکنید. انتشار این مطالب چه کمکی میکنه؟ آیا دشمن را خوشحال میکنه یا دوست را؟ حالا که به برکت خون این شهید بزرگوار بین مردم وحدت ایجاد شده شکرگزار نعمت خدا باشیم.
منصور۱۲۷۴۷۰۵۱۶:۲۰:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با سلام ... ایادر چنین زمانی گفتن این جملات بجز شکست وحدت عمومی نیست بابا جلوش را بگیرید
ناشناس۱۲۷۴۷۲۱۱۶:۲۷:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اخلاص بینش حاج قاسم کجا این میکروفن بدست کجا
ناشناس۱۲۷۴۷۲۷۱۶:۳۰:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ما در غم از دست دادن عزیز وطن هستیم والله دیگه حوصله راست و چپ و وسط قدرت طلب سو استفاده چی را اصلان نداریم
علی کریمی۱۲۷۴۷۳۹۱۶:۳۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دادستان محترم کل کشور باید جهت حفظ وحدت و همدلی مردم بدون درنگ به اظهارات ایشان رسیدگی نمایند.
عباسی دانا۱۲۷۴۷۸۴۱۶:۵۲:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عقلانیت انسانی / اتحاد ایرانی / اقتدار جهانی
ناشناس۱۲۷۴۸۲۵۱۷:۱۳:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... اين فرد آشكارا با همه چيز و قانون دارد مخالفت و تبليغ خشونت ... مي كند وظيفه دادستان محترم است رسيدگي كنند
مصطفی۱۲۷۴۸۲۷۱۷:۱۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
من کد میدم شما ببینید سخنرانی سال 83 حسن عباسی
ناشناس۱۲۷۴۸۳۶۱۷:۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هزینه هایی که کلام و سخنان این فرد ...تحمیل کرده تا بحال بسیار بالاست...
ناشناس۱۲۷۴۸۹۲۱۷:۵۱:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
هزینه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بیشتر از خسارت 8 سال جنگ تحمیلی بود.
شلمانی۱۲۷۴۸۹۵۱۷:۵۴:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
تاجزاده عبدی حجایان عباسی رسایی کریمی قدوسی افراط وتفریط محکوم نتیجه شان؛شکست ونابودی ؛حزب الله..مثل قاسم سلیمانی همیشه پیروزند.
ناشناس۱۲۷۴۹۰۱۱۷:۵۷:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دشمن قبل از امریکا اختلاف پراکنی در میان مردم است.
زهرا۱۲۷۴۹۲۰۱۸:۰۸:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یک نفر از آقای عباسی بپرسه پس چرا شهید سردار سلیمانی برای نوشتن شهادت روی کفن مبارکش ، سراغ امثال شماها نیامد؟؟
ناشناس۱۲۷۴۹۶۵۱۸:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دریک کلام : ایشان یک دوست نادان هستند؛ که به اندازه صدها دشمن دانا دارد به کشور ضربه میزند!؟
ناشناس۱۲۷۴۹۸۹۱۸:۵۴:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقای عباسی می دونی چرا حاج قاسم عزیز دل مردم شد.؟ از ریا کاری و دو رویی بی زار بود. از شهوت مطرح کردن خود به هر قیمتی بی زار بود. مخلص بود. بر نفس خود تسلط کامل داشت. منصف بود. همه مردم را عزیزان خود می دید مثل یک پدر که دلسوز هست برای فرزند خوب و بدش.آنچه که برای خود و خانواده خود می پسندید برای دیگران می پسندید. آقای عباسی! آیا تو آنطور که می نمایی هستی؟ بخدا که اگر . . .
ناشناس۱۲۷۵۰۱۵۱۹:۱۲:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
الان وقت این حرفاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
حسین۱۲۷۵۰۵۱۱۹:۳۶:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سلام در این وانفسا چرا حرف از کشتن هموطن غیر از نتانیاهو و ترامپ چه کسی خوشحال می شود اقلا یتفکرون
ناشناس۱۲۷۵۰۶۱۱۹:۴۵:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حتما رهبری و مسئولین بهتر از همه امکانات ما را می دانند و بیش از همه باید نسبت به خون و جان و امکانات زیرساختهای ایران که طی چهل سال ساخته شده مسئول و حساس هستند و بالاتر از همه حفظ ایران و این سرزمین با همه تمامیت جغرافیایی اش لذا تصمیم در مورد انتقام به هر نحو که باشد بر اساس همه ملاحظات حتما بر عهده رهبری است و بهتر است دیگران فقط ببینند و اطاعت کنند
حسین۱۲۷۵۱۳۹۲۰:۳۶:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
الگوی رفتار و منش ما، پیامبر و امامان هستند. ایشان هیچ‌گاه حتی برای جنایتکارترین دشمنانشان چنین ادبیات سخیفی را به کار نمی‌بردند. آقای عباسی بفرمایند که الگویشان کیست؟
جاوید۱۲۷۵۱۴۵۲۰:۴۲:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با عرض سلام به روح بلند مالک اشتر زمان، سردار دلها حاج قاسم . جناب عباسی بس کنید تو را به خدا . اگر درد دین دارید تمام کنید این حرفها را. هزینه های گزافی به خاطر تندرویها، تقسیم امت اسلامی به خودی و نخودی داده ایم.
ناشناس۱۲۷۵۲۲۰۲۱:۱۸:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عباسی نظرش را گفته. چرا این حق رو بهش نمیدهید؟! حتماً همه باید یک نظر داشته باشند؟
ناشناس۱۲۷۵۲۹۷۲۲:۱۳:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقای عباسی .از خون شهیدسلیمانی خجالت بکش .
رحمانی۱۲۷۵۲۹۸۲۲:۱۳:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
علی الظاهر آقای عباسی فردی تحصیلکرده بوده و تا حدودی سرد و گرم روزگار را چشیده است حالا فرض بفرمایید من جوان نسل امروزی مصمم هستم ایشان را الگوی خودم بحساب آورم انصافا بعد از این سخنان که تحریک یک عده از مردم بر علیه عده ی دیگر است آیا موجب شود از تصمیم خود صرفنظر کنم؟
ایرانی۱۲۷۵۲۹۹۲۲:۱۴:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
از قدیم گفتن اگر میخواهی کسی یا چیزی را خراب کنی به جای مخالفت ازش بد دفاع کن بهتر نتیجه میده آقای عباسی هم دارن با انقلاب اینگونه رفتار میکنند
زهرا سادات۱۲۷۵۳۱۴۲۲:۲۶:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مردم عزیز ایران،اگرچه فقدان سردار سلیمانی تلخ است،ولی شهادت ایشان،برکات زیاد داشت،که بزرگترین آن وحدت همه اقشار و گرایشات کشورمان بود که تشییع پیکر ایشان بزرگترین سند و گواه زنده میباشد، عزیزان اصلاح طلب،اصولگرا ،مستقل و حتی مخالف نظام و دولت، این برکت تاریخی،بزرگ،حیاتی و بشدت غیر قابل تجدید را دریابید......
ناشناس۱۲۷۵۳۳۹۲۲:۳۸:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
وقتی حاج قاسم ها در فضای سیاسی کشور کمیاب هستند عباسی ها رجزخوان می شوند.
شمس۱۲۷۵۳۵۹۲۲:۴۸:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... مثلا ایشون دکترا و تئوریسین این مملکته ، بصیرتش کجا رفته
حامد۱۲۷۵۳۶۱۲۲:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حالا حسن عباسی چیزی گفته شما خودتون رو عصبانی نکنید. شهادت سردار رشید اسلام داغ بزرگی بود. اکثر مردم کشور عاشق او بودند و سردار افتخار مملکت می دانستند. بعد از شهادتش نیز بسیاری دیگر بیدار شدند. آتش و حرارتی که از شهادت او در دل ها به وجود آمده قابل وصف نیست. انتقام گرفته خواهد شد. نه اصلاح طلبی می تواند جلوی آن را بگیرد نه پیشرفته ترین تسلیحات آمریکا. تاریخ 40 ساله انقلاب نشان داده رهبری این انقلاب به خوبی مصالح مملکت را می داند. رهبری و شورای عالی امنیت ملی روش های انتقام را می دانند قدرت آمریکا را نیز می دانند و قطعا تصمیمات گرفته شده است و بهترین و قوی ترین انتقام ها گرفته خواهد شد طوری که آمریکا نتواند غلطی کند بلکه به غلط کردم گفتن بیفتد
ناشناس۱۲۷۵۳۷۲۲۲:۵۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقای عباسی رو سالهاست با این ادبیات خشن و بدور از منطق می شناسم. یکی از این برادران اصولگرا بگه که ایشان در طی این سالها در کدام سخنرانی با منطق و ملاطفت با مخالفین سیاسی خودش صحبت کرد. منطق ایشان منطق خشونت، تهمت و افترا به بزرگان سیاسی و سرمایه های اجتماعی کشورو قال و قیل کردن بی حاصله.
ناشناس۱۲۷۵۴۲۱۲۳:۳۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
... کدام انسان عاقل یا وطن پرستی صحبت دستور حذف تفکر مقابل خودشو اونم تو همچین شرایطی میده ؟ دوستانی که از آب گل آلود برای کوبیدن رقیب استفاده میکنن بهتر میدونن که در زمان همون رییس جمهور اصول گرا بهترین دانشمندان ما توسط اسراییل در داخل خاک خودمون به شهادت رسیدن...
ناشناس۱۲۷۵۴۷۶۰۰:۱۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
...الان که مملکت نیاز به وحدت داره...
ناشناس۱۲۷۵۴۹۳۰۰:۳۹:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دوستانی که از نظرات آقای عباسی...طرفداری میکنید کمی فکر کنید...
ناشناس۱۲۷۵۵۰۲۰۰:۵۷:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آقای عباسی توی این شرایط کسی نمی آید وحدت شکنی کند ؟ حداقل اجازه بدهید ایشان دفن شوند و سپس شعار دهید...ناسلامتی شما استراتژیست هستید .
ناشناس۱۲۷۵۵۰۹۰۱:۱۰:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
... مردم عاشق سر‌دارسلیمانی هستند چون وحدت بخش بود و براش اشک ریختند ولی از تو خوششون نمیاد ..
صهبا۱۲۷۵۵۱۳۰۱:۱۴:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
شهید سلیمانی هرگز مخالفینش را تهدید به تکه تکه کردن نکرد، هرگز بی حرمت نکرد، همین بود که این شهید را از سایرین ممتاز میکرد. دشمن او دشمن دین بود نه برادر دینی! جناب عباسی با کدام مجوز دین و شریعت و ادب چنین سخن میگویید و کاری را که دشمنان نتوانستند انجام دهند(تفرقه) انجام میدهید؟! ....
ناشناس۱۲۷۵۷۵۶۰۸:۲۶:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آقای عباسی... مثل سردار سلیمانی از شهد گیاهان استفاده کن که حتی با شهادتش عطر آن دنیا را آگاه کند
ناشناس۱۲۷۵۹۲۱۰۹:۴۰:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
... دراین موقعیت هرکس دم ازتفرقه بزند درخط امریکا است
ناشناس۱۲۷۵۹۷۵۱۰:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
جناب آقای عباسی یادت رفته پیشنهاد تسهیل در ازدواج جوانان توسط چه دولتی داده شد ولی با توجه باینکه در تاریخ 27/11/84 به تصویب شورای نگهبان رسید هیچ وقت اجرایی نشد . برجام نه فتح و فتوح بود نه ترکنمچای . اگر ما به اندازه ای یک نانو تفکر می کردیم هم گام اسرائیل و کشورهای ... منطقه نمی شدیم و حرف های آنها را تکرار و به آنها گره به دشمن نمی دادیم خیلی فایده داشت . اگر از ذیل منشور سازمان ملل و هفت قطعنامه که در زمان دولت هاله نور به کشور تحمیل شد که بعد از برجام کنار گذاشته شد الان نمی توانستیم کل دنیا با خودمان همراه کنیم . کل دنیا متحد علیه ما می شدند
ناشناس۱۲۷۶۰۷۰۱۱:۰۲:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
نتیجه برجام تحریم بیشتر و فلاکت بیشتر ملت بود.
رضا۱۲۷۵۹۹۲۱۰:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سلام الف جان در زمانی که تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ادام الله ضله بر وحدت بوده و است و زمانی که جامعه به همدلی و اتحاد نیاز دارد چرا باید برخی بر طبل ...تفرقه و دشمنی بکوبند اگر از نادانی نباشد حتما احساسات غلبه کرده ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین